alleen als je me verlost van de wandelende ochtendhumeurtjesquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, was het boekje al onderweg naar mij? Niet dat het me heel veel uitmaakt hoor, maar ik ga volgende week midweekje weg dus moet nog even knutseltijd inplannen
Onderweg naar postkantoor... alwaar ik nog even postzegels moet laten plakken en dan komt ie naar jou! Dus hopelijk is ie er morgen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef geppie het volgende:
Ik heb weer zin om te knutselen![]()
Lijnloos waar blijft dat boekje nou?![]()
Had ze een hartje gepoept? <3quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
die is zaterdag op de post gegaan, omdat ik niet wist of hier dingen open zouden zijn op maandag (achteraf: sure, alles gewoon open)
had je nog *die ene* foto gemaakt?
Ik verwacht het boekje van jou morgen of overmorgen! Dan kan ik aan de slag! Nog wensen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Het waarom heeft ze ons ook niet uitgelegd, maar het belangrijkste is dat we nu gewoon verder kunnen met ons groepje, en dan zonder Pvoess en dat mijn boekje terecht is
Ik vind bijna alles leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik verwacht het boekje van jou morgen of overmorgen! Dan kan ik aan de slag! Nog wensen?
Euhm... Vast welquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles leuk!
maar ik wil nog wel wat steekwoorden geven
recepten, George Cloony, thrillers (boeken en films en series), Grey's, Criminal Minds, vakantie, reizen, in bad, klussen (en dan gewoon het echte, niet die jeukterm om kindjes te maken), dakterras mooi maken, BBQ.
Kun je er wat mee?
Oh bijna deze post gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Sneak voor poppejans
[ afbeelding ]
hij gaat morgen op de bus, ik ben vergeten nog wat te halen wat toch echt nog mee moet, morgenochtend gaat hij op de bus
Wauw! Is dan incl. Achtergrond? ;-)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef moussy het volgende:
Bijna onderweg!
Sneaks voor ET
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef ymme het volgende:
Het boekje van summerbreeze is hier aangekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |