Ik zit inderdaad bij elk boekje dat hier in huis is achter de scanner. Heb een hele mappenstructuur op mijn laptop staan met de maaksels per boekje en per maakster.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:45 schreef moussy het volgende:
We moeten ze straks als we hem terug hebben gewoon helemaal inscannen en pps'jes van maken om te showen
Ik heb ook van elk boekje foto's gemaakt van mijn pagina'squote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad bij elk boekje dat hier in huis is achter de scanner. Heb een hele mappenstructuur op mijn laptop staan met de maaksels per boekje en per maakster.
Ik bespeur een beetje dwangmatigheid
Het is maar goed dat ik over een maandje weer aan het werk ga, dan heb ik gewoon geen tijd meer voor die idioterieën.
Het dwangmatige bij mij is dat ik dus ook foto's en scans maak va de pagina's die anderen gemaakt hebben. Zo kan ik iig alles aanleveren zeg maar al het boekje na mijn versturen kwijtraakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb ook van elk boekje foto's gemaakt van mijn pagina's
Ok SB, dat is voer voor een psychquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het dwangmatige bij mij is dat ik dus ook foto's en scans maak va de pagina's die anderen gemaakt hebben. Zo kan ik iig alles aanleveren zeg maar al het boekje na mijn versturen kwijtraakt.
Uhm die was er toch al even dacht ik?? Bedoel je niet het boekje van _Bar_ of is het boekje van SB nog bij jou?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef ymme het volgende:
Het boekje van summerbreeze is hier aangekomen!
Oeehh ik ben nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, je bent er! Wat kunt je leuk tekenen.er staat al veel moois in je boekje. Mijn inbreng gaat heel anders zijn.
![]()
Toch altijd fijn als een boekje aankomtquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef YPPY het volgende:
Twinkly, je bent er! Wat kunt je leuk tekenen.er staat al veel moois in je boekje. Mijn inbreng gaat heel anders zijn.
![]()
en voor jou ook nog!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
er komt nog een Sneak preview hoor MrienIk had de afgelopen week de schilder om de deur en het was gierend druk. Maar nu weer íets rustiger vaarwater. ik moet gewoon even gaan zitten voor uploaden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |