Nee, zo staat het er nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Staat het er letterlijk zo in? Beetje aparte constructie om dat afboeken te noemen vanuit hun administratie.
Ik smeer 'm steeds in met zonnebrand zodat hij niet verbrandt (dat is nog eens liefdequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Als al die sproetjes nou eens aan elkaar zouden groeien zouden we eul bruin worden.
Ik ben één keer echt bruin geweest en dat was na een paar maanden in een tropisch land. Voor de rest is het hopelooos.
![]()
Auw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik smeer 'm steeds in met zonnebrand zodat hij niet verbrandt (dat is nog eens liefde) en langzaamaan wordt hij ieder jaar iets bruiner.
Vroeger smeerde hij zich nooit in
Hoe!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Auw!![]()
Ik kan m'n eigen rug insmeren.
Ik word meestal geassocieerd met zuivel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op mn werk noemen ze me ook wel Sneeuwwitje.
De voordelige vorm van hypermobiliteit. Ik kan mezelf een hand geven achter m'n rug.. Wordt wel steeds moeilijker met meer spier, maar nog steeds mogelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe!![]()
Ik ben ook net zo'n witte als jij
Dat is een complimentquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op mn werk noemen ze me ook wel Sneeuwwitje.
Als ik OOIT nog carnaval ga vieren (as if), weet ik wel als wie ik zou gaan.quote:
Tik de tekst eens letterlijk over?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zo staat het er niet. Ze schrijven dat bedrag gewoon af.
Aangepast.
Joh je hebt het mooie haar erbij, een egale huid en de uitstraling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik OOIT nog carnaval ga vieren (as if), weet ik wel als wie ik zou gaan.
Ben er inmiddels achter dat ik die plekjes zie maar dat iedere gesprekspartner ze mist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee echt. Menstruatie he. Zit onder de plekjes. En nee ga er GEEN foto van maken.
"Het door u te betalen eigen risico van ¤ 121,00 wordt met de eerstvolgende incasso bij u in rekening gebracht."quote:
Edit: laat maar, het klopt welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iedereen heeft een bedrag van 250 (of was het nou al 500) euro eigen risico. Dus je moet SOWIESO dat betalen zodra je zorg verbruikt. Pas boven dat bedrag gaat de verzekering vergoeden. Het basispakket dan. En blijkbaar hebben ze nog een factuur van je gevonden ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |