Dubieuze opmerking.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gemerkt als ik bij jou thuis kom.
Maar wat vind jij nou van de huidige VVD? En hoe het ze onmogelijk gemaakt wordt goed economisch beleid te maken door de PVV? Waarom houden ze zo vast aan de macht terwijl ze zowat al hun principes overboord moeten zetten?quote:
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef JoaC het volgende:
Bij een partij zo groot als de PvdA zitten momenteel ook maar 2 vakmensen die ik kan bedenken: Timmermans en Eisjink, waarvan de eerste nog redelijk vaak in het nieuws is.
Ik vind het geheel matig, maar zoals (nota bene een vrouwquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de huidige VVD? En hoe het ze onmogelijk gemaakt wordt goed economisch beleid te maken door de PVV? Waarom houden ze zo vast aan de macht terwijl ze zowat al hun principes overboord moeten zetten?
Kamp is toch ook een flapdrol, komop. Dijkhoff c.s., dat is de nieuwe generatie VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.
Snap er geen bal van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het over de LTRO's hebben, efficiency van de grote getallen is dit hoor!
De ECB geeft 1.000 mrd uit tegen 1%. Italiaanse en Spaanse banken nemen daar de helft van en kopen voor 54 respectievelijk 68 mrd obligaties. Een aanzienlijk deel van deze obligaties zijn korter dan dat de banken moeten beginnen met aflossen. Resultaat: we kopen tijd. Voor 2-3 jaar à ¤ 1.000.000.000.000
Pensioenakkoord?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.
Een aantal jaar geleden? Ik wist niet dat je in groep 6 al op excursie gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met Richard de Mos
Voor school moest ik een aantal jaar geleden naar Den Haag op excursie. Je moest voor een opdracht op de foto met een politicus en Richard de Mos was de enige die ik kon vinden
Rutte is een zak hooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het geheel matig, maar zoals (nota bene een vrouw) gisteren verwoordde doet Rutte het onder de gegeven omstandigheden goed.
Klas 4. Niet een aantal jaar dus. Te snel getypt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden? Ik wist niet dat je in groep 6 al op excursie gaat.
I know.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klas 4. Niet een aantal jaar dus. Te snel getypt.
En tevens zou een aantal jaar ook nog kunnen betekenen dat het in de derde of tweede klas was gebeurd.
Wat snap je niet? Gratis geld, duizend miljard, de ECB staat garant, banken kopen dit gratis geld en lenen het uit aan de overheden. Over drie jaar mag het worden afgelost en dan zien we welke overheden de banken kunnen betalen en welke failliete banken de ECB weer het geld kunnen teruggeven.quote:
VVD is noodzakelijk om tegengewicht te bieden aan dat eeuwige inspelen op de behoefte van een hoop mensen om zielig gevonden te worden.quote:
5000 euro verdienen op je 22e.quote:
Hoe goedkoop wil je het hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
VVD is noodzakelijk om tegengewicht te bieden aan dat eeuwige inspelen op de behoefte van een hoop mensen om zielig gevonden te worden.
Laat het kabinet maar vallen, de VVD, SP of PVV moet in een nieuw kabinetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef EchtGaaf het volgende:
37 zetels in peiling, wat voor land is dit aan het worden?
Ja, gaat weer lekker daarquote:
1200 euro + toeslagen verdienen op je 25e met wat brieven schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, GS. Dit is wel een beetje flauw
Wat een hongerloon zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1200 euro + toeslagen verdienen op je 25e met wat brieven schrijven.
Dan is het de enige optie inderdaad. Ben blij dat ik niet aan die kant zit en meer keuze heb, PvdA, GL, D66.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef JoaC het volgende:
Als je aan de rechterkant zit, en de PVV en CDA als enig alternatief ziet is de VVD zo gek nog niet.
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef JoaC het volgende:
Als je aan de rechterkant zit, en de PVV en CDA als enig alternatief ziet is de VVD zo gek nog niet.
Ik hoop in de (zomer)vakantie toch ook 1000 euro binnen te harken. Dat vind ik eigenlijk al best veelquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.
Waar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker daar
En zodra je wat zegt hangt 'ie in de gordijnen.
Salaristopic.quote:
Kan jij rondkomen met 1200 euro?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ik zou maar alvast flink gaan sparen als ik jou was. Jouw VVD schaft de sociale zekerheid af, dus je kan het nog heel hard nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoop in de (zomer)vakantie toch ook 1000 euro binnen te harken. Dat vind ik eigenlijk al best veel
Ik heb best honger, jaquote:
Eigen keuzequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.
Mijn ouders springen wel bij als het mis gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik zou maar alvast flink gaan sparen als ik jou was. Jouw VVD schaft de sociale zekerheid af, dus je kan het nog heel hard nodig hebben.
Dan hoef je nog steeds niet op de man te spelen, zoals jij dat doet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef eriksd het volgende:
He Joac, ik vind het best dat je probeert te zorgen voor een goede sfeer en dat via een PM aankaart, maar als iemand notoir zuur gaat zeiken kan je natuurlijk een reactie verwachten.
Ja. Geen gezin, lage huur, eitjequote:
Iedereen met een bovengemiddeld salaris krijgt persoonlijke bestedingsvragen van jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan hoef je nog steeds niet op de man te spelen, zoals jij dat doet.
Kleding?quote:
Ik heb ook geen gezin, maar heb toch minstens ¤1600 nodig om een beetje normaal te kunnen leven.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gezin, maar heb toch minstens ¤1600 nodig om een beetje normaal te kunnen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |