Iets met bruin en werken ... nvmquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ook
Drommel wat bedoel je nou weer met bruin?
lol parallel universum?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
P_z is fan geworden van Rezania en nu scheld Rez P_z uit voor autistenkop
de microfoon ..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben hier pas een week of twee dus geen ideequote:
oh oke. DIt was ooit mijn 'leven'quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben hier pas een week of twee dus geen idee
waar is het fout gegaan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben hier pas een week of twee dus geen idee
quote:
P_z zei dat ik hierheen moestquote:
voor ons is P_z's actie prettigquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
P_z zei dat ik hierheen moest
quote:
En dit. Nu heb ik ook niet echt heel dikke kleren aan dus btje eigen schuldquote:
Leidenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Roburtt het volgende:
JEzus christus ik kan niet eens meer connecten met Whatsapp, ga nooit naar ROC Leiden
niet haten op Leidenquote:
Bel p_zquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie je na mijn tentamen. 1 uur bij voor de Mc Donalds bij Westerhaven in Groningen?
Als je moet werken is dat wel matig ja.quote:
Wat ritalin zou er prima in gaan nuquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik meer pillen bij heb
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ritalin zou er prima in gaan nu
Ik sliep wel wat vroeger maar had ook redelijk wat bier op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook, 3 uur slaap. Sliep ik net om 3 uur word ik gebeld of ik even naar beneden wil komen
Ik ben al 1,5 week nuchterquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik sliep wel wat vroeger maar had ook redelijk wat bier op.
Ik heb deze week nog voor 70 euro bier gekocht in Belgiëquote:
De 29e!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf wanneer gaan we speescake uh roti maken?
Ga je keertje mee? Ik heb niet gek veel staan in mei nog. Beetje kuttijd. Fusion of dance is wel leuk en wil daar heen maar gaat hem niet worden denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuuuu ik wil naar sensation
Patjen nog suggesties voor coole parteeehs de komende tijd?
28e meet, 29e roti, 30e koninginnedagquote:
Okquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
28e meet, 29e roti, 30e koninginnedag
Gewoon zelf kopen en meenemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of ik paypal iemand met mijn cc en dan mag diegene het naar mij overmaken. Drink aaalll the rode wodka redbull
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok
Ik hoop dat ik nog geld heb!
Dan moet ik bier drinkendan maar cola
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of ik paypal iemand met mijn cc en dan mag diegene het naar mij overmaken. Drink aaalll the rode wodka redbull
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb al minstens 1.5 jaar niet meer dan 1 iets gedronken per keer dus dat wordt vast leuk
Ik ga ook niet duur drinken op de meet heurquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat is de bedoeling van de meet dan? Beetje lastig als je in een kroeg staat
Wijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga ook niet duur drinken op de meet heurWijn
Gewoon stiekem, je bent een boefje tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat is de bedoeling van de meet dan? Beetje lastig als je in een kroeg staat
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Durf je wel bij mij in bed te slapen unf?![]()
Zoiets zou ik dus nooit doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon stiekem, je bent een boefje toch
Nee ik ook niet hoor.quote:
Tilburgquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh nu heb ik zin om te zuipen
Wie is er in tilburg?!
Hey.quote:
Welk merk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog voor 70 euro bier gekocht in België
Ik ga niet drinken OMDAT auto en OMDAT schandelijk gedrag wanneer dronkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga ook niet duur drinken op de meet heurWijn
je mag met mij meerijden....quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ga niet drinken OMDAT auto en OMDAT schandelijk gedrag wanneer dronken.
Mijn auto is mijn voorbehoedsmiddel.
Gewoon wel drinken dan doe ik wel een condoom om je auto heenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja van mij normaal ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Leffe Blond, Guinness, Hoegaarden wit en nog wat andere merkjes.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie komen er allemaal??
Kut unf met mij overhalen
* m1st1g rijdt gewoon een rondje Nederland...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JA MAAR Hoe kan ik dan meerijden.
Jaaa kom mij ophalenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g rijdt gewoon een rondje Nederland...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JA MAAR Hoe kan ik dan meerijden.
Gewoon alsof het niks isquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g rijdt gewoon een rondje Nederland...
Pijpen voor een breezerquote:
autorijden is hobby...quote:
een hobby kost altijd geldquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Benzine kost toch niks dus wat maakt het uit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Benzine kost toch niks dus wat maakt het uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat ik ook maar naar die meet gaJottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Wat waar?quote:
Wanneer is dat dan?quote:
JA KOM JE MIJ OOK VERMAKEN ALS IK ME VERVEEL DANquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo jullie moeten me wel vermaken tijdens college
Okayquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JA KOM JE MIJ OOK VERMAKEN ALS IK ME VERVEEL DAN!?
kusjeeeeee.
Patjequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ja spees ga haar maar Whatsappen ipv mij.
Hey Stevenquote:
tijdens ek en een wedstrijd van Ierland moeten jij, mono en intronic deze kant op komen, gaan we bbq' en en zuipen op de Ierse manier bij mijn oudersquote:
Klinkt wel goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tijdens ek en een wedstrijd van Ierland moeten jij, mono en intronic deze kant op komen, gaan we bbq' en en zuipen op de Ierse manier bij mijn ouders
Ik hou je wel op de hoogte tegen die tijd per whatsappquote:
Prima. Ik ga binnenkort trouwens naar Dublin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte tegen die tijd per whatsapp
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima. Ik ga binnenkort trouwens naar Dublin.
Geen idee, heb ik zin in.quote:
Het is wel een mooie stad!quote:
Ik weet nog niet of ik ga want eigenlijk net besloten dus heb nog niets overlegd verder met niemandquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie stad!
Ga je met silk?
En waar hangt die harde boi intronic uit eigelijk?
Heeft ie opeens zand in zijn vagina ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga want eigenlijk net besloten dus heb nog niets overlegd verder met niemand
En Intronic weet niet ik had ook niets meer van hem gehoord tot hij vorige week mee naar rebirth ging, en daarna weer niets van gehoord
Ruilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben weer werkeloos
Zomaar stopte mijn werk er ineens mee en ik heb nog steeds geen salaris ontvangen
wat doe je voor werk?quote:
docentenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die denken dat wij retarted zijn met een computer
huilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
ahhh kensers, mijn 50000e post gemist
Ik ook, boeiendquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
ahhh kensers, mijn 50000e post gemist
Praktijkondersteuner/doktersassistente gezondheidscentrum.quote:
ja dat is mij te serieusquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Praktijkondersteuner/doktersassistente gezondheidscentrum.
IK ben aandachtsgeil jwtquote:
Nou en.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit straks 4 dagen met unf opgescheept
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit straks 4 dagen met unf opgescheept
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekkenquote:
Ik denk niet echt dat je een keuze hebt als je werk opeens stoptquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekken.
Ik heb nog nooit een uitkering gehad, dus ik weet niet hoe dat isquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekken.
Pics.quote:
Ach ik heb altijd op mijn spaargeld geteerd wanneer ik werkeloos was, een uitkering is echt niks voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je een keuze hebt als je werk opeens stopt
Ze zeggen toch dat je eerst je spaargeld op moet maken als je bijstand wil aanvragen. Uwv is ander verhaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd op mijn spaargeld geteerd wanneer ik werkeloos was, een uitkering is echt niks voor mij
Ik verkoop nog liever drugs weer dan dat ik een uitkering of wat dan ook aanvraagquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je eerst je spaargeld op moet maken als je bijstand wil aanvragen. Uwv is ander verhaal
Nouja is wel zo maar wat als je er niets aan kan doen? Je betaalt elke maand toch een bedrag mocht je ooit in de WW raken? Mensen profiteren er wel van en daar kan ik niet tegen maar als je gewoon solliciteert en je best doet vind ik wel dat je gewoon WW moet aanvragen want je houdt wel gewoon je onkosten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd op mijn spaargeld geteerd wanneer ik werkeloos was, een uitkering is echt niks voor mij
Naja niet iedereen kan zo 'kieskeurig' zijn. Jij hebt geluk dat je genoeg spaargeld hebt danquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verkoop nog liever drugs weer dan dat ik een uitkering of wat dan ook aanvraag
* Bizznitch spaarrekening leegtrektquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je eerst je spaargeld op moet maken als je bijstand wil aanvragen. Uwv is ander verhaal
true, maar ik doe er niet aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja is wel zo maar wat als je er niets aan kan doen? Je betaalt elke maand toch een bedrag mocht je ooit in de WW raken? Mensen profiteren er wel van en daar kan ik niet tegen maar als je gewoon solliciteert en je best doet vind ik wel dat je gewoon WW moet aanvragen want je houdt wel gewoon je onkosten.
Beter bij iemand anders je geld dumpen iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
* Bizznitch spaarrekening leegtrekt
Ik heb niet genoeg, maar ik kom makkelijk aan werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja niet iedereen kan zo 'kieskeurig' zijn. Jij hebt geluk dat je genoeg spaargeld hebt dan
Die 5 euro rente die ik per jaar vang zal me ook echt dik aan mn reet roestenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter bij iemand anders je geld dumpen idd
Ik ben 1x naar het uwv gegaan, en toen werd ik in het Engels aangesproken wegens mijn Ierse paspoort, dit terwijl ik een afspraak in het Nederlands had gemaakt en een als geboorteplaats ook een Nederlandse stad hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook voldoende spaargeld maar zou alsnog WW aanvragen mocht ik in die situatie terecht komen. Wel om vervolgens zo snel mogelijk weer ergens aan de slag te gaan. Ik hou niet van thuiszitten.
Ik krijg nooit meer dan 50 cent oidquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Die 5 euro rente die ik per jaar vang zal me ook echt dik aan mn reet roesten.
Ik zou de beste WoW-er allertijden wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook voldoende spaargeld maar zou alsnog WW aanvragen mocht ik in die situatie terecht komen. Wel om vervolgens zo snel mogelijk weer ergens aan de slag te gaan. Ik hou niet van thuiszitten.
Zo'n jobcoach krijg je dan iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest er ook een keer heen wegens faillissement, ze behandelen je daar alsof je een klein kind bent. Komt denk ik omdat er alleen mentaal uitgedaagde elke dag komen gok ik. Hij ging mij uitleggen dat ik moest solliciteren en een CV moest maken. Dus ik leg mijn CV en een lijst met sollicitaties op tafel en zei hier heb je alles. Toen zei hij OK houdoe en hoefde niet meer langs te komen
Ja en na een week ben je er klaar mee en zou je willen dat je weer werk had.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zou de beste WoW-er allertijden worden.
En ik zou skyrim uit kunnen spelen.
En ik zou de hele dag kunnen knuffelen met mn hondje.
En 2 keer per week een suffe sollicitatie brief sturen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en na een week ben je er klaar mee en zou je willen dat je weer werk had.
En nu maak ik dagen van 7:30 tot 17:00quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk werk al vanaf dat het kon zegmaar
.
Tijdens mijn studie was het zelfs zo dat ik om 7:30 op stage begon tot 16:00 en dan om 17:00 weer begon bij mijn bijbaan tot 23:30..
FLippieeeequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Flippiee het volgende:
1402, wat gaat dit topic toch weer hard.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven van waar een hartjes PI? Waarom kots je mij niet uit?
Ik ben weer werkeloosquote:
Hoe heb je dat nu weer geflikt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben weer werkeloos
Maarja voordeel is dat ik wel weer tijd voor dingen heb, morgen nog drankje doen?
Ik kwam gisteren op het werk aan en het kantoor was leegquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu weer geflikt?_!
Ja, prima.
What the fuck.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op het werk aan en het kantoor was leeg
En hoelaat op Amsterdam cs?
Waar de neuk werkte jij manquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op het werk aan en het kantoor was leeg
En hoelaat op Amsterdam cs?
Ja primaquote:
Ja we moesten ons voordoen als Nigerianen en marktplaats afstruinen de hele dag, leek allemaal legit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar de neuk werkte jij manwazige shit
Zwartquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Tevens ga ik nieuwe meubels zoals bed/bureau etc. kopen. Ik twijfel nu alleen hard tussen wit en donker bruin.
Ik kan nog niet whatsappen he. Dus smsquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja prima
Hebben nog wel contact morgen sowieso
[..]
Ja we moesten ons voordoen als Nigerianen en marktplaats afstruinen de hele dag, leek allemaal legit hoor
Dat was geen optie bijdehandjequote:
Wit, staat fris, strak, en je kan leuk combineren met felle kleurenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Tevens ga ik nieuwe meubels zoals bed/bureau etc. kopen. Ik twijfel nu alleen hard tussen wit en donker bruin.
Ja sms is ook goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan nog niet whatsappen he. Dus sms
[..]
Dat was geen optie bijdehandje
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wit, staat fris, strak, en je kan leuk combineren met felle kleuren.
Toppppquote:
Gaan we barca-chelsea kijken ergensquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in.Dank je.
[..]
Topppp
trek wat uit en maak er foto's vanquote:
50 euroquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
trek wat uit en maak er foto's van
Ja, graagquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaan we barca-chelsea kijken ergens
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
trek wat uit en maak er foto's van
Gaan we naar Ierse pub achter het paleisquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, graagDat wil ik niet missen namelijk.
Guinness drinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaan we naar Ierse pub achter het paleis
Ja en voetbal kijkenquote:
O'Reilley'squote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaquote:
Ga meequote:
Prima.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kus terug.quote:
Dan ga je meequote:
Ohquote:
DAT zou ik doen. En dat ga ik nu dus doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ooh zo gossipgirl downloaden eh kopen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
DAT zou ik doen. En dat ga ik nu dus doen.
Maar maar hoelaat dan en hoe herken ik julliequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima.
[..]
kus terug.
[..]
Dan ga je mee
Iedereen zet een hoedje opquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Maar maar hoelaat dan en hoe herken ik jullie
20uur op Amsterdam csquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dit dan maar zo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
20uur op Amsterdam cs
En en een foto van mij staat in mijn fobo ;')
Hoax geen duidelijkequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
20uur op Amsterdam cs
En en een foto van mij staat in mijn fobo
Dan doe ik die bril wel op okequote:
Ik heb hem nog volgens mijquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, van elke meet een souvenirtje
Jeetje, lamme! Niet dat ik mag zeuren, want ik heb een vak ook al 4 x gemist omdat zo vroeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal morgenvroeg ook eens naar college gaanben al 5x niet geweest
Ja klopt dat je alles had laten liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd
Alleen van de rook meet heb ik alles in de metro laten liggen volgens mij, had alleen nog maar een vork
Ik moet dan om half 7 opstaan en om half 8 naar het statuon fietsen om om 08.45 een college te kunnen volgen waarbij de powerpoint wordt opgelezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje, lamme! Niet dat ik mag zeuren, want ik heb een vak ook al 4 x gemist omdat zo vroeg.
[..]
Ja klopt dat je alles had laten liggen.
Zoek een hoertje en laat je opvrolijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb vuil op m'n sensor ik ben verdrietig
Vreselijk zulke lessen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet dan om half 7 opstaan en om half 8 naar het statuon fietsen om om 08.45 een college te kunnen volgen waarbij de powerpoint wordt opgelezen
Zal ik toch maar thuisblijven?!
Alles staat op de interwebsquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek een hoertje en laat je opvrolijken.
[..]
Vreselijk zulke lessen.Leraren die weinig initiatief tonen.
Mits je powerpoint opgestuurd krijgt, dan ja.
deze hommoquote:
Moet je in mijn gezicht zeggen.quote:
Is goed hoorquote:
Mcsteamyquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
Uuugh ik haat het om collegiaal overleg te moeten plegen met artsen in het ziekenhuis arrogante zakken laten je rustig een kwartier in de wacht staan!!1
Haal je niet teveel in je hoofdquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Haal je niet teveel in je hoofdmeeste dokters zijn grijze eikels met ronde brilletjes en een prutbek
.
De arts-assistenten / co assistenten thoughOh nomnom
.
Over een paar weken, als we het kampioensfeest vieren.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een paar weken, als we het kampioensfeest vieren.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
jmmr dat er geen kots PI is want die had het versterkt.quote:
Die kan ik er wel even voor je uithalen meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen voor de arts assistenten? Ik heb een splinter in mijn bil![]()
Ik denk dat ik dan niks meer zinnigs te vertellen hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Die kan ik er wel even voor je uithalen meisje.
doodsverwensing, pr gedaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zeg ik GRAPJE IK HEB HELEEMAAL GEEN SPLINTER IN MIJN BIL MAAR NU IK TOCH MIJN BROEK UIT HEB
wat??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |