3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien x2
Ik weet alleen vanavond en morgenavond. En een paar nachten rondom en op koningenachten bevreidingsfestival. Dance in the park moet ik nog even kijken.
Ik heb geen idee wie die mensen zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Fokkersquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
te ver weg sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekken.
Gejinxt zeg ik jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |