quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die albumtracks zijn ook gewoon 1 voor 1 kneitergoed. Ik hoop echt zoooo dat ze ooit nog gaan toeren!
Move Over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
een paarse vleesboom diep achter hun huigjes...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag het steeds, dus ook maar hier...... ze zingen wat ze echt willen hebben. Dus ik sta gespitst met mijn oortjes....
Zigga zig a.......
WTF is dat?
Move Over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had laatst een greatesthitsalbum op mijn mp3 en ik eigenlijk neurie ik zonder problemen alles mee.....die Pepsiplaat was ook goed. Who do you think you are ofzo?
ow ja.....nee, die vind ik niet zo goed. maar Who do you thing you are wel.quote:
ze willen niks?quote:
waarom niet?quote:
omdat het gewoon heel goed in elkaar zitquote:
Ik geef m'n leeftijd maar de schuld. De rest van die hele lijst heb ik nooit wat aan gevonden, zelfs niet toen ik 7 was (Ademnood bijv.).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |