LOLquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat de SP goed is voor de economie.
Precies mijn reactie.quote:
en dan een staatsschuld a la griekenland?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef forzaudinese het volgende:
Tijd voor SP !!! Je moet wel een bord voor je kop hebben als je nu nog voor de PVDA gaat stemmen!
SP zal nooit bezuinigen op de zwakkeren in de samenleving en op het speciaal onderwijs, ook zullen ze er alles aan doen om de huren niet te laten stijgen en ze zullen de hypotheek aftrek aanpakken!Mijn stem krijgen ze!
De mijne ook, gewoon omdat het kan en sociaal is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef forzaudinese het volgende:
Tijd voor SP !!! Je moet wel een bord voor je kop hebben als je nu nog voor de PVDA gaat stemmen!
SP zal nooit bezuinigen op de zwakkeren in de samenleving en op het speciaal onderwijs, ook zullen ze er alles aan doen om de huren niet te laten stijgen en ze zullen de hypotheek aftrek aanpakken!Mijn stem krijgen ze!
Heel sociaal voor de komende generaties is het niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
De mijne ook, gewoon omdat het kan en sociaal is.
Het is sociaal op de zak van anderen en op de pof te leven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Sociaal is dus dat alles van 1 kant moet komen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
En daarom is de SP geen goede partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef forzaudinese het volgende:
Solidariteit is éénrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef Klummie het volgende:
[..]
Sociaal is dus dat alles van 1 kant moet komen?
Ach kijk, de bijdrage van iemand die verder niets bijdraagdquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef Ringo het volgende:
Niet goed voor de economie, niet goed voor de economie. Deze economie is niet goed voor ons, dus beter maken we haar zo snel mogelijk ganz kaputt.
Als Nederland de AAA-status verliest.quote:En de miljarden die het kost omdat NL de AAA status verliest?
Omdat ze altijd de zwakkeren zullen beschermen(mensen met een handicap)en niet de rekening van de crisis willen neerleggen bij de mensen die er het minst schuld aan hebben?Is dat geen goede partij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En daarom is de SP geen goede partij.
Mesjogge is struktureel meer geld uitgeven dan er binnenkomt en de overheid struktureel harder laten groeien dan de economie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als Nederland de AAA-status verliest.
Wedden dat dat meevalt als Nederland dit een beetje slim aanpakt? Duidelijk communiceren dat het nieuwe kabinet uiterlijk in 2013 structurele hervormingen zal doorvoeren kan veel helpen.
Trouwens, een medewerker van een van die twee bureaus had aangegeven dat Nederland waarschijnlijk eerst nog een min zou krijgen alvorens het definitief een lagere status zou krijgen.
Het is sowieso natuurlijk een mesjogge systeem dat een medewerker van een zo'n privaat bedrijf bepaalt welk rentepercentage een land betaalt. Het schijnt dat het daadwerkelijk 1 iemand is bij zo'n bureau die dat bepaalt.
wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef qwerty-nl het volgende:
In september wordt ik 18, dan mag ik lekker stemmen JOEHOEEEE!
De komende generatie zit hier op de bank. Krijgt vanwege een chronische ziekte geen enkele kans in dit land en met de aankomende negatieve prikkels nog minder kan ik je melden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Heel sociaal voor de komende generaties is het niet.
Eens, en dat is nou net wat de VVD en het CDA eigenlijk al jaren hebben gedaan. Over de afgelopen decennia hebben die 2 partijen bijna continu in de regering gezeten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mesjogge is struktureel meer geld uitgeven dan er binnenkomt en de overheid struktureel harder laten groeien dan de economie.
Deze economie zorgt er al tig jaren voor dat we in enorme rijkdom leven hier, maar ga jij maar lekker eerlijk delen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef Ringo het volgende:
Niet goed voor de economie, niet goed voor de economie. Deze economie is niet goed voor ons, dus beter maken we haar zo snel mogelijk ganz kaputt.
Nee, dat is geen goede partij. Over het algeheel heeft de SP domme en kortzichtige ideeën. Iedereen mag betalen voor de crisis. Je kunt ze inderdaad toegeven dat ze de rijken meer laten betalen, maar over het geheel willen ze veel te weinig bezuinigen. Dat is gewoon onverantwoord en bovendien ontzettend dom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Omdat ze altijd de zwakkeren zullen beschermen(mensen met een handicap)en niet de rekening van de crisis willen neerleggen bij de mensen die er het minst schuld aan hebben?Is dat geen goede partij?
Die van mij wellicht ook maar ik ga nog wel even checken of er nog wat verstandiger zaken in het programma staan dan deze simplistische leeghoofderij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef forzaudinese het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |