de wat? wat doen ze dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waar zijn de Catshuis mediators eigenlijk mee bezig ? Dit gaat niet goed...
Daar klopt natuurlijk niks van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ja?
[ afbeelding ]
Alleen SP staat anders.
Hoop ik voor pvv na komende verkiezingen en ook niet als gedoogpartnerquote:
Eens. Nederlands is geen stabiel en betrouwbaar land op dit moment. Chapeau Rutte!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:43 schreef Tijn het volgende:
Als om 16:15 blijkt dat we geen regering meer hebben, dan denk ik niet dat we maandag nog een AAA-rating hebben.
Niks, daar gaan ze niet op bezuinigen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Prima hoor als Links weer komt. Als ze het maar niet in hun hoofd halen om zaken als kunst en cultuur terug te draaien. En vraag me af wat er dan gebeurd met ontwikkelingshulp.
ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Hoop ik voor pvv na komende verkiezingen en ook niet als gedoogpartner
quote:
Ik neem aan dat als ze er zijn, de partijen helpen met een overeenkomst te sluiten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Cher- het volgende:
thanks (NOS natuurlijk)
[..]
de wat? wat doen ze dan?
quote:Mediator
De door de betrokken partijen geaccepteerde onafhankelijke en onpartijdige deskundige, die het mediationproces leidt en partijen begeleidt bij het bereiken van een overeenkomst ter beëindiging van hun conflict.~ Zie ook: Mediation.
ik hoop flink bezuinigenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Prima hoor als Links weer komt. Als ze het maar niet in hun hoofd halen om zaken als kunst en cultuur terug te draaien. En vraag me af wat er dan gebeurd met ontwikkelingshulp.
Hebben ze die ook al in het Catshuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waar zijn de Catshuis mediators eigenlijk mee bezig ? Dit gaat niet goed...
Hoe kunnen ze dat rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Niks, daar gaan ze niet op bezuinigen.
2010 was 20 februari val. Verkiezingen 9 juniquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Stel het kabinet valt deze week zijn er dan precies over 3 maanden verkiezingen? Zal wel heel lullig zijn want ik word 28 juli 18..
Dat is een kleine bezuiniging ten opzichte van de taboes van de PVVquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kunst is al een redelijk rechtse hobby, dus wat dat betreft is het apart dat rechts in eigen vlees snijdt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Meestal zijn er geen verkiezingen in de zomer, omdat er dan te veel mensen op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Stel het kabinet valt deze week zijn er dan precies over 3 maanden verkiezingen? Zal wel heel lullig zijn want ik word 28 juli 18..
Huh? Juni 2010 waren de verkiezingen in 2010?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2010 was 20 februari val. Verkiezingen 9 juni
gok dan op verkiezingen in septemberquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Meestal zijn er geen verkiezingen in de zomer, omdat er dan te veel mensen op vakantie zijn.
Er zijn maar een paar landen die zich aan de 0.7% houden. Ze zullen zoiets wel zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe kunnen ze dat rechtvaardigen?
jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Huh? Juni 2010 waren de verkiezingen in 2010?
Oja, klopt, toen was ik 17 en kon ik niet stemmen maar vorig jaar werd ik 18 en toen kon ik volgens mij ook net niet stemmen ofzo.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kunst is al een redelijk rechtse hobby, dus wat dat betreft is het apart dat rechts in eigen vlees snijdt.
Kunst & Cultuur en Ontwikkelingshulp zijn echt zaken die nu gewoon geen prioriteit dienen te hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat is een kleine bezuiniging ten opzichte van de taboes van de PVV
Sowieso SGP. Een partij met waarden van 100 jaar geleden. Vrouwen die niet in een politieke partij mogen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De SGP zal wel aan het balen zijn. Een nieuw kabinet zal al hun maatregelen terugdraaien.
ik hoop dat ze gewoon aan die 0,7% regel vasthouden. De regel is slimmer investeren, niet meer of minder. Het is nu al een druppel vergeleken met andere uitgaveposten.quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik weet niet of die er zijn, maar zo te zien zijn ze hard nodig daar...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al in het Catshuis.Dat zegt meer dan 1000 woorden.
Dat is heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook voor de standpunten hoef je daar nu toch niet meer te zijn?
he! hakjes aan en toastjes kopenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Huh? Juni 2010 waren de verkiezingen in 2010?
Oja, klopt, toen was ik 17 en kon ik niet stemmen maar vorig jaar werd ik 18 en toen kon ik volgens mij ook net niet stemmen ofzo.
Zowel voor links als rechts als midden zal dat nu echt geen prio1 hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Kunst & Cultuur en Ontwikkelingshulp zijn echt zaken die nu gewoon geen prioriteit dienen te hebben.
precies, ontwikkelingshulp mag flink bezuinigd worden. Eigen land eerst stabiel makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Kunst & Cultuur en Ontwikkelingshulp zijn echt zaken die nu gewoon geen prioriteit dienen te hebben.
Ja niemand die rekening houdt met jullie leeftijden, hadden jullie maar eerder geboren moeten worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Ascarona het volgende:
Dus is het kabinet nou gevallen of niet? NOS is zo vaag altijd...
[..]
Ik ook!
Niet gevallen. De onderhandelingen zijn alleen mis gelopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Ascarona het volgende:
Dus is het kabinet nou gevallen of niet? NOS is zo vaag altijd...
[..]
Ik ook!
Haha ja ciao ciao tot zoquote:
Thats what she the babyboomers saidquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja niemand die rekening houdt met jullie leeftijden, hadden jullie maar eerder geboren moeten worden.
Nog niet. Om 16:15 spreken zowel Wilders als Rutte over wat er nou is gebeurd en hoe het nou verder moet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef Ascarona het volgende:
Dus is het kabinet nou gevallen of niet?
Hopelijk wel ja. Het was al te gek voor woorden dat ze de kans kregen hun intolerante, misogyne en archaïsche bagger over gansch het land uit te storten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De SGP zal wel aan het balen zijn. Een nieuw kabinet zal al hun maatregelen terugdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |