Is dat die titelsong van The Beach?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef alors het volgende:
Pure Shores is ook zo'n goed nummer van ze
die ken ik niet zo goed, ik prefereer Bootie Call of Under the Bridgequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef alors het volgende:
Pure Shores is ook zo'n goed nummer van ze
mais ouiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat die titelsong van The Beach?
ola pino! ga je nog neuken vanavond?quote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola pino! ga je nog neuken vanavond?
jepquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat die titelsong van The Beach?
Die is tof ja!quote:
die kans is bijna nihil. maar als een dame zich geroepen voelt wil ik mn leuter nog wel ff wassenquote:
wat is hier fout aan?quote:
ik heb hier laatst de tekst nog van afgeschreven bij een popquiz. leverde me veel punten op, net als alle leden van K-otic...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
ojee, Ademnood kan ik woord voor woord meezingen.
Ook live gezien in de plaatselijke discotheek
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hier laatst de tekst nog van afgeschreven bij een popquiz. leverde me veel punten op, net als alle leden van K-otic...
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
deze was er ook nog...
en waarom staat Warum van Tic Tac und Toe er niet in??? en op Girl Thing konden we niet eens stemmen...
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
Move Over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
een paarse vleesboom diep achter hun huigjes...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
Move Over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
ow ja.....nee, die vind ik niet zo goed. maar Who do you thing you are wel.quote:
ze willen niks?quote:
waarom niet?quote:
omdat het gewoon heel goed in elkaar zitquote:
Ik geef m'n leeftijd maar de schuld. De rest van die hele lijst heb ik nooit wat aan gevonden, zelfs niet toen ik 7 was (Ademnood bijv.).quote:
maar, stiekem....diep in je, zit een lief klein ademnoodmeezingend meisjequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef m'n leeftijd maar de schuld. De rest van die hele lijst heb ik nooit wat aan gevonden, zelfs niet toen ik 7 was (Ademnood bijv.).
ik niet...quote:
HET IS FRIET1!11!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
[..]!
Ik heb voor het eerst sinds dit jaar "patat" gegeten.
eet ik eigenlijk zelden....vind pizza ook lekkerderquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
[..]!
Ik heb voor het eerst sinds dit jaar "patat" gegeten.
wiequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tamara heeft ook friet gekochttwitter:
Tamara! de leukste 3fm-luisterares.quote:
ik zat al op je kotspost te wachtenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettend kutnummer blijft dit toch![]()
![]()
oh die alles twittert over 3fm enzo ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tamara! de leukste 3fm-luisterares.
leeft twitwouter eigenlijk nog?
Tamaraquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tamara heeft ook friet gekochttwitter:
Half, maar een handjevol tweets in heel aprilquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja. en natuurlijk gewoon een leuke meit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die alles twittert over 3fm enzo ?
godsamme....misschien moet ik vragen of ik zijn account opnieuw leven in moet blazen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half, maar een handjevol tweets in heel april![]()
![]()
Er zijn tegenwoordig nog veel grotere fans hoor...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja. en natuurlijk gewoon een leuke meit.
sorry, ik zal me inhouden met 3fmtweets...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig nog veel grotere fans hoor...
2 zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
het is die 2de.. .. germ dingske..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 zelfs!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001724122786
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000420214849
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
hoe herken je Tjibbe in de darkroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
hoe herken je Tjibbe in de darkroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roos zal wel haar voorland zijn....quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is die 2de.. .. germ dingske..hopen dat ze over aantal jaren leuk opdroogt.
het is idd die 2equote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is die 2de.. .. germ dingske..hopen dat ze over aantal jaren leuk opdroogt.
goddelijke persoontje... hihiquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is idd die 2each, wie weet.....en niet iedereen ziet eruit als mijn goddelijke persoontje
een heel lelijk god danwelteverstaanquote:
ik wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja dat weten we nu wel.
Kan je het nog onderbouwen toevallig?
Jij doet dan weer niet bij praktisch elke plaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel.
ik vind het semi-intellectuele meedeinonzin met een zeurdig zangertje eroverheen. maar ieder zijn mening natuurlijk
Overhypte rotzooi is het. We kennen dat getoeter nu wel. En dat semi-intellectuele geneuzel eromheen... *ril*quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja dat weten we nu wel.
Kan je het nog onderbouwen toevallig?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij doet dan weer niet bij praktisch elke plaatof
nee, dat is waar. maar omdat ik Roel in het vorige topic aan een goed snackidee heb geholpen help ik hem graag even.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij doet dan weer niet bij praktisch elke plaatof
die schijnt er niet te zijn vanavond.....vanmiddag iig niet.quote:
Ken je dit niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is waar. maar omdat ik Roel in het vorige topic aan een goed snackidee heb geholpen help ik hem graag even.
wat is dit voor een leidje btw? ik vinnet leuk. not gonna write you a lovesong ofzo?
Ow anticlimaxquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die schijnt er niet te zijn vanavond.....vanmiddag iig niet.
nja, weet niet van wie het is. vind het wel leuk..quote:
ik ga buiten staan morgen...quote:
Ik heb niks ge-edit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Editten zie je tegenwoordig live hè.
Oh. Eerst was het een lege post, toen een post met een plaatje die niet werkt en toen met het tweede plaatje er onder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit.
Dat tweede plaatje bedoel je? Kwam er later bij ja, ik zag het ook.
Heb er niks aan veranderd iig
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overhypte rotzooi is het. We kennen dat getoeter nu wel. En dat semi-intellectuele geneuzel eromheen... *ril*
In de categorie #omdathetkanquote:
Pino! boefje!quote:
Daar staat bij 3FM normaal toch ook een nekschot op?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de categorie #omdathetkan
Zou Frank dit nou niet gaan missen bij de concurrent, gewoon spontaan instarten wat je zelf wilt en er nog mee wegkomen ook.
Echt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
ow, de stemlijst voor de hemelse honderd is ergens op 3fm te vinden...
ja, veenstra is nu aan t invullen. ik ga zo ook ff kijken denk ik....quote:
twas meer een quote van tjibbe dan daadwerkelijk een vraagquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, 1:29 minuten.
Straks over een uur trouwens GÉÉN A-blok, maar wel een B van 1:35.
Ik luister maar half mee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas meer een quote van tjibbe dan daadwerkelijk een vraagmaar dankjewel
Wtf is het verschil? B-blokken zijn qua reclame van b-kwaliteit? Dus plofkippen enzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, 1:29 minuten.
Straks over een uur trouwens GÉÉN A-blok, maar wel een B van 1:35.
a-blok is voor het nieuws, b is ernaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf is het verschil? B-blokken zijn qua reclame van b-kwaliteit? Dus plofkippen enzo?
Klopt, had gedacht dat jullie dat wel zouden weten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
a-blok is voor het nieuws, b is erna
volgens mij....
ik ben nu eenmaal veel slimmer dan Pinoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, had gedacht dat jullie dat wel zouden weten...
Valt me tegen.
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me tegen.
Hoe zou je dat moeten weten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me tegen.
Vengaboysquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
bzn gold
platinum collection van Venga Boys
kan ik wel voor This is Hardcore van Pulp stemmen??quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
2 albums (van de drie) van Bertolf, 1 van Blur (van de zeven) in de keuzelijst voor de Hemelse Honderd. Om in de woorden van Roel te spreken: man man man.![]()
Neen is het antwoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik wel voor This is Hardcore van Pulp stemmen??
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
2 albums (van de drie) van Bertolf, 1 van Blur (van de zeven) in de keuzelijst voor de Hemelse Honderd. Om in de woorden van Roel te spreken: man man man.![]()
ALAIN CLARK!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Neen is het antwoord.
En ik kan niet voor Take That stemmen. Maar, twee albums van Alain Clark staan te popelen om door ons aangevinkt te worden!
Begeef u in augustus naar Zwolle, locatie Park de Wezenlanden voor een dampend en stampend optreden van onder andere Alain Clark op het RTL Zomerfeest. Andere artiesten: Gers, Di-rect, Xander de Buisonjé, Ilse DeLange, Racoon en Van Velzen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALAIN CLARK!
de mannenpap zit tegen mij 3.5m hoge plafond gespoten!
kan ik dan bij jou overnachten? ik denk dat ik zo dronken ben van opwinding dat ik lwd niet meer bereik...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Begeef u in augustus naar Zwolle, locatie Park de Wezenlanden voor een dampend en stampend optreden van onder andere Alain Clark op het RTL Zomerfeest. Andere artiesten: Gers, Di-rect, Xander de Buisonjé, Ilse DeLange, Racoon en Van Velzen.
Als je netjes bent op m'n kamerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik dan bij jou overnachten? ik denk dat ik zo dronken ben van opwinding dat ik lwd niet meer bereik...
damn....dan hoeft het niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je netjes bent op m'n kamerIk ga er zelf maar vandoor op die dag, denk ik.
Ik denk dat ie meteen de plinten gaat witten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je netjes bent op m'n kamerIk ga er zelf maar vandoor op die dag, denk ik.
Mogen wel weer een beurtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen de plinten gaat witten...
die kans is vrij groot ja. heb potdorie dan Alain Clark gezien!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen de plinten gaat witten...
Je spuit zo die genaaide kutpet van z'n kop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kans is vrij groot ja. heb potdorie dan Alain Clark gezien!
dat ga ik op 5 mei in LWD proberen. dan staat ie op 2min lopen van mijn huis. misschien wil hij wel met me mee en ga ik met mijn paarsgepunte lans zijn stembanden aan gort swaffelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je spuit zo die genaaide kutpet van z'n kop.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je spuit zo die genaaide kutpet van z'n kop.
mijn plugplaatartiesten is quizgast!twitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 20:17:48Word ik daar zomaar door die wulpse @TamarRivka uitgenodigd quizkandidaat te zijn in de @Robstenders Late Vermaak quiz! Vanaf 23:30 op 3FM! reageer retweet
Ochja, 5 mei is ie hier ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ga ik op 5 mei in LWD proberen. dan staat ie op 2min lopen van mijn huis. misschien wil hij wel met me mee en ga ik met mijn paarsgepunte lans zijn stembanden aan gort swaffelen
hoe laat? in lwd om 19.45u en ik zou het fijn vinden als hij niet komt...quote:
spuit 11quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Krause vanavond quizkandidaat bij Bert!
Zij dus:
[ afbeelding ]
twitter:
12.30.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe laat? in lwd om 19.45u en ik zou het fijn vinden als hij niet komt...
Goede borsten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Krause vanavond quizkandidaat bij Bert!
Zij dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plus![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Past wel goed bij de reclame van net. Check de link
probeer em kapot te schieten!quote:
strike van the baseballs kun je zelfs kiezen. rot ff opquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef borisz het volgende:
Trouwens slechts twee x Queen in de Hemelse 100 voorkeuzelijst
Gewoon onder de K hoor. Ik ga niet stemmen. Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik eigenlijk elk jaar doe met Hemelvaart, maar het staat me niet bij dat ik altijd rustig radio heb zitten luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
en net als vorig jaar staat hot fuss van The Killers onder de H....
en alleen het 2e album van Jeugd v Tegenwoordig staat erbij.....
en onder de H....quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon onder de K hoor. Ik ga niet stemmen. Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik eigenlijk elk jaar doe met Hemelvaart, maar het staat me niet bij dat ik altijd rustig radio heb zitten luisterenDaarnaast zou ik niet eens tot 10 albums komen
wie? Stenders was er vanmiddag niet. schijnt snipperdag te hebbenquote:
yup. al mis ik wel een vleugje Kelly Clarkson of Carly Rae Jepsen...quote:
Bert van Lent is iig nog wakker....quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
Maarmaar... als Stenders er niet is, wie dan wel? Want daar hebben ze vanmiddag niks over gezegd.
Hm, hoef ik eigenlijk niet nog een keer te horen. Daarbij, als ik Bert hoor heb ik altijd het gevoel dat het midden in de nacht is en dat ik naar bed moetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bert van Lent is iig nog wakker....
en Yesterdays
ik hoor Bert nooit want ik slaap 's nachts dus ik heb die associatie nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, hoef ik eigenlijk niet nog een keer te horen. Daarbij, als ik Bert hoor heb ik altijd het gevoel dat het midden in de nacht is en dat ik naar bed moet
separaat ofzo....quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef CindieY het volgende:
Wat is nou het woord? Ik versta het niet.
het is je vergeven, net als al uw zonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ok. Ik hoorde alleen een brij van klanken
Fijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is je vergeven, net als al uw zonden.
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 21:56:19we gaan zo beginnen op #3fm. Vandaag met Sander Hoogendoorn (met diploma) reageer retweet
Oh...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 21:56:19we gaan zo beginnen op #3fm. Vandaag met Sander Hoogendoorn (met diploma) reageer retweet
dan heb je nog 2uur!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh...
Wel mooi, ik ga vroeg naar bed vandaag.
geen idee...ik ga Sander ff een kans gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Hm, geen Stenders dus. Is er nog wat op tv?
Gerard Ekdom is op TV (SBS geloof ik)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Hm, geen Stenders dus. Is er nog wat op tv?
San-der-late-ver-maaaaaaaaaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...ik ga Sander ff een kans geven
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...ik ga Sander ff een kans geven
Nik dus. Sander is wel aardig om te luisteren. Ik blijf ook nog wel even hangen.quote:
hij drumt iig enthousiast mee op De Dijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Nik dus. Sander is wel aardig om te luisteren. Ik blijf ook nog wel even hangen.
Ik heb nooit de webcam aan, dus op dat soort dingen oordeel ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij drumt iig enthousiast mee op De Dijk
ik wel, gewoon om af en toe te kijken. ik zit er niet constant naar te turenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nooit de webcam aan, dus op dat soort dingen oordeel ik niet.
Oei, het klinkt wel heel raar zonder Stenders
ik geef het iig een kans, zeker ook omdat Krause in de Popquiz staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef Piles het volgende:
Geen StendersWel naar Sander luisteren natuurlijk, op KX doet ie het ook leuk
ik zit er aan te denken om acapella dupstep te gaan maken....quote:
snipperdag....en ik vermoed dat ik weer waaromquote:
Is mij nu ook duidelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
snipperdag....en ik vermoed dat ik weer waarom![]()
Heeft niet echt met een tong te makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef Qunix het volgende:
Stenders zou nu een nummer instarten, iets met tongen. Sisqo - Thong Song bijv.
niet voor niets een protege uit de Stendersfamiliequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Nooit echt naar die Sander geluisterd..... goeie dj wel, gevat en prettige stem.
och....je kunt er met je tong in...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft niet echt met een tong te maken
I know. Maar zou Stenders misschien wel gedaan hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft niet echt met een tong te maken
Hij heeft sinds kort een programma op zaterdagavond, is tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Nooit echt naar die Sander geluisterd..... goeie dj wel, gevat en prettige stem.
nee, sorry. ik heb nog een boner van leatherboy en girl....quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen 'Monique Sluyter fapfap' reacties?heren toch...
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen 'Monique Sluyter fapfap' reacties?heren toch...
Ja, zo'n boefje is het welquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
I know. Maar zou Stenders misschien wel gedaan hebben
we hebben net voor je en na je gepost. niet zo Remi doen hoor, is helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
Dus ik post weer mee en iedereen is stil?
*snirf* Okeequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we hebben net voor je en na je gepost. niet zo Remi doen hoor, is helemaal niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |