Primaquote:Op maandag 30 april 2012 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen probleem, de mijne ook trouwens Mrien!
Toppie!quote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie de envelop is weer op weg naar je toe ;-)
Foei!quote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het vandaag verstuurdag was!Terwijl het boekje allang klaar is! Ik stop 'm zometeen in de brievenbus, maar de lichting van vandaag is al geweest. Sorry YPPY
quote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef Susie het volgende:
Damn, wat baal ik dat je niet meer met photobucket zo'n mooie collage kan maken. Nu zitten klooien met Picasa en daar werd ik niet blij van...
Eennniiiweeeeee: Sneak voor Twinkly!
[ afbeelding ]
je sneak peak komt! echt waarquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei!vergeten te posten Kyara
morgen doe ik m op de bus!
Same here... Hopelijk lukt het morgen om postzegels te halen...quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Muks het volgende:
Hier ook morgen, niet genoeg postzegels in huis
mjam!quote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn koninginnetompouce past net in je boekje Sorbo!
quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Ik scrollde van onder naar boven en zag die kat: "hmm, cute, goed idee voor mijn volgende boekje"
En wat is er mis met de collage? Ik vind 'm leuk!
Het boekje van Miss Sly, van de vorige ronde dus, is nog steeds niet bij mij aangekomen
Nee hoor is geen probleem, heb er van de week wat weinig tijd voor, en voorbereidend werk heb ik al liggenquote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef draculettetje het volgende:
bar is het heeeeeel erg als het boekje woensdag op de post gaat?
zo ja dan moet het gewoon morgen hoor...
ah fijn!quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee hoor is geen probleem, heb er van de week wat weinig tijd voor, en voorbereidend werk heb ik al liggen
Mijn boekje is dus min of meer verdwenen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Ik scrollde van onder naar boven en zag die kat: "hmm, cute, goed idee voor mijn volgende boekje"
En wat is er mis met de collage? Ik vind 'm leuk!
Het boekje van Miss Sly, van de vorige ronde dus, is nog steeds niet bij mij aangekomen
quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Elmo76 het volgende:
Het boekje van Mevr_Mus is gisteren op de post gegaan, dus hopelijk heb je 'm morgen Sorbootje!
Mevr_Mus, joehoe!Sneakje voor jou!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |