3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien x2
Ik weet alleen vanavond en morgenavond. En een paar nachten rondom en op koningenachten bevreidingsfestival. Dance in the park moet ik nog even kijken.
Ik heb geen idee wie die mensen zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Fokkersquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
te ver weg sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekken.
Gejinxt zeg ik jequote:
Ohja want toen ik vroeger op de kleuterschool verkering had moest ik wel eerst even op m'n knietjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nog nooit sexytimes met elkaar gehad dus eigenlijk is het nooit `aan´ geweest.
lolquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja want toen ik vroeger op de kleuterschool verkering had moest ik wel eerst even op m'n knietjes.
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nog nooit sexytimes met elkaar gehad dus eigenlijk is het nooit `aan´ geweest.
Geen geld geen bitchquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.
Jouw vriend onderhoud jou financieel natuurlijk welquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.
Ik ben het mannetje in onze relatie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw vriend onderhoud jou financieel natuurlijk wel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben heteen mannetje in onze relatie.
Incl pener?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben het mannetje in onze relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Incl pener?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Waarom heb je hem niet opgegeten danquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
ik doe de deur open en zeg, das vroeg!
Hij zo: 'hihihih ja'
En zo helemaal trillend de pizza aangeven.
Super schattig
hij was ook nog eens ontzettend knap.
#lief dagboek.
Klopt, squatten is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat zeker hetzelfde plaatje posten als ik je vraag of je ondertussen al squat?
Don't think just do itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor pizza heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
Super schattig
#lief dagboek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet opgegeten dan
Eet jij pizza?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
Super schattig
#lief dagboek.
funghiquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld?
Pizza funghiquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Don't think just do itwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zorg dat er een man bij je thuis is die je vriendje speelt nadat je hem naarbinnen getrokken hebt. 100% zekerheid voor plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik had hem de vorige keer ook. De volgende keer ga ik ff flirten.
Nee is zielig. Hij is super schattig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg dat er een man bij je thuis is die je vriendje speelt nadat je hem naarbinnen getrokken hebt. 100% zekerheid voor plezier
Oh God, meneer eet natuurlijk alleen maar kwaliteit, biologisch en vers van het land.quote:
Als die gevoel voor humor heeft kan die er wel om lachenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee is zielig. Hij is super schattig.
Pics.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lekkere houvast. Het komt toch allemaal op mn kont.
Jawel, maar ik vervang squats wel met andere oefeningen.quote:
Welke 3 oefeningen doe je ter vervanging van je squats?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vervang squats wel met andere oefeningen.
nee dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee kom 3 mei maar naar grunna
hahquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik koop alsnog chemisch als biologisch goedkoper is. Principes enzo
ik zie welquote:
onder andere lunges, leg press, leg curls, pistols, zo'n stang in mn nek is gewoon klote.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke 3 oefeningen doe je ter vervanging van je squats?
gwn squaten en niks andersquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
onder andere lunges, leg press, leg curls, pistols, zo'n stang in mn nek is gewoon klote.
Gewoon wat squats doen terwijl ik achter je sta.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
onder andere lunges, leg press, leg curls, pistols, zo'n stang in mn nek is gewoon klote.
quote:
Jazeker, was heerlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
thankyou!was de macaroni lekker?
Gaat het daarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaat het daarom?
Je legt hem waarschijnlijk op de verkeerde plek neer. Je kan als je achter je nek doet highbar en lowbar doen. Waarschijnlijk squat je zo'n 30-35 kilo als je 50 kilo deadlift dus kan je ook makkelijk front grip pakken waar je de bar even omhoog moet cleanen.
Ja was lachen. M'n baas was heel blij mij te zien maar hij is wel veranderd. Hij staat nu minder in de winkel en zit meer achter z'n bureau. Veel zakelijker en dat is wel jammer.quote:
bar in mn nek doet pijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat het om de beweging die je moet maken of waar je de bar neerlegt? Ik ben weg trouwens
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja was lachen. M'n baas was heel blij mij te zien maar hij is wel veranderd. Hij staat nu minder in de winkel en zit meer achter z'n bureau. Veel zakelijker en dat is wel jammer.
Ja dan kan ik je toch niet hosselen.quote:
Zoals een baas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
Ik ben net klaar met werken en drink nu heerlijk een biertje. Zometeen even langs de Turk een broodje kip kebab halen.
Baasquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
Ik ben net klaar met werken en drink nu heerlijk een biertje. Zometeen even langs de Turk een broodje kip kebab halen.
Geestelijk weg bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dan kan ik je toch niet hosselen.
Jazeker was leuk. Ook weer twee andere collega's ontmoet die normaal niet op de woensdag werken. Wel lachen want zo leer ik ook weer mensen kennen. Misschien binnenkort ook een keer in Den Haag staan in de megastores. Maar dat is nog de vraag of ik dan nodig ben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jammer, maar wel leuk dat je weer ff met hem hebt kunnen werken.
Brofist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Dimens g door jou is uft hier eigenlijk.daarom:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Dimens het volgende:
Vroeger ik altijd haten op P_Z. Maar tegenwoordig vind ik het een baas.
omg zoveel liefdequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Dimens het volgende:
Vroeger ik altijd haten op P_Z. Maar tegenwoordig vind ik het een baas.
Nee vandaag niet. Maar een televisie ook maar dat was aan de buurjongen. Daar ga ik geen Monster Cable HDMI kabels aan verkopen.quote:
bij voorkeurquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh God, meneer eet natuurlijk alleen maar kwaliteit, biologisch en vers van het land.
Dat is wel rechtvaardig van je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Maar een televisie ook maar dat was aan de buurjongen. Daar ga ik geen Monster Cable HDMI kabels aan verkopen.![]()
Die heb ik zelfs korting gegeven.
Als ik tegen die tijd niet gehosseld hebt wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Plastic_zak het volgende:
beach de 28e gaan we toch wel even naar die woonbootjes he?
als je wel gehosseld heb ook gewoon gaan toch ja toch g (behalve als je uft gehosseld hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd niet gehosseld hebt wel ja
Zij is toch bezet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als je wel gehosseld heb ook gewoon gaan toch ja toch g (behalve als je uft gehosseld hebt natuurlijk)
Mag eigenlijk niet meer maar ik vond dat het wel kon. Er zat al een kwantum van 100 euro minder op dus ik dacht, daar maak ik gewoon 110 van en als ik problemen krijg, jammer dan. Ik doe al zoveel voor BCC extra dus moeten ze niet vervelend doen.quote:
quote:
homoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb wel eens een gozert geneukt maar dat was puur omdat er geen meid was. nohomo!
Je zat in de gevangenis?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb wel eens een gozert geneukt maar dat was puur omdat er geen meid was. nohomo!
Kan ik niet een keer shit komen inkopen bij je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer maar ik vond dat het wel kon. Er zat al een kwantum van 100 euro minder op dus ik dacht, daar maak ik gewoon 110 van en als ik problemen krijg, jammer dan. Ik doe al zoveel voor BCC extra dus moeten ze niet vervelend doen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel kriebelen met al dat haar tegen je piemel.
5 maanden toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. en iemand liep zijn zeepje vallen. einde verhaal.
Dit had ik verwacht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik niet een keer shit komen inkopen bij je?
Ja ok, maar ik weet wel dat Dimens niet moeilijk gaat lopen doen als ik een tv kom kopen, het is een goede jongen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit had ik verwacht.![]()
Ik kan niet veel doen omdat ik daar niet de autorisatie voor heb. Soms zijn het maar kleine bedragen of wordt het een oud model.
homoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die meteen homo roepen zijn het zelf en zijn onzeker.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey Schenkstroop. Heb je mijn tips nog opgevolgd?
Maar weet je wel wie je moet aanspreken dan? Weet je wel welke verkoper ik ben?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet wel dat Dimens niet moeilijk gaat lopen doen als ik een tv kom kopen, het is een goede jongen.
Jij bent die verkoper met dat uniform wat veel te groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar weet je wel wie je moet aanspreken dan? Weet je wel welke verkoper ik ben?
Hehe, gegarandeerde hilariteit voor al uw feesten en partijen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vul ze altijd met mijn eigen zaadjes.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij bent die verkoper met dat uniform wat veel te groot is.
Ik ken je niet goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja vind je mij onzeker? denk je dat echt van mij?
Zuidplein? Zandpad?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
beach wanneer gaan we zp dan met d12 jij en ik?
Dan doe ik voortaan m'n zomer uniform aan. Die is wel goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij bent die verkoper met dat uniform wat veel te groot is.
Ok, in dat geval vraag ik wel aan de balie om Dimens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doe ik voortaan m'n zomer uniform aan. Die is wel goed.
Ik weet echt nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja maar als je dat denkt kan het waar zijndenk je het? vertel het me ik moet het weten
M'n collega's zullen je dan vast raar aan gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, in dat geval vraag ik wel aan de balie om Dimens.
Zijn alle hipsters zoals jij en Monkyyy in Gr"unnn zo knapquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee kom 3 mei maar naar grunna
"die fok collega van jullie"quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
M'n collega's zullen je dan vast raar aan gaan kijken.
Maar aangezien je om zekerheid vraagt ben je wel onzeker, klinkt raar maar is zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok je lult dus maar wat. gelukkig
echt? denk je echt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar aangezien je om zekerheid vraagt ben je wel onzeker, klinkt raar maar is zo.
watquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
die collega die op zijn stoel heeft gepoept
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
die collega die op zijn stoel heeft gepoept
Ik wel. Kib kebap ga ik halen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die niet van tasty chicken houden
Dan doen ze sowieso wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
M'n collega's zullen je dan vast raar aan gaan kijken.
Zandpad staan mooie huizen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar wil je hem ook net zo hard neuken als hij jou
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar wil je hem ook net zo hard neuken als hij jou
quote:
Verkeerde zandpad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/cothen/huis-47103791-zandpad-11/
Zo mooi, ik word er een beetje emotioneel van.
kusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg beachklootzak
ik dacht omg omg mk terug
Welke dan?quote:
groot is het wel. maar mooi..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/cothen/huis-47103791-zandpad-11/
Zo mooi, ik word er een beetje emotioneel van.
@$^!#^!@%$^%!@^#&!@quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo zegt mijn tegoed dat ik nog maar 7mb overheb? Ik heb vandaag m'n abo aangepast naar 1400mbbeter staat het straks goed
Met vriendelijke groet persoon uit nigerquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit krijg ik net in mijn mail:
Dag! Ik ben HR-manager bij een internationaal bedrijf. Ons bedrijf is betrokken bij de verkoop van gebouwen in de Europese Unie. Graag nodigen we u uit om vertegenwoordiger van onze instelling te worden in uw regio.
Ons bedrijf is betrokken bij:
- de verkoop van waardevol onroerend goed.
- overnameverkoop van waardevol onroerend goed.
- formaliseren van alle soorten documenten met betrekking tot gebouwen.
- verhuur van bedrijfsruimte voor magazijnen of productielocaties.
- vele andere activiteiten.
Het standaard honorarium is 5000 euro per maand + een commissie voor transacties. U kunt optreden als vertegenwoordiger voor alle diensten die hierboven zijn vermeld in uw regio en ontvangt ook juridische en financiele ondersteuning.
Een korte training van een maand) is verplicht. U kunt echter al meteen uw eerste salaris verdienen. U wordt begeleid door uw persoonlijke mentor en jurist. Na voltooiing van de training ontvangt u een diploma.
Schrijft u ons als u interesse heeft in ons aanbod en u ontvangt zo snel mogelijk details over een eventuele overeenkomst.
meteen doen! klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit krijg ik net in mijn mail:
Dag! Ik ben HR-manager bij een internationaal bedrijf. Ons bedrijf is betrokken bij de verkoop van gebouwen in de Europese Unie. Graag nodigen we u uit om vertegenwoordiger van onze instelling te worden in uw regio.
Ons bedrijf is betrokken bij:
- de verkoop van waardevol onroerend goed.
- overnameverkoop van waardevol onroerend goed.
- formaliseren van alle soorten documenten met betrekking tot gebouwen.
- verhuur van bedrijfsruimte voor magazijnen of productielocaties.
- vele andere activiteiten.
Het standaard honorarium is 5000 euro per maand + een commissie voor transacties. U kunt optreden als vertegenwoordiger voor alle diensten die hierboven zijn vermeld in uw regio en ontvangt ook juridische en financiele ondersteuning.
Een korte training van een maand) is verplicht. U kunt echter al meteen uw eerste salaris verdienen. U wordt begeleid door uw persoonlijke mentor en jurist. Na voltooiing van de training ontvangt u een diploma.
Schrijft u ons als u interesse heeft in ons aanbod en u ontvangt zo snel mogelijk details over een eventuele overeenkomst.
Andere inrichting, die rare tegels eruit, parket erin, knapt het van op.quote:
oke Speesquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als t niet verandert morgen eens de smartphone crew aan de tand voelen
Toch een nieuwe mobiel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als t niet verandert morgen eens de smartphone crew aan de tand voelen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Dimens het volgende:
Kom ik binnen lopen; "Hey vriend. Weer een broodje kip kebab?"
Ben jij toevallig bekent met het programme Structorizer?quote:
"The usual ja."quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Dimens het volgende:
Kom ik binnen lopen; "Hey vriend. Weer een broodje kip kebab?"
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bekent met het programme Structorizer?
Wat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]mt speciale saus van jou voor mij
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer gaat over java compilen enzo
Wil je wat witte saus van mij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen wit. Ik vind die rode niet lekker.
Mits ik hem kom halen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had nog een ham/kaas tosti erbij
die mag jij wel hebben
Ongezellig in Groningen? Dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
natuurlijk, anders is het zo ongezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |