Het is me in tien jaar 1x gebeurd. En dat was op hell classic hardcore terwijl Diablo bezig was met zijn infernoquote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Moro het volgende:
[..]
Uber diablo spawnen en een paar minuutjes wachten tot de lag minder word, characters verliezen door lag is wel zo fucked up. Het hoort erbij maar het is toch wel de minste manier om ten onder te gaan.
Scenario die ik beschreef deed 5-6k met max physical en fire resistance, maar er was volgens mij ook nog een bug waarbij op nightmare fire enchanted mobs meer damage deden dan ze moesten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:06 schreef darpios het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je Meteor loopt te spammen op Baal's minions.Lag bij Duriel is wel weer minder. Vaak ben je dan gelijk dood.
[..]
Stygian dolls zijn irritant als ze een pack met Fanatic + Extra strong zijn en dan met bosjes om je heen ontploffen. Fire Enchanted alleen op Hell als je geen 75+ alres hebt. MSLE zelfde verhaal. Desnoods ff een Wisp Projector omdoen. Iron Maiden en helemaal tijdens een WW dan ben je erg kansloos idd.
Was vroegah trouwens nog wel leuk, Blood Golem + Iron Maiden bug. Zolang je golem niet ge-oneshot werd dan kregen monsters gewoon iets van 3000% damage reflected en je golem bleef 100% hp.
Waren nog wel meer nare combinaties dolls, manaburn, holy freeze, champion packs, of in combinatie met die stunnenende mobs. een gewone kon al tot 1200 damage voor pysical resistance, possesed 14400 of resistance capped 7700 damage. Dolls hadden gewoon teveel nare combinaties/eigenschappen, misschien omdat ik ook veel melee speelde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is me in tien jaar 1x gebeurd. En dat was op hell classic hardcore terwijl Diablo bezig was met zijn infernoVoor de rest is het prima te doen, zeker op LoD door al die belachelijke items. Stygs waren alleen lastig met CE- en FE-mods, die combi was gewoonweg pijnlijk, maar als je niets doet dan ontploffen ze ook niet
wat levert hardcore character meer op dan? behalve het gejank als die dood is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, sommige combi's waren kut, maar nooit dodelijk voor mij dan. Geen high end gear, maar gewoon met gezond verstand spelen en weten wanneer je even terug moet trekken om ze dan 1 voor 1 weg te tikken
Diablo III heeft dat hopelijk ook, meer gameplayskills nodig dan high end items. Al vermoed ik dat inferno een combi van beide gaat worden. Ik kan niet wachten om daar eens te gaan rondrennen (en huilen waarschijnlijk). Hardcore natuurlijk, want dat moet van mezelf
In Diablo II betere drops en voor mij persoonlijk meer uitdaging, omdat je niet dood wil. Op DII-softcore kun je rennen als een kip zonder kop, voor mij persoonlijk geen uitdaging. De penalty dat er wat goud en xp weg is bij een faal vond ik niet zo heel spannend. Goud was niets in DII. En als je dan toch eens dood gaat, niet janken, part of the gamequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat levert hardcore character meer op dan? behalve het gejank als die dood is?
als je dood gaat op lvl 56 dan ben je toch ook echt dood? dan mag je weer opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Diablo II betere drops en voor mij persoonlijk meer uitdaging, omdat je niet dood wil. Op DII-softcore kun je rennen als een kip zonder kop, voor mij persoonlijk geen uitdaging. De penalty dat er wat goud en xp weg is bij een faal vond ik niet zo heel spannend. Goud was niets in DII. En als je dan toch eens dood gaat, niet janken, part of the game
zolang gameplayskill maar niet gelijk staat aan kiten vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, sommige combi's waren kut, maar nooit dodelijk voor mij dan. Geen high end gear, maar gewoon met gezond verstand spelen en weten wanneer je even terug moet trekken om ze dan 1 voor 1 weg te tikken
Diablo III heeft dat hopelijk ook, meer gameplayskills nodig dan high end items. Al vermoed ik dat inferno een combi van beide gaat worden. Ik kan niet wachten om daar eens te gaan rondrennen (en huilen waarschijnlijk). Hardcore natuurlijk, want dat moet van mezelf
hmm misschien iets voor de 2de runquote:
als je alles in coop doet wordt toch ook nog extra moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef seto het volgende:
Denk trouwens dat ik wel een hardcore char ga maken samen met een vriend van me, in D2 durfde ik de uitdaging nooit aan maar nu heb ik er wel zin in
Wat is kiten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Moro het volgende:
[..]
zolang gameplayskill maar niet gelijk staat aan kiten vind ik het wel best.
Ik vond het altijd best een straf om dat hele klere end weer terug te lopen hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Diablo II betere drops en voor mij persoonlijk meer uitdaging, omdat je niet dood wil. Op DII-softcore kun je rennen als een kip zonder kop, voor mij persoonlijk geen uitdaging. De penalty dat er wat goud en xp weg is bij een faal vond ik niet zo heel spannend. Goud was niets in DII. En als je dan toch eens dood gaat, niet janken, part of the game
Een monster continu slowen/snaren/rooten terwijl hij achter je aan rent en je hem van een afstand damage doet.quote:
Ik denk het niet, de beta is over een week afgelopen namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef kort het volgende:
Is het nog mogelijk om nu een beta key ergens te krijgen?
Gewoon het spel kopen over een paar weken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef kort het volgende:
Is het nog mogelijk om nu een beta key ergens te krijgen?
Ga er maar niet van uit , de beta zit namelijk gekoppeld aan je battlenet account.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef kort het volgende:
Iemand die zijn beta account ter leen heeft voor een paar uurtjes?
Heb elk character even geprobeerd , en de Barbarian tot het einde van de ''beta''.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Afwazig het volgende:
Ach die Beta stelt geen reet voor, je mist er echt niet veel aan. Ik was binnen een uur de beta door met mijn Monk. Op een gegeven moment ben je het wel zat. Ik kan niet wachten op de volle game, zo snel mogelijk levelen en dan craften en items farmen.
Ohquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit , de beta zit namelijk gekoppeld aan je battlenet account.
En het lijkt me sterk dat iemand z'n battlenet account met je shared
quote:
Na het spelen van de Beta. :quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:39 schreef seto het volgende:
Wat zijn jullie favo classes na de beta gespeeld te hebben? Zegt natuurlijk weinig zo op low level, maar voor mij:
1. Barbarian
2. Monk
3. Witch Doctor
4. Demon hunter
5. Wizard
Ik heb een logitech g700, bevalt best goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef kort het volgende:
Welke muis gebruiken jullie? Denk eraan om een nieuwe te kopen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef Afwazig het volgende:
MX518, heb ik al jaren, en werkt nog steeds prima.
[ afbeelding ]
Heb exact dezelfde. Vriend van mij had heeft hem ook, maar zat een kabelbreuk in de usbkabel. Hij kreeg kostenloos een nieuwer model opgestuurd van logitech. Die van mij doet het echter nog prima (de sensitivity knoppen reageren alleen wat slechter, maar werken nog wel). Vind logitech muizen toch het fijnste in de hand liggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef Afwazig het volgende:
MX518, heb ik al jaren, en werkt nog steeds prima.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Na het spelen van de Beta. :
1.Barbarian ( met hele grote voorsprong )
2.Demon hunter
3.Wizard
4.Monk
5.Witch Doctor ( trekt me totaal niet..)
op de mac verbruikte D3 in de beta rond de 1,2GB. Wel netjes vond ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:30 schreef kort het volgende:
HD4200 onboard, ik wou een GPU die 1920x1200 @ max aankon. Als ik Blizzard moet geloven was een AMD X2 5800 en 2GB ram al genoeg. Heb een AMD X4 630 en 4GB ram. Dus heb een HD5850 aangeschaft
Wat is dit?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:26 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
BesteldNu alleen wachten op mijn nieuwe GPU!
In D2 wel idd, was nog het leukste van hardcore in D2 mensen mollen door ze naar buiten te lokkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef Matty___ het volgende:
ben je je HC Character ook kwijt als je in PvP verliest?
Die FE mobs op NM waren bugged idd. Deden veel meer dmg dan ze moesten doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef Moro het volgende:
[..]
Scenario die ik beschreef deed 5-6k met max physical en fire resistance, maar er was volgens mij ook nog een bug waarbij op nightmare fire enchanted mobs meer damage deden dan ze moesten doen.
Whisp projector kwam pas in 1.10MSLE als melee kon heel lang goed gaan maar je kon ook ineens de helft van je leven verliezen als je op 3 of 4 frames per attack zit kun je niet echt reageren als ineens alle bolts wel voor max damage raken.
[..]
Waren nog wel meer nare combinaties dolls, manaburn, holy freeze, champion packs, of in combinatie met die stunnenende mobs. een gewone kon al tot 1200 damage voor pysical resistance, possesed 14400 of resistance capped 7700 damage. Dolls hadden gewoon teveel nare combinaties/eigenschappen, misschien omdat ik ook veel melee speelde.
Ik ben wel een aantal chars kwijt geraakt aan lag , op duriel crypt in geladen dood, pindleskin geen idee nog geen charge gezien, baal vlam/lag/dood.
en dat heel de chat vol met gescheld?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In D2 wel idd, was nog het leukste van hardcore in D2 mensen mollen door ze naar buiten te lokken
Of tppk werkte ook prima
Had op gegeven moment 4 accounts vol met oortjes
diegene die dood gingen vonden het soms niet leuk nee, aan de andere kant ze namen zelf het risico te spelen met iemand waar ze niets van wistenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en dat heel de chat vol met gescheld?
Een acient op NM met FE was ook een no go iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Die FE mobs op NM waren bugged idd. Deden veel meer dmg dan ze moesten doen
Zo heb ik chars vol met dure runewords dood zien gaan en die de loot optie niet aan hadden gezet omdat ze dat niet nodig achtte haha.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Een acient op NM met FE was ook een no go idd
Grootste belang in nightmare en hell was resist iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Zo heb ik chars vol met dure runewords dood zien gaan en die de loot optie niet aan hadden gezet omdat ze dat niet nodig achtte haha.
Verder vond ik die souls op weg naar baal en in zn throne room ook nooit zo gezellig ( Hell dan )
Tot 1.10 werkte dat ook redelijk laatste keer dat ik speelde deden ze toch echt iets meer damage dan ik mij herinnerde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Grootste belang in nightmare en hell was resist idd
Daarnaast ha ik in hell baal altijd die lightning absorb belt aan
Thundergods? Ach het blijft een geniaal spel. Zou het nu zo weer willen gaan spelen alleen jammer dat de dupers en botters alles verpest hebben dus dan maar even wachten op D3.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Grootste belang in nightmare en hell was resist idd
Daarnaast ha ik in hell baal altijd die lightning absorb belt aan
valt toch wel mee? Kijk je kunt een computer om de 4 jaar helemaal upgraden of steeds stukje bij beetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef kort het volgende:
HD5850 aangeschaft voor 83 euro, een nieuwe muis aangeschaft voor 40 euro, een nieuwe voeding voor 45 euroHet spel wordt wel heel duur zo.
600 euro hierquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef kort het volgende:
HD5850 aangeschaft voor 83 euro, een nieuwe muis aangeschaft voor 40 euro, een nieuwe voeding voor 45 euroHet spel wordt wel heel duur zo.
600 euro om alleen D3 te spelen?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
600 euro hier. Gebruik mijn PC eigenlijk nauwelijk dus alleen voor D3 straks. Heb er wel wat Skyrim op gespeeld maar dat was minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |