Komt vanzelf joh! Maare hij verteld later wat je aan moet doen? Of wat je niet aan hoeft te doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had er wel over nagedacht hoor, toen ik thuis in bed lag dacht ik ook, hmm het had eigenlijk best gekund. Maar tijd zat inderdaad
Haha geweldig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Komt vanzelf joh! Maare hij verteld later wat je aan moet doen? Of wat je niet aan hoeft te doenhaha flauw flauw!
Wij zaten de 1e date in de bios,en de film was saai. of tenminste we waren alleen maar aan t praten. Dus op een gegeven moment slaat ie arm om me heen... Ik zat vanaf het moment dat hij me ophaalde al van : wanneer gaan we zoenen? Ik wil met 'm zoenen. O, wat is ie goddelijk lekker! Sla nou een arm om me heen. Zou hij mij leuk vinden? Ow, wat istie leuk! Ow wat lachtie lief! Zoen me nouhou!!
Toen had ik zoiets vanne. ach wat boeit t. Ik zeg t gewoon: Mag ik je nu eindelijk zoenen?Hij zegt; Ik dacht dat je t nooit zou vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfotoootje na +/- een maand en +3 kg. Schouders en armen beginnen eindelijk wat op te vullen.Ziet inderdaad vorderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfotoootje na +/- een maand en +3 kg. Schouders en armen beginnen eindelijk wat op te vullen.Woh, je reflecteert bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja huu, het moet echt een beetje zomer worden zodat ik in de zon kan gaan liggen.quote:
Helemaal zelf gemaaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig Siral en Dino!Leuke sportivo-kleertjes ook, Siral
![]()
Wat betreft ouders / scheiden / sneu voor kind --> ik wou dat mijn ouders het toen jaaaren terug al hadden gedaanMaar dat is welbekend
![]()
Ik ben blij, want ik heb net een tweedehands editie uit 1985 van Alice in Wonderland gevonden, geīllustreerd door Arthur Rackham</boekennerd> Harde kaft, best goede conditie, 12 euro
![]()
En ik ga zo Chinese tomatensoep met balletjes, taugé en prei maken
I know.. Weekend, dan ben je (lees: ik) wat losser mbt eten...quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:11 schreef the85mc het volgende:
Slacker, wat een berg suiker heb je naar binnen gegooid..
Shake that bootay!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik weet niet meer hoe het er een maand geleden uitziet. Maar het ziet er niet verkeerd uit!
Ik ga over een klein uurtje naar een vriendin. Openingsdans voor haar bruiloft oefenen. Vind het zelf echt helemaal niet leuk, zoiets. Maar zij wel. Dus doen we het toch maar he?
hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ritmegevoelZie er vreselijk tegenop, haha ^^
Blije smile >>> ritmegevoel bij dit soort dingen, denk ik zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ritmegevoelZie er vreselijk tegenop, haha ^^
True thatquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Blije smile >>> ritmegevoel bij dit soort dingen, denk ik zo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kunnen we Martijn omkopen voor foto's filmpjes?
fixedquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kunnen we Martijn omkopen voor foto's filmpjes?
Dan laat je wat van jou horen. Ga langs met een six pack bier en een goede film, eentje die hij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Een week is inderdaad wel lang..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lief is ook zo'n witje, hij wordt een pietsie beetje bruin en krijgt veeeeeeel sproetjes. En sproetjes zijn cute
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef loveli het volgende:
Ik heb een dikke vinger. Kwam vandaag eigenlijk goed van pas.
Vertel nu maar wat het andere isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh fuck, dat heb ik vandaag ook nog gedaan
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef loveli het volgende:
Eerst even wat B&J in de vriezer stoppen.
Ehhh erin stoppen en dan tevoren vragen wat je erin gaat stoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
Ik had net Strawberry Cheesecakequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Da's cookie dough met extra fudge. All you need is a spoon.
Nee, zo staat het er nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Staat het er letterlijk zo in? Beetje aparte constructie om dat afboeken te noemen vanuit hun administratie.
Ik smeer 'm steeds in met zonnebrand zodat hij niet verbrandt (dat is nog eens liefdequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Als al die sproetjes nou eens aan elkaar zouden groeien zouden we eul bruin worden.
Ik ben één keer echt bruin geweest en dat was na een paar maanden in een tropisch land. Voor de rest is het hopelooos.
![]()
Auw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik smeer 'm steeds in met zonnebrand zodat hij niet verbrandt (dat is nog eens liefde) en langzaamaan wordt hij ieder jaar iets bruiner.
Vroeger smeerde hij zich nooit in
Hoe!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Auw!![]()
Ik kan m'n eigen rug insmeren.
Ik word meestal geassocieerd met zuivel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op mn werk noemen ze me ook wel Sneeuwwitje.
De voordelige vorm van hypermobiliteit. Ik kan mezelf een hand geven achter m'n rug.. Wordt wel steeds moeilijker met meer spier, maar nog steeds mogelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe!![]()
Ik ben ook net zo'n witte als jij
Dat is een complimentquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik OOIT nog carnaval ga vieren (as if), weet ik wel als wie ik zou gaan.quote:
Tik de tekst eens letterlijk over?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zo staat het er niet. Ze schrijven dat bedrag gewoon af.
Aangepast.
Joh je hebt het mooie haar erbij, een egale huid en de uitstraling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik OOIT nog carnaval ga vieren (as if), weet ik wel als wie ik zou gaan.
Ben er inmiddels achter dat ik die plekjes zie maar dat iedere gesprekspartner ze mist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee echt. Menstruatie he. Zit onder de plekjes. En nee ga er GEEN foto van maken.
"Het door u te betalen eigen risico van ¤ 121,00 wordt met de eerstvolgende incasso bij u in rekening gebracht."quote:
Edit: laat maar, het klopt welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iedereen heeft een bedrag van 250 (of was het nou al 500) euro eigen risico. Dus je moet SOWIESO dat betalen zodra je zorg verbruikt. Pas boven dat bedrag gaat de verzekering vergoeden. Het basispakket dan. En blijkbaar hebben ze nog een factuur van je gevonden ergens.
Dan toch even bellen idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Edit: laat maar, het klopt wel.
Ik zie net dat die 121 euro in rekening is gebracht voor ziekenhuiskosten. Alleen zijn die ziekenhuiskosten gemaakt in 2009 en niet in 2011, dus dat klopt niet.
Pfiew, zat me al helemaal naar te maken dat ik straks 320 euro kan gaan betalen.
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik eerder een rekening hiervan heb gezien destijds (en ik heb erop gelet, want het gaat om een ziekenhuisopname twv 4000 euro), dus ik denk dat het idd een oude rekening is, maar ik ga er toch nog even achteraan voor de zekerheid. Thx!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan toch even bellen idd.
Als je vorig jaar niets uit de basis hebt verbruikt dan hoef je niets te betalen.
Gewoon opvragen, ze sturen het dan keurig op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik eerder een rekening hiervan heb gezien destijds (en ik heb erop gelet, want het gaat om een ziekenhuisopname twv 4000 euro), dus ik denk dat het idd een oude rekening is, maar ik ga er toch nog even achteraan voor de zekerheid. Thx!
En eentje wordt van jou of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Ego:ze zijn nog leuker dan op de foto's!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Ego:ze zijn nog leuker dan op de foto's!
quote:
We zorgen voor wat afwasbare verf op Cassi dinsdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]Chloe of Cassi, voorkeur ging uit naar Chloe, maar afwachten want volgende week komt diegene die #3 was, en die heeft keuze.
Maar An zou 'r wel beetje goede richting opsturen
Er is nog een meneer die z'n oog ook op Chloe heeft laten vallen en die is heel groot...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]Chloe of Cassi, voorkeur ging uit naar Chloe, maar afwachten want volgende week komt diegene die #3 was, en die heeft keuze.
Maar An zou 'r wel beetje goede richting opsturen
Mij vragen ze altijd of ik ziek ben, dan heb ik liever sneeuwwitje haha!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, en sowieso, het geld groeit me niet op de rug!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is nog een meneer die z'n oog ook op Chloe heeft laten vallen en die is heel groot...![]()
. Wil je trouwens niet twee of kan dat niet meer?
.
Jij gaat dan langs?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We zorgen voor wat afwasbare verf op Cassi dinsdag
Samen met Aurumquote:
Ik win toch wel met plekjes momenteel.. al gaat het wel iets beter inmiddels.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee echt. Menstruatie he. Zit onder de plekjes. En nee ga er GEEN foto van maken.
Is dat zo? Heb geen ideequote:
In mijn agenda wel, anders zit ik met werk..quote:
IKijk even op FBquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
In mijn agenda wel, anders zit ik met werk..
dat ik een agenda heb is een hoax
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef loveli het volgende:
FB zegt de 25ste, een PM met adresgegevens volgt nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |