En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
Juist daarom denk ik dat die reacties écht waren. De mensen zeiden dat ze vliegtuigen erin zagen vliegen, dat is toch duidelijk? En dat de één het vliegtuig voor groter aanzag dan de ander kan natuurlijk ook. Net als bij de beschrijving van een vermoedelijke dader van een misdrijf, soms heb je verschillende beschrijvingen van een persoon.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan weerleg je dus je eigen reactie ?
[..]
Sidenote: dit waren primaire (live) reacties. Niet gekleurd door wat anderen zeiden.
Je begint er telkens zelf over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist daarom denk ik dat die reacties écht waren. De mensen zeiden dat ze vliegtuigen erin zagen vliegen, dat is toch duidelijk? En dat de één het vliegtuig voor groter aanzag dan de ander kan natuurlijk ook. Net als bij de beschrijving van een vermoedelijke dader van een misdrijf, soms heb je verschillende beschrijvingen van een persoon.
Maar alle getuigen die we gezien en gehoord hebben hadden het over vliegtuigen. Dat gevoegd bij de beelden die we gezien hebben maakt het wmb heel duidelijk.
En nogmaals, ik vind complottheorieën geweldig om te lezen, maar als het dan over vicsims gaat haak ik af. Dat vind ik ronduit beledigend en kwetsend.
En als er een of 'n andere zwaare vraagjes zijn (die we geen goede antwoord van krijgen) aan 'n bepaalde issue dan is dat niet genoeg reden om meer en meer vraagjes te stellen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... wat nu als dat handjevol getuigen fake zijn? Als je zoiets in scene zet, moet je natuurlijk ook wel wat ooggetuigen hebben om het geloofwaardig te maken.
En getuigenverklaringen op papier met een naampje erbij... hoe credible is dat nu eigenlijk?
Van Gil Scott Heron toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
InB4 "The truth shall not be televised"
Exactly!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
En als er een of 'n andere zwaare vraagjes zijn (die we geen goede antwoord van krijgen) aan 'n bepaalde issue dan is dat niet genoeg reden om meer en meer vraagjes te stellen?
Als het waterdicht is dan hoeven wij niet zorgen over te maken.
MAAR...
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... wat nu als dat handjevol getuigen fake zijn? Als je zoiets in scene zet, moet je natuurlijk ook wel wat ooggetuigen hebben om het geloofwaardig te maken.
Voor je gevoel ja... je zegt het goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.
Men is bezig mij informatie toe te spelen waaruit blijkt dat dit daadwerkelijk gebeurd is en dat jij zelfs actief was op dat forum. Maar dat dit toen werd gezien als cover-up.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers?
Dat het zaakje stinkt is duidelijk, maar in het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen. Hoe het kwam dat die daar invlogen is een 2de. Over het Pentagon ben ik nog niet zo zeker, maar goed...
Wij hebben allemaal 'The Harley Davidson Man" recite 'it was all due to structural failure' BS gezien toch?.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.
Oh.. Joepiepoepie leest meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Men is bezig mij informatie toe te spelen waaruit blijkt dat dit daadwerkelijk gebeurd is en dat jij zelfs actief was op dat forum. Maar dat dit toen werd gezien als cover-up.
En sinds wanneer ben je eigenlijk van mening veranderd?
[..]
quote:
Wie? 'n vicsim?quote:
Huh, en net zeg je nog dat je de link gelezen hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar alle getuigen die we gezien en gehoord hebben hadden het over vliegtuigen.
Nope, ik poste hier en in TRU al voor ik haar kende.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Good for you!
Jij hebt haar rol als BNW troll dus even overgenomen, daar zij hier niet meer mag posten, begrijp ik?
Nope, das niets voor mij ik heb 2 linker handen wat dat betreft.quote:Maar jij maakt dus die mooie schilderijen?
Nee die vrouw is een kennis van mijn ex. ook al een vorig leven.quote:
Hier komt ie ook in voor:quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal 'The Harley Davidson Man" recite 'it was all due to structural failure' BS gezien toch?.
Voor mij, als er zo'n figuur is daar geplaats om zoiets te zeggen....dan is het mogelijk dat het hele verhaal BS is...of tenminste,iets heel vreemd aan de hand.
Somebody NEEDED to convince us all about 911.....when we were all in shock and at our most vulnerable.
Als er maar EEN moeilijk vraag dat niet goed beantwoord is,dan is er goed reden om verder te gaan zoeken.
The world would be even more fcked up if we didn't!
Oh please ! Have mercy!quote:
Oh - so jij kent die 'vader/moeder met kind' die is gestorven op 911 helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat was voor mijn tijd.
[..]
Nee die vrouw is een kennis van mijn ex. ook al een vorig leven.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten , hetgeen hier wel vaker gebeurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Huh, en net zeg je nog dat je de link gelezen hebt.![]()
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Of begrijp ik je verkeerd ?
Ja wanneer heb ik dat precies gezegd dat ik haar niet persoonlijk ken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh - so jij kent die 'vader/moeder met kind' die is gestorven op 911 helemaal niet?
Gewoon via via ....en via....en via .....
Heb ik dit soort verhalen vaker gehoord.
Ga je nog reageren op mijn vraag uit het vorige topic?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja wanneer heb ik dat precies gezegd dat ik haar niet persoonlijk ken?
Jump to conclusions, dat is nou exact waar het scheef gaat bij de "truth movement".
En mijn broers ken ik zeker ook alleen via via
Misschien wil diegene niet dat iemand dit soort informatie op een forum zet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op mijn vraag uit het vorige topic?
1 van die 8 kinderen moet het zijn. Kom op welke? Gek genoeg ondersteunt geen enkele daarvan jouw claim, dus ben echt benieuwd waar je mee zult komen.
Nee, hij weet dondersgoed dat ie lult. Er is geen kind met zijn /haar vader verongelukt terwijl moeder / echtgenote er niet bij was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wil diegene niet dat iemand dit soort informatie op een forum zet.
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op mijn vraag uit het vorige topic?
Ventura word elke keer wel tegengewerkt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
De vruchten van ' the war on terror'.
Dit is om mensen van jongs af aan te indroctrineren dat zulk gedrag goed is.. Militairen op straat etcetera.. Meer kan ik er niet van maken.. Als terroristen echt kwaad willen kunnen ze dit alsnog, gewoon aansluiten bij de lange rij in luchthavens. Je bent nog niet gecheckt en er staan veel mensen.. Ik snap al die pseudo beveiliging niet. Ik snap wel dat bedrijven en corporaties hier filnk aan verdienen. En dat ook de overheid baat heeft bij angst onder de burgerij.. En dit is nog maar 1 aspect van hoe alle facetten van het mensenleven tegenwoordig door articiele crisis worden bedreigd. Zodat derden er aan kunnen verdienen. Gewoon disguisting
Debunkers zouden zeggen, ' jamaar jamaar dat kind van 5 kan ook een bom dragen hoorr'
Dat is niet het punt en dat weet je best. Hierboven geef ik precies aan waarom het bullshit is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Post even jouw volledige naam en die van je ouders.
Het ging mij trouwens enkelt om te illustreren hoe dat meisje van 5 werd gefouilleerd. De interview met Jesse vond ik wat minder (ben wel beter van hem gewend, zeker omdat Lou Dobbs hier zo erg meewerkte)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ventura word elke keer wel tegengewerkt!
PM het me. Ik zal discreet blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Post even jouw volledige naam en die van je ouders.
Jesse Ventura, Richard Gage, Alex Jones, Steven Jones en dat wijf van die laser guided high energy weapons... Judy Woods... Allemaal controlled opposition. Geldt ook voor Bob McIlvaine, en Sarah Marsh O'Connor... Etc.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het ging mij trouwens enkelt om te illustreren hoe dat meisje van 5 werd gefouilleerd. De interview met Jesse vond ik wat minder (ben wel beter van hem gewend, zeker omdat Lou Dobbs hier zo erg meewerkte)
Wat heb je tegen Jesse Ventura dan? Hij gelooft toch ook niks van het officiële verhaal?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jesse Ventura, Richard Gage, Alex Jones, Steven Jones en dat wijf van die laser guided high energy weapons... Judy Woods... Allemaal controlled opposition. Geldt ook voor Bob McIlvaine, en Sarah Marsh O'Connor... Etc.
Die mensen zijn er om verwarring en onenigheid binnen de...... Thruth beweging te stichten.
Nee, maar zij vertroebelen de zaak. Alex Jones met zijn illuminatie en HAARP blaaskakerij.... Ventura doet daar hard aan mee. Ze verspreiden keiharde nonsens waardoor veel mensen die aan het officiële 9/11 verhaal twijfelen afhaken en denken dat het een idioten clubje betreft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jesse Ventura dan? Hij gelooft toch ook niks van het officiële verhaal?
Alex Jones ook niet volgens mij.
Wellicht denken velen dat jij de zaak vertroebelt met je ' vicsims' en no witnesses on ground zero. Blijft moeilijk hoor de discussie maar ik vind dat zelf ook onnodig ver gaan. De normale man.vrouw die al niks van conspiracies moet weten heeft het al moeilijk met " inside job" alleen al. En jij komt met vicsims aanzetten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar zij vertroebelen de zaak. Alex Jones met zijn illuminatie en HAARP blaaskakerij.... Ventura doet daar hard aan mee. Ze verspreiden keiharde nonsens waardoor veel mensen die aan het officiële 9/11 verhaal twijfelen afhaken en denken dat het een idioten clubje betreft.
Het is zo obvious... Maar ja... Je moet het wel willen zien.
Op hun fora is het overigens verboden de no-plane theorie te bespreken. Een ban is het gevolg.
Vicsims maken het plaatje compleet. Ooit kom jij daar ook achter... Denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wellicht denken velen dat jij de zaak vertroebelt met je ' vicsims' en no witnesses on ground zero. Blijft moeilijk hoor de discussie maar ik vind dat zelf ook onnodig ver gaan. De normale man.vrouw die al niks van conspiracies moet weten heeft het al moeilijk met " inside job" alleen al. En jij komt met vicsims aanzetten...
En hey, het is nieteens zo belangrijk nog concentreer je op de towers 1,2 en 7. Dat zijn modeglijk de smoking guns. Het gefilosofeer alleen al doet het officele verhaal sterk in twijfel trekken.. Vicsims maken de boel onnodig ingewikkeld.
Najah, Ventura vind ik wel oprecht overkomen. En sommige dingen die Alex Jones zegt lijken me ook wel oprecht. Dat gedoe met bohemian grove en bilderberg bv. Alleen wel raar dat je een ban krijgt als je het over no-planes hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar zij vertroebelen de zaak. Alex Jones met zijn illuminatie en HAARP blaaskakerij.... Ventura doet daar hard aan mee. Ze verspreiden keiharde nonsens waardoor veel mensen die aan het officiële 9/11 verhaal twijfelen afhaken en denken dat het een idioten clubje betreft.
Het is zo obvious... Maar ja... Je moet het wel willen zien.
Op hun fora is het overigens verboden de no-plane theorie te bespreken. Een ban is het gevolg.
Sommige dingen zullen wellicht kloppen. Ze zorgen er alleen voor dat ze door de massa als idioot worden bestempeld. Dat maakt het hele gebeuren juist kapot. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Green1 het volgende:
[..]
Najah, Ventura vind ik wel oprecht overkomen. En sommige dingen die Alex Jones zegt lijken me ook wel oprecht. Dat gedoe met bohemian grove en bilderberg bv. Alleen wel raar dat je een ban krijgt als je het over no-planes hebt.
De massa kan " inside job" al niet slikken, laat staan "vicsims"quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen wellicht kloppen. Ze zorgen er alleen voor dat ze door de massa als idioot worden bestempeld. Dat maakt het hele gebeuren juist kapot. Zo moeilijk is het niet.
Ik denk nogsteeds aan zo'n missile-drone of hoe je dat ook noemt. Vijf frames en je ziet geen vliegtuig noem ik in ieder geval geen bewijs dat het een boeing zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vicsims maken het plaatje compleet. Ooit kom jij daar ook achter... Denk ik.
En wat denk jij nou van de inslag op het Pentagon? Vliegtuig?
Mijn vraag... Pentagon... Vliegtuig of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De massa kan " inside job" al niet slikken, laat staan "vicsims"
geen vliegtuig,maar een gewone bom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn vraag... Pentagon... Vliegtuig of niet?
Oh ok..maar de flight77 slachtoffers dan? Vicsims? Of wat?
ook.. maar man... Lul er niet omheen. Drone ipv vliegtuig is geen passagiers.... Dus waar zijn de Flight77 passagiers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
De crash in Pennsylvania heb je het over he?
waren er die dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar zijn de vermeende passagiers dan?
Zie de passagierslijsten.. ja, die waren er volgens de officiële theorie.quote:
ja simpele lullo dat kan... Maar de officiële lezing vertelt toch echt dat er mensen op die vlucht zaten die zijn omgekomen. Hoe verklaar je dat dan? Hebben ze überhaupt bestaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh wacht je hebt het nogsteeds over die in het pentagon zou zijn gegaan. Ik dacht altijd dat die onbemand was of licht beladen. ja that makes two airoplanes full of human beings who just vanished... woosh................ up in smoke.
Mja geen idee. Maar ik dacht altijd dat die vluchten niet tot de nok toe waren gevuld met passagiers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ja simpele lullo dat kan... Maar de officiële lezing vertelt toch echt dat er mensen op die vlucht zaten die zijn omgekomen. Hoe verklaar je dat dan? Hebben ze überhaupt bestaan?
1 van de Pentagon medewerker liep dwars door de beschadigde ruimte,er was volgens haar helemaal geen enkele commerciële vliegtuig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja geen idee. Maar ik dacht altijd dat die vluchten niet tot de nok toe waren gevuld met passagiers?
Stel dat je gelijk hebt.... Want volgens de officiële berichten zaten ze niet vol...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja geen idee. Maar ik dacht altijd dat die vluchten niet tot de nok toe waren gevuld met passagiers?
Goeie vraag. Er is wel meer mogelijk dan verzonnen mensen, of acterus, of ..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel dat je gelijk hebt.... Want volgens de officiële berichten zaten ze niet vol...
Wat is er dan met die Flight77 slachtoffers gebeurd die wel omgekomen zouden zijn? Of was het nu ineens wel een Boeing die het Pentagon invloog?
Goed nadenken Schenk.... Geen vliegtuig==geen passagiers. Ofwel?
Pentagon is daar echt geen uitzondering op.
Dus... Pentagon, wel of geen passagiersvliegtuig?
Maar dan hebben ze dus c.a. 60 mensen moeten kidnappen en koelbloedig moeten vermoorden. Dat lijkt mij nu juist zo ontzettend onwaarschijnlijk. Wie zouden dat dan gedaan moeten hebben en hoe en waar? En wie weten daar dan allemaal vanaf?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goeie vraag. Er is wel meer mogelijk dan verzonnen mensen, of acterus, of ..
Ik dacht zelf eerst aan mensen die waren omgekocht, een nieuw leven hebben gekregen en betaald zijn met het vermiste geld uit het Pentagon.. Maar ze zouden ook gewoon echt dood kunnen zijn maar niet op een vliegtuig zitten. Omgebracht wellicht. Dan hoef je niet de families omtekopen om te liegen op tv. Zij denken dan dat zij echt op het vliegtuig zaten.
Ik geloof iig. niet dat er een boeing het pentagon in is gevlogen. Wat dat betreft zitten wij op een lijn.
waarom zouden ze dat doen? die mensen geven toch nergens omquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik volg je even niet. Maar een kleine groep moordenaars in leven laten is wat overzichtelijker dan een groep van 60 mensen die allemaal ervanaf weten en potentieel uit de school kunnen klappen?
Net zo onwaarschijnlijk als de mensen in het WTC die ze koelbloedig hebben vermoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze dus c.a. 60 mensen moeten kidnappen en koelbloedig moeten vermoorden. Dat lijkt mij nu juist zo ontzettend onwaarschijnlijk.
Ik denk dat het WTC rondom de impact zones leeg stond en er dus geen mensen waren. Ik denk dus ook dat daar geen mensen zijn vermoord. Niet door terroristen en niet door de mensen achter een complot. Maar goed... ik blijf in herhaling vallen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef falling_away het volgende:
[..]
Net zo onwaarschijnlijk als de mensen in het WTC die ze koelbloedig hebben vermoord?
Als ik het had moeten verzinnen, zouden de daders de passagiers geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze dus c.a. 60 mensen moeten kidnappen en koelbloedig moeten vermoorden. Dat lijkt mij nu juist zo ontzettend onwaarschijnlijk. Wie zouden dat dan gedaan moeten hebben en hoe en waar? En wie weten daar dan allemaal vanaf?
Is het niet makkelijker om wat namen te verzinnen, foto's te mergen, een verhaaltje rond ieder persoon te verzinnen? Dan heb je dus een groep slachtoffers die nooit echt bestaan hebben en hoef je ook niet onnodig mensen te vermoorden wat natuurlijk de morele bezwaren om een dergelijk complot uit te voeren een stuk groter maakt.
Ik durf zelfs te beweren dat de mensen verantwoordelijk voor dit complot ook gewoon een hart hebben en dus echt niet zomaar in staat zijn om gewetenloos hun eigen burgers (waaronder kinderen) af te maken.
Overigens was er ook een persoon onder de slachtoffers die zeker heeft bestaan. Ik vermoed dat deze persoon in het complot zit en onder een nieuwe identiteit verder leeft. Barbara Olson: Vrouw van U.S. Solicitor General Theodore Olson en dus lid van de Bush Administration. Barbara was bekend van Fox News en CNN.
Nou... wat een toevalligheid weer. Als ik zoiets zou beramen, dan zou ik ook zorgen dat er enkele prominente figuren tussen de slachtoffers zaten, want dan heb je de situatie dat vrijwel iedereen een slachtoffer "kende".
Jij weet inmiddels 'n hoop over de slachtoffers.quote:Raytheon, maker of Patriot and Tomahawk missiles, saw its stock soar immediately after the attack. Purchases of call options on Raytheon stock increased sixfold on the day before the attack.
http://911research.wtc7.net/sept11/stockputs.html
quote:2001-09-11 Stanley Hall Raytheon Director of Electronic warfare program management. Raytheon did the retrofit of the A-3 that hit the Pentagon, where Bush claimed Flight 77 hit it. Disappeared on American airlines Flight 77, the one that supposedly hit the Pentagon but did not.
2001-09-11 Peter Gay Raytheon VP of Electronic Systems on special assignment at the El Segundo, CA division office where the Global Hawk UAV remote control system is made. Raytheon did the retrofit of the A-3 that hit the Pentagon, where Bush claimed Flight 77 hit it. Disappeared on American airlines Flight 11, the one that supposedly hit the North World Trade Tower I.
2001-09-11 Kenneth Waldie Raytheon Senior Quality Control for Electronic Systems. Raytheon did the retrofit of the A-3 that hit the Pentagon, where Bush claimed Flight 77 hit it. Disappeared on American airlines Flight 11, the one that supposedly hit the North World Trade Tower I.
2001-09-11 David Kovalcin Raytheon Senior Mechanical Engineer for Electronic Systems. Raytheon did the retrofit of the A-3 that hit the Pentagon, where Bush claimed Flight 77 hit it. Disappeared on American airlines Flight 11, the one that supposedly hit the North World Trade Tower I.
2001-09-11 Herbert Homer Raytheon Corporate Executive working with the Department of Defense. Raytheon did the retrofit of the A-3 that hit the Pentagon, where Bush claimed Flight 77 hit it. Disappeared on United airlines Flight 175, the one that supposedly hit the South World Trade Tower II.
http://www.mail-archive.com/ctrl@listserv.aol.com/msg122187.html
ik snap jouw redenatie niet. Amerika had er geen problemen mee 18 jarige jongens naar Vietnam te sturen. 60.000 soldaten dood wegens maffe geopolitieke redenen en geld verdienen via corporaties en banken. En dat is een halve eeuw geleden. Jij denkt dat de US overheid problemen zou hebben 60 mensen te vermoorden anno 2001?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat het WTC rondom de impact zones leeg stond en er dus geen mensen waren. Ik denk dus ook dat daar geen mensen zijn vermoord. Niet door terroristen en niet door de mensen achter een complot. Maar goed... ik blijf in herhaling vallen.
Er zijn " complotters" die daar anders over denken:quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat het WTC rondom de impact zones leeg stond en er dus geen mensen waren. Ik denk dus ook dat daar geen mensen zijn vermoord. Niet door terroristen en niet door de mensen achter een complot. Maar goed... ik blijf in herhaling vallen.
Ja, dat vermoed ik wel, hoewel het ook best zou kunnen dat er een of meerdere Raytheon medewerkers tussen zaten die wel bestaan hebben en wellicht verder leven onder andere naam en daarmee een grote som geld in hun zak hebben kunnen steken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als ik het had moeten verzinnen, zouden de daders de passagiers geweest zijn.
Er zaten vrij veel mensen uit het militair industrieel complex tussen de slachtoffers. (o.a. Raytheon)
http://www.democraticunde(...)ll&address=125x57477
En er natuurlijk nog ff flink aan verdienen:
[..]
Jij weet inmiddels 'n hoop over de slachtoffers.
Denk jij dat dit ook fictieve slachtoffers zijn ?
[..]
Toch raar dat er maar 1 wazige foto van iemand in zo'n functie te vinden is.quote:Herb Homer, 48,
Raytheon executive
By Globe Staff, 9/14/2001
Herb W. Homer of Milford, an official with the US Department of Defense, was killed Tuesday when United Airlines Flight 175 crashed in New York. He was 48.
Born in Everett and raised in Framingham, Mr. Homer was a graduate of Framingham North High School and Northeastern University, where he majored in political science and education. In 1997, he moved to Milford.
Mr. Homer served as a US official coordinating government work by Raytheon Co. in Burlington. He began his 27-year federal career at the Defense Contract Management Agency's Raytheon office in 1974.
A member of First Congregational Church of Milford, he worked on several church committees and volunteered in the church nursery.
He was active with the Framingham chapter of the Jaycees, serving as a Special Olympics coach, and was a member of the Jaycees International Senate.
Mr. Homer was also an avid traveler throughout the country and Europe.
He leaves his wife, Karen L. (Pond); his parents, William T. and Winifred M. (Burke) of Framingham; and a brother, Stephen H.
A memorial service will be held at 3 p.m. Sunday in First Congregational Church in Milford.
Editorial Obituary published in THE BOSTON GLOBE on 9/14/2001.
Dat is in mijn optiek nog steeds iets anders dan mensen direct vermoorden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap jouw redenatie niet. Amerika had er geen problemen mee 18 jarige jongens naar Vietnam te sturen. 60.000 soldaten dood wegens maffe geopolitieke redenen en geld verdienen via corporaties en banken. En dat is een halve eeuw geleden. Jij denkt dat de US overheid problemen zou hebben 60 mensen te vermoorden anno 2001?
Dat klopt. De "thruth beweging" is sterk verdeeld en ik vermoed zelfs geïnfiltreerd om verwarring en onenigheid te zaaien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er zijn " complotters" die daar anders over denken:
http://www.rense.com/general80/comprooms.htm
http://www.rense.com/general75/thrm.htm
Wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is in mijn optiek nog steeds iets anders dan mensen direct vermoorden.
Jawel, maar het complot zoals ik vermoed dat het in elkaar steekt is breder dan alleen de politieke machthebbers en het leger. Diverse mensen binnen het bedrijfsleven en de media zijn er in mijn optiek bij betrokken. Ik kan me niet voorstellen dat zij zonder wroeging mee zouden werken aan de moord op c.a. 3000 personen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat?
Is hetzelfde hoor. Na 30.000 dode soldaten stuur je toch nog meer?
Amerika is gek hoor het is bewezen. Het enige wat zij vrezen zijn direkte bewijzen die zij niet kunnen rechtlullen en gezichtsverlies.
Thx, heb ook wat gezocht:quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik wel, hoewel het ook best zou kunnen dat er een of meerdere Raytheon medewerkers tussen zaten die wel bestaan hebben en wellicht verder leven onder andere naam en daarmee een grote som geld in hun zak hebben kunnen steken.
Neem Herbert Homer bijvoorbeeld. Dit is zijn foto op de CNN memorial:
[ afbeelding ]
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1494.html
Na wat zoeken kwam ik deze foto tegen. Dit zou hem dan moeten zijn:
[ afbeelding ]
De legacy memorial heeft geen foto van hem. Dit schrijven ze over hem:
[..]
Toch raar dat er maar 1 wazige foto van iemand in zo'n functie te vinden is.
Die wil ik ook nog eens gaan lezen, lijkt me erg interessant..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals: Sla de plannen van Operation Northwoods er eens op na en vertaal dat eens naar een mogelijk scenario voor 9/11.
Niet... de CNN memorial heeft slechts 1 berichtje van een familielid of kennis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, heb ook wat gezocht:
http://www.dcma.mil/commu(...)hives/2002/homer.cfm
http://www.boston.com/new(...)ims_memorials/10.htm
Als je bij alle slachtoffers ook de naasten/nabestaanden moet verzinnen is dat wel 'n hele bult werk
lijkt me. Hoe krijg je alle herdenkingen vol ?
Maar idd opmerkelijk dat er op het eerste gezicht zo goed als geen foto's van Herbert Homer te vinden zijn.
Raytheon maakt inderdaad drones, JASSM's en dat soort oorlogstuig ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Gray het volgende:
Was het niet Raytheon dat technologie voor remote control airplanes maakte? En cruise missiles? Of vergis ik me hier?
Tenzij media en veel mensen in de politiek gewoon trappen in de leugens. Normnale burgers kunnen "inside job" al niet verkroppen/geloven. Zij verdedigen automatisch het officiele verhaal van de Amerikaanse overheid. En zij zijn waarschijnlijk niet bij het complot betrokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar het complot zoals ik vermoed dat het in elkaar steekt is breder dan alleen de politieke machthebbers en het leger. Diverse mensen binnen het bedrijfsleven en de media zijn er in mijn optiek bij betrokken. Ik kan me niet voorstellen dat zij zonder wroeging mee zouden werken aan de moord op c.a. 3000 personen.
Nogmaals: Sla de plannen van Operation Northwoods er eens op na en vertaal dat eens naar een mogelijk scenario voor 9/11.
Als je dan daarbij de 1e aflevering van The Lone Gunmen optelt, waar inlichtingen diensten aan meeschreven...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Raytheon maakt inderdaad drones, JASSM's en dat soort oorlogstuig ja.
+ communicatie air force one, remoted explosives etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Gray het volgende:
Was het niet Raytheon dat technologie voor remote control airplanes maakte? En cruise missiles? Of vergis ik me hier?
Hmmm...quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
+ communicatie air force one, remoted explosives etc.
En niet te vergeten eigenaar van Haarp.
+ Ze huurden op de 91 etage van het WTC2 (geen slachtoffers) , waren eigenaar van het complex waar het Able Danger data center lag.quote:
Zonder duidelijke bewijzen zegt het niet veel. Maar wanneer dezelfde naam vaker langskomt bij een algemene beschouwing, vraagt het wel om diepgaander onderzoek. Denk alleen dat zij voor een deel ook onder staatsgeheim opereren, naast hun eigen commerciële geheimhouding, en dat er voor mensen die geen hoogstaand politicus zijn, weinig ruimte is voor diepgaand onderzoek.quote:Op zondag 22 april 2012 11:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
+ Ze huurden op de 91 etage van het WTC2 (geen slachtoffers) , waren eigenaar van het complex waar het Able Danger data center lag.
http://911review.org/Alex/RAYTHEON_TRW_Able_Danger_9-11.html
Maar ja, wat zegt het he ?
95% van de mensen kunnen deze psychische gedachtedraai gewoon niet eens aan in hun hoofd:quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tenzij media en veel mensen in de politiek gewoon trappen in de leugens. Normnale burgers kunnen "inside job" al niet verkroppen/geloven. Zij verdedigen automatisch het officiele verhaal van de Amerikaanse overheid. En zij zijn waarschijnlijk niet bij het complot betrokken.
Ik denk dus dat een heel groot deel van de mensen in media en politiek heel naief zijn en trappen in de praatjes van Amerika. Kijk bijv. naar de hollandse politiek. Ik denk dat vooral Hollandsche politici en media zeer naief zijn. Zij weten niet beter.
Al eens gezien inderdaad, maar zeker een goed voorbeeld. Dit is er eentje die gewoon door de mand is gevallen en waar ze dus een subtiele draai aan hebben gegeven.quote:
Vaag... Wie is die vent die als gast is? Die dat fragment laat horen? En welke aflevering was dit? Ik wil die andere 'sterke staaltjes' ook wel even zien.quote:
In 1998 had Osama een aanslag gepleegd op Amerikaanse ambassades. Niet zo vreemd dat hij dat benoemt, dat ie 2001 zegt is wel weer gek. Maar kan ook geknipt zijn!quote:
Ja, nouja, ik betwijfel ook dat het iets is, maar ik vind het wel leuk dat er over gesproken word in dwdd..quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In 1998 had Osama een aanslag gepleegd op Amerikaanse ambassades. Niet zo vreemd dat hij dat benoemt, dat ie 2001 zegt is wel weer gek. Maar kan ook geknipt zijn!
Waarom zou een Jokkebrok alle live-beelden van 9/11 niet geloven, maar wel zo'n vaag stukje audio?
Ik ben het met je eens. To believe in the American Dream you have to be asleep.quote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
95% van de mensen kunnen deze psychische gedachtedraai gewoon niet eens aan in hun hoofd:
"Stel, 09/11 is idd een conspiracy, wat betekent dat ? wat zegt dat over onze politici ? wat zegt dat over de wereld, over onze regering, over mijn salarisstrookje en over ons geldsysteem ? .." etc
Oude overtuigingen moet men dan overboord zetten, voor zover men niet al hysterisch wordt..
Dat is psychisch extreem moeilijk, en deze blokkade heet "mind-control" by programming.
Programming d.m.v. TV-beelden is een heel sterke vorm van programmeren van het onderbewustzijn, vandaar dus ..
HIj heeft het over OBL getting ready to bomb, niet over use planes as missiles.quote:
Van prince wist ik al,maar rage against the machines was blacklisted?quote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
HIj heeft het over OBL getting ready to bomb, niet over use planes as missiles.
2001 is wel knap, opname uit '98, als Prince 1999 zou roepen zou logischer zijn.
conclusie: Prince had voorkennis en heeft mininukes uit Oekraine in z'n gitaarkoffer USA ingesmokkeld.
Leuk fragment , maar rage against the machine en vele andere bands haar hele repertoire is achteraf gezien visionair wat betreft terrorhype e.d. Ook blacklisted na 911
Juist niet vergezocht !quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef THEFXR het volgende:
dit is een soort van aanvulling op september clues, ik vind het nogal vergezocht!
ik kan de link niet leggen, waarom ze zo moeilijk doen met geheime wapens die in de towers vliegen, een gewone cruise missile was toch voldoende geweest en dan daar het vliegtuig omheen shoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Juist niet vergezocht !
Trouwens, thanks, uitstekende analyse met deze clip !![]()
Over antigravity:
Bewijzen heb ik al jaren liggen (kooptip !) :
http://www.amazon.de/Nati(...)6255/ref=pd_sim_b_64
Nationale Sicherheit - Die Verschwörung: Streng geheime Projekte in Technologie und Raumfahrt [Gebundene Ausgabe]
Dan Davis (Autor), Jan van Helsing (Autor)
Heb je de analyse bestudeerd ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan de link niet leggen, waarom ze zo moeilijk doen met geheime wapens die in de towers vliegen, een gewone cruise missile was toch voldoende geweest en dan daar het vliegtuig omheen shoppen.
Nou ja, considered inappropriate ofzo, meeste artiesten hoogstens paar nummers; RATM echter hele repertoirequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Van prince wist ik al,maar rage against the machines was blacklisted?
Uploader suggereert dat ook de geinterviewden in deze docu onderdeel van de hoax zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Al eens gezien inderdaad, maar zeker een goed voorbeeld. Dit is er eentje die gewoon door de mand is gevallen en waar ze dus een subtiele draai aan hebben gegeven.
quote:Linked below is "The 911 Faker" (Tania Head story) - The survivor-actress is discussed by other survivors who are likely mostly actors themselves. It's possible this "exposure" has been used to make it appear there exists scrutiny for authenticity and thereby contrasts with other survivor-actors who, it follows, are represented as if honest and genuine.
ik heb het filmpje helemaal gekeken, het zit goed in elkaar, dat van die hoge snelheid zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Heb je de analyse bestudeerd ?
Een missile is niet geloofwaardig vor de beeldvorming omdat die een veel te hoge snelheid heeft om als "vliegtuig" te worden gerepresenteerd.
Je ziet op sommige frames toch duidelijk een vleugel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Juist niet vergezocht !
Trouwens, thanks, uitstekende analyse met deze clip !![]()
Over antigravity:
Bewijzen heb ik al jaren liggen (kooptip !) :
http://www.amazon.de/Nati(...)6255/ref=pd_sim_b_64
Nationale Sicherheit - Die Verschwörung: Streng geheime Projekte in Technologie und Raumfahrt [Gebundene Ausgabe]
Dan Davis (Autor), Jan van Helsing (Autor)
quote:Former CIA Asset, Susan Lindauer, provides an extraordinary first-hand account from behind the intelligence curtain that shatters the government’s lies about 9/11 and Iraq, and casts a harsh spotlight on the workings of the Patriot Act as the ideal weapon to bludgeon whistle blowers and dissidents. A terrifying true story of “black budget” betrayals and the Patriot Act, with its arsenal of secret evidence, indefinite detention and threats of forcible drugging, EXTREME PREJUDICE reveals one Asset’s desperate struggle to survive the brutal cover ups of 9/11 and Iraq.
http://extremeprejudiceusa.wordpress.com/
http://www.churchofeuthanasia.orgquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
De mensheid mag van mij de pleuris krijgen, ik ben diep teleurgesteld in mensen over het algemeen. Waar doe je het nog voor vraag ik mij af?
Sta je lekker vooraan te roepen, en de rest? Zijn allemaal kutkinderen die het niet waard zijn!
Maar dan voor de mensheid, oh wacht, De bilderbergers regelen dat al via vaccinaties, economie en wat nog meer. Komt goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef falling_away het volgende:
[..]
http://www.churchofeuthanasia.org
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
De mensheid mag van mij de pleuris krijgen, ik ben diep teleurgesteld in mensen over het algemeen. Waar doe je het nog voor vraag ik mij af?
Sta je lekker vooraan te roepen, en de rest? Zijn allemaal kutkinderen die het niet waard zijn!
ik kan me 09/11 live herinneren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb het filmpje helemaal gekeken, het zit goed in elkaar, dat van die hoge snelheid zou kunnen.
Ze maken ook electro-magnetic/radio frequency/microwave wapens voor het militaire,politie voor 'crowd control'.quote:
Als er waren passagiers of niet - die vleigtuigen waren helemaal niet vol en/of veel minder passagiers dan normaal.quote:
Bush 2 regering is inderdaad psychoquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nou ja, considered inappropriate ofzo, meeste artiesten hoogstens paar nummers; RATM echter hele repertoire
http://en.wikipedia.org/w(...)ber_11,_2001_attacks
Ja precies, zo'n negatieve insteek is over het algemeen de basis voor het complotdenken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet echt waar. Ik vind die meesten mensen aardig leuk enzo. Ze zijn gewoon verschrikkelijk misleidende en slecht geinformeerd.Eigenlijk is vertrouw in mensen in onze eigen omgeving die enige hoop het lijkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n negatieve insteek is over het algemeen de basis voor het complotdenken.
Dus niet de gebeurtenissen an sich zijn de basis, maar de negatieve insteek is de basis.
Het is maar net hoe je in het leven staat..
Bedankt voor het kleine maar belangrijk stukje inzicht in je leven. )
I wasn't asking you to.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
We wantrouwen alles en iedereen, maar iemand die claimt veertig jaar geleden, als 15-jarige jongen, iets gezien te hebben en daar nu mee naar buiten treedt, geloven we direct.
Oh sorry, ik had geen idee dat ik in jouw privéforum aan het posten was.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet echt waar. Ik vind die meesten mensen aardig leuk enzo. Ze zijn gewoon verschrikkelijk misleidende en slecht geinformeerd.Eigenlijk is vertrouw in mensen in onze eigen omgeving die enige hoop het lijkt.
The powers that be don't want us to get along with one another so I try my best to do the opposite
Sorry - I didn't think you were.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had geen idee dat ik in jouw privéforum aan het posten was.
Wat zeur je dan met je 'ik vroeg jou niks'?quote:
Ik zeur niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zeur je dan met je 'ik vroeg jou niks'?
OK sorry - let me rephrase that then : I was not asking or expecting anyone to beleive the testimony of a 15 yr-old who visited the WTC 40 years ago.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zeur je dan met je 'ik vroeg jou niks'?
En de live-beelden worden ook gewantrouwd omdat ze in scene zouden zijn gezet, maar als iemand die beelden analyseert en zegt dat het geen vliegtuig is, maar iets anders dan gebruiken ze die beelden ineens wel als argument.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
We wantrouwen alles en iedereen, maar iemand die claimt veertig jaar geleden, als 15-jarige jongen, iets gezien te hebben en daar nu mee naar buiten treedt, geloven we direct.
Je kunt het belachelijk proberen te maken, maar verdiep je eens in wat wordt beweerd. Hier wordt het op een hele duidelijke manier uitgelegd:quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En de live-beelden worden ook gewantrouwd omdat ze in scene zouden zijn gezet, maar als iemand die beelden analyseert en zegt dat het geen vliegtuig is, maar iets anders dan gebruiken ze die beelden ineens wel als argument.![]()
Yup... er valt niet te ontkennen dat er met de Hezarkhani beelden (of iig de audio) geklooid is. Degene die dat wel doet trollt.quote:
Heeft niks met belachelijk maken te maken, hij heeft gewoon een goed punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je kunt het belachelijk proberen te maken, maar verdiep je eens in wat wordt beweerd. Hier wordt het op een hele duidelijke manier uitgelegd:
Sterk argument. Het is zo, of je bent en troll.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup... er valt niet te ontkennen dat er met de Hezarkhani beelden (of iig de audio) geklooid is. Degene die dat wel doet trollt.
Ben een beetje klaar met beargumenteren, daar het in 99% van de gevallen aan dovemansoren gericht is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sterk argument. Het is zo, of je bent en troll.
Zelfs van jou verwacht ik iets meer overtuiging in je argumenten.
Schijn, je moet goed lezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Heeft niks met belachelijk maken te maken, hij heeft gewoon een goed punt.
http://www.veteranstoday.(...)how-and-its-victims/quote:The 9/11 Media Show And Its Victims
It is tragi-comical to watch those who demand that the story of 3000 murdered victims be true turn to the show’s perpetrators for evidence. Apparent mysteries of 911 are unravelled by first, identifying its perpetrators, and second, by understanding the nature of the show itself.
First, the perpetrators: The show was scripted, produced, and aired by perpetrators. The perpetrators of 911 are those who own and control America’s media. They are America’s real criminals along with commercial bankers, corporations that profit from war, and others dependent upon a war economy. Add to this devilish mix those in government who train and employ men in the military and the police. Marginal men who respect only brute force, some addicted to violence and others suspicious of and confused by any expression of intellect, are paid to advance and preserve the criminals’ interests. They exist neither to defend the nation nor to protect rational interests of mankind. Tack on international components consisting of Middle East hegemony, acquisition of oil resources, and the control of Arab demographics and the motives for 911 become apparent.
Second, the show: Somewhere 911 has been referred to as a “media crime”. That is inaccurate when one understands the nature of that show. Had nearly 3000 been murdered on 911 it would have been a major crime. It isn’t even accurate to refer to 911 as having been a “media event”. Little that media obliged us to believe occurred on 911 actually happened, including “thousands of witnesses” to a commercial airliner in NYC. Most of the day’s uproar was more of a non-event. It is best described as a “media show”.
The significant event that did happen was the successful demolition of outdated and financially unattractive commercial buildings located in New York City’s World Trade Center complex. Shanksville and Pentagon “crash” ruses were subplots of a carefully scripted hijacked airliners theme within the 911 show. They served to add credibility to terrorist attack claims that resulted in a huge insurance bonanza for those leasing the NY buildings. Those two highly touted “airliner crashes” served also to distract the public’s attention from the massive urban renewal project then being launched in NYC. So much for the nature of the 911 Media Show.
For some unfathomable reason those interested in unravelling 911′s mysteries turn to the show’s criminal perpetrators for truth about its victims theme, the massacre of nearly 3000 innocent humans. Vengeful “unrelated” mourners seem blissfully unaware of media’s role
Nog even 2 links van diezelfde bronquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.veteranstoday.(...)how-and-its-victims/
Hier nog een interessante link:
http://bigeye.com/911hoax.htm
Die site heeft vele columnisten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nog even 2 links van diezelfde bron
http://www.veteranstoday.(...)bs-domestic-wtc-911/
http://www.veteranstoday.(...)halezov-ground-zero/
Hoe betrouwbaar is de bron nu, aangezien ze deze 2 artikelen ook hebben gepubliceerd?
Is Khalezov volledig gedebunked dan? Ik vind het onwaarschijnlijk en hij wordt verkettert op de meeste fora, maar zijn verhaal klonk goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is de bron nu, aangezien ze deze 2 artikelen ook hebben gepubliceerd?
zijn verhaal klonk goed omdat er kern van waarheid in zat, aangezien er niks meer te onderzoeken is, valt er soms weinig te debunken. ik weet ok dat ie ondergedoken zit, wat ik niet vreemd vind als je dit soort verhalen wereldkundig maakt, alsof hij levensmoe is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is Khalezov volledig gedebunked dan? Ik vind het onwaarschijnlijk en hij wordt verkettert op de meeste fora, maar zijn verhaal klonk goed.
t.a.v. deze bronnen weet ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bronquote:Cass Sunstein has long been one of Barack Obama’s closest confidants. Often mentioned as a likely Obama nominee to the Supreme Court, Sunstein is currently Obama’s head of the Office of Information and Regulatory Affairs where, among other things, he is responsible for “overseeing policies relating to privacy, information quality, and statistical programs.”
Insider?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Cass Sunstein wordt hier in verlegenheid gebracht door Luke Rudkowski van WeAreChangeNewYork. Sunstein ontkent niet, nog verwerpt zijn eigen ideeën die hij op papier zette in 2008. Over de mogelijkheid om gehuurde infltranten actief intezetten tegen activisten en groeperingen en individuen die hun stem verheffen tegen de overheid en haar standpunten. Zoals bijvoorbeeld de Amerikaanse officiele overheidsverklaring over de gebeurtenissen op 9/11 2001. Cass Sunstein wordt beschouwd als mogelijke kandidaat voor Supreme Court onder Obama.
[..]
Bron
Die gast is niet de eerste die roept over Nukes. In 2007 wordt er al gerept over China Syndrome.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is Khalezov volledig gedebunked dan? Ik vind het onwaarschijnlijk en hij wordt verkettert op de meeste fora, maar zijn verhaal klonk goed.
Hier soms ?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Wow ik ben iets tegengekomen wat alles weer op z'n kop zet.
Typerend, dat zijn achternaam eindigt op stein.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Cass Sunstein wordt hier in verlegenheid gebracht door Luke Rudkowski van WeAreChangeNewYork. Sunstein ontkent niet, nog verwerpt zijn eigen ideeën die hij op papier zette in 2008. Over de mogelijkheid om gehuurde infltranten actief intezetten tegen activisten en groeperingen en individuen die hun stem verheffen tegen de overheid en haar standpunten. Zoals bijvoorbeeld de Amerikaanse officiele overheidsverklaring over de gebeurtenissen op 9/11 2001. Cass Sunstein wordt beschouwd als mogelijke kandidaat voor Supreme Court onder Obama.
[..]
Bron
Jep.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hier soms ?
http://www.drjudywood.com/
Had de officiele versie wat meer proof gehad en niet zo fragiel geweest, zouden er nu zo geen discussies over zijn ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:28 schreef vanhal het volgende:
Ach ja, 'proof'...
Dus iets lijkt op iets anders, en dan is het meteen 'proof'.
De complottheorie hangt samen met dergelijk 'proof' en is daardoor zo fragiel als wat.
Vrijwel direct wordt al gesproken over een nuclaire bom.quote:
Wat mij betreft is de discussie er dan ook niet, doek deze topics maar op, wat mij betreft prima!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef UncleScorp het volgende:
Had de officiele versie wat meer proof gehad en niet zo fragiel geweest, zouden er nu zo geen discussies over zijn ...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de discussie er dan ook niet, doek deze topics maar op, wat mij betreft prima!
Het is wel zo dat ze in de VS 1000'en atoombom testen hebben gedaan. En dat ze het vooral wilde gebruiken voor toepassingen in vredestijd. Zoals mijnbouw enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vrijwel direct wordt al gesproken over een nuclaire bom.
Handen voor je ogen en het is er niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de discussie er dan ook niet, doek deze topics maar op, wat mij betreft prima!
heb ik een metingsrapport over, is alleen 100+ pagina'squote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef Green1 het volgende:
Raar dat er nog niemand is geweest die met een stralingsmeter wat metingen bij ground zero heeft gedaan.
Dat zou toch op moeten vallen...
Lijkt me wel interessant om eens door te bladeren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik een metingsrapport over, is alleen 100+ pagina's
nou, niet alle kanker wordt veroorzaakt door asbest en duurt minimaal 10 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant om eens door te bladeren.
Ik vind overigens wel veel verhalen van mensen met kanker die bij het wtc waren toen het instortte.
Maar dat kan net zo goed door de asbest komen.
Ja tuinhekje bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Nonverbaal het volgende:
Nog steeds 9/11 discussies hahaha lol denken mensen nou nog steeds dat alles echt gebeurt is en niet in scene is gezet pfffff amazing..........wat een wereld en wat een mensen leven er ook in hahaha
Op de een of andere manier lijkt die 'opgelegde' perceptie van de realiteit een barrière voor het bewustzijn. In die zin is het eigenlijk wel een mooi spel allemaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Nonverbaal het volgende:
Nog steeds 9/11 discussies hahaha lol denken mensen nou nog steeds dat alles echt gebeurt is en niet in scene is gezet pfffff amazing..........wat een wereld en wat een mensen leven er ook in hahaha
ook veel moeilijker en meer moeite, dan het meest logischequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef falling_away het volgende:
Ik las laatst een artikel dat best goede argumenten aanhaalde dat zelfs de torens nooit echt ingestort zijn!
Door de Y2K crisis waren de WTC torens steeds minder bezet en konden ze jaren hun gang gaan met het langzaam afbreken van deze gebouwen. De lege ruimte werd opgevuld met 3D projecties van de torens!
Ongelofelijk, iedereen die aanwezig was DENKT dus dat hij de torens echt heeft zien instorten maar het was gewoon een grote simulatie! Je kunt mensen achteraf echt alles wijsmaken, zelfs dat ze echt twee torens hebben zien instorten terwijl het nu overduidelijk nep is.. op de foto's en video's is duidelijk te zien dat het een grote CGI animatie is! het gaat dus nog verder dan sommigen hier denken
TV-beelden zijn de waarheid voor mensen;quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt die 'opgelegde' perceptie van de realiteit een barrière voor het bewustzijn. In die zin is het eigenlijk wel een mooi spel allemaal.
De benadering van veel mensen die zich met leugens en manipulaties bezig houden ('complotters') is een van woede en onrecht. Alsof ze eigenlijk recht op het paradijs hebben en het ze door organisatoren van 9/11 en aanverwante zaken wordt afgepakt. Heel extern gericht, en met vaak negatieve emoties. Nou is dat goed te begrijpen en in die zin is er ook niets op aan te merken, maar de kern voor kracht/vooruitgang ligt volgens mij veel meer bij jezelf. Wie zich laat leiden door de aangereikte tv-waarheid leeft weinig vanuit zichzelf (of de grotere goddelijke kracht), en door die leugens heen kijken is denk ik een waardevolle stap, maar daarna volgen er meer. Wat zou je zelf doen als je deze wereld kon/moest leiden? Zou dat kunnen door volledig ethisch te zijn? En doe je dat momenteel dan ook in je eigen leven? Ben je zonder fouten? In die zin lijkt de wereld soms een spel met vele regels en stappen, dat zeker niet ophoudt bij het najagen van de waarheid omtrent 9/11 en gezamelijke verontwaardiging. Alleister Crowley er misschien nog niet eens zo ver naast met zijn 'know thyself'.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
TV-beelden zijn de waarheid voor mensen;
zo zijn mensen geprogrammeerd.
Dit sluit wel aan bij hoe ik het een beetje zie. Een spel waarin de regels wellicht anders liggen dan wij in eerste instantie denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Op de een of andere manier lijkt die 'opgelegde' perceptie van de realiteit een barrière voor het bewustzijn. In die zin is het eigenlijk wel een mooi spel allemaal.
Tot op je laatste zin ben ik met je eens. Ik zou me zelf verre houden van types als Aleister Crowley, juist omdat zij zo veel met zichzelf bezig waren. Ik ben liever bezig met de mensen om mij heen, want dat is uiteindelijk de keuze die je krijgt: wat als je eenmaal jezelf echt kent? Help je dan anderen of ga je er misbruik van maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De benadering van veel mensen die zich met leugens en manipulaties bezig houden ('complotters') is een van woede en onrecht. Alsof ze eigenlijk recht op het paradijs hebben en het ze door organisatoren van 9/11 en aanverwante zaken wordt afgepakt. Heel extern gericht, en met vaak negatieve emoties. Nou is dat goed te begrijpen en in die zin is er ook niets op aan te merken, maar de kern voor kracht/vooruitgang ligt volgens mij veel meer bij jezelf. Wie zich laat leiden door de aangereikte tv-waarheid leeft weinig vanuit zichzelf (of de grotere goddelijke kracht), en door die leugens heen kijken is denk ik een waardevolle stap, maar daarna volgen er meer. Wat zou je zelf doen als je deze wereld kon/moest leiden? Zou dat kunnen door volledig ethisch te zijn? En doe je dat momenteel dan ook in je eigen leven? Ben je zonder fouten? In die zin lijkt de wereld soms een spel met vele regels en stappen, dat zeker niet ophoudt bij het najagen van de waarheid omtrent 9/11 en gezamelijke verontwaardiging. Alleister Crowley er misschien nog niet eens zo ver naast met zijn 'know thyself'.
ja het is de meest plausible met betrekking tot de circumstantial evidence.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef Green1 het volgende:
Ik vind de theory van die rus met zijn nukes toch best wel plausibel.Heb net het interview van 3 uur nog eens zitten kijken.
Maar het verklaard wel een hoop.. zoals waarom het zo lang zo heet bleef daar beneden, en dat alles in stof veranderde..
Dat is inderdaad een mooie film.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dit sluit wel aan bij hoe ik het een beetje zie. Een spel waarin de regels wellicht anders liggen dan wij in eerste instantie denken.
9/11 heeft heel veel mensen gedwongen voorbij de kaders te kijken, omdat de kaders niet konden omvatten wat er heeft plaatsgevonden. Voor mij was het in ieder geval een trigger-event en is alles bij mij - samen met Waking Life, ook uit 2001 - in een stroomversnelling geraakt.
Ik denk dat 'ie een Nazi is.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:09 schreef Green1 het volgende:
[..]
Typerend, dat zijn achternaam eindigt op stein.
auchquote:Op maandag 14 mei 2012 11:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie een Nazi is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Hartjenstein
Ik snap niet wat iemand die in 1954 gestorven is, te maken zou kunnen hebben met 911quote:Op maandag 14 mei 2012 11:00 schreef TitusPullo het volgende:
Generaliseren op basis van één enkel voorbeeld is gevaarlijk. Achternamen op -stein zijn vaak Joods, zo ook de eerder genoemde Cass Sunstein.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Titus dat juist fijntjes aantoonde.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Generaliseren op basis van één enkel voorbeeld is gevaarlijk. Achternamen op -stein zijn vaak Joods, zo ook de eerder genoemde Cass Sunstein.
Dat klopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Generaliseren op basis van één enkel voorbeeld is gevaarlijk.
Je bent gewoon gehersenspoeld en daardoor denk je dat dode mensen zoiets nooit zouden doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iemand die in 1954 gestorven is, te maken zou kunnen hebben met 911![]()
Het gaat hier om Cass Sunstein ...
Er is meer kans dat Israel er iets mee te maken heeft dan overleden nazi's ...
Nou als die armbanden van Buddha to Buddha zijn teken ik ervoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Green1 het volgende:
Hier, nog een leuk gevolg van 11 september:
http://www.washingtontime(...)e-with-your-peanuts/
Ze willen, godverdomme, taser-armbanden bij iedere passagier aanbrengen, die aangezet kunnen worden op commando.
Waarom ben je zo bang voor Amerika? Is een geweldig land om op vakantie te gaan. Aardige mensen. Wat is je angst?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Green1 het volgende:
Ik hoop dat het beperkt blijft tot de VS, daar durf ik toch niet meer heen te gaan. Eng corrupt fascistisch pokke land dat het is.
En getraineerd worden door je local gemeente ambtenaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor Amerika? Is een geweldig land om op vakantie te gaan. Aardige mensen. Wat is je angst?
En corrupt..ach, er zijn wel meer landen corrupt. Dan kun je beter thuisblijven.
Nou daarom, er is toch overal wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En getraineerd worden door je local gemeente ambtenaar.
Ik ben bang voor de overheid, voor de politie enzo. Ik heb er heel veel over gelezen, en waar ze mee bezig zijn stinkt erger dan een beerput.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor Amerika? Is een geweldig land om op vakantie te gaan. Aardige mensen. Wat is je angst?
En corrupt..ach, er zijn wel meer landen corrupt. Dan kun je beter thuisblijven.
Maar als je zeg een weekje New York doet, waar ben je dan bang voor?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de overheid, voor de politie enzo. Ik heb er heel veel over gelezen, en waar ze mee bezig zijn stinkt erger dan een beerput.
Dat er een keer de noodtoestand uitgeroepen wordt en je het land niet meer uit komt. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als je zeg een weekje New York doet, waar ben je dan bang voor?
Ik bedoel niet zomaar 'corrupt', maar door en door verrot tot op het hoogste niveau.quote:Als jij op vakantie gaat, ga je dan eerst kijken of de regering corrupt is, of ga je gewoon als toerist genieten van de mooie stranden of andere aantrekkelijkheden van een land?
Muahaha. Wat een land. Werkelijk, je moet wel volledig hersendood zijn wil je dit soort maatregelen steunen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Green1 het volgende:
Hier, nog een leuk gevolg van 11 september:
http://www.washingtontime(...)e-with-your-peanuts/
Ze willen, godverdomme, taser-armbanden bij iedere passagier aanbrengen, die aangezet kunnen worden op commando.
Edit: hmm, het is al een paar jaar oud. Maar ik kwam het net pas tegen..
Echt te bizar voor woorden...
Ik kan wel een paar andere landen opnoemen die angstaanjagender en verrotter zijn, maar ik begrijp dat je een diepgewortelde afkeer tegen Amerika hebt, dus ik bespaar me de moeite.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat er een keer de noodtoestand uitgeroepen wordt en je het land niet meer uit komt. Om maar een voorbeeld te noemen.
[..]
Ik bedoel niet zomaar 'corrupt', maar door en door verrot tot op het hoogste niveau.
Het zijn gewoon de feiten. Lees je maar in. Ik snap ook wel dat er landen zijn die erger zijn. Maar zoals het allemaal op mij over komt, is dat ze naar iets toe aan het werken zijn, of of dat ze zich op iets aan het voorbereiden zijn met allerlei draconische wetsvoorstellen, die stuk voor stuk de vrijheid van de burgers wegnemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar andere landen opnoemen die angstaanjagender en verrotter zijn, maar ik begrijp dat je een diepgewortelde afkeer tegen Amerika hebt, dus ik bespaar me de moeite.
Hier nog een leuke compilatie van hoe de politie daar te werk gaat:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar andere landen opnoemen die angstaanjagender en verrotter zijn, maar ik begrijp dat je een diepgewortelde afkeer tegen Amerika hebt, dus ik bespaar me de moeite.
Ja, en wat heb je daar mee te maken als je als toerist daar naartoe gaat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hier nog een leuke compilatie van hoe de politie daar te werk gaat:
En jij denkt dat ze niet zo buitensporig gewelddadig reageren tegen slachtoffers wanneer het een toerist betreft?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en wat heb je daar mee te maken als je als toerist daar naartoe gaat?
Durf je wel naar het MO op vakantie?
Of naar Spanje, waar de politie ook niet bepaald zachtzinnig is?
Nou, je hóeft ook niet naar Amerika te gaan toch? Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef Green1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze niet zo buitensporig gewelddadig reageren tegen slachtoffers wanneer het een toerist betreft?
En nee, ik durf niet naar het midden oosten, maar daar wordt ook niet de schijn op gehouden van 'we zijn een vrij land en het is hier veilig'.
Lekker argument. Ik vind het gewoon beangstigend wat er daar gebeurd. En dat het zo veel mensen, zoals jij, niet op valt of dat ze het niet willen zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je hóeft ook niet naar Amerika te gaan toch? Dus wat is het probleem?
Ik begrijp je afkeer tegen het soort standpunten van Green1 wel. Omdat het lijkt alsof amerika altijd goede bedelingen heeft en daardoor sympathieker en minder slecht lijkt dan de rest van al die kutlanden die je opnoemt ter vergelijking. Ik vind het een non-vergelijking. Ik vind dat je door dit soort dooddoeners, je schuldig bent aan het onterecht opleggen van een onrealistisch en té mooi beeld van Amerika aan anderen. Door op het eerste gezicht hele extremen met mekaar te vergelijken en dat als bewijs te leveren dat de ene beter zou zijn dan de ander. Wat zou moeten werken op het schuldgevoel van de ontvanger en het lijkt alsof je gelijk hebt. En dan het extreme dat verschuilt gaat achter een masker (Amerika) voor het gemak even vergeten. of wilt doen overkomen als 'minder slecht/beter'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat gevoel alleen bij Amerika? Heb je voor landen waar de mensen- en vooral vrouwenrechten niet alleen met voeten getreden of simpelweg niet bestaan geen afkeer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef Green1 het volgende:
[..]
Lekker argument. Ik vind het gewoon beangstigend wat er daar gebeurd. En dat het zo veel mensen, zoals jij, niet op valt of dat ze het niet willen zien.
Heb ik ook..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat gevoel alleen bij Amerika? Heb je voor landen waar de mensen- en vooral vrouwenrechten niet alleen met voeten getreden of simpelweg niet bestaan geen afkeer?
Oh? Wanneer is er in Amerika voor het laatst een vrouw gestenigd? Wanneer is er een verbod om auto te rijden voor vrouwen uitgevaardigd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Heb ik ook..Maar Amerika doet niet onder voor die landen hoor. Het is alleen op een andere manier.
Je hebt gelijk ook. Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
kan dat ongefundeerde gekanker op Amerika niet in een ander topic?
Open er een topic over green1 en veel kankerplezier in dat topic gewenst
Ik kanker helemaal niet ongefundeerd op amerika.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is er ongefundeerd aan als men zegt dat het een oorlogsmachine is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
Precies dat zijn vast mensen die een dekbed hebben met de Amerikaanse vlag erop. Want die moeten wel hun ogen dicht hebben om te geloven in The American Dream.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar goed, volgens mij is voor mensen zoals jullie geen enkel argument genoeg.
Aha mensen zoals ik. je hebt werkelijk waar geen enkel idee wat ik vind en toch heb jij weer een mening... Hulde! En we kunnen ook praten over de blauwe kleur van KLM op hun boeiing, want heck, het zijn toch oook vliegtuigenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik kanker helemaal niet ongefundeerd op amerika.
Je zou eens de moeite moeten nemen om, bijvoorbeeld, het filmpje wat ik eerder in dit topic heb geplaatst te kijken.
Maar goed, volgens mij is voor mensen zoals jullie geen enkel argument genoeg.
En ik vind dat dat prima in dit topic past, omdat ik van mening ben dat dit steeds erger geworden is na 11 september. En omdat ik denk dat 11 september uitgevoerd is om een reden te kunnen hebben om iedere scheet te kunnen bestempel als terrorisme.
Maargoed, ik houd me muil wel. Ik spreek jullie nog wel eens als het echt uitbreekt daar. Als het internet het dan nog doet.
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha mensen zoals ik. je hebt werkelijk waar geen enkel idee wat ik vind en toch heb jij weer een mening... Hulde! En we kunnen ook praten over de blauwe kleur van KLM op hun boeiing, want heck, het zijn toch oook vliegtuigen
En waarom die laatste alinea, dus je wil nog wel even een tik uitdelen en dan druip je huilend af?
Precies gaan we weer. Op het eerste gezicht lijken dit voor de hand liggende argumenten waardoor de een minder erg lijkt dan de ander. Amerika is in rap tempo een politiestaat aan het worden. Ook niet fris toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wanneer is er in Amerika voor het laatst een vrouw gestenigd? Wanneer is er een verbod om auto te rijden voor vrouwen uitgevaardigd?
Come on zeg
Niet alles wat onzin LDOquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is er ongefundeerd aan als men zegt dat het een oorlogsmachine is?
Dat bijv. 60.000 jonge soldaten van 18 de dood in heeft gestuurd voor een of ander maf geopoltiek spel gebasseerd op een fictief ongeval dat nooit heeft plaatsgevonden?
Dat 5000 soldaten in kisten terugvoerden uit Irak en hun helden noemden terwijl de Mega-corporaties de eigenlijke winaars en uitbaters waren van dit hele gebeuren?
Wie 9/11 had gepland of uitgevoerd is nog nieteens zo belangrijk. Wat Amerika daarna deed en al die shit wat de Amerikaanse overheid doorvoerde (ism of zonder andere landen) wat klakkeloos aan 9/11 werd geknoopt. Spreekt nog meer boekdelen. Amerikaanse overheid gebruikt nogsteeds vaak ontepas de dood van de jonge soldaten als reden om x of y of z te doen. Maar wat hebben die overleden soldaten daaraan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet alles wat onzin LDO
Dacht dat dit topic over de aanslagen van 11 september 2001 ging, en dit zijn hele andere onderwerpen. Vandaar
Oja rot maar op na een "hoogmoeidge poeha opmerking" spreekt vook voor je . Mazzel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ok, ik dan zat ik er naast dat dit topic over de aanslagen ging. Het gaat dus ook om Amerika in zijn algemeenheid. Koel, veel plezier, hopelijk wordt de discussie wat deftiger dan de onzin van de laatste 2 pagina's
Vrouwen worden daar dag in dag uit ongewenst bevingerd met smerige handschoenen. Van peuters tot bejaarden met stoma's. In dat land worden 18 maanden oude peuters en gehandicapte kinderen bestempeld als terroristen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wanneer is er in Amerika voor het laatst een vrouw gestenigd? Wanneer is er een verbod om auto te rijden voor vrouwen uitgevaardigd?
Come on zeg
Ik ben geïnteresseerd in 911, niet in de bekrompenheid van dat land wat met de dag minder vrij te noemen is. Er is genoeg op dat land aan te merken maar wat moet dat met 911? En dat die oorlogszuchtige mafketels bij veel oorlogen aanwezig zijn kan je inderdaad aanmerken als een oorlogszuchtigen daad, of als machtigste land ter wereld wat verantwoordelijkheid pakt wat niemand durft (zie Europa en Joegoslavië). En als tegen argument op dat Vietnamgebeuren kom ik met andere onzin en dat is de VOC en WIC.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oja rot maar op na een "hoogmoeidge poeha opmerking" spreekt vook voor je . Mazzel!
Tuurlijk gaat het ook om Amerika in zn algemeenheid Truffel
Velen denken nogsteeds dat Amerika de aanslagen niet zelf had kunnen plannen/uitvoeren "want dat zou een land als Amerika niet doen". Daarom kom ik met voorbeelden van de Vietnam-oorlog etc. etc.
Als jij dat verband niet kunt zien kunt je beter opsodeflikkeren ja met je "ooooh ik dacht dit over de aanlsgaen ging maar dit gaat over amerika in zn algemeeheid en dat is iets heel anders hoor nou doei!"
Ik vroeg me al af wanneer de eerste Jood op het toneel zou verschijnen. Maar daar is ie hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Och en daar gaan we weer, extremen naast amerika leggen en dan zeggen, zie je Amerika is zo kwaad nog niet. Verder wat Lambiekje boven je zegt maar dan niet 'taseren' maar bestralen. En van jongs af aan meebrengen dat het normaal is dat je overal een patdown krijgt of gescand wordt door politie en straks ook militairen op eigen grondgebied. Amerika is goed op weg naar 'De Politiestaten van Amerika'. Dit heeft allemaal te maken met 9/11 omdat veel voortvloeit uit 9/11 en 9/11 veel als excuus wordt gebruikt voor verregaande maatregelen. Wereldwijd. Een of ander zionistische Jood zei ooit dat hij graag zag dat de Wereld klaar zou zijn voor een nieuwe wereld orde. Dat er iets zou of moest gebeuren waardoor de wereld internationaal zou veranderen en de handen ineen zou slaan. Zie 9/11
Of een shotgunwond op de borst omdat je arts bent in een bepaalde kliniek? Of door een zelfverklaarde burgerwacht op straat doodgeschoten worden omdat je naar huis loopt? Of gewoon even in een supermax als je kritiek hebt en je uiterlijk zit je tegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Come on zeg
Over welk land heb je het nu? Komen zoveel landen in aanmerking voor deze.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Of een shotgunwond op de borst omdat je arts bent in een bepaalde kliniek? Of door een zelfverklaarde burgerwacht op straat doodgeschoten worden omdat je naar huis loopt? Of gewoon even in een supermax als je kritiek hebt en je uiterlijk zit je tegen.
dat is het gevolg van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in 911, niet in de bekrompenheid van dat land wat met de dag minder vrij te noemen is.
wat?quote:Er is genoeg op dat land aan te merken maar wat moet dat met 911? En dat die oorlogszuchtige mafketels bij veel oorlogen aanwezig zijn kan je inderdaad aanmerken als een oorlogszuchtigen daad, of als machtigste land ter wereld wat verantwoordelijkheid pakt wat niemand durft (zie Europa en Joegoslavië). En als tegen argument op dat Vietnamgebeuren kom ik met andere onzin en dat is de VOC en WIC.
Maar prima, pak jij gebeurtenissen erbij waarbij leraren voor de rest van hun leven het gevang in gaan vor niks, dat ze homofoob als de pest zijn. Ik zal je niet storen
Joden zijn verschrikkelijk tov Palestijnen. Terwijl joden niet eens echt zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer de eerste Jood op het toneel zou verschijnen. Maar daar is ie hoor
Gek het het wordt vernamelijk gerund door Israelischer.quote:
Hoe voelt dat nu om zoiets te schrijven?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Joden zijn verschrikkelijk tov Palestijnen. Terwijl joden niet eens echt zijn -knip-
Nee dat ik een Jood aanhaalde die wat gezegd zou hebben mbt New world order. Toen begon jij gelijk van "oh de eerste Jood alweer zat erop te wachten /sarcasme"quote:
Oh? Ik dacht door Obama. Sinds wanneer is dat een Israelier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gek het het wordt vernamelijk gerund door Israelischer.
Dat was meer omdat het op een gegeven moment er altijd aan de haren bijgesleept wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat ik een Jood aanhaalde die wat gezegd zou hebben mbt New world order. Toen begon jij gelijk van "oh de eerste Jood alweer zat erop te wachten /sarcasme"
Daarom vroeg ik: vind je dit opeens anti-semitisch en ben je daar gevoelig voor?
Ben jij Joodsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu om zoiets te schrijven?
Ik denk dat in elk land mensen wonen die vinden dat hun overheid dingen fout doet. In hun ogen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben jij Joods
Over het algemeen bedoelt Lambikje volgens mij de Joodse staat wanneer hij Joden noemt. In Israel is ook een grote stem dat afkeurt wat haar overheid allemaal uitvreet.
Kissinger, daar begint het bijvoorbeeld mee. Hij en de Vietnam oorlog en wat hij daarmee te maken had. Ik vind het niet anti-semitisch bedoeld het zijn gewoon feiten. En aangezien er sprake is van een complot-theorie dat zegt dat de Joodse Staat 9/11 kan hebben georkestreerd. Is het niet racistisch nog anti-semitisch om erbij te vermelden wanneer een priminent figuur dingen zegt mbt New world order en de wens daarvoor. Dat hij of zij Joods/Zionist is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was meer omdat het op een gegeven moment er altijd aan de haren bijgesleept wordt.
Noem eens iets wat de Nederlandse Staat heeft gedaan wat te vergelijken is met het vermoorden van Iraanse wetenschappers (recent) ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat in elk land mensen wonen die vinden dat hun overheid dingen fout doet. In hun ogen.
Niets volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Noem eens iets wat de Nederlandse Staat heeft gedaan wat te vergelijken is met het vermoorden van Iraanse wetenschappers (recent) ?
Trouwens, jij studeerde toch Psychologie ergens in Tilburg omg. ?quote:
Nee hoor, ik studeer niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Trouwens, jij studeerde toch Psychologie ergens in Tilburg omg. ?
Dit steunen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Noem eens iets wat de Nederlandse Staat heeft gedaan wat te vergelijken is met het vermoorden van Iraanse wetenschappers (recent) ?
Waar kon je dat lezen, bronquote:
Noem je me nu een troll?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Dan was dat een andere troll perhaps, anyway. 9/11 stinkt. En ik snap niet dat mensen de vage verklaringen maar kunnen accepteren. Mischien hebben ze het te druk met leven en neuken en andere leuke dingen. Alsof een Amerikaans overheid nooit zou liegen
Binnen de EU zijn wij een van de grootste supporters van de VS en Israel. En iedereen weet dondersgoed wat ze uitvreten, en er niks van zeggen of tegen doen is gelijk aan medeplichtigheid.quote:
Uiteraard heb jij een bron voor deze bewering..quote:
Obama is een sneu corrupte sujet. Die al liegt over zijn zwemdiploma. En runt helemaal niets. Dat is de poppenkast die wij dienen geloven. Amerika en Europa wordt gerund door een schaduwregering.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht door Obama. Sinds wanneer is dat een Israelier?
Er zijn en fouten en er zijn fouten hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat in elk land mensen wonen die vinden dat hun overheid dingen fout doet. In hun ogen.
Dat moet je zelf maar uitzoeken. In Nedeland is daar 'censuur' op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij een bron voor deze bewering..
Of faceliteren zoals Nederland een belankrijk spil van WO2 was.quote:
Censuur op wat? Het leveren van een degelijke bron?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar uitzoeken. In Nedeland is daar 'censuur' op.
Waarom ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:40 schreef Bastard het volgende:
Dacht even dat ik in het verkeerde topic zat te lezen
Geen probleem!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef Gray het volgende:
Kunnen we de koers weer terugzetten richting 9/11?
Zhanks.
Ah - Soedie Arabia bedoel je - ook grote vrienden van....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Come on zeg
Obama does what he gets told to do by the big corporations.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te vergeten die tientallen duizenden die terug naar huis gaan zonder bepaalde lichaamsdelen...en krigt niet genoeg medische zorgen ervoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is er ongefundeerd aan als men zegt dat het een oorlogsmachine is?
Dat bijv. 60.000 jonge soldaten van 18 de dood in heeft gestuurd voor een of ander maf geopoltiek spel gebasseerd op een fictief ongeval dat nooit heeft plaatsgevonden?
Dat 5000 soldaten in kisten terugvoerden uit Irak en hun helden noemden terwijl de Mega-corporaties de eigenlijke winaars en uitbaters waren van dit hele gebeuren?
Anti-islam wel.quote:
Waarom hebben ze dan niet beweerd dat de daders uit Irak kwamen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anti-islam wel.
Lavenderr,als je geloof het officiele 911 verhaal....vind je 't niet 'n beetje vreemd dat die VS heeft helemaal geen militaire of politiek aktie uitgevoerd tegen Soedie Arabia over 911?
Volgens het officiele verhaal die 'kapers' waren uit Soedie Arabie.
imo- er waren geen kapers,geen vliegtuigen,en niet zo veel slachtoffers als wat ze zeggen.
De regering-Bush was wat verdraagzaamheid jegens Moslims betreft heel wat voorbeeldiger dan het gros van de deelnemers hier waar het verdraagzaamheid jegens Joden betreft.quote:
Hear hearquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De regering-Bush was wat verdraagzaamheid jegens Moslims betreft heel wat voorbeeldiger dan het gros van de deelnemers hier waar het verdraagzaamheid jegens Joden betreft.
Wat een ontzettende eikel ben jij heb ik massaal genocide gepleegd jegens Joden hier?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De regering-Bush was wat verdraagzaamheid jegens Moslims betreft heel wat voorbeeldiger dan het gros van de deelnemers hier waar het verdraagzaamheid jegens Joden betreft.
Hear, wat "hear"quote:
Nee, beperkte genocide.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een ontzettende eikel ben jij heb ik massaal genocide gepleegd jegens Joden hier?
Als je nou toch niks te doen hebt, leer dan een keer lezen.quote:Ikzelf noem figuren die wat met 9/11 te maken hebben en Vietnam en die toevallig Zionist zijn, Joofs/Zionist. What the fuck is jouw probleem daarmee. ben ik dan gelijk anti-semitisch?
Tjeezus.
Ben jij zo'n Jood met lange tenen?
Genocide jegens Moslims? Dan hebben de Verenigde Staten in 1944 ook genocide op de Fransen gepleegd. Heb je aanwijzingen dat de regering-Bush zelfs maar stemming gemaakt heeft tegen Moslims?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe fout kan ik dat interpreteren. Jij stelt dat genocide-Bush jegens Moslims veel voorbeeldiger was dan de user in deze reeks jegens Joden?
Gast
Moesten die dood? Die oorlog was misdadig, maar dat is nog geen genocide.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Al die Irakese brugers die zonodig dood moesten "omdat WMD" waren geen Moslim?
Gastquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Moesten die dood? Die oorlog was misdadig, maar dat is nog geen genocide.
Ik geloof dat je dit al klaar had liggen voordat ik gereageerd had.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gast
Je weet toch dat die tekeningen wat zou anatonen dat Sadam bezig was met WMD's uit MS-paint te schandalig goedkoop voor woorden waren
Oh en achteraf inderdaad "there were no wmd's but we killed a bad man"
Als die Moslims/Irakezen dan niet kwaad worden...
En weet je nog wat die Amerikaanse sodlaten zeiden. Snachts moesten zij op bevel mensen afslachten op de weg. Overdag zagen zij alleen maar lijken van vrouwen en kinderen en ongewapende normale Irakezen langs de weg "oh fuck" dachten zij. Die Irakezen doden zelfs hun eigen landgenoten tjeezus!
:")
Die benadrukten vnl dat we Muslims en terror uit elkaar moeten zien. Muslim terror, muslim terror,quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
. Heb je aanwijzingen dat de regering-Bush zelfs maar stemming gemaakt heeft tegen Moslims?
Wat actueler.quote:In an interview with Press TV's U.S. Desk on Saturday, James H. Fetzer, an American philosopher and former Marine Corps officer in Oregon, talked about the reason behind the Pentagon fanning the flames of Islamophobia among U.S. troops by proceeding with and holding such courses at Joint Forces Staff College.
Fetzer said, "There is a situation at the Pentagon with these courses that are being taught as a form of anti-Muslim propaganda [that] appear to be residual from the vast influence of the neo-conservatives who were in the Department of Defense advisory board which extends all the way from Dick Cheney, to Donald Rumsfeld, to Paul Wolfowitz, … and a host of others including General Richard Meyers who served as a chief of staff."
http://www.presstv.ir/usdetail/240908.html
Pakistan, subtiel detail maar het is Pakistan dat al ver voor de aanslagen bekend staat als terroristenbolwerk. Sorryquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anti-islam wel.
Lavenderr,als je geloof het officiele 911 verhaal....vind je 't niet 'n beetje vreemd dat die VS heeft helemaal geen militaire of politiek aktie uitgevoerd tegen Soedie Arabia over 911?
Volgens het officiele verhaal die 'kapers' waren uit Soedie Arabie.
imo- er waren geen kapers,geen vliegtuigen,en niet zo veel slachtoffers als wat ze zeggen.
James Fetzer, die denkt dat het WTC is neergehaald met hoogstaand militair wapentuig, in gesprek met de Iraanse staatstelevisie. Net zo bedenkelijk als Fox.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Die benadrukten vnl dat we Muslims en terror uit elkaar moeten zien. Muslim terror, muslim terror,
Als leugenaars dat zeggen heeft het geen enkele waarde. muslim terror blijft hangen.
Hun vriendjes:
http://edition.cnn.com/CN(...)/graham/profile.html
[..]
Wat actueler.
Wat hij bedoelt is dat Obama vrij weinig te zeggen heeft als dat rechtstreekse kritiek is op Israel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je voor de ene selectieve reactie het hele bericht quoten ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
James Fetzer, die denkt dat het WTC is neergehaald met hoogstaand militair wapentuig, in gesprek met de Iraanse staatstelevisie. Net zo bedenkelijk als Fox.
daar geloof ik dus helemaal niks van, dat is msmquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Fiddlergurl het volgende:
Zeer goede docu nu op tv. Seconds from disaster, uitgebreid onderzoek naar 2 kapers en wat er mis ging tussen CIA en FBI
Hoe bedoel je daar geloof ik niets van? Heb je de docu weleens gezien? Er wordt uitgebreid uitgelegd waar het fout is gegaan bij de FBI/CIA, en waarom deze heren in Amerika waren en een jaar lang konden doen en laten wat ze wilden, terwijl ze in Dubai wel in de gaten werden gehouden. Er werd uitgelegd dat er een zogenoemde 'wall' bestond tussen de FBI/CIA omdat het bewijs wat werd vergaard door de CIA middels afluisteren van telefoons en het maken van foto's in de Amerikaanse rechtszaal niet mag worden aangebracht als bewijs. Ik vond het een goed beargumenteerd verhaal, wat heel goed duidelijk maakte wat het probleem is geweest mbt communicatie tussen de diverse organisaties. De voorzitter van de 9/11 commissie deed het woord, legde het uit en gaf ook aan wat er gewijzigd is qua formaliteiten sinds 9/11.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar geloof ik dus helemaal niks van, dat is msm
Die is natuurlijk uiterst betrouwbaar...quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je daar geloof ik niets van? Heb je de docu weleens gezien? Er wordt uitgebreid uitgelegd waar het fout is gegaan bij de FBI/CIA, en waarom deze heren in Amerika waren en een jaar lang konden doen en laten wat ze wilden, terwijl ze in Dubai wel in de gaten werden gehouden. Er werd uitgelegd dat er een zogenoemde 'wall' bestond tussen de FBI/CIA omdat het bewijs wat werd vergaard door de CIA middels afluisteren van telefoons en het maken van foto's in de Amerikaanse rechtszaal niet mag worden aangebracht als bewijs. Ik vond het een goed beargumenteerd verhaal, wat heel goed duidelijk maakte wat het probleem is geweest mbt communicatie tussen de diverse organisaties. De voorzitter van de 9/11 commissie deed het woord, legde het uit en gaf ook aan wat er gewijzigd is qua formaliteiten sinds 9/11.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die is natuurlijk uiterst betrouwbaar...
Eens met THFXR, msm. Hoeveel van dit soort theorietjes hebben we nu al voorbij zien komen?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan?
Ik zei dat ik het een goed beargumenteerd verhaal vond.
Er zijn hier best wat mensen die zich verdiept hebben in de officiële versie van het verhaal, waaronder ikzelf, en daarbij inconsistenties en opvallende aanwijzingen hebben opgemerkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Oké. Posten in dit topic heeft zo geen zin meer, ik dacht gewoon ik zet neer dat ik een boeiende docu kijk, maar dat wordt zonder kennis van zaken over de betrekkende documentaire zo neergesabeld.... Ik laat het maar gewoon.
Dat heeft het ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Oké. Posten in dit topic heeft zo geen zin meer, ik dacht gewoon ik zet neer dat ik een boeiende docu kijk, maar dat wordt zonder kennis van zaken over de betrekkende documentaire zo neergesabeld.... Ik laat het maar gewoon.
Komt er ook in voor hoe de douanebeambte Michael Springmann geen visa wilde verstrekken, maar overruled werd door de CIA ?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je daar geloof ik niets van? Heb je de docu weleens gezien? Er wordt uitgebreid uitgelegd waar het fout is gegaan bij de FBI/CIA, en waarom deze heren in Amerika waren en een jaar lang konden doen en laten wat ze wilden, terwijl ze in Dubai wel in de gaten werden gehouden. Er werd uitgelegd dat er een zogenoemde 'wall' bestond tussen de FBI/CIA omdat het bewijs wat werd vergaard door de CIA middels afluisteren van telefoons en het maken van foto's in de Amerikaanse rechtszaal niet mag worden aangebracht als bewijs. Ik vond het een goed beargumenteerd verhaal, wat heel goed duidelijk maakte wat het probleem is geweest mbt communicatie tussen de diverse organisaties. De voorzitter van de 9/11 commissie deed het woord, legde het uit en gaf ook aan wat er gewijzigd is qua formaliteiten sinds 9/11.
Onzin, de makers van die docu, hebben er ook 1 gemaakt van de towers instorting, zonder core, hadden ze voor het gemak even weggelaten, dat kan niemand toch meer serieus nemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |