Komt nog Cher... Geertje komt zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Cher- het volgende:
Maar waarom is Geert Wilders nou ineens niet akkoord? Ik snap er niks van eigenlijk.
ze zijn te veel in zichzelf gekeerd helaas. Ze leven te veel op het sentiment in plaats van het vooruit helpen van het land.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste pvv-stemmers denken helaas niet zo....
De PVV heeft daar wel degelijk voor gezorgd. Als ze niks hadden gedaan, waren er gewoon bezuinigingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Alsof de PVV daarvoor heeft gezorgd, de SP/D66/PvdA had dat echt niet kunnen voorkomen in zo'n crisis.
Dat horen we over 2 minuten, maar hij trollt wel effe heel Nederland nu./quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Cher- het volgende:
Maar waarom is Geert Wilders nou ineens niet akkoord? Ik snap er niks van eigenlijk.
Dat gaat hij zo toelichten, als het goed is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Cher- het volgende:
Ik verhuis naar Nigeria. Daar zie ik meer toekomstperspectief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat hebben wij het toch verschrikkelijk zwaar hé
misschien niet, maar de gevolgen waarschijnlijk wel kunnen beperken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Alsof de PVV daarvoor heeft gezorgd, de SP/D66/PvdA had dat echt niet kunnen voorkomen in zo'n crisis.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Nigeria. Daar zie ik meer toekomstperspectief.
In plaats van een studie ben ik nu aan het ondernemen en dat gaat me prima af, maar bedankt voor je goede zorgenquote:
Lenen is en klinkt ook negatief vind ik.quote:
Dan ga je werken als oplichter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je bent niet de enige. Het wordt voor mij zeker een schuld van 5 a 6k. Heb nog een redelijke spaarvermogen voor iemand van mijn leeftijd (13k).quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lenen is en klinkt ook negatief vind ik.
Sowieso mensen die 7 jaar over een studie doendie mensen hebben het verneukt voor ons en zijn er goed mee weg gekomen, wij (de jaren 90 kinderen vooral) zijn op het verkeerde moment geboren.
Hahahahaha ben ik deze vakantie nog geweest. Ik blijf toch maar in Nederland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk zo ingrijpend waren geweest dat we alsnog niet de AAA status en de rest hadden gehouden. Daar hebben de CDA en VVD ook over ingestemd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De PVV heeft daar wel degelijk voor gezorgd. Als ze niks hadden gedaan, waren er gewoon bezuinigingen.
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert Wilders zo in de vermoorde onschuld rol denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |