De gemeente werkt niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zegt de man die seks met de agenda in de hand moet plannen en om toestemming van zijn vrouw moet vragen voor een dagje uit.
Haha, vanavond weer van bil, bettie, of moet je het vuilnis eerst buiten zetten?
Luie ambtenaren ookquote:
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle beeldbepalende kamerleden zijn populisten.
Ongetwijfeld.quote:
Dubieuze opmerking.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gemerkt als ik bij jou thuis kom.
Maar wat vind jij nou van de huidige VVD? En hoe het ze onmogelijk gemaakt wordt goed economisch beleid te maken door de PVV? Waarom houden ze zo vast aan de macht terwijl ze zowat al hun principes overboord moeten zetten?quote:
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef JoaC het volgende:
Bij een partij zo groot als de PvdA zitten momenteel ook maar 2 vakmensen die ik kan bedenken: Timmermans en Eisjink, waarvan de eerste nog redelijk vaak in het nieuws is.
Ik vind het geheel matig, maar zoals (nota bene een vrouwquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de huidige VVD? En hoe het ze onmogelijk gemaakt wordt goed economisch beleid te maken door de PVV? Waarom houden ze zo vast aan de macht terwijl ze zowat al hun principes overboord moeten zetten?
Kamp is toch ook een flapdrol, komop. Dijkhoff c.s., dat is de nieuwe generatie VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.
Snap er geen bal van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het over de LTRO's hebben, efficiency van de grote getallen is dit hoor!
De ECB geeft 1.000 mrd uit tegen 1%. Italiaanse en Spaanse banken nemen daar de helft van en kopen voor 54 respectievelijk 68 mrd obligaties. Een aanzienlijk deel van deze obligaties zijn korter dan dat de banken moeten beginnen met aflossen. Resultaat: we kopen tijd. Voor 2-3 jaar à ¤ 1.000.000.000.000
Pensioenakkoord?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de VVD zit er geen een. Nou ja, Kamp misschien.
Een aantal jaar geleden? Ik wist niet dat je in groep 6 al op excursie gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met Richard de Mos
Voor school moest ik een aantal jaar geleden naar Den Haag op excursie. Je moest voor een opdracht op de foto met een politicus en Richard de Mos was de enige die ik kon vinden
Rutte is een zak hooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het geheel matig, maar zoals (nota bene een vrouw) gisteren verwoordde doet Rutte het onder de gegeven omstandigheden goed.
Klas 4. Niet een aantal jaar dus. Te snel getypt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden? Ik wist niet dat je in groep 6 al op excursie gaat.
I know.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klas 4. Niet een aantal jaar dus. Te snel getypt.
En tevens zou een aantal jaar ook nog kunnen betekenen dat het in de derde of tweede klas was gebeurd.
Wat snap je niet? Gratis geld, duizend miljard, de ECB staat garant, banken kopen dit gratis geld en lenen het uit aan de overheden. Over drie jaar mag het worden afgelost en dan zien we welke overheden de banken kunnen betalen en welke failliete banken de ECB weer het geld kunnen teruggeven.quote:
VVD is noodzakelijk om tegengewicht te bieden aan dat eeuwige inspelen op de behoefte van een hoop mensen om zielig gevonden te worden.quote:
5000 euro verdienen op je 22e.quote:
Hoe goedkoop wil je het hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
VVD is noodzakelijk om tegengewicht te bieden aan dat eeuwige inspelen op de behoefte van een hoop mensen om zielig gevonden te worden.
Laat het kabinet maar vallen, de VVD, SP of PVV moet in een nieuw kabinetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef EchtGaaf het volgende:
37 zetels in peiling, wat voor land is dit aan het worden?
Ja, gaat weer lekker daarquote:
1200 euro + toeslagen verdienen op je 25e met wat brieven schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, GS. Dit is wel een beetje flauw
Wat een hongerloon zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1200 euro + toeslagen verdienen op je 25e met wat brieven schrijven.
Dan is het de enige optie inderdaad. Ben blij dat ik niet aan die kant zit en meer keuze heb, PvdA, GL, D66.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef JoaC het volgende:
Als je aan de rechterkant zit, en de PVV en CDA als enig alternatief ziet is de VVD zo gek nog niet.
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef JoaC het volgende:
Als je aan de rechterkant zit, en de PVV en CDA als enig alternatief ziet is de VVD zo gek nog niet.
Ik hoop in de (zomer)vakantie toch ook 1000 euro binnen te harken. Dat vind ik eigenlijk al best veelquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.
Waar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker daar
En zodra je wat zegt hangt 'ie in de gordijnen.
Salaristopic.quote:
Kan jij rondkomen met 1200 euro?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ik zou maar alvast flink gaan sparen als ik jou was. Jouw VVD schaft de sociale zekerheid af, dus je kan het nog heel hard nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoop in de (zomer)vakantie toch ook 1000 euro binnen te harken. Dat vind ik eigenlijk al best veel
Ik heb best honger, jaquote:
Eigen keuzequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn een stel massochisten die daarop stemmen. Ik lag me kapot als ze aan de kant komen en zien waarop ze gestemd al die jaren.
Mijn ouders springen wel bij als het mis gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik zou maar alvast flink gaan sparen als ik jou was. Jouw VVD schaft de sociale zekerheid af, dus je kan het nog heel hard nodig hebben.
Dan hoef je nog steeds niet op de man te spelen, zoals jij dat doet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef eriksd het volgende:
He Joac, ik vind het best dat je probeert te zorgen voor een goede sfeer en dat via een PM aankaart, maar als iemand notoir zuur gaat zeiken kan je natuurlijk een reactie verwachten.
Ja. Geen gezin, lage huur, eitjequote:
Iedereen met een bovengemiddeld salaris krijgt persoonlijke bestedingsvragen van jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan hoef je nog steeds niet op de man te spelen, zoals jij dat doet.
Kleding?quote:
Ik heb ook geen gezin, maar heb toch minstens ¤1600 nodig om een beetje normaal te kunnen leven.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gezin, maar heb toch minstens ¤1600 nodig om een beetje normaal te kunnen leven.
Waar heb ik dat gevraagdquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen met een bovengemiddeld salaris krijgt persoonlijke bestedingsvragen van jou.
En ik koop niet eens horlogesquote:
'Hoe krijg je het op?'quote:
Weggegooide moeite. Net als studie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
EG, misschien leuk voor je.
Op codecademy.com kun je interactief Javascript leren. Je hebt een technische studie gedaan, dus ik denk dat je met logisch nadenken ook veel andere programmeertalen kunt leren.
Is dat niet iets voor jou? Vaak hoef je niet eens heel goed met computers overweg te kunnen. Zo lang je maar code kunt typen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weggegooide moeite. Net als studie.
Ik zou meer geld hebben als mijn ouders zouden overlijden, maar ik hoop dat ze heel oud worden en al het geld dat ze verdienen opmaken aan leuke dingen i.p.v. schenkingen met de koude hand.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik koop niet eens horloges
Maar goed, jullie zijn jong en student en hebben jullie ouders nog om op terug te vallen.
Ik weet het niet hoor. 375 huur, 120 voor de boodschappen, 80 voor verzekeringen, 50 voor de andere vaste lasten. Gaat 60 huurtoeslag vanaf, dus met een inkomen van 600 red ik het wel. Alles daarboven kan aan onzin uitgegeven worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik koop niet eens horloges
Maar goed, jullie zijn jong en student en hebben jullie ouders nog om op terug te vallen.
Mijn vaste lasten gaan al richting de ¤1000.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. 375 huur, 120 voor de boodschappen, 80 voor verzekeringen, 50 voor de andere vaste lasten. Gaat 60 huurtoeslag vanaf, dus met een inkomen van 600 red ik het wel. Alles daarboven kan aan onzin uitgegeven worden.
Correct. Eventueel een jaarabonnement voor het OV en elk jaar een fiets, maar de km-vergoeding dekt een hoop van die fratsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. 375 huur, 120 voor de boodschappen, 80 voor verzekeringen, 50 voor de andere vaste lasten. Gaat 60 huurtoeslag vanaf, dus met een inkomen van 600 red ik het wel. Alles daarboven kan aan onzin uitgegeven worden.
Je hebt 400 euro aan alimentatie of schulden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn vaste lasten gaan al richting de ¤1000.
Ik denk het niet hoor. Die moeite kan best lonen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weggegooide moeite. Net als studie.
Wat schulden ja. Betaal de creditcard van mijn VVD-ouders nog afquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt 400 euro aan alimentatie of schulden?
Hè? VVD-ouders die op de pof leven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat schulden ja. Betaal de creditcard van mijn VVD-ouders nog af
1600 red ik het echt niet mee. Nouja, als het zou moeten wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gezin, maar heb toch minstens ¤1600 nodig om een beetje normaal te kunnen leven.
Same here, ben nu gewend aan 2000+, dan is het ook lastig om met minder genoegen te moeten nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1600 red ik het echt niet mee. Nouja, als het zou moeten wel.
Leefden, huis in Zwitserland gekocht waar ze zwaar op hebben moeten toeleggen enzo... Typische VVD'ers.quote:
Feliciteer de VVD er maar mee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef JoaC het volgende:
Aan zorgverzekering ben ik al meer dan 120 kwijt, en dan alsnog eigen bijdrage wat dit jaar 220,- zal zijn, 600 is onmogelijk
Ga er niet op in joh, zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Die moeite kan best lonen.
Desnoods maak je eerst dingen voor jezelf. Er zijn sites waar je freelance dingen kunt programmeren. Contact gaat via de chat of telefoon en verder kun je gewoon thuis blijven zitten.
Precies. Dan moet ik opeens gaan nadenken of x uitgave wel verstandig is. Daar heb ik heul geen tijd voor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here, ben nu gewend aan 2000+, dan is het ook lastig om met minder genoegen te moeten nemen.
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga er niet op in joh, zonde van je tijd.
Dat mag ik hopen, je bent in de 40. Zou toch iets lelijk mis zijn gegaan dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
Maar toch grappig om te lezen dat de VVD-stemmers veel minder verdienen dan ik
De VVD-ers hier zijn studenten. Niet zo heel vreemd opzich.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
Maar toch grappig om te lezen dat de VVD-stemmers hier veel minder verdienen dan ik
Ach, ik weet wat de zorg werkelijk kost, dus die 1500 op jaarbasis is schijntje gezien de kosten die ik werkelijk maak.quote:
Dat is waar. En ze teren op hun ouders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De VVD-ers hier zijn studenten. Niet zo heel vreemd opzich.
Ze worden wel een keer wakker in een natte droom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
Maar toch grappig om te lezen dat de VVD-stemmers hier veel minder verdienen dan ik
Dat is dus niet zo, maar dit gaat weer zo'n discussie worden als tussen jou en VS m.b.t. levenservaring.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar. En ze teren op hun ouders.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze worden wel een keer wakker in een natte droom.
Straks staan ze in de rij bij de voedselbank.
¤1.000 verdienen met een aantal telefoontjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij de voedselbank?quote:
De mortuis nil nisi bene, maar dat hebben ze dan echt onverstandig aangepakt. En waarom accepteerde je de erfenis met een megarestschuld, nog goederen met waarde voor jou?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Leefden, huis in Zwitserland gekocht waar ze zwaar op hebben moeten toeleggen enzo... Typische VVD'ers.
Eriksd gaat 4x in de rij staan om zijn postuur in stand te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Straks staan ze in de rij bij de voedselbank.
Ja en die is zinloos met iemand met nauwelijks levenservaring. Ik was ook zo toen ik rond de twintig was en mijn ouders nog had.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, maar dit gaat weer zo'n discussie worden als tussen jou en VS m.b.t. levenservaring.
1500??????? Veel meer man. Weet je wat AWBZ is? Heb je je loonstrook wel eens gezien en bestudeerd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ach, ik weet wat de zorg werkelijk kost, dus die 1500 op jaarbasis is schijntje gezien de kosten die ik werkelijk maak.
Je was hoe?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die is zinloos met iemand met nauwelijks levenservaring. Ik was ook zo toen ik rond de twintig was en mijn ouders nog had.
¤20.000 schuld, gedeeld met m'n broer. Maar dat hadden we inderdaad beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De mortuis nil nisi bene, maar dat hebben ze dan echt onverstandig aangepakt. En waarom accepteerde je de erfenis met een megarestschuld, nog goederen met waarde voor jou?
De sterkste schouders hé, dat moet je als muziek in de oren klinken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1500??????? Veel meer man. Weet je wat AWBZ is? Heb je je loonstrook wel eens gezien en bestudeerd?
Toen dacht ik ook dat ik de wijsheid in pacht had.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je was hoe?
Je mist mijn punt weer volledig
Zienswijze kan je vast helpen met geld besparen, die had toch goedkope woonruimte in Amsterdam in de aanbieding?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |