nee, hoewel ik tijdens het maken van mijn eigen pagina's wel begreep waarom gebonden beter is dan gelijmdquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te maken
Ik doe wel niet mee, maar als lurker moet ik even inbreken...quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef klumsy het volgende:
Ik heb op de overkant gezeten, Polderheem zit dat bij de sporthal? op achterveld?
Ga gelijk eens kijken of ik wat leuke ideeen kan opdoen, wel makkelijk dat ik de buurt daar kan
Glittersquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Kyara het volgende:
zo, bijna klaar met het boekje van droomvrouwtje! Alles zit onder de glitters en plakt van de pritt.....
er zitten er maar een paar in je boekje he.... de rest zit op de tafel, mijzelf, de kat, Midas....quote:
Daar jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef mariyette het volgende:
Gezellig Linda! Ook van: aan de rivier onder de mast
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Het boekje van Mignonne is hier ook gearriveerd! Hij is leuk! En weer zo anders dan de andere boekjes![]()
Het al uitgewerkte idee waar Kleurdoos het eerder al over had, had ik ook in gedachtenPrecies de uitwerking van Kleurdoos ook! Dus misschien ga ik wel voor een deel 2 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor BJ. Meer preview doe ik niet dit keer.![]()
Wilde nog zeggen dat ik het zo tof vind dat mignonne dit gestart is. Anders was ik nooit zo aan het knutselen en tekenen geslagen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
oooo Jemig Soemp! dat is gewoonweg prachtig!!!!! ben ik echt ontzettend blij mee, en kan niet wachten om het in het echt te bewonderen..... bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor BJ. Meer preview doe ik niet dit keer.![]()
Wilde nog zeggen dat ik het zo tof vind dat mignonne dit gestart is. Anders was ik nooit zo aan het knutselen en tekenen geslagen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Heb ik niet, niet en niet!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Kyara het volgende:
Onmisbare elementen in elk boekje zijn vouwblaadjes en prittstift. En stickers natuurlijk.
tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor BJ. Meer preview doe ik niet dit keer.![]()
dit bedoelde ik....quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Kyara het volgende:
Onmisbare elementen in elk boekje zijn voor mij vouwblaadjes en prittstift. En stickers natuurlijk.
En gezien een overlap aan interesses staat tot nu toe in elk boekje 2 pagina's hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor BJ. Meer preview doe ik niet dit keer.![]()
Wilde nog zeggen dat ik het zo tof vind dat mignonne dit gestart is. Anders was ik nooit zo aan het knutselen en tekenen geslagen.![]()
Soempie...... ik kan niet wachten tot mijn boekje weer hier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor BJ. Meer preview doe ik niet dit keer.![]()
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
jemig, je hoeft de bijbel niet opnieuw te schrijven!!quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef ymme het volgende:
Ik hoop er morgen avond of anders woensdag avond aan te beginnen.
Ik probeer het as maandag te versturen. Maar stiekem baal ik enorm van die éne week die ik nu te kort kom. Maar komt vast goed!!
Heeft er dan dus een week (!!) over gedaan! Werd dus wel eens tijdquote:Op maandag 23 april 2012 16:39 schreef mariyette het volgende:
Boekje van _Bar_ eindelijk binnen.... Jeej! Plakken maar!
Haha, tuurlijk! Ik doe Minke dan wel haar dogtags om, dan mag ze los op de trampolines en kunnen wij hakenquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef draculettetje het volgende:
lijnloos mag ik bij een volgende meet haakles van jou?
uit dat boekje heb ik de engel geprobeerd kostte me al een week de magische ring te krijgen....
Niet? Leek me nou juist een leuk idee voor Round Robin...quote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef moussy het volgende:
[..]
jemig, je hoeft de bijbel niet opnieuw te schrijven!!
probeer het eens, heb je iig weer wat inspiratie!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet? Leek me nou juist een leuk idee voor Round Robin...
Ahjoh, die zuig je zo uit je duim, deden ze duizenden jaren geleden ook al, er schijnen mensen makkelijk in te trappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
probeer het eens, heb je iig weer wat inspiratie!
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf Mrien!
Ik heb net met plakkaatverf zitten verven.![]()
Donderdag weer verder.
Haha ja! Een van mijn 'helden'quote:
Haha ja je bent bij mij! En hij is al erg leuk! Ik was zo lekker bezig dat ik 2 extra bladzijden voor je heb gemaakt! Blijft moeilijk tellen!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ah was ik bij jou LenaatjeWortie leuk? Mijn boekje?
oh! ik zie dit nu pas, en ik zit je net te pb'enquote:
quote:
ja. gewoon maandag nieuwe boekjes, en ik stuur mijnes die eigk maandag zou gaan van oeke, nu alvast op naar snoopy. en dan de aankomende ronde 3 weken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef Lenaatje het volgende:
Volgens mij bedoeld Mignonne toch ook dat dan de volgend 3 weken duurt?
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
on the bright side, ik zal zo ff foto's maken voor sneakpeek en zulks.
Zie je dat ik hier te dom voor ben?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja. gewoon maandag nieuwe boekjes, en ik stuur mijnes die eigk maandag zou gaan van oeke, nu alvast op naar snoopy. en dan de aankomende ronde 3 weken.
Nee joh, jij bent zwanger... dan mag dat!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zie je dat ik hier te dom voor ben?
Jezus, jij gaat echt snel! Je hebt het boekje voor Twinkly nog niet eens!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef YPPY het volgende:
Haha, ik zit nu inderdaad in twee groepjes, dus dubbele productie. Nu ben ik bezig voor twinkly (bling, bling) en evenstar.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn boekje is terechtIek ben blai
Augurkjes <3quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Mevr_Mus het volgende:
Alvast een minipreview voor Snoopy![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn boekje is terechtIek ben blai
Grapjas van een man!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Lag er ineens een envelop tussen alle knutselspullen.
Ik: uhh OMG HOE LANG LIGT DIT BOEKJE AL HIER?!
Man: Uh, weet ik 't. Een weekje? Of nee, sinds maandag of dinsdag ofzo.
Ik:![]()
ARGHHHHH je weet toch dat ik erop zat te wachten?! En in de stress zat dat ie kwijt zou zijn?! Waarom heb je niks gezegd?!
Man: Vergeten, oeps. Maar ik heb 'm toch bij je fröbelzooi gelegd? Ik dacht, daar vind je 'm vanzelf wel.
Ik:![]()
![]()
nee mannenlogica...quote:
Hij gaat zondag of maandag op de bus, als hij nog in de gleuf van de oranje langs de straat past. Als da niet meer gaat dan wordt het dinsdag. En dan is het de vraag hoelang PostNL er nu weer over gaat doen. Helaas woon je iets te ver om hem te komen brengen. Of ik moet er een compleet dagje uit van gaan maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:08 schreef mariyette het volgende:
Miss en BE dat ziet er goed uit! Ik krijg er weer ideetjes van! En dames uit mijn groepje, hopelijk is de inspiratie te vinden en in goede banen te leiden... Dan gaan de boekjes lekker door! Ik wacht met smart op t boekje van Dracu, dus go SummerBreeze!
Is erg lief van je, maar ik weet niet of sc-tje dat wel zou trekken, zo lang in de auto zitten. Er dan even vanuitgaande dat SD de auto niet nodig heeft voor zijn werk, anders zou ik ook nog eens met de trein moeten en dat zie ik helemaal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef mariyette het volgende:
Mijn woonplaats biedt vele mogelijkheden voor een dagje uiten je bent altijd welkom! De voorbereidingen liggen hier al te wachten, alleen merk ik dat ik toch graag t boekje erbij wil zien voor ik een concept uitwerk. Liggen nu vooral achtergrondjes en losse papiertjes met plannen...
quote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn koninginnetompouce past net in je boekje Sorbo!
Geen probleem, de mijne ook trouwens Mrien!quote:Op maandag 30 april 2012 17:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
BE, ik ben na mn werk doorgegaan naar de vrijmarkt dus ik heb vandaag het boekje nog niet verstuurd,morgenochtend gaat hij weg! Dat je het effe weet
Primaquote:Op maandag 30 april 2012 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen probleem, de mijne ook trouwens Mrien!
Toppie!quote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie de envelop is weer op weg naar je toe ;-)
Foei!quote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het vandaag verstuurdag was!Terwijl het boekje allang klaar is! Ik stop 'm zometeen in de brievenbus, maar de lichting van vandaag is al geweest. Sorry YPPY
quote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef Susie het volgende:
Damn, wat baal ik dat je niet meer met photobucket zo'n mooie collage kan maken. Nu zitten klooien met Picasa en daar werd ik niet blij van...
Eennniiiweeeeee: Sneak voor Twinkly!
[ afbeelding ]
je sneak peak komt! echt waarquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei!vergeten te posten Kyara
morgen doe ik m op de bus!
Same here... Hopelijk lukt het morgen om postzegels te halen...quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Muks het volgende:
Hier ook morgen, niet genoeg postzegels in huis
mjam!quote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn koninginnetompouce past net in je boekje Sorbo!
quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Ik scrollde van onder naar boven en zag die kat: "hmm, cute, goed idee voor mijn volgende boekje"
En wat is er mis met de collage? Ik vind 'm leuk!
Het boekje van Miss Sly, van de vorige ronde dus, is nog steeds niet bij mij aangekomen
Nee hoor is geen probleem, heb er van de week wat weinig tijd voor, en voorbereidend werk heb ik al liggenquote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef draculettetje het volgende:
bar is het heeeeeel erg als het boekje woensdag op de post gaat?
zo ja dan moet het gewoon morgen hoor...
ah fijn!quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee hoor is geen probleem, heb er van de week wat weinig tijd voor, en voorbereidend werk heb ik al liggen
Mijn boekje is dus min of meer verdwenen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Ik scrollde van onder naar boven en zag die kat: "hmm, cute, goed idee voor mijn volgende boekje"
En wat is er mis met de collage? Ik vind 'm leuk!
Het boekje van Miss Sly, van de vorige ronde dus, is nog steeds niet bij mij aangekomen
quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Elmo76 het volgende:
Het boekje van Mevr_Mus is gisteren op de post gegaan, dus hopelijk heb je 'm morgen Sorbootje!
Mevr_Mus, joehoe!Sneakje voor jou!
[ afbeelding ]
Nee hoor. Het is gewoon niet opgestuurd. Komt goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef livelink het volgende:
Mooie sneaks, hoor.
En Miss_Sly, ik hoop dat jouw boekje snel terecht zal zijn. Het zou toch wel heel erg zijn als het echt kwijt is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Reden onbekend wegens door roddelen
alleen als je me verlost van de wandelende ochtendhumeurtjesquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, was het boekje al onderweg naar mij? Niet dat het me heel veel uitmaakt hoor, maar ik ga volgende week midweekje weg dus moet nog even knutseltijd inplannen
Onderweg naar postkantoor... alwaar ik nog even postzegels moet laten plakken en dan komt ie naar jou! Dus hopelijk is ie er morgen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef geppie het volgende:
Ik heb weer zin om te knutselen![]()
Lijnloos waar blijft dat boekje nou?![]()
Had ze een hartje gepoept? <3quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
die is zaterdag op de post gegaan, omdat ik niet wist of hier dingen open zouden zijn op maandag (achteraf: sure, alles gewoon open)
had je nog *die ene* foto gemaakt?
Ik verwacht het boekje van jou morgen of overmorgen! Dan kan ik aan de slag! Nog wensen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Het waarom heeft ze ons ook niet uitgelegd, maar het belangrijkste is dat we nu gewoon verder kunnen met ons groepje, en dan zonder Pvoess en dat mijn boekje terecht is
Ik vind bijna alles leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik verwacht het boekje van jou morgen of overmorgen! Dan kan ik aan de slag! Nog wensen?
Euhm... Vast welquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles leuk!
maar ik wil nog wel wat steekwoorden geven
recepten, George Cloony, thrillers (boeken en films en series), Grey's, Criminal Minds, vakantie, reizen, in bad, klussen (en dan gewoon het echte, niet die jeukterm om kindjes te maken), dakterras mooi maken, BBQ.
Kun je er wat mee?
Oh bijna deze post gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Sneak voor poppejans
[ afbeelding ]
hij gaat morgen op de bus, ik ben vergeten nog wat te halen wat toch echt nog mee moet, morgenochtend gaat hij op de bus
Wauw! Is dan incl. Achtergrond? ;-)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef moussy het volgende:
Bijna onderweg!
Sneaks voor ET
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef ymme het volgende:
Het boekje van summerbreeze is hier aangekomen!
Ik zit inderdaad bij elk boekje dat hier in huis is achter de scanner. Heb een hele mappenstructuur op mijn laptop staan met de maaksels per boekje en per maakster.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:45 schreef moussy het volgende:
We moeten ze straks als we hem terug hebben gewoon helemaal inscannen en pps'jes van maken om te showen
Ik heb ook van elk boekje foto's gemaakt van mijn pagina'squote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad bij elk boekje dat hier in huis is achter de scanner. Heb een hele mappenstructuur op mijn laptop staan met de maaksels per boekje en per maakster.
Ik bespeur een beetje dwangmatigheid
Het is maar goed dat ik over een maandje weer aan het werk ga, dan heb ik gewoon geen tijd meer voor die idioterieën.
Het dwangmatige bij mij is dat ik dus ook foto's en scans maak va de pagina's die anderen gemaakt hebben. Zo kan ik iig alles aanleveren zeg maar al het boekje na mijn versturen kwijtraakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb ook van elk boekje foto's gemaakt van mijn pagina's
Ok SB, dat is voer voor een psychquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het dwangmatige bij mij is dat ik dus ook foto's en scans maak va de pagina's die anderen gemaakt hebben. Zo kan ik iig alles aanleveren zeg maar al het boekje na mijn versturen kwijtraakt.
Uhm die was er toch al even dacht ik?? Bedoel je niet het boekje van _Bar_ of is het boekje van SB nog bij jou?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef ymme het volgende:
Het boekje van summerbreeze is hier aangekomen!
Oeehh ik ben nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, je bent er! Wat kunt je leuk tekenen.er staat al veel moois in je boekje. Mijn inbreng gaat heel anders zijn.
![]()
Toch altijd fijn als een boekje aankomtquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, je bent er! Wat kunt je leuk tekenen.er staat al veel moois in je boekje. Mijn inbreng gaat heel anders zijn.
![]()
en voor jou ook nog!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
er komt nog een Sneak preview hoor MrienIk had de afgelopen week de schilder om de deur en het was gierend druk. Maar nu weer íets rustiger vaarwater. ik moet gewoon even gaan zitten voor uploaden enzo.
argh, ik kan de foto van buurvrouwmaaksel niet meer vinden tussen bestanden of mn photobucket! Ik heb tlen je me vroeg meteen foto gemaakt maar toch weer verwijderd vermoed ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
en voor jou ook nog!
er ging hier e.e.a. mis zo net na die vakantieik werk eraan!
Nog niks binnen. Helaas. Ik geef wel een gil als-ie op de mat ligt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
Sb is mijn boekje al bij jou? Maandag verstuurd.laat je even weten als je hem hebt.
was de enveloppe nog heel? Was namelijk vergeten het zelfgemaakte bescherplaatje (tegen doorbuigen etc) in de flop te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef mariyette het volgende:
Het boekje van Draculettetje is hier gearriveerd! Jeej weer verder knutselen!
Dat roze met witte martha stewart ding toevallig?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef YPPY het volgende:
Hij is er spuuglokje. Moussy, wat een grappig ding heb je geplakt tussen die pagina's! :-D
open versturen misschien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef ymme het volgende:
Ik denk trouwens dat het boekje van Summerbreeze nadat klumsy er klaar mee is, met pakketpost mee moet. Ik vind het nu al nét gaan nog.
Ja. Ik ga het bestuderen, dat wil ik ook kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat roze met witte martha stewart ding toevallig?
Dat had ik ook al gedaan idd.quote:
Dat is een goede tip.quote:
Goeie keus, die paashaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |