Komt vanzelf joh! Maare hij verteld later wat je aan moet doen? Of wat je niet aan hoeft te doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had er wel over nagedacht hoor, toen ik thuis in bed lag dacht ik ook, hmm het had eigenlijk best gekund. Maar tijd zat inderdaad
Haha geweldig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Komt vanzelf joh! Maare hij verteld later wat je aan moet doen? Of wat je niet aan hoeft te doenhaha flauw flauw!
Wij zaten de 1e date in de bios,en de film was saai. of tenminste we waren alleen maar aan t praten. Dus op een gegeven moment slaat ie arm om me heen... Ik zat vanaf het moment dat hij me ophaalde al van : wanneer gaan we zoenen? Ik wil met 'm zoenen. O, wat is ie goddelijk lekker! Sla nou een arm om me heen. Zou hij mij leuk vinden? Ow, wat istie leuk! Ow wat lachtie lief! Zoen me nouhou!!
Toen had ik zoiets vanne. ach wat boeit t. Ik zeg t gewoon: Mag ik je nu eindelijk zoenen?Hij zegt; Ik dacht dat je t nooit zou vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfotoootje na +/- een maand en +3 kg. Schouders en armen beginnen eindelijk wat op te vullen.Ziet inderdaad vorderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfotoootje na +/- een maand en +3 kg. Schouders en armen beginnen eindelijk wat op te vullen.Woh, je reflecteert bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja huu, het moet echt een beetje zomer worden zodat ik in de zon kan gaan liggen.quote:
Helemaal zelf gemaaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig Siral en Dino!Leuke sportivo-kleertjes ook, Siral
![]()
Wat betreft ouders / scheiden / sneu voor kind --> ik wou dat mijn ouders het toen jaaaren terug al hadden gedaanMaar dat is welbekend
![]()
Ik ben blij, want ik heb net een tweedehands editie uit 1985 van Alice in Wonderland gevonden, geīllustreerd door Arthur Rackham</boekennerd> Harde kaft, best goede conditie, 12 euro
![]()
En ik ga zo Chinese tomatensoep met balletjes, taugé en prei maken
I know.. Weekend, dan ben je (lees: ik) wat losser mbt eten...quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:11 schreef the85mc het volgende:
Slacker, wat een berg suiker heb je naar binnen gegooid..
Shake that bootay!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik weet niet meer hoe het er een maand geleden uitziet. Maar het ziet er niet verkeerd uit!
Ik ga over een klein uurtje naar een vriendin. Openingsdans voor haar bruiloft oefenen. Vind het zelf echt helemaal niet leuk, zoiets. Maar zij wel. Dus doen we het toch maar he?
hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ritmegevoelZie er vreselijk tegenop, haha ^^
Blije smile >>> ritmegevoel bij dit soort dingen, denk ik zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ritmegevoelZie er vreselijk tegenop, haha ^^
True thatquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Blije smile >>> ritmegevoel bij dit soort dingen, denk ik zo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kunnen we Martijn omkopen voor foto's filmpjes?
fixedquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kunnen we Martijn omkopen voor foto's filmpjes?
Dan laat je wat van jou horen. Ga langs met een six pack bier en een goede film, eentje die hij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Een week is inderdaad wel lang..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lief is ook zo'n witje, hij wordt een pietsie beetje bruin en krijgt veeeeeeel sproetjes. En sproetjes zijn cute
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef loveli het volgende:
Ik heb een dikke vinger. Kwam vandaag eigenlijk goed van pas.
Vertel nu maar wat het andere isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh fuck, dat heb ik vandaag ook nog gedaan
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef loveli het volgende:
Eerst even wat B&J in de vriezer stoppen.
Ehhh erin stoppen en dan tevoren vragen wat je erin gaat stoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
Ik had net Strawberry Cheesecakequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Da's cookie dough met extra fudge. All you need is a spoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |