3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien x2
Ik weet alleen vanavond en morgenavond. En een paar nachten rondom en op koningenachten bevreidingsfestival. Dance in the park moet ik nog even kijken.
Ik heb geen idee wie die mensen zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Fokkersquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
te ver weg sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 mei komen Snuf. en Smoofie ook naar stad. Ik ben nog even aan het rondvragen voor meer.
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die mensen zijn
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf ken je toch wel? Zit veel in Radio 49 en soms hier. en Smoofie is sinds kort verplaatst van VBL SC naar hier.
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben vast mijn leven aan het jinxen als ik zeg dat ik ook best wel zou willen weten hoe het is om uitkering te trekken.
Gejinxt zeg ik jequote:
Ohja want toen ik vroeger op de kleuterschool verkering had moest ik wel eerst even op m'n knietjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nog nooit sexytimes met elkaar gehad dus eigenlijk is het nooit `aan´ geweest.
lolquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja want toen ik vroeger op de kleuterschool verkering had moest ik wel eerst even op m'n knietjes.
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nog nooit sexytimes met elkaar gehad dus eigenlijk is het nooit `aan´ geweest.
Geen geld geen bitchquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.
Jouw vriend onderhoud jou financieel natuurlijk welquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij onderhoudt haar niet financieel, dus telt niet.
Ik ben het mannetje in onze relatie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw vriend onderhoud jou financieel natuurlijk wel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben heteen mannetje in onze relatie.
Incl pener?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben het mannetje in onze relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Incl pener?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Waarom heb je hem niet opgegeten danquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
ik doe de deur open en zeg, das vroeg!
Hij zo: 'hihihih ja'
En zo helemaal trillend de pizza aangeven.
Super schattig
hij was ook nog eens ontzettend knap.
#lief dagboek.
Klopt, squatten is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat zeker hetzelfde plaatje posten als ik je vraag of je ondertussen al squat?
Don't think just do itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor pizza heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
Super schattig
#lief dagboek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet opgegeten dan
Eet jij pizza?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pizza is er nu al
Super schattig
#lief dagboek.
funghiquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld?
Pizza funghiquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Don't think just do itwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zorg dat er een man bij je thuis is die je vriendje speelt nadat je hem naarbinnen getrokken hebt. 100% zekerheid voor plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik had hem de vorige keer ook. De volgende keer ga ik ff flirten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |