Liked eveneens!quote:
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.quote:
Heuy, dat ga ik donderdag ook doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben een beetje brak, heb honger en lig bij de bloedbank naast een apparaat wat de hele tijd piept.
Ssst! dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.![]()
Laatste keer dat ik doneerde kwam ik als tweede binnen en was mijn zakje eerder vol. I wonquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ssst! dat wil ik niet horen
Over de bloedbank: af en toe een vuist maken helpt dat het bloed beter stroomt. Piepen betekent meestal dat het langzaam gaat.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er meteen maar een planning in:
O: havermout met frambozen
T: 2 volkorenknackebrod. 1 met pindakaas, 1 met hagelslag
L: 1 courgette, 1 aubergine, 1 paprika. Geroosterd, geserveerd met citroensap en wat geitenkaas. 1 zoete aardappel
T: zodra ik door de sneeuw durf een gekookt eitje
T: zodra ik door de sneeuw durf, yoghurt met wat muesli
D: vispakketje en broccoli
T: appel met rozijnen en kaneel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes echt top de laatste tijd!
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef the85mc het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe snel het gaat, minuut of 5-6? Bij mij loopt het normaal niet zo heel snel, laatste keer andere arm ging wel beter.
Toch nog best veel donoren hier in dit topic, nice slankies
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaatsquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :p
Ja hoi, breng dat lekkers eens een half uurtje verderop?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]eitje echt perfect gekookt, nog een béétje zacht van binnen
O: dingespannenkoek (2 gr)
L: zie foto(75 gr sla, 3 kerstomaatjes, 1 gekookt ei, 120 gr gerookte kip) (2 gr kh)
T: 50 gr jonge volvette kaas & paar cabernossi (0 gr)
D: pittige gehaktballetjes met een salade (10 gr kh)
Nu snel mn L eten!
Heb in Duitsland gedoneerd. Je krijgt iets van 20 euro voor bloed, 50 of 60 voor trombocyten. Plasma weet ik niet. Bloed is 'gewoon' een commercieel product.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaats
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik doe dat zelfs zonder dat er een financiele vergoeding tegenover staat.
Maar afijn, het resultaat was 424 ml plasma in 50 minuten. Toen was ik het zat en hebben ze de naald eruit getrokken.
Mijn hartslag was trouwens 47, die lijkt ook steeds langzamer te worden.
Wat probeerde je dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, ik ga vanaf morgen dus weer over op mijn 3 grote en 3 kleine maaltijden
Leek me aan 1 kant handig als overdag alleen middageten mee moest slepen en ik zit niet met gedonder met eten als ik naar een klant moet. Maar ehm, de vreetbuien vliegen me om de oren![]()
Gistermiddag chocola gegeten, net een hele reep!!! weggewerkt. Dus dit plan is een dikke faal [ afbeelding ]
Weer wat geleerd
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcalsquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat probeerde je dan?Heb ik denk ik gemist..!
Kan me voorstellen dat je met alleen middageten honger hebt idd!
Ah kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcals
Groot middageten, ongeveer 500 kcals
Groot avondeten, ongeveer 600 kcals
voor het slapen gaan kwark = 200 kcals
En als ik train dan eet ik meer.
Ik mis mijn tussendoortjes schijnbaar
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef MarMar het volgende:
voor Jag en XM
Wij zouden vandaag gaatjes in de oren gaan regelen voor de jongste, dat wil ze al maanden, ze heeft twee weken nachtjes lopen aftellen tot ze eindelijk mocht
Toen kwamen we aan en durfde ze niet meer *gniffel* Gelukkig zat alles nog in de verpakking, niets aan de hand
Ik denk dattie je fantastisch staat jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Zo! Trek in lekkers soms?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Herkenbaar, met die gaatjes.
LijstjeVan gisteren bestaat uit 1000 kcal ijs, een doner, salade van diverse rauwe groente en ontbijt.
Vandaag
o. plak brioche met roomboter, toast met zalm en twee keer toast met tomatenroomkaas
T. niets
l. Opscheplepel spinazie, 250 gram groene asperges en een half bakje witvis met broccoli crème
Volgende t en d weet ik nog niet. Wel trek en dorst, dus eerst maar drinken.
Een fikse, groene salade! Daar loop ik echt prima op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef Mixende_match het volgende:
Ik wordt ook donorMoet volgende week ergens ff voor een screening komen.
O. Ik wil zo hardlopen, maar ik heb honger.. Wat kan ik t best eten zonder steken oid te krijgen?
Dan moet ik maar geen foto's posten van mn zenuwblokkade over anderhalve weekquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.Te eng!
Ik vind de eerste pagina van dit topic ook knap griezelig. Vuist maken, naalden, bloed.. Kippenvel als ik het zelfs alleen maar typ!
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.
Ijs met pinda's en chocolade. Erg lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo! Trek in lekkers soms?!Wat voor ijs had je?
En brioche!Ik eet dat graag met roompaté.
![]()
Met zo'n snoet als mo heeft, ben je nooit echt op je doordeweeksquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!
1 2 3 4 5 | Borst Taille Lengte XS 36 84 - 90 70 - 74 112 S 38 88 - 94 74 - 78 112 M 40 92 - 98 80 - 84 113 L 42 98 - 104 86 - 90 115 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |