Dit, en dan zijn we inmiddels te laat met bezuinigen en krijgen we sancties van de EU. Iedereen ken nu wel lachen met "Whahaha einde van PVV!!!einz!" maar in het algemeen wordt Nederland gewoon keihard geneukt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef Muto het volgende:
Alsof een volgend kabinet wel goede maatregelen neemt. Dan hebben we in november pas weer de eerste maatregelen, wat alsnog bullshit is.
Mja door een reorganisatie raakt ze dus haar baan kwijt per 1 septemberquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, vervelend he. En dan heb je ook nog re organisaties ofzo die ook super vervelend zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
We worden de generatie die is opgegroeid in een land dat een puinhoop is. Soms vraag ik mij af hoe het is om te leven in een tijd zonder crisis.
Nederland is geen puinhoop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
We worden de generatie die is opgegroeid in een land dat een puinhoop is. Soms vraag ik mij af hoe het is om te leven in een tijd zonder crisis.
ach ja, luisteren is ook een vakquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Greenpeas het volgende:
Sommige verslaggevers... Hebben ze de laatste vraag, stellen ze een vraag die al gesteld is
Die vraag heeft Rutte al beantwoord.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef dakpan90 het volgende:
Wat een domme journalist, die laatste...
Ik kan de studie die ik misschien had willen doen sowieso uit m'n hoofd zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie heeft er hier echt iets gevoeld wat zeker door de recessie komt?
Alleen al omdat ze bezuinigen op de zorg maar dat we wel 130 mogen rijden is voor mij al reden genoeg. WEG MET HET KABINETquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben serieus waar blij dat ze zijn gevallen, al is het maar zodat die enge partij uit Staphorst haar machtspositie kwijtraakt. Kan Rutte weer de veren uit de kont van die christelijke-zeloten halen.
Maar goed ook. Als je er niet eens geld voor wilt lenen zal het wel niet veel soeps opleveren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik kan de studie die ik misschien had willen doen sowieso uit m'n hoofd zetten
Ja dat meende ik al. Dus in het verleden zijn eigenlijk nooit echt extreme omstreden wetten ingevoerd. Die bezuinigen op kunst worden makkelijker teruggedraaid dus. Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een nieuw kabinet het terugdraaien, maar in veel gevallen schreeuwen oppositiepartijen eerst heel hard tegen, maar als ze eenmaal zelf aan de macht zijn draaien ze maar weinig zaken daadwerkelijk terug.
Moet je nagaan hoe de mensen van +- 1930 zich voelden. Toen lag Nederland pas in puin. Nee, we moeten perspectief blijven zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
Wij kunnen niet doorstromen naar een grotere woning, ivm restschuldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als het maar bij studeren bleef. De pensioenen worden nog onze grootste probleem. Werken tot het graf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
Arme wij. Vooral studeren is moeilijk voor ons.
Of je gaat lenen. Ik ga ook lenen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |