dat Verhagen er nog zit ...quote:
We zitten niet in het slop. Daar gaan we nu pas echt in raken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Jellereppe het volgende:
Het heeft wel een nadeel. Zonder regering duurt het langer voordat het land uit de slop is gehaald.
Die kale van RTL. Dat zeker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ghehe Frits zal zich wel opvreten nu.
Het enige wat stemmen sinds einde Tweede wereldoorlog heeft gebracht is het proces richting hetzelfde. Imperialisme.quote:Catshuis 2012 topic #6 - Geen idee waar op te stemmen
Je wilt je lachend laten naaien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Laat maar komen die verkiezingen. Word VVD toch weer de grootste. En deze keer met wat extra zetels voorsprong
Vast niet. Veel mensen hebben gezien dat de VVD helemaal niet liberaal is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Laat maar komen die verkiezingen. Word VVD toch weer de grootste. En deze keer met wat extra zetels voorsprong
Zou wel de beste tactiek zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef Arcee het volgende:
Benieuwd of Wilders straks dan de schuld op zich gaat nemen.
Die anderen partijen willen het kabinet niet steunen en willen nieuwe verkiezingen (=onvoldoende steun in de kamer), en een kabinet geldt normaal gesproken als gevallen als het niet meer kan rekenen op voldoende steun in de kamer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Ascarona het volgende:
Maar ik snap het niet, alleen de gedoog partij is weg. Het was al een minderheid coalitie dus wat maakt het uit? Het heeft nu alleen steun van andere partijen nodig maar dat is toch sowieso al nodig?
Niemand haha. We hebben tenslotte nog stufiquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie heeft er hier echt iets gevoeld wat zeker door de recessie komt?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:fritswester twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:15:33Heb ik weer: zit ik met familiereunie op rondvaartboot klapt Catshuisoverleg ;-( reageer retweet
Aaah, dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:fritswester twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:15:33Heb ik weer: zit ik met familiereunie op rondvaartboot klapt Catshuisoverleg ;-( reageer retweet
Mijn zusje raakt haar baan erdoor kwijtquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie heeft er hier echt iets gevoeld wat zeker door de recessie komt?
Nog wel. En anders heb ik nog een spaartegoed van 13k.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Niemand haha. We hebben tenslotte nog stufi
ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Arcee het volgende:
"Verkiezingen is nu een voor de hand liggend scenario."
omdat 2 ministers dat niet met z'n tweeën kunnen beslissen, daar moet de hele ministerraad het over eens zijn. Dat gaan ze maandag dus doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Cher- het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon; ja het kabinet is gevallen, nee we gaan door. Wat is daar moeilijk aan.
Ghehe ^^quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nog wel. En anders heb ik nog een spaartegoed van 13k.
Typisch markquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef AryaMehr het volgende:
Ah Rutte, nu wel toenadering zoeken tot de kamer?
Met een beetje mazzel is dit het einde van de PVVquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Muto het volgende:
Wilders
Eerst zeven weken over iets vergaderen, daarmee akkoord gaan, alles laten berekenen door het CPB en dan op het laatste moment draaien. Wat maakt hij zich weer belachelijk.
Ja, vervelend he. En dan heb je ook nog re organisaties ofzo die ook super vervelend zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn zusje raakt haar baan erdoor kwijt
die is er imo nog niet klaar voor. Ik hoop wel dat we een rukje naar links maken, maar vooral richting het progressieve. Nederland moet vooruit, niet achteruit.quote:
Een nieuw kabinet het terugdraaien, maar in veel gevallen schreeuwen oppositiepartijen eerst heel hard tegen, maar als ze eenmaal zelf aan de macht zijn draaien ze maar weinig zaken daadwerkelijk terug.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Lagrinta het volgende:
Vraagje over die langstudeerboete (gewoon als voorbeeld). Dat gaat door ondanks de val van het kabinet. Maar het wordt mij nooit duidelijk wat een nieuw kabinet kan doen met zo'n maatregel? Wie weet dit, alvast bedankt.
gadver pvdaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |