NOG niet gevallen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet gevallen. De onderhandelingen zijn alleen mis gelopen.
Het blijven miljarden die je eenvoudig weg kunt bezuinigen zonder grote gevolgen. Je geeft zelf toch ook niet aan goede doelen als je elke maand meer uitgeeft dan dat er binnenkomt en je gigantisch in de schulden zit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop dat ze gewoon aan die 0,7% regel vasthouden. De regel is slimmer investeren, niet meer of minder. Het is nu al een druppel vergeleken met andere uitgaveposten.
Precies, als er iets is dat nu geen prioriteit dient te hebben dan is het wel 'Groen'.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:50 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk.
Ik vind de combi sociaal en groen belangrijk. Gl is/was altijd een hele positieve progressieve partij, dat spreekt mij aan.
Juistem. Dit is wat ik bedoel. Ik volg deze shizzle nooit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Het was al te gek voor woorden dat ze de kans kregen hun intolerante, misogyne en archaïsche bagger over gansch het land uit te storten.
inddquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:50 schreef themole het volgende:
Ah Diederik heeft zijn verhaaltje ook al weer klaar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:43 schreef Tijn het volgende:
Als om 16:15 blijkt dat we geen regering meer hebben, dan denk ik niet dat we maandag nog een AAA-rating hebben.
De shit is dat als ons kabinet valt, we meteen 2-4 tredes kredietwaardigheid verliezen en ons begrotingstekort in ene 1,5 keer zo groot wordt. Daarbij verliezen we een jaar (= want verkiezingen en daarna formaties) en geloofwaardigheid. Hoewel ik het er mee eens ben dat dit kabinet niet werkt zoals het zou moeten snap ik wel waarom men door gaat - die Grieks-ogende-donderwolk begint zich boven NL samen te pakken. Leuk voor hen die denken dat de linkse partijen het wel even regelen, maar als die ontdekken dat er inmiddels geen rijken meer zijn om te plukken zullen ook die in moeten grijpen aan de uitgavenkant...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, verkiezingen zijn meer dan logisch voor hem gezien de peilingen.
Dat is het goeie nieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De SGP zal wel aan het balen zijn. Een nieuw kabinet zal al hun maatregelen terugdraaien.
D'66 much?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Het was al te gek voor woorden dat ze de kans kregen hun intolerante, misogyne en archaïsche bagger over gansch het land uit te storten.
Dat is geen meerderheid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:50 schreef Dethroned het volgende:
De VVD zit in een lastig parket. VVD + CDA + SGP (+Christenunie) lijkt me onwaarschijnlijk, maar voor hun de enige mogelijkheid.
VVD en SP kunnen nooit bij elkaar in één regering zitten.quote:PVDA + SP + VVD lijkt me niet, want dan moet de VVD wel heel erg veel gezichtsverlies lijden en daar doen ze niet aan.
D66 en SP zie ik ook niet snel gebeuren. Maar heeft deze combinatie wel een meerderheid?quote:PVDA + SP + D66 .. Ook al zou ik dit idealistisch wel zien zitten, van bezuinigen en economisch groei komt dan niks meer terecht.
De SGP heeft niet genoeg zetels, dus daar heeft de regering niks aan.quote:BTW, zou ... zou de regering een nieuw gedoogaccoord kunnen sluiten met de SGP ??
Je bent toch wel van bewust dat een Staat en persoon niet vergelijkbaar zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het blijven miljarden die je eenvoudig weg kunt bezuinigen zonder grote gevolgen. Je geeft zelf toch ook niet aan goede doelen als je elke maand meer uitgeeft dan dat er binnenkomt en je gigantisch in de schulden zit?
hear hear, dit dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
De shit is dat als ons kabinet valt, we meteen 2-4 tredes kredietwaardigheid verliezen en ons begrotingstekort in ene 1,5 keer zo groot wordt. Daarbij verliezen we een jaar (= want verkiezingen en daarna formaties) en geloofwaardigheid. Hoewel ik het er mee eens ben dat dit kabinet niet werkt zoals het zou moeten snap ik wel waarom men door gaat - die Grieks-ogende-donderwolk begint zich boven NL samen te pakken. Leuk voor hen die denken dat de linkse partijen het wel even regelen, maar als die ontdekken dat er inmiddels geen rijken meer zijn om te plukken zullen ook die in moeten grijpen aan de uitgavenkant...
Het laatste is de bevestiging. Iedereen hiero denkt het eerste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
Is het kabinet nou gevallen of niet?Of krijgen we dat om kwart over 4 te horen?
Ja obsessies en alles van geert zijn kant (serieus)quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Jellereppe het volgende:
Het enige waar ze het over kunnen hebben zijn allochtonen en moslims in het algemeen.
Occasionally.quote:
Het is een investering in de toekomst. Ook Nederland profiteert hier in de toekomst van. Nederland is een handelsnatie en juist door de goede wil te tonen kweekt ons land goodwill en dat is voor veel landen in de handel van groter belang dan je denkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het blijven miljarden die je eenvoudig weg kunt bezuinigen zonder grote gevolgen. Je geeft zelf toch ook niet aan goede doelen als je elke maand meer uitgeeft dan dat er binnenkomt en je gigantisch in de schulden zit?
De ironie...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso PVV. Vallen omdat de Turkse president een bezoek brengt aan Limburg. Baggerpartij. Het enige waar ze het over kunnen hebben zijn allochtonen en moslims in het algemeen. Terwijl we in een eurocrisis zitten maken zij zich druk om Gul.
Ze schofferen een staatshoofd van een land die in de toekomst een zeer belangrijke rol gaat spelen in de wereld. Zij zijn de brug tussen Europa en het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso PVV. Vallen omdat de Turkse president een bezoek brengt aan Limburg. Baggerpartij. Het enige waar ze het over kunnen hebben zijn allochtonen en moslims in het algemeen. Terwijl we in een eurocrisis zitten maken zij zich druk om Gul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |