Is dat die titelsong van The Beach?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef alors het volgende:
Pure Shores is ook zo'n goed nummer van ze
die ken ik niet zo goed, ik prefereer Bootie Call of Under the Bridgequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef alors het volgende:
Pure Shores is ook zo'n goed nummer van ze
mais ouiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat die titelsong van The Beach?
ola pino! ga je nog neuken vanavond?quote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola pino! ga je nog neuken vanavond?
jepquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat die titelsong van The Beach?
Die is tof ja!quote:
die kans is bijna nihil. maar als een dame zich geroepen voelt wil ik mn leuter nog wel ff wassenquote:
wat is hier fout aan?quote:
ik heb hier laatst de tekst nog van afgeschreven bij een popquiz. leverde me veel punten op, net als alle leden van K-otic...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
ojee, Ademnood kan ik woord voor woord meezingen.
Ook live gezien in de plaatselijke discotheek
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hier laatst de tekst nog van afgeschreven bij een popquiz. leverde me veel punten op, net als alle leden van K-otic...
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
deze was er ook nog...
en waarom staat Warum van Tic Tac und Toe er niet in??? en op Girl Thing konden we niet eens stemmen...
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
Move Over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
een paarse vleesboom diep achter hun huigjes...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
Move Over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
ow ja.....nee, die vind ik niet zo goed. maar Who do you thing you are wel.quote:
ze willen niks?quote:
waarom niet?quote:
omdat het gewoon heel goed in elkaar zitquote:
Ik geef m'n leeftijd maar de schuld. De rest van die hele lijst heb ik nooit wat aan gevonden, zelfs niet toen ik 7 was (Ademnood bijv.).quote:
maar, stiekem....diep in je, zit een lief klein ademnoodmeezingend meisjequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef m'n leeftijd maar de schuld. De rest van die hele lijst heb ik nooit wat aan gevonden, zelfs niet toen ik 7 was (Ademnood bijv.).
ik niet...quote:
HET IS FRIET1!11!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
[..]!
Ik heb voor het eerst sinds dit jaar "patat" gegeten.
eet ik eigenlijk zelden....vind pizza ook lekkerderquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
[..]!
Ik heb voor het eerst sinds dit jaar "patat" gegeten.
wiequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tamara heeft ook friet gekochttwitter:
Tamara! de leukste 3fm-luisterares.quote:
ik zat al op je kotspost te wachtenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettend kutnummer blijft dit toch![]()
![]()
oh die alles twittert over 3fm enzo ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tamara! de leukste 3fm-luisterares.
leeft twitwouter eigenlijk nog?
Tamaraquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tamara heeft ook friet gekochttwitter:
Half, maar een handjevol tweets in heel aprilquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja. en natuurlijk gewoon een leuke meit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die alles twittert over 3fm enzo ?
godsamme....misschien moet ik vragen of ik zijn account opnieuw leven in moet blazen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half, maar een handjevol tweets in heel april![]()
![]()
Er zijn tegenwoordig nog veel grotere fans hoor...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja. en natuurlijk gewoon een leuke meit.
sorry, ik zal me inhouden met 3fmtweets...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig nog veel grotere fans hoor...
2 zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
het is die 2de.. .. germ dingske..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 zelfs!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001724122786
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000420214849
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
hoe herken je Tjibbe in de darkroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
hoe herken je Tjibbe in de darkroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roos zal wel haar voorland zijn....quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is die 2de.. .. germ dingske..hopen dat ze over aantal jaren leuk opdroogt.
het is idd die 2equote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is die 2de.. .. germ dingske..hopen dat ze over aantal jaren leuk opdroogt.
goddelijke persoontje... hihiquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is idd die 2each, wie weet.....en niet iedereen ziet eruit als mijn goddelijke persoontje
een heel lelijk god danwelteverstaanquote:
ik wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja dat weten we nu wel.
Kan je het nog onderbouwen toevallig?
Jij doet dan weer niet bij praktisch elke plaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel.
ik vind het semi-intellectuele meedeinonzin met een zeurdig zangertje eroverheen. maar ieder zijn mening natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |