Liked eveneens!quote:
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.quote:
Heuy, dat ga ik donderdag ook doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben een beetje brak, heb honger en lig bij de bloedbank naast een apparaat wat de hele tijd piept.
Ssst! dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.![]()
Laatste keer dat ik doneerde kwam ik als tweede binnen en was mijn zakje eerder vol. I wonquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ssst! dat wil ik niet horen
Over de bloedbank: af en toe een vuist maken helpt dat het bloed beter stroomt. Piepen betekent meestal dat het langzaam gaat.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er meteen maar een planning in:
O: havermout met frambozen
T: 2 volkorenknackebrod. 1 met pindakaas, 1 met hagelslag
L: 1 courgette, 1 aubergine, 1 paprika. Geroosterd, geserveerd met citroensap en wat geitenkaas. 1 zoete aardappel
T: zodra ik door de sneeuw durf een gekookt eitje
T: zodra ik door de sneeuw durf, yoghurt met wat muesli
D: vispakketje en broccoli
T: appel met rozijnen en kaneel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes echt top de laatste tijd!
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef the85mc het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe snel het gaat, minuut of 5-6? Bij mij loopt het normaal niet zo heel snel, laatste keer andere arm ging wel beter.
Toch nog best veel donoren hier in dit topic, nice slankies
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaatsquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :p
Ja hoi, breng dat lekkers eens een half uurtje verderop?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]eitje echt perfect gekookt, nog een béétje zacht van binnen
O: dingespannenkoek (2 gr)
L: zie foto(75 gr sla, 3 kerstomaatjes, 1 gekookt ei, 120 gr gerookte kip) (2 gr kh)
T: 50 gr jonge volvette kaas & paar cabernossi (0 gr)
D: pittige gehaktballetjes met een salade (10 gr kh)
Nu snel mn L eten!
Heb in Duitsland gedoneerd. Je krijgt iets van 20 euro voor bloed, 50 of 60 voor trombocyten. Plasma weet ik niet. Bloed is 'gewoon' een commercieel product.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaats
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik doe dat zelfs zonder dat er een financiele vergoeding tegenover staat.
Maar afijn, het resultaat was 424 ml plasma in 50 minuten. Toen was ik het zat en hebben ze de naald eruit getrokken.
Mijn hartslag was trouwens 47, die lijkt ook steeds langzamer te worden.
Wat probeerde je dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, ik ga vanaf morgen dus weer over op mijn 3 grote en 3 kleine maaltijden
Leek me aan 1 kant handig als overdag alleen middageten mee moest slepen en ik zit niet met gedonder met eten als ik naar een klant moet. Maar ehm, de vreetbuien vliegen me om de oren![]()
Gistermiddag chocola gegeten, net een hele reep!!! weggewerkt. Dus dit plan is een dikke faal [ afbeelding ]
Weer wat geleerd
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcalsquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat probeerde je dan?Heb ik denk ik gemist..!
Kan me voorstellen dat je met alleen middageten honger hebt idd!
Ah kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcals
Groot middageten, ongeveer 500 kcals
Groot avondeten, ongeveer 600 kcals
voor het slapen gaan kwark = 200 kcals
En als ik train dan eet ik meer.
Ik mis mijn tussendoortjes schijnbaar
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef MarMar het volgende:
voor Jag en XM
Wij zouden vandaag gaatjes in de oren gaan regelen voor de jongste, dat wil ze al maanden, ze heeft twee weken nachtjes lopen aftellen tot ze eindelijk mocht
Toen kwamen we aan en durfde ze niet meer *gniffel* Gelukkig zat alles nog in de verpakking, niets aan de hand
Ik denk dattie je fantastisch staat jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Zo! Trek in lekkers soms?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Herkenbaar, met die gaatjes.
LijstjeVan gisteren bestaat uit 1000 kcal ijs, een doner, salade van diverse rauwe groente en ontbijt.
Vandaag
o. plak brioche met roomboter, toast met zalm en twee keer toast met tomatenroomkaas
T. niets
l. Opscheplepel spinazie, 250 gram groene asperges en een half bakje witvis met broccoli crème
Volgende t en d weet ik nog niet. Wel trek en dorst, dus eerst maar drinken.
Een fikse, groene salade! Daar loop ik echt prima op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef Mixende_match het volgende:
Ik wordt ook donorMoet volgende week ergens ff voor een screening komen.
O. Ik wil zo hardlopen, maar ik heb honger.. Wat kan ik t best eten zonder steken oid te krijgen?
Dan moet ik maar geen foto's posten van mn zenuwblokkade over anderhalve weekquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.Te eng!
Ik vind de eerste pagina van dit topic ook knap griezelig. Vuist maken, naalden, bloed.. Kippenvel als ik het zelfs alleen maar typ!
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.
Ijs met pinda's en chocolade. Erg lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo! Trek in lekkers soms?!Wat voor ijs had je?
En brioche!Ik eet dat graag met roompaté.
![]()
Met zo'n snoet als mo heeft, ben je nooit echt op je doordeweeksquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!
1 2 3 4 5 | Borst Taille Lengte XS 36 84 - 90 70 - 74 112 S 38 88 - 94 74 - 78 112 M 40 92 - 98 80 - 84 113 L 42 98 - 104 86 - 90 115 |
Ondanks dat de jurk niet mijn smaak is, eens met Tinkquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.
Jawel hoor. Spoilertje eromheen, en als ik er per ongeluk op klik dan ben ik een kwartier later wel weer bijgekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan moet ik maar geen foto's posten van mn zenuwblokkade over anderhalve week
Da's ook weer zo!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met zo'n snoet als mo heeft, ben je nooit echt op je doordeweeks
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Probleem is een beetje: de maat. Ik twijfel tussen M en L. Op 't moment zou ik voor L gaan, maar m'n maten zijn voor een deel al richting M aan 't gaan.
M'n ouders komen woensdag, dus als ik 'm vandaag bestel dan is hij er zeker voor dinsdag (gratis versturen in Nederland).
[ code verwijderd ]
Oeiquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik had op m'n 7e ook een oorbel
Maak je er een streefjurkje van Mo!
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.
Dan ook de 'hibiscus' in M bestellen om de maat te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.
Gniffel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor. Spoilertje eromheen, en als ik er per ongeluk op klik dan ben ik een kwartier later wel weer bijgekomen.
(Ik heb het zelfs als het nep is. Als ik een aflevering van House MD zie dan zit ik ongeveer een kwart van de tijd naar het plafond te turen en door de hersenboorsmachines heen te neurien)
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef An24 het volgende:
Mo: ik vind het moeilijk om ja te zeggen. Laatst liet je zien waar jij je erg lekker in voelt en dat was lekker stoer. Ik vind het jurkje erg liefelijk. Daarnaast is het totaal niet mijn stijl. Als ik eerlijk ben zou ik in jou situatie qua stijl iets 'meer strak' kiezen. Maar aan mijn mening heb je nu natuurlijk niets meer
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik had op m'n 7e ook een oorbel
Maak je er een streefjurkje van Mo!
Ik had gewoon zo'n knopje en later zo'n ringetje, had toen ook nog altijd een ketting om, en strepen aan de zijkanten van m'n haarquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei![]()
Ja dat was helemaal hip he! Ik had ook jochies met Nike-tekentjes in hun oor in mijn klas zitten
Huuu.
Zelf had ik op mijn 4e al oorbellen, vonden m'n ouders leuk geloof ik. En nu ben ik allergisch
Superboks! Wijde, versleten broeken en gypen doordeweeks, maar een stukje kledingkast reserveren als vrolijke theatergarderobe voor leuke feestjes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maar
Dan is het een ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maar
Van dat rijtje met jouw afmetingen, zijn de achterste getallen wat je nu meet? Dan is L je veel te groot joh! Zo'n jurk moet wel echt goed aansluiten om de taille, anders lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef MarMar het volgende:
@Tink beter dat ze even goed kijken in elk geval, doe je een beetje rustig aan?
Het is een diploma-uitreiking, geen sollicitatie!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mo, ik vind het model mooi maar de print te druk. Hebben ze 'm niet in een effen stofje?
Ik kreeg al op m'n tweede gaatjes. Ik had op een gegeven moment al m'n haar afgeknipt (nadat ik de Barbies van m'n zus gekortwiekt had). De kapper kon er niets meer mee, dus alles moest er af. Ik was net een jongetje. Gelukkig kwam m'n moeder op het geweldige idee om me dan maar oorbellen in te doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei![]()
Ja dat was helemaal hip he! Ik had ook jochies met Nike-tekentjes in hun oor in mijn klas zitten
Huuu.
Zelf had ik op mijn 4e al oorbellen, vonden m'n ouders leuk geloof ik. En nu ben ik allergisch
Ik vind 'm wel leuk! En neequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mo, ik vind het model mooi maar de print te druk. Hebben ze 'm niet in een effen stofje?
Maattabel bekeken, gok ook dat L te groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van dat rijtje met jouw afmetingen, zijn de achterste getallen wat je nu meet? Dan is L je veel te groot joh! Zo'n jurk moet wel echt goed aansluiten om de taille, anders lijkt het nergens op.
Zo'n periode had ik ook. Maar dan vooral omdat mijn buurjongetje tijdens het kappertje spelen mijn lange vlechten had afgeknipt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had op een gegeven moment al m'n haar afgeknipt (nadat ik de Barbies van m'n zus gekortwiekt had). De kapper kon er niets meer mee, dus alles moest er af. Ik was net een jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
kan je hier niks vinden? http://www.theprettydress(...)iew-all-dresses.htmlquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all. Dan wacht ik even tot ze iets naar m'n gading in M hebben
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo'n periode had ik ook. Maar dan vooral omdat mijn buurjongetje tijdens het kappertje spelen mijn lange vlechten had afgeknipt.
Dit was ik, de ochtend na het voorval:
[ afbeelding ]
I know!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ghehehe, je leek op Macaulay Culkin daar, minilot!
*scroll scroll scroll*quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je hier niks vinden? http://www.theprettydress(...)iew-all-dresses.html
als ik naar de states ga, dan ga ik zo los op de kleding daarquote:
Dat is gewoon slechte service, zou ik geen genoegen mee nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies, jullie bestellen toch vaker iets via internet?
Wij zitten nu al dagen te wachten op een pakketje, zien iedere dag na het verstrijken van de bezorgtijd de dag wéér eentje vooruitfloepen ('aangepaste bezorgdag'!), en na een telefoontje vandaag blijkt het weggeraakt te zijn op het distributiecentrum. Ja, zet dàt dan eens eerlijk op de site, als we met ons nummer inloggen, ipv dat schijnheilige telkens de dag eentje vooruitzetten!
Volgens de pinnige mevrouw had de winkel dan maar voor een (nog) duurdere bezorging moeten kiezen, 98% van de pakjes kwam heus wel aan, ze hadden nu eenmaal 400.000 pakketten per dag, dus. meer kon je ook niet verwachten, want het was gewoon mensenwerk. Ben ik nu een ouderwets fossiel, dat ik sprakeloos sta van zo weinig service en betrouwbaarheid, van onze voormalige posterijen?
Was het via PostNL? Dat is de laatste tijd echt drama, qua pakketjes. Althans, in mijn beleving (zowel privé als op mijn werk)quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef Laureline het volgende:
Wij zitten nu al dagen te wachten op een pakketje, zien iedere dag na het verstrijken van de bezorgtijd de dag wéér eentje vooruitfloepen ('aangepaste bezorgdag'!), en na een telefoontje vandaag blijkt het weggeraakt te zijn op het distributiecentrum. Ja, zet dàt dan eens eerlijk op de site, als we met ons nummer inloggen, ipv dat schijnheilige telkens de dag eentje vooruitzetten!
Volgens de pinnige mevrouw had de winkel dan maar voor een (nog) duurdere bezorging moeten kiezen, 98% van de pakjes kwam heus wel aan, ze hadden nu eenmaal 400.000 pakketten per dag, dus. meer kon je ook niet verwachten, want het was gewoon mensenwerk. Ben ik nu een ouderwets fossiel, dat ik sprakeloos sta van zo weinig service en betrouwbaarheid, van onze voormalige posterijen?
Luxepandaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef Laureline het volgende:
Maria, ben je niet gewoon zo'n luxepanda die alleen tegen gouden en platina oorbellen kan? Dat hebben veel vrouwen, dat het anders gaat ontsteken!
ik heb op m'n dertiende eens een gaatje ontstoken gehad. Ik had er een knopje in zitten, en het oor was zo op gaan zwellen dat de achterkant van het knopje in m'n oor zat. Toen kwam m'n vader met een grote, roestige nijptang aan, maar dat heeft m'n moeder tegen kunnen houden. Uiteindelijk heeft de dokter het oorbelletje er uit kunnen halen. Dat van m'n vader met de nijptang staat nog op m'n netvlies, en sinds die tijd heb ik geen oorbellen meer gedragen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.Te eng!
Ik vind de eerste pagina van dit topic ook knap griezelig. Vuist maken, naalden, bloed.. Kippenvel als ik het zelfs alleen maar typ!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb op m'n dertiende eens een gaatje ontstoken gehad. Ik had er een knopje in zitten, en het oor was zo op gaan zwellen dat de achterkant van het knopje in m'n oor zat. Toen kwam m'n vader met een grote, roestige nijptang aan, maar dat heeft m'n moeder tegen kunnen houden. Uiteindelijk heeft de dokter het oorbelletje er uit kunnen halen. Dat van m'n vader met de nijptang staat nog op m'n netvlies, en sinds die tijd heb ik geen oorbellen meer gedragen..
Weet je wat helemaal prettig is? Als je een inkomen hebt in SEK. De zweedse kroon is vrij stabiel, en heeft een erg prettige koers tegen de dollar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als ik naar de states ga, dan ga ik zo los op de kleding daarStop staring here I come!
Die vind ik ook iets leuker, bij de andere zijn de kersen zo groot.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hm... als ik deze van amazon zou bestellen zou ik wel een L nodig hebben gok ik zo.
vind 'm ook wel leuk en hij is een stuk goedkoper!
Het is heel lullig voor de webshop, maar die zijn wettelijk verplicht om datgene wat niet is aangekomen opnieuw op te sturen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef Laureline het volgende:
Steps en ik gaan niet goed samen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon die van de Steps kopen die Lie heeft
Vond het vroeger ook niet bij mij staan, ben nu de schade aan het inhalenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef minilot het volgende:
Ik vind rode jurkjes meestal niet zo leuk bij blonde meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als iemand nog *zo snel mogelijk aankomen* tips heeft, laat maar komen. Hij kan alleen niet veel tegelijk eten, want de tumor drukt op zijn maag & de doorgang naar de darmen. Nutridrink is al aanwezig. Allergie voor noten helaas ook, amandelen zou wel kunnen, die moeten we nog scoren. Vettig voedsel gaat ook niet. We hebben het diner al naar de middag verplaatst, ook ivm de diarree die hij heeft (komt door verstoorde vertering)."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Die is alleen van het snijdenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef MarMar het volgende:
Beter dat zijn arts daar even naar kijkt dan wij denk ik Syrenasterkte voor je vader en voor jou ook!
Awwwquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, nee dat ontsteekt! En dat vind ik stom, want lange/grote oorbellen staan me volgens mij best leukAf en toe ben ik eigenwijs en doe ik mijn indianenoorbellen in (harhar), om die vervolgens na een uurtje of wat weer uit te doen ivm opzwellende oorlelletjes
Dat lijkt gewoon helemaal dezelfde ja! Thanks! *neemt in overweging*quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef minilot het volgende:
MoBlootje, is deze iets? Lijtk op de jouwe, is te vinden in een webshop in de UK en is van hetzelfde merk (Collectif), waarvan ik toevallig weet dat het prima kwaliteit is.
Yup, Martijn heeft nu ook twee keer gehad dat een pakje niet aankwam. Hebben we gewoon nog een keer moeten versturen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is heel lullig voor de webshop, maar die zijn wettelijk verplicht om datgene wat niet is aangekomen opnieuw op te sturen.
Meer info: http://blog.iusmentis.com(...)bij-koop-op-afstand/
*grin* dat vind ik dan dus niet zo mooiquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ivnd ik mooie jurkjes!
En ik zie dat ze nu ook zalando in Zweden hebben!
Echte Jag-jurkjes, maar niets voor mo denk ik. Ik vind voor mezelf de eerste wel leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draag al een paar weken bijna nooit meer oorbellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
Jakkie Maria dat is vervelend! Ben dol op oorbellenIedere dag een ander stelletje in
ik vind de kleur van die laatste heel erg mooi. Wel niet zo practisch ivm zweten..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echte Jag-jurkjes, maar niets voor mo denk ik. Ik vind voor mezelf de eerste wel leuk.
Wait whut?! Jij bent Miss hoepeloorbelquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik draag al een paar weken bijna nooit meer oorbellenBinnenkort even mooie nieuwe ringen scoren
Die laatste is idd leuk al lijkt de stof me niet soepel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind de kleur van die laatste heel erg mooi. Wel niet zo practisch ivm zweten..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Laureline het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren met al die duizenden pakjes die per dag niet aankomen? De snibbige telefoonmiep zei trots dat ze 400.000 pakjes per dag bezorgden, waarvan dus 2% (kàn een geflatteerd cijfer zijn natuurlijk!) niet aankwam. Dat zijn er al 8000 dagelijks. Er moet toch ergens in Nederland een gigantische pakjesberg zijn dan?
Staat die kleur jou?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind de kleur van die laatste heel erg mooi. Wel niet zo practisch ivm zweten..
Je denkt té positiefquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Laureline het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren met al die duizenden pakjes die per dag niet aankomen? De snibbige telefoonmiep zei trots dat ze 400.000 pakjes per dag bezorgden, waarvan dus 2% (kàn een geflatteerd cijfer zijn natuurlijk!) niet aankwam. Dat zijn er al 8000 dagelijks. Er moet toch ergens in Nederland een gigantische pakjesberg zijn dan?
Geloof dat wij ook ongeveer op dat percentage zullen zitten trouwens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Laureline het volgende:
Naast de sokkenhoop denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Laureline het volgende:
Ik voel me ook niet compleet...quote:
Haha, ik juist weer welquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grin* dat vind ik dan dus niet zo mooi
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Laureline het volgende:
Oja, het sokkengat aan het andere uiteinde van het universum!
Ik heb toevallig gisteren geteld hoeveel sokken er in onze tas met eenzame sokken zitten. Tweeënvijftig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Laureline het volgende:
Oja, het sokkengat aan het andere uiteinde van het universum!
14 zakken post gevonden van de kerstperiode 2010quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Lau, lees dit documentje maar eens
http://www.omroepwest.nl/files/problemen%20post.pdf
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef minilot het volgende:
Ik heb toevallig gisteren geteld hoeveel sokken er in onze tas met eenzame sokken zitten. Tweeënvijftig.Sommige zijn volgens mij gewoon als enkele sok in diezelfde tas meeverhuisd vanuit onze vorige woning, in de rotsvaste hoop dat ik de bijbehorende andere sok nog wel zou vinden.
Die bovenste vind ik echt heel leuk! Waar is die van?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zweedse Zalando, hoor ik net.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik echt heel leuk! Waar is die van?
Boooquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar boo! Blijkbaar moet je dat ding zelf verven of zoiets? Best wel bezeken
King Louie, blijkbaar.quote:
Ik wil m nog altijd wel een keer verven, maar daar ben ik (uiteraard) nog niet aan begonnen. Om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer waar ik m gelegd hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Booo![]()
Vond het al raar dat er nog geen foto was
Idem!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef MarMar het volgende:
lol, ik heb ook allemaal dezelfde sokken gekocht, geen nood meer met weessokken die useless worden
Echtquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet compleet...
Net een dekbedovertrek gekocht voor mijn neefje. Ze hadden Kabouter Plop en Mega Mindy. Schoonzusje maar even gebeld, en blijkbaar zit hij in een Mega Mindy fase. Hem dus net even gaan verrassen met een zomaar-cadeautjeHet moest er meteen op
No way dat ik mijn sokken kan of ga delenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Sterker nog, Mr.Mo en ik hebben ongeveer dezelfde voetgrootte, dus we hebben voor ons samen één berg sokken
Martijn draagt witte sportsokken. Dus neuh, die ga ik ook niet aantrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
No way dat ik mijn sokken kan of ga delen
Mijn poezelige voetjes
Hoe raak je nooit sokken kwijt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nooit sokken kwijt. Hoe raak je sokken kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mijn Mr heeft echt echte zweetvoetenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn draagt witte sportsokken. Dus neuh, die ga ik ook niet aantrekken
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Edit: dit was nou zo'n post dat ik achteraf denk: waarom deel ik deze informatie?![]()
![]()
Maria, jij post niet alleen leuke jurkjes, maar ook jurkjes die jou goed zullen passen/staan. Da's ook een gave.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik deel ook zwarte hemasokken met mijn mister! Hij heeft alleen bredere voeten en iets groter, dus dat kan prima
Edit: dit was nou zo'n post dat ik achteraf denk: waarom deel ik deze informatie?![]()
![]()
Had iemand het daar over poepen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Nog even en we praten over onze stoelgang!
Goede stoelgang stinkt niet, zinkt en is niet kleverig. Indien anders, dan zou je kunnen overwegen iets aan je voeding te veranderen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Nog even en we praten over onze stoelgang!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik deel ook zwarte hemasokken met mijn mister! Hij heeft alleen bredere voeten en iets groter, dus dat kan prima
![]()
Breng me niet op een ideequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Had iemand het daar over poepen?
Poepen
Mooi, ik voldoe.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede stoelgang stinkt niet, zinkt en is niet kleverig. Indien anders, dan zou je kunnen overwegen iets aan je voeding te veranderen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Poepen
Die vinnik te duur denk ik voor wat je ervoor krijgt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik MOET hier binnenkort echt een jurk bestellen![]()
http://www.mirjambax.com/index.html
Ze zijn niet goedkoop nee...maar hey, ik ben ambtenaar he! Zeker als ik wat hoger in de ladder ga klimmen zijn zulke jurken wel handigquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Die vinnik te duur denk ik voor wat je ervoor krijgt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Maria, jij post niet alleen leuke jurkjes, maar ook jurkjes die jou goed zullen passen/staan. Da's ook een gave.
En vanwege bovenstaande heb ik net een reactie weggeklikt ipv ingevoerd
^^ !quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Poepen
Zeker, de zwijgplicht treed als in als je binnenkomt als je iets stunning zakelijks aan hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze zijn niet goedkoop nee...maar hey, ik ben ambtenaar he! Zeker als ik wat hoger in de ladder ga klimmen zijn zulke jurken wel handig
Die vind ik van een afstandje altijd heel leuk en dan kom ik dichtbij en schrikquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
&
&
Verdeurie, nou wil ik die die ik nog niet heb gaan kopenBehalve die van Desigual dan, da's altijd deceptie als ik dat ga aanpassen
![]()
Wanneer zou ik ze kwijt moeten raken? Je draagt ze -> in de wasmand -> in de wasmachine -> aan de waslijn -> opvouwen -> in de kast -> herhaal.quote:
En dat!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!
Dat is ook niet gekquote:
Ik woon nu alleen en ik raak nog steeds sokken kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wanneer zou ik ze kwijt moeten raken? Je draagt ze -> in de wasmand -> in de wasmachine -> aan de waslijn -> opvouwen -> in de kast -> herhaal.
Jij hebt geen katten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wanneer zou ik ze kwijt moeten raken? Je draagt ze -> in de wasmand -> in de wasmachine -> aan de waslijn -> opvouwen -> in de kast -> herhaal.
Zo zou het in z'n werk moeten gaan ja.. In theorie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dragen -> wasmand: Ik mis de stappen dat 'ie onder het bed belandt, naast de wasmand of ergens in de gang.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Dragen -> wasmand: Ik mis de stappen dat 'ie onder het bed belandt, naast de wasmand of ergens in de gang.
Soms valt er nog eentje voor 'ie in de machine belandt of tussen machine en wasrek/droger. De stappen opvouwen -> in kast vervang ik meestal door van wasrekn pakken -> repeat
Maar dan pak je die sok toch op en leg je 'm in de wasmand/wasmachine/kast?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Dragen -> wasmand: Ik mis de stappen dat 'ie onder het bed belandt, naast de wasmand of ergens in de gang.
Soms valt er nog eentje voor 'ie in de machine belandt of tussen machine en wasrek/droger. De stappen opvouwen -> in kast vervang ik meestal door van wasrekn pakken -> repeat
Maar je ziet dat niet altijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dan pak je die sok toch op en leg je 'm in de wasmand/wasmachine/kast?
Als wedan toch al bezig zijn, doe mij maar een paar La Dress of Reiss jurkjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Die vinnik te duur denk ik voor wat je ervoor krijgt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je ziet dat niet altijd.En dan heb je een eenzame sok.
Nee. We hebben een inbouwwasmachine dus het is ook gewoon praktisch onmogelijk, maar daarvoor overkwam dat me ook nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef loveli het volgende:
Jij komt nooit na 3 dagen een verfomfaaide sok tegen naast de wasmachine?
Ik heb gekekenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als wedan toch al bezig zijn, doe mij maar een paar La Dress of Reiss jurkjes
Jaaa mooi! Maar dan kan je bij mij de hobbels en kuilen tellen denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind deze wel fraai. Alleen de prijs wat minder.
http://www.zalando.nl/and(...)w-an921c001-503.html
klikquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa mooi! Maar dan kan je bij mij de hobbels en kuilen tellen denk ik![]()
Tof! Wat voor brood? En wat voor recept?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Mijn allereerste zelfgemaakte brood staat in de oven......spannend hahaha
*boer laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn beeld van vrouwen als perfecte wezens wordt grondig verpest in dit topic.
Maar wat voor maat moet je dan hebben? Ik vind 't wel echt stom dat ik dan een XL zou moeten hebben volgens die tabel. Dat maakt dat je je helemaal sad panda voelt omdat je zo'n ding moet dragen om er apetijtelijk uit te zienquote:
Ik heb een M. Maattabellen schmaattabellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat voor maat moet je dan hebben? Ik vind 't wel echt stom dat ik dan een XL zou moeten hebben volgens die tabel. Dat maakt dat je je helemaal sad panda voelt omdat je zo'n ding moet dragen om er apetijtelijk uit te zien
Sokken delen is een issue zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn beeld van vrouwen als perfecte wezens wordt grondig verpest in dit topic.
Hoe kleiner hoe dunner je lijktquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat voor maat moet je dan hebben? Ik vind 't wel echt stom dat ik dan een XL zou moeten hebben volgens die tabel. Dat maakt dat je je helemaal sad panda voelt omdat je zo'n ding moet dragen om er apetijtelijk uit te zien
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het zit prima. Af en toe als je een lang stuk gelopen hebt, moet je wel even weer een beetje naar beneden hijsen, maar valt eigenlijk ook wel mee. Ben er erg blij mee, voel me net wat gestroomlijnder
.
Ligt eraan waarvan het gemaakt isquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk bij zo'n hobbelverhullend geval altijd: da's toch megawarm in de zomer, een extra laagDraag dan liever wat lossere jurkjes
Netjes voor een eerste keer!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef Sarabi het volgende:
En zo is ie geworden:
[ afbeelding ]
Had hem langer moeten laten rijzen maar ik moet nu naar buikdanstraining dus alles iets korter gedaan.
En maar een klein broodje omdat het in een cakevormpje moest![]()
Maar de smaak is goed, de korst is echt heerlijk
In de zomer bij echt hitte draag ik ze ook niet. Dan sta ik 's ochtends altijd te janken voor mn kledingkast, omdat ik echt nooit weet wat ik aan moet. Broeken zijn onmogelijk, maar wil ik wel het liefst, blote benen zonder panty: ik denk het niet en dus heb ik meestal de keuze uit 2 of 3 dingen voor de hele zomer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk bij zo'n hobbelverhullend geval altijd: da's toch megawarm in de zomer, een extra laagDraag dan liever wat lossere jurkjes
Hoezo zijn broeken onmogelijk dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de zomer bij echt hitte draag ik ze ook niet. Dan sta ik 's ochtends altijd te janken voor mn kledingkast, omdat ik echt nooit weet wat ik aan moet. Broeken zijn onmogelijk, maar wil ik wel het liefst, blote benen zonder panty: ik denk het niet en dus heb ik meestal de keuze uit 2 of 3 dingen voor de hele zomer.
Krentenbollen met brie, dat lijkt me niet lekker maar met kaas vind ik het ook al vies.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef minilot het volgende:
Zo. Weer eens geteld: rond de 1650 kcals vandaag. Lijkt me wel oké op een dag zonder enige beweging.
Fijn om weer even wat nuttige voedingsstoffen binnen te krijgen na twee dagen waarin mijn 'feast' bestond uit krentenbollen met brie en pizza!
Ik kan geen passende broeken vinden de laatste 2 jaar. Gewoon *niet*. Niks past. Chino's en skinny's zijn niet geschikt voor mijn postuur en andere broeken zitten óf te strak in de taille óf te strak om de bovenbenen. Hopeloos.quote:
Laten vermaken, als ik dat niet doe pas ik ook niets.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan geen passende broeken vinden de laatste 2 jaar. Gewoon *niet*. Niks past. Chino's en skinny's zijn niet geschikt voor mijn postuur en andere broeken zitten óf te strak in de taille óf te strak om de bovenbenen. Hopeloos.
Snap ik wel hoor. Mijn lief blieft het ook niet. Ik hou er juist wel van: zoet met hartig. Zoet briochebrood met roompaté dus, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krentenbollen met brie, dat lijkt me niet lekker maar met kaas vind ik het ook al vies.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef minilot het volgende:
Zo. Weer eens geteld: rond de 1650 kcals vandaag. Lijkt me wel oké op een dag zonder enige beweging.
Fijn om weer even wat nuttige voedingsstoffen binnen te krijgen na twee dagen waarin mijn 'feast' bestond uit krentenbollen met brie en pizza!
Moet trouwens echt niet aan dat soort onderkleding denken - het lijkt me zó oncomfortabel. En het voelt ook niet fijn zacht als voor mensen die je beetpakken.. En wat als je in een bed/struik/openbaar toilet belandt? Zit dat er ineens onder!
Voel je niks van hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef minilot het volgende:
Moet trouwens echt niet aan dat soort onderkleding denken - het lijkt me zó oncomfortabel. En het voelt ook niet fijn zacht als voor mensen die je beetpakken.. En wat als je in een bed/struik/openbaar toilet belandt? Zit dat er ineens onder!
Met z'n 2-en, Ml...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]tsja ik moet zo nu en dan wel maar was niet van plan in een bed/struik te belanden
Openbaar toilet prima.
He! Wanneer gaan wij weer eens een biertje doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jaaah door jou (dankzij, eigenlijk) heb ik die ook!!
Tsja, nou, het ziet er op die afbeelding zo strak en stevig en je-arme-lijfje-samenpersend uit.. Als ik iemand kietel vind ik het leuk om huid te voelen. Ligt aan mij hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor. En tis gewoon een onderjurkje hoor, dus die kan gewoon uit. Ik zie het probleem niet
.
Misschien volgt er dan nog wel het één en ander aan lichaamsbeweging!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Siral het volgende:
Vandaag geen tijd gehad om te sporten maar heb mijn sport hoe dan ook toch gehad..![]()
Straks lekker naar de bios met date enzulks![]()
Hahahaha hier exact hetzelfde. Ik heb 'm de eerste twee keer een beetje moeten uitrekken en nu zit hij primaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een M. Maattabellen schmaattabellen.
Oh volgens tabel had ik L moeten hebben. Zal wel. Ding rekt, dus M past prima.
Nu?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
He! Wanneer gaan wij weer eens een biertje doen?
Ik ben aan het lowcarbenquote:
En moe en gemangeld door de fysio.quote:
Deal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En moe en gemangeld door de fysio.
Maar ik stel voor als het weer terrasweer is!
Twee onsjes bonen maar! Geen fruit!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef ilsevwinkels het volgende:
O: Twee witte boterhammen met filet american en uitjes
T: 2 stukjes chocolade
L: 2 bruine boterhammen met calkoenfilet en 1 met pindakaas
D: kip curry rijst met sperziebonen, met zijn tweeen 500 gr kip, 225 gr, rijst en 450gr bonen en currysaus.
S: 1 uur baantjes trekken in het sportfondsenbad
Veel gegeten tijdens avondeten, maar we hadden erg veel honger na het zwemmen.
Hoi, welkom enzo. Heb je een doel wbt kilo's, cm's of jurkjes? En lust je broccoli?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef ilsevwinkels het volgende:
O: Twee witte boterhammen met filet american en uitjes
T: 2 stukjes chocolade
L: 2 bruine boterhammen met calkoenfilet en 1 met pindakaas
D: kip curry rijst met sperziebonen, met zijn tweeen 500 gr kip, 225 gr, rijst en 450gr bonen en currysaus.
S: 1 uur baantjes trekken in het sportfondsenbad
Veel gegeten tijdens avondeten, maar we hadden erg veel honger na het zwemmen.
Ach, de een doet vergrotingen / chirurgie / allesverhullende kleding aan / juist niets verhullende kleding aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb bij dat figuur corrigerende ondergoed altijd zoiets van: "maar het is nep". Het is zo'n deceptie als je het dan weer uitdoet en je kwabbetjes ziet
De mensen die mij er in zien lopen (op mijn werk, of bij een avondje uitgaan) zien mij meestal niet zonder klerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb bij dat figuur corrigerende ondergoed altijd zoiets van: "maar het is nep". Het is zo'n deceptie als je het dan weer uitdoet en je kwabbetjes ziet
Dat snap ikquote:
Heb 6+ cm over in de taille dus kan me niet voorstellen dat iets niets vermaakbaar isquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah, ik weet niet. Heb geloof ik alle broeken in Gouda gepast en er was ook niks wat maar in de buurt van 'vermaakbaar' kwam. Ik paste één broek. Bij Miss Etam, maar had vervolgens ernstig hoog water. Zo'n afknapper. Ik word echt gewoon al chaggo bij de gedáchte aan broeken passen / kopen.
Ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb net Club Step gedaan! Zal ik nu mijn eerste Jillian doen, voordat ik ga douchen?
Mo! Of andere Jillian volgers: merk je iets van die work out als je hem regelmatig doet??
kun je ze makkelijk uittrekken? Ik heb van die hempjes van de hema, en die kan ik zo lastig uittrekken!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, de een doet vergrotingen / chirurgie / allesverhullende kleding aan / juist niets verhullende kleding aanen ik heb 2 corrigerende onderjurkjes om mn buikje en heupen nét even een beetje te verhullen. *schouders ophaalt*
Goed zoeken naar echte vintage in tweedehands winkeltjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef minilot het volgende:
Jammer dat dat soort vintage jurkjes niet zo makkelijk te vinden zijn voor ukkies als ik. Als ik zo'n jurk zou bestellen komt -ie zowat tot aan de grond!
Ja, je doet de bandjes af en stroopt 'm dan gewoon naar beneden. Hoeft niet over je hoofd he!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kun je ze makkelijk uittrekken? Ik heb van die hempjes van de hema, en die kan ik zo lastig uittrekken!
Oh ik snap het wel hoor, het is maar net waar je je zelf fijn in voelt. En ik draag zelf wel vaak jurkjes, maar die zijn over het algemeen wat wijder dus dat verhult sowiesoquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, de een doet vergrotingen / chirurgie / allesverhullende kleding aan / juist niets verhullende kleding aanen ik heb 2 corrigerende onderjurkjes om mn buikje en heupen nét even een beetje te verhullen. *schouders ophaalt*
dat maakt mijn lijstje zo:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer ga je op vakanite, the85mc?
Ik heb net een stoofpotje uit de vriezer gehaald Het sneeuwt nog steeds, en ik vond witvis en broccoli meer iets voor de zomer. En stoofpot meer iets voor in de winter. En dit was het laatste stoofpotje, dus nu moet het zomer worden.
Ik denk dat ik er nog wel een broccoli bij kook.
Da's waar ja, ik heb een stuk of drie jurkjes uit de jaren zestig en dames waren toen merkbaar korter!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Phaidra het volgende:
Goed zoeken naar echte vintage in tweedehands winkeltjes. Die jurken vallen een stuk kleiner, ik pas zelfs een gewone S uit de jaren '60
.
Ik had daar helemaal niet zo bij stil gestaan.. Tot mijn onderbuurvrouw erover begon, vorige week! Die vroeg zich af wat er in godsnaam gebeurde tijdens stukjes van dertig seconden gebonk, af en aan gedurende twintig minuten, een paar keer per week. Ik blijk zelf geen herrie te maken, maar de jumping jacks van mijn lief van +120 kilo dreunen blijkbaar toch wel een pietsje door. Ze vond het geen probleem, ze was alleen nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Mini. het volgende:
Dat Jillian is zeker geen goed idee in een heel gehorig huis met onderburen hè?
Wat goed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef An24 het volgende:
Net dus 23 minuutjes Yoga geprobeerd. Ik was vergeten dat het zo zwaar was als je net begintOp de polsen is het nog lastig, maar die kan ik wel sterker krijgen. Het is wel goed voor mijn proprioceptie, dus even volhouden maar!
haha, ze dacht al, wat zijn dat voor sessies. Vooral met een tweede vrouwenstem erbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef minilot het volgende:
Ik had daar helemaal niet zo bij stil gestaan.. Tot mijn onderbuurvrouw erover begon, vorige week! Die vroeg zich af wat er in godsnaam gebeurde tijdens stukjes van dertig seconden gebonk, af en aan gedurende twintig minuten, een paar keer per week. Ik blijk zelf geen herrie te maken, maar de jumping jacks van mijn lief van +120 kilo dreunen blijkbaar toch wel een pietsje door. Ze vond het geen probleem, ze was alleen nieuwsgierig.![]()
youtube.. heb ik lesje 1 gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
Waar hebben jullie jill vandaan? Ik vind alleen maar onbetrouwbare torrents
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed zoeken naar echte vintage in tweedehands winkeltjes. Die jurken vallen een stuk kleiner, ik pas zelfs een gewone S uit de jaren '60
.
Dat is echt een zéér puike foto!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef sigme het volgende:
Over kort haar als kind; vroeger was ik een jongetje![]()
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Iemand nog een fijne salade die ik straks kan maken na de jillian?
Ik zag laatst een met groene erwtjes geloof ik?
Ik Dm je wel ffquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
Waar hebben jullie jill vandaan? Ik vind alleen maar onbetrouwbare torrents
doperwtjes, munt en feta.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Iemand nog een fijne salade die ik straks kan maken na de jillian?
Ik zag laatst een met groene erwtjes geloof ik?
Ik ga even een rondje doen via Google Streetview!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=852294
Tegen de tijd dat ze er zijn kan ik alle ondergronden op blote voeten aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is echt een zéér puike foto!![]()
Over sokken gesproken: pakketje op het postkantoor was iets anders.![]()
Nog steeds in afwachting dus!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef minilot het volgende:
Oe, ijskoud bier voor 1,89 pond per pint bij The Odd Bottle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |