Jep. Zou nu wat makkelijker moeten zijn om in te loggen dan gisteravond/vannacht. Vergeet niet bij je server region 'the Americas' te selecteren.quote:
Vandaar dat ik Monk zo tof vind dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef seto het volgende:
Voor de 2e keer uitgespeeld samen met een vriend nu, waren allebei Monks. Erg toffe class, hoewel hij een beetje te noob friendly overkwam.
Same. Jammer is dat. Maarjah, daar is het een stress test voorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef Matty___ het volgende:
zit er wel in maar kan geen game starten
Ik vind de graphics eigenlijk prima en sfeervolquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef willemwaus het volgende:
Net 20min gespeeld, vind het een beetje tegen vallen.. Graphs zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Gewoon iets meer van deze tijd, als je zegt dat de game 5 jaar geleden is uitgekomen geloof ik dat ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef Jajong het volgende:
Wat voor grafieken had jij verwacht dan?
wat is dan meer dan deze tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Gewoon iets meer van deze tijd, als je zegt dat de game 5 jaar geleden is uitgekomen geloof ik dat ook
Het hoeven geen bizar goede graphics te zijn maar dit viel me gewoon een beetje tegen.quote:
wat viel je dan tegen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Het hoeven geen bizar goede graphics te zijn maar dit viel me gewoon een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |