En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
Juist daarom denk ik dat die reacties écht waren. De mensen zeiden dat ze vliegtuigen erin zagen vliegen, dat is toch duidelijk? En dat de één het vliegtuig voor groter aanzag dan de ander kan natuurlijk ook. Net als bij de beschrijving van een vermoedelijke dader van een misdrijf, soms heb je verschillende beschrijvingen van een persoon.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan weerleg je dus je eigen reactie ?
[..]
Sidenote: dit waren primaire (live) reacties. Niet gekleurd door wat anderen zeiden.
Je begint er telkens zelf over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist daarom denk ik dat die reacties écht waren. De mensen zeiden dat ze vliegtuigen erin zagen vliegen, dat is toch duidelijk? En dat de één het vliegtuig voor groter aanzag dan de ander kan natuurlijk ook. Net als bij de beschrijving van een vermoedelijke dader van een misdrijf, soms heb je verschillende beschrijvingen van een persoon.
Maar alle getuigen die we gezien en gehoord hebben hadden het over vliegtuigen. Dat gevoegd bij de beelden die we gezien hebben maakt het wmb heel duidelijk.
En nogmaals, ik vind complottheorieën geweldig om te lezen, maar als het dan over vicsims gaat haak ik af. Dat vind ik ronduit beledigend en kwetsend.
En als er een of 'n andere zwaare vraagjes zijn (die we geen goede antwoord van krijgen) aan 'n bepaalde issue dan is dat niet genoeg reden om meer en meer vraagjes te stellen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... wat nu als dat handjevol getuigen fake zijn? Als je zoiets in scene zet, moet je natuurlijk ook wel wat ooggetuigen hebben om het geloofwaardig te maken.
En getuigenverklaringen op papier met een naampje erbij... hoe credible is dat nu eigenlijk?
Van Gil Scott Heron toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
InB4 "The truth shall not be televised"
Exactly!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
En als er een of 'n andere zwaare vraagjes zijn (die we geen goede antwoord van krijgen) aan 'n bepaalde issue dan is dat niet genoeg reden om meer en meer vraagjes te stellen?
Als het waterdicht is dan hoeven wij niet zorgen over te maken.
MAAR...
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... wat nu als dat handjevol getuigen fake zijn? Als je zoiets in scene zet, moet je natuurlijk ook wel wat ooggetuigen hebben om het geloofwaardig te maken.
Voor je gevoel ja... je zegt het goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.
Men is bezig mij informatie toe te spelen waaruit blijkt dat dit daadwerkelijk gebeurd is en dat jij zelfs actief was op dat forum. Maar dat dit toen werd gezien als cover-up.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers?
Dat het zaakje stinkt is duidelijk, maar in het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen. Hoe het kwam dat die daar invlogen is een 2de. Over het Pentagon ben ik nog niet zo zeker, maar goed...
Wij hebben allemaal 'The Harley Davidson Man" recite 'it was all due to structural failure' BS gezien toch?.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind vicsims voor mijn gevoel wel erg ver gezocht. Toegegeven, wat Bruce aanmerkte over toevalligheden tussen verschillende opnames van verschillende mensen op die dag van de impacts op de torens. Het is wel erg vreemd ja kan het niet anders veklaren. vooral die snelle fade-to-black wanneer pinokio's nose verschijnt.
Oh.. Joepiepoepie leest meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Men is bezig mij informatie toe te spelen waaruit blijkt dat dit daadwerkelijk gebeurd is en dat jij zelfs actief was op dat forum. Maar dat dit toen werd gezien als cover-up.
En sinds wanneer ben je eigenlijk van mening veranderd?
[..]
quote:
Wie? 'n vicsim?quote:
Huh, en net zeg je nog dat je de link gelezen hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar alle getuigen die we gezien en gehoord hebben hadden het over vliegtuigen.
Nope, ik poste hier en in TRU al voor ik haar kende.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Good for you!
Jij hebt haar rol als BNW troll dus even overgenomen, daar zij hier niet meer mag posten, begrijp ik?
Nope, das niets voor mij ik heb 2 linker handen wat dat betreft.quote:Maar jij maakt dus die mooie schilderijen?
Nee die vrouw is een kennis van mijn ex. ook al een vorig leven.quote:
Hier komt ie ook in voor:quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal 'The Harley Davidson Man" recite 'it was all due to structural failure' BS gezien toch?.
Voor mij, als er zo'n figuur is daar geplaats om zoiets te zeggen....dan is het mogelijk dat het hele verhaal BS is...of tenminste,iets heel vreemd aan de hand.
Somebody NEEDED to convince us all about 911.....when we were all in shock and at our most vulnerable.
Als er maar EEN moeilijk vraag dat niet goed beantwoord is,dan is er goed reden om verder te gaan zoeken.
The world would be even more fcked up if we didn't!
Oh please ! Have mercy!quote:
Oh - so jij kent die 'vader/moeder met kind' die is gestorven op 911 helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat was voor mijn tijd.
[..]
Nee die vrouw is een kennis van mijn ex. ook al een vorig leven.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten , hetgeen hier wel vaker gebeurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Huh, en net zeg je nog dat je de link gelezen hebt.![]()
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Of begrijp ik je verkeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |