argh, ik kan de foto van buurvrouwmaaksel niet meer vinden tussen bestanden of mn photobucket! Ik heb tlen je me vroeg meteen foto gemaakt maar toch weer verwijderd vermoed ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
en voor jou ook nog!
er ging hier e.e.a. mis zo net na die vakantieik werk eraan!
Nog niks binnen. Helaas. Ik geef wel een gil als-ie op de mat ligt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
Sb is mijn boekje al bij jou? Maandag verstuurd.laat je even weten als je hem hebt.
was de enveloppe nog heel? Was namelijk vergeten het zelfgemaakte bescherplaatje (tegen doorbuigen etc) in de flop te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef mariyette het volgende:
Het boekje van Draculettetje is hier gearriveerd! Jeej weer verder knutselen!
Dat roze met witte martha stewart ding toevallig?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef YPPY het volgende:
Hij is er spuuglokje. Moussy, wat een grappig ding heb je geplakt tussen die pagina's! :-D
open versturen misschien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef ymme het volgende:
Ik denk trouwens dat het boekje van Summerbreeze nadat klumsy er klaar mee is, met pakketpost mee moet. Ik vind het nu al nét gaan nog.
Ja. Ik ga het bestuderen, dat wil ik ook kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat roze met witte martha stewart ding toevallig?
Dat had ik ook al gedaan idd.quote:
Dat is een goede tip.quote:
Goeie keus, die paashaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |