Zelf voorzieningen treffen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als het maar bij studeren bleef. De pensioenen worden nog onze grootste probleem. Werken tot het graf.
99,9 zelfs ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Catshuisberaad zat dus zo te zien op 99%^
Leuk gerepeteerd zinnetjequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maar goed ook. Als je er niet eens geld voor wilt lenen zal het wel niet veel soeps opleveren.
VVD, CDA en dan D66 erbij voor wat progressiviteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef MouzurX het volgende:
Ook al ben ik het compleet niet eens met wat de VVD de laatste tijd heeft gedaan, op zich zijn zij nog de beste die er zitten.
Minus de pvv en de sgp.
VVD + CDA met dan wél hervormingen werkt nog het beste.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De PVV heeft Nederland een heleboel geld, een AAA-status en het vertrouwen gekost. Zo simpel is het. Laat ze dan maar flink afgestraft worden.
Nee, erger. Meer dan 100%. Wel apart dat ze "...nog geld over hadden voor koopkrachtreparatie"quote:Op
zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Catshuisberaad zat dus zo te zien op 99%^
De meeste pvv-stemmers denken helaas niet zo....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De PVV heeft Nederland een heleboel geld, een AAA-status en het vertrouwen gekost. Zo simpel is het. Laat ze dan maar flink afgestraft worden.
Die mensen die PVV stemde zullen uit teleurstelling voor een deel niet stemmen of op SP stemmen als proteststem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ach, ik vind het alleen economisch gezien niet een perfect moment om zonder een (meerderheid) kabinet te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al omdat ze bezuinigen op de zorg maar dat we wel 130 mogen rijden is voor mij al reden genoeg. WEG MET HET KABINET
Als pensioenen worden afgeschaf en mensen zelf eens gingen sparen... Voor veel mensen is dat mogelijk.quote:
Alsof de PVV daarvoor heeft gezorgd, de SP/D66/PvdA had dat echt niet kunnen voorkomen in zo'n crisis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik dacht dat we er tijdens de kredietcrisis toch wel uit waren gekomen dat geld lenen terwijl je niet weet of je het terug kan betalen een slecht idee was of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maar goed ook. Als je er niet eens geld voor wilt lenen zal het wel niet veel soeps opleveren.
Ondernemend persoon ben jequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Leuk gerepeteerd zinnetje
Ik houd niet van lenen.
Wat hebben wij het toch verschrikkelijk zwaar héquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
We worden de generatie die is opgegroeid in een land dat een puinhoop is. Soms vraag ik mij af hoe het is om te leven in een tijd zonder crisis.
Alsof de mensen die op de PVV stemmen überhaupt weten wat een AAA-rating inhoudt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die mensen die PVV stemde zullen uit teleurstelling voor een deel niet stemmen of op SP stemmen als proteststem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |