fixedquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kunnen we Martijn omkopen voor foto's filmpjes?
Dan laat je wat van jou horen. Ga langs met een six pack bier en een goede film, eentje die hij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft al een week niks laten horen. Dat vind ik stom.
Een week is inderdaad wel lang..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hadden jullie ruzie? Dat is wel lang, lijkt me.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lief is ook zo'n witje, hij wordt een pietsie beetje bruin en krijgt veeeeeeel sproetjes. En sproetjes zijn cute
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef loveli het volgende:
Ik heb een dikke vinger. Kwam vandaag eigenlijk goed van pas.
Vertel nu maar wat het andere isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh fuck, dat heb ik vandaag ook nog gedaan
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef loveli het volgende:
Eerst even wat B&J in de vriezer stoppen.
Ehhh erin stoppen en dan tevoren vragen wat je erin gaat stoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
Ik had net Strawberry Cheesecakequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Cookie Ddough of Dough-ble Whammy?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Da's cookie dough met extra fudge. All you need is a spoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |