abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110594385
Dankzij Uniek zitten wij nu ook te kijken naar een weekje Tenerife :( :9
Ja doei.
pi_110594533
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

En ik volg altijd mijn eigen mening, of vinden jullie van niet?

En Offtopic: catshuisgezeur is mislukt. Weet niet of dat gunstig is.. Wilders wel weg, maar daar gaat onze AAArating, dus hogere rentes en nķg meer bezuinigingen..
Ik ben er best wel van overtuigd dat het voor de lange termijn beter is als het huidige kabinet vertrekt.
pi_110594547
Zo, lekker getraind vandaag :D Ging echt heel lekker.

O: yoghurt met muesli, peer
L: boterham rauweham/philadelphia, boterham pindakaas, yoghurt
S: 2 km roeien, supersets borst/schouders met de grote jongens, half uurtje boksen, 4 km hardlopen
T: banaan, whey, amandelen
D: pannekoeken
T: rauwkost/salade
T: kwark
pi_110594914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben er best wel van overtuigd dat het voor de lange termijn beter is als het huidige kabinet vertrekt.
Dat denk ik ook, maar ik vraag me af wat er op de korte termijn gaat gebeuren.. Nou ja we zullen wel zien.. Zo'n situatie zoals in belgie de afgelopen 2 jaar kunnen we nu niet gebruiken. En dat zal waarschijnlijk wel gebeuren als er nieuwe verkiezingen komen.
  Vis een optie? zaterdag 21 april 2012 @ 15:28:46 #155
70532 loveli
N
pi_110595044
Coco, vitamine B heeft invloed op het onthouden van dromen en de levendigheid ervan.
crap in = crap out
pi_110595099
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Coco, vitamine B heeft invloed op het onthouden van dromen en de levendigheid ervan.
Wat voor invloed?
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:38:36 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110595422
Hmm..

Voor wie niet van poep-praat houdt, niet klikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110595557
Pics or it didn't happen!
Ja doei.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:42:06 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110595565
:')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 21 april 2012 @ 15:44:00 #160
70532 loveli
N
pi_110595641
ff googlen op dromen en vitamine b, ben mobiel nu
crap in = crap out
pi_110595670
Is niet zo vreemd hoor XM, je zit waarschijnlijk hoger in vet dan normaal en weinig vezels!
Be someone that makes you happy
pi_110596374
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef MarMar het volgende:
koekjes in de oven, Chris haalt een nieuwe dubbelwandige theepot
[ afbeelding ]
En strakkies bij de eerste lekkere pot thee moeten verse koekjes.
En het is er weer voor, geur van honingkaneelkoekjes in een huis als het buiten druilerig is FTW!
Hier schijnt de zon al sinds 1 uur? :o
pi_110596434
Is het nuttig om extra vitamine supplementen te nemen? Ik eet (denk ik) redelijk gezond en redelijk veel groenten en fruit. Het enige wat ik weinig eet zijn vetten. Dus misschien dat ik een tekort heb aan vetoplosbare vitaminen. Weet iemand hoe dat precies zit of wat ik dan het beste kan doen?
pi_110596534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef Nallie het volgende:
Is niet zo vreemd hoor XM, je zit waarschijnlijk hoger in vet dan normaal en weinig vezels!
Ik denk ook dat t daardoor komt ja. Geen brood, pasta en aardappels.. Daar zitten toch vaak veel vezels in!

spuit11.. Ik zoende wel op m'n eerste date, maar dat was geen date haha... En ik kon t me ook niet goed mer herrineren :') De date de erna volgde iig zonder alcohol gezoend :D

Ik heb idd wel vaker gehoord, vitamine B & levendig dromen
~ Bonito La Risa ~
pi_110596567
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef the85mc het volgende:
Is het nuttig om extra vitamine supplementen te nemen? Ik eet (denk ik) redelijk gezond en redelijk veel groenten en fruit. Het enige wat ik weinig eet zijn vetten. Dus misschien dat ik een tekort heb aan vetoplosbare vitaminen. Weet iemand hoe dat precies zit of wat ik dan het beste kan doen?
Mwah, ik geloof nooit zo in vitamine supplementen :@ Maar wellicht dat iemand anders hier anders over denkt? :9

Ow en mijn plannen vandaag: Werkennnn :') daarna verjaardag :+
~ Bonito La Risa ~
pi_110596810
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Jagär! Jou wilde ik nog iets vragen!

SPOILER: studieshit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi. Die boeken ken ik niet, maar case studies zou ik bijvoorbeeld denken aan wat nu gebeurd in noord-Congo. In dat gebied, en in Rwanda wonen veel Hutu's en Tutsi's, en na de genocide heeft dat voor veel problemen gezorgd, en nu nog steeds!
pi_110596920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoi. Die boeken ken ik niet, maar case studies zou ik bijvoorbeeld denken aan wat nu gebeurd in noord-Congo. In dat gebied, en in Rwanda wonen veel Hutu's en Tutsi's, en na de genocide heeft dat voor veel problemen gezorgd, en nu nog steeds!
Ik heb daarover een keer een interessant boek gelezen van Jared Diamond, Collapse heette dat geloof ik. Op een heel makkelijke manier worden problemen in verschillende maatschappijen beschreven. Leest ook erg makkelijk weg.
pi_110596935
Ik vond het al knap dat vriendje en ik alléén maar gezoend hadden op onze eerste date. :') Okee, de moeilijkheidsgraad werd enigszins verhoogd doordat we wel al samen gingen slapen. :@ Maar eigenlijk is het alleen maar leuk om overal rustig van te genieten!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110596972
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm..

Voor wie niet van poep-praat houdt, niet klikken.

SPOILER
Meh.
Je eet ook meer rauwkost en sla en dergelijke nu denk ik? Daar gaat het ook hard van..
pi_110597054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef the85mc het volgende:
Ik neem visolie voor de vetten :Y
pi_110597108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:17 schreef Mini. het volgende:
Ik vond het al knap dat vriendje en ik alléén maar gezoend hadden op onze eerste date. :') Okee, de moeilijkheidsgraad werd enigszins verhoogd doordat we wel al samen gingen slapen. :@ Maar eigenlijk is het alleen maar leuk om overal rustig van te genieten!
Nouja met mijn ex was het ook een totaal ander verhaal als nu, en toen ging allemaal zo ram snel meteen de eerste x toen we elkaar zagen, eigenlijk wel jammer. En ik moet zeggen dat ik dit wel echt even fijn vind zo... :@ Zit helemaal te zwijmelen haha! Maar ik heb zo'n vermoeden dat het de volgende keer anders word, hij had een verrassing voor me zei 'ie :D Ben benieuwd. Ff nog iets leuks bedenken om te gaan doen *O*

SPOILER
pi_110597175
Niet bijgelezen! Bereidt u allen voor om weer te moeten stemmen?! :D
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:23:54 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110597272
Meh, ik baal hiervan. Ik hoop dat er nu niet eindeloos gesteggel over de maatregelen komt, want daar wordt de situatie niet beter van.

Lijstje maar even:

T: de laatste ferrero rochers van gisteren :@
O: twee geroosterde bth
T: twee mandarijntjes
L: twee geroosterde bth geitenkaas, glas jus
T: banaan
D: spinazie, courgette, champignons met geraspte Grana Padano
Niet meer actief op Fok!
pi_110597310
Wat zijn de tassen-shop-hotspots in Amsterdam?
Ik heb zo een uurtje over en het Anne Frank Museum gaat vast niet lukken in die tijd. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110597420
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat zijn de tassen-shop-hotspots in Amsterdam?
Ik heb zo een uurtje over en het Anne Frank Museum gaat vast niet lukken in die tijd. :)
Bijenkorf :Y Bovenin de kalvertoren zit ook een tassenwinkel, magbag.. maar ik weet niet wat voor stijl tassen je leuk vindt?
pi_110597465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Nouja met mijn ex was het ook een totaal ander verhaal als nu, en toen ging allemaal zo ram snel meteen de eerste x toen we elkaar zagen, eigenlijk wel jammer. En ik moet zeggen dat ik dit wel echt even fijn vind zo... :@ Zit helemaal te zwijmelen haha! Maar ik heb zo'n vermoeden dat het de volgende keer anders word, hij had een verrassing voor me zei 'ie :D Ben benieuwd. Ff nog iets leuks bedenken om te gaan doen *O*

SPOILER
Het klinkt ook heel fijn ja. :)
Je ziet er prachtig uit trouwens!

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik baal hiervan. Ik hoop dat er nu niet eindeloos gesteggel over de maatregelen komt, want daar wordt de situatie niet beter van.
Ik weet niet goed wat er nu gaat gebeuren, maar ik ben er toch niet echt rouwig om dat die constructie met Wilders nu geklapt is...
Everything has changed
pi_110597518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bijenkorf :Y Bovenin de kalvertoren zit ook een tassenwinkel, magbag.. maar ik weet niet wat voor stijl tassen je leuk vindt?
Ik zoek iets voor mn werk en hou niet van frutsels.
Duik zo eerst de bijenkorf wel in en dan richting de kalvertoren. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:29:14 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110597526
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet goed wat er nu gaat gebeuren, maar ik ben er toch niet echt rouwig om dat die constructie met Wilders nu geklapt is...
Dát er snel maatregelen genomen worden vind ik nu eigenlijk even belangrijker dan wie die maatregelen (mede) uitvoert.
Niet meer actief op Fok!
pi_110597549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Siral het volgende:

[..]

SPOILER
Damn you! O+ Ik snap wel waarom je je zo goed in je lijf voelt haha ;)

We zijn nu natuurlijk wel reuze benieuwd wat die verassing is?? Wanneer zie je hem weer? *;
~ Bonito La Risa ~
pi_110597591
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dát er snel maatregelen genomen worden vind ik nu eigenlijk even belangrijker dan wie die maatregelen (mede) uitvoert.
Wie ze uitvoert bepaalt natuurlijk wel wat die maatregelen zijn. Voor de duidelijkheid, achter de VVD en het CDA sta ik wat dat betreft evenmin, dus als ze nu steun moeten gaan zoeken bij linkse partijen is dat misschien toch wel goed, ook al duurt het dan iets langer.
Everything has changed
pi_110597647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

[..]

Aw thanks :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Damn you! O+ Ik snap wel waarom je je zo goed in je lijf voelt haha ;)

We zijn nu natuurlijk wel reuze benieuwd wat die verassing is?? Wanneer zie je hem weer? *;
Nou een paar maanden terug was ik nog desperate aan het schommelen in mijn gewicht omdat ik zogenaamd een kilo teveel was aangekomen voor mijn gevoel. (circel van lijnen en weer overeten....maar met behulp van dietiste dus een balans gevonden) Was I fucking mad....?? Ik begin echt zo vrede te krijgen met mijn lijf, eindelijk.

Ik heb dus ook geen idee :D Hij zegt net dat hij iets leuks weet om te gaan doen van het weekend, ik mag het alleen dus niet weten, hij verteld me tegen die tijd wat ik aan moet trekken/mee moet nemen.... :o :o
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:38:03 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110598001
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wie ze uitvoert bepaalt natuurlijk wel wat die maatregelen zijn. Voor de duidelijkheid, achter de VVD en het CDA sta ik wat dat betreft evenmin, dus als ze nu steun moeten gaan zoeken bij linkse partijen is dat misschien toch wel goed, ook al duurt het dan iets langer.
Misschien ben ik naīef hoor maar ik had er wel vertrouwen in dat Rutte en co tot een goed pakket maatregelen hadden kunnen komen.

Ik vind het wel bizar dat Wilders de Brusselse afspraken zomaar even aan z'n laars lapt. Die 3 procent-regel is er niet voor niets.
Niet meer actief op Fok!
pi_110598092
Wow siral, ziet er goed uit zeg! En je vlam heeft je nog niet geprobeerd(?) om te zoenen? Met zo'n mooie dame zou ik niet zo lang afwachten haha..
pi_110598171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
Wow siral, ziet er goed uit zeg! En je vlam heeft je nog niet geprobeerd(?) om te zoenen? Met zo'n mooie dame zou ik niet zo lang afwachten haha..
Hehehe, nee but like I said, het moment was er niet... Hoe komt zo'n moment eigenlijk? :')
Ik ben al zolang uit de race qua daten/verliefdheid etc. Weet er geen ruk van haha!!

Afscheidskusjes voelde al wel heel anders dan de eerste keer, had hem gewoon ram op zijn gezicht moeten nemen in die parkeer garage!! _O- Maar da's dan weer achteraf gelul ;(
pi_110598205
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.

Dat zegt niet dat scheiden altijd soepel gaat en altijd in overleg, maar ik denk dat in alle gevallen 'bij elkaar blijven voor de kinderen' echt wel opgepikt wordt door de kinderen en het dus per definitie niet beter maakt.
^^
pi_110598231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Misschien ben ik naīef hoor maar ik had er wel vertrouwen in dat Rutte en co tot een goed pakket maatregelen hadden kunnen komen.

Ik vind het wel bizar dat Wilders de Brusselse afspraken zomaar even aan z'n laars lapt. Die 3 procent-regel is er niet voor niets.
Rutte vertrouw ik wel, maar Verhagen vind ik zo mogelijk nog gluiperiger dan Wilders. :X

Da's wel waar ja, hij brengt het nu alsof het alleen de schuld van Europa is dat er überhaupt bezuinigd moet worden (terwijl die de economie ook niet gemaakt hebben natuurlijk). En waarschijnlijk trappen zijn kiezers daar nog in ook. :')
Everything has changed
pi_110598248
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Hehehe, nee but like I said, het moment was er niet... Hoe komt zo'n moment eigenlijk? :')
Ik ben al zolang uit de race qua daten/verliefdheid etc. Weet er geen ruk van haha!!
Zo'n moment maak je ;)
pi_110598261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zo'n moment maak je ;)
Nu baal ik! HAHA
pi_110598427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef Siral het volgende:

[..]

Nu baal ik! HAHA
Ach joh, wat in het vat zit verzuurt niet. :) Des te leuker wordt het als het zover is.
Everything has changed
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:46:38 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110598471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef Mini. het volgende:

[..]

Rutte vertrouw ik wel, maar Verhagen vind ik zo mogelijk nog gluiperiger dan Wilders. :X

Ooooh daar ben ik het zo mee eens!

En ik ben er toch niet rouwig om. Ik ken uiteraard de aard van de bezuinigingen niet die men van plan was, maar heb wel zo'n donkerbruin vermoeden dat de tweeverdieners daar niet gelukkig van zouden worden. HRA, km-vergoeding, kinderopvang, pensioenen... allemaal dingen die op de helling stonden. Ik denk dat er bij de overheid zelf ook nog wel wat gehaald kan worden, zonder gelijk de burgers te laten betalen. Ik noem maar eens een JSF.
pi_110598511
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:45 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ach joh, wat in het vat zit verzuurt niet. :) Des te leuker wordt het als het zover is.
Ik had er wel over nagedacht hoor, toen ik thuis in bed lag dacht ik ook, hmm het had eigenlijk best gekund. Maar tijd zat inderdaad :D
pi_110598781
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef Mini. het volgende:

[..]

Da's wel waar ja, hij brengt het nu alsof het alleen de schuld van Europa is dat er überhaupt bezuinigd moet worden (terwijl die de economie ook niet gemaakt hebben natuurlijk). En waarschijnlijk trappen zijn kiezers daar nog in ook. :')
Yup! Veel van zijn kiezers zijn te stereotyperen. Helaas zijn er erg veel van dat soort types.

En Rutte is inderdaad een stuk degelijker dan we eerder hebben gehad. Spannend!

Vaiz is al weer een half uurtje weg. Kittens waren moe na hun eerste bezoek twee uur eerder. Gelukkig gingen ze alsnog gezellig doen :')

En Siral: je ziet er geweldig uit! Is extra kuit nodig? Ik vond het er goed uit zien hoor!
pi_110599024
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Yup! Veel van zijn kiezers zijn te stereotyperen. Helaas zijn er erg veel van dat soort types.

En Rutte is inderdaad een stuk degelijker dan we eerder hebben gehad. Spannend!

Vaiz is al weer een half uurtje weg. Kittens waren moe na hun eerste bezoek twee uur eerder. Gelukkig gingen ze alsnog gezellig doen :')

En Siral: je ziet er geweldig uit! Is extra kuit nodig? Ik vond het er goed uit zien hoor!
Thanks! Hmm kuit niet perse, maar zou wel iets meer hamstrings willen hebben... maar denk dat het nou eenmaal niet in me zit. :P
pi_110599129
Net een half uurtje geslapen! Nu een glas wijn en wat chipjes... O+ Fijn om weer samen te zijn!
pi_110599173
Dank je Jagär. Rwanda zat inderdaad wel in m'n achterhoofd en zal ook eens naar de Congo gaan kijken! Thanks! :*
Ja doei.
pi_110599277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Thanks! Hmm kuit niet perse, maar zou wel iets meer hamstrings willen hebben... maar denk dat het nou eenmaal niet in me zit. :P
Zou kunnen, maar niet te veel hoor, anders valt te verhouding weg!
pi_110599318
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar niet te veel hoor, anders valt te verhouding weg!
Ik heb meer lopers benen :P En inderdaad, massive bovenbenen en piskuitjes is al helemaal niks!
pi_110599322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Net een half uurtje geslapen! Nu een glas wijn en wat chipjes... O+ Fijn om weer samen te zijn!
O+ geniet er van!
pi_110599376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb meer lopers benen :P En inderdaad, massive bovenbenen en piskuitjes is al helemaal niks!
Kuiten train ik ook licht, want ik krijg snel van die balonnetjes :( meh!
pi_110599535
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef An24 het volgende:

[..]

O+ geniet er van!
Dat ja!

Ik heb juist best gespierde kuiten, en da's ook niet alles. Maar ja, ik vrees dat ik er nooit vanaf kom want mijn vader heeft het ook, en die krijgt op de meeste dagen niet meer lichaamsbeweging dan van de voordeur naar de auto lopen en terug. :+
De enige oplossing is dus andere spieren bijkweken en vetjes wegwerken. :Y)
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')