Liked eveneens!quote:
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.quote:
Heuy, dat ga ik donderdag ook doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben een beetje brak, heb honger en lig bij de bloedbank naast een apparaat wat de hele tijd piept.
Ssst! dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij leert het vanzelf af zodra de eerste golf van verliefdheid voorbij is en hij gekort wordt op sex.![]()
Laatste keer dat ik doneerde kwam ik als tweede binnen en was mijn zakje eerder vol. I wonquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ssst! dat wil ik niet horen
Over de bloedbank: af en toe een vuist maken helpt dat het bloed beter stroomt. Piepen betekent meestal dat het langzaam gaat.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er meteen maar een planning in:
O: havermout met frambozen
T: 2 volkorenknackebrod. 1 met pindakaas, 1 met hagelslag
L: 1 courgette, 1 aubergine, 1 paprika. Geroosterd, geserveerd met citroensap en wat geitenkaas. 1 zoete aardappel
T: zodra ik door de sneeuw durf een gekookt eitje
T: zodra ik door de sneeuw durf, yoghurt met wat muesli
D: vispakketje en broccoli
T: appel met rozijnen en kaneel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes echt top de laatste tijd!
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef the85mc het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe snel het gaat, minuut of 5-6? Bij mij loopt het normaal niet zo heel snel, laatste keer andere arm ging wel beter.
Toch nog best veel donoren hier in dit topic, nice slankies
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaatsquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, deed het voor het geld :p
Ja hoi, breng dat lekkers eens een half uurtje verderop?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]eitje echt perfect gekookt, nog een béétje zacht van binnen
O: dingespannenkoek (2 gr)
L: zie foto(75 gr sla, 3 kerstomaatjes, 1 gekookt ei, 120 gr gerookte kip) (2 gr kh)
T: 50 gr jonge volvette kaas & paar cabernossi (0 gr)
D: pittige gehaktballetjes met een salade (10 gr kh)
Nu snel mn L eten!
Heb in Duitsland gedoneerd. Je krijgt iets van 20 euro voor bloed, 50 of 60 voor trombocyten. Plasma weet ik niet. Bloed is 'gewoon' een commercieel product.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor geld? Doneer je in het buitenland dan? Of op marktplaats
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik doe dat zelfs zonder dat er een financiele vergoeding tegenover staat.
Maar afijn, het resultaat was 424 ml plasma in 50 minuten. Toen was ik het zat en hebben ze de naald eruit getrokken.
Mijn hartslag was trouwens 47, die lijkt ook steeds langzamer te worden.
Wat probeerde je dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, ik ga vanaf morgen dus weer over op mijn 3 grote en 3 kleine maaltijden
Leek me aan 1 kant handig als overdag alleen middageten mee moest slepen en ik zit niet met gedonder met eten als ik naar een klant moet. Maar ehm, de vreetbuien vliegen me om de oren![]()
Gistermiddag chocola gegeten, net een hele reep!!! weggewerkt. Dus dit plan is een dikke faal [ afbeelding ]
Weer wat geleerd
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcalsquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat probeerde je dan?Heb ik denk ik gemist..!
Kan me voorstellen dat je met alleen middageten honger hebt idd!
Ah kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Groot ontbijt, ongeveer 500 kcals
Groot middageten, ongeveer 500 kcals
Groot avondeten, ongeveer 600 kcals
voor het slapen gaan kwark = 200 kcals
En als ik train dan eet ik meer.
Ik mis mijn tussendoortjes schijnbaar
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef MarMar het volgende:
voor Jag en XM
Wij zouden vandaag gaatjes in de oren gaan regelen voor de jongste, dat wil ze al maanden, ze heeft twee weken nachtjes lopen aftellen tot ze eindelijk mocht
Toen kwamen we aan en durfde ze niet meer *gniffel* Gelukkig zat alles nog in de verpakking, niets aan de hand
Ik denk dattie je fantastisch staat jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Zo! Trek in lekkers soms?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Herkenbaar, met die gaatjes.
LijstjeVan gisteren bestaat uit 1000 kcal ijs, een doner, salade van diverse rauwe groente en ontbijt.
Vandaag
o. plak brioche met roomboter, toast met zalm en twee keer toast met tomatenroomkaas
T. niets
l. Opscheplepel spinazie, 250 gram groene asperges en een half bakje witvis met broccoli crème
Volgende t en d weet ik nog niet. Wel trek en dorst, dus eerst maar drinken.
Een fikse, groene salade! Daar loop ik echt prima op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef Mixende_match het volgende:
Ik wordt ook donorMoet volgende week ergens ff voor een screening komen.
O. Ik wil zo hardlopen, maar ik heb honger.. Wat kan ik t best eten zonder steken oid te krijgen?
Dan moet ik maar geen foto's posten van mn zenuwblokkade over anderhalve weekquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaatjes. Ik probeer het zelf al vijfentwintig jaar. Tevergeefs.Te eng!
Ik vind de eerste pagina van dit topic ook knap griezelig. Vuist maken, naalden, bloed.. Kippenvel als ik het zelfs alleen maar typ!
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Denken jullie dat deze jurk mij staat?
Wil een jurk voor diplomauitreiking kopen. Die is nog wel even weg, maar ben toch een beetje aan 't spieken bij TopVintage enzovoorts.
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.
Ijs met pinda's en chocolade. Erg lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo! Trek in lekkers soms?!Wat voor ijs had je?
En brioche!Ik eet dat graag met roompaté.
![]()
Met zo'n snoet als mo heeft, ben je nooit echt op je doordeweeksquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! Maar wel zorgen dat de rest ook klopt. Schoenen, kapsel, makeup. Alleen zo'n jurk en verder helemaal op je doordeweeks, dat werkt niet!
1 2 3 4 5 | Borst Taille Lengte XS 36 84 - 90 70 - 74 112 S 38 88 - 94 74 - 78 112 M 40 92 - 98 80 - 84 113 L 42 98 - 104 86 - 90 115 |
Ondanks dat de jurk niet mijn smaak is, eens met Tinkquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jurk leuk, maar wel erg opvallend en heel vrouwelijk. Of hij staat je geweldig of hij staat niet. Geen tussenweg. Ik zou 'm bestellen.
Jawel hoor. Spoilertje eromheen, en als ik er per ongeluk op klik dan ben ik een kwartier later wel weer bijgekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan moet ik maar geen foto's posten van mn zenuwblokkade over anderhalve week
Da's ook weer zo!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met zo'n snoet als mo heeft, ben je nooit echt op je doordeweeks
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Probleem is een beetje: de maat. Ik twijfel tussen M en L. Op 't moment zou ik voor L gaan, maar m'n maten zijn voor een deel al richting M aan 't gaan.
M'n ouders komen woensdag, dus als ik 'm vandaag bestel dan is hij er zeker voor dinsdag (gratis versturen in Nederland).
[ code verwijderd ]
Oeiquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik had op m'n 7e ook een oorbel
Maak je er een streefjurkje van Mo!
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.
Dan ook de 'hibiscus' in M bestellen om de maat te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.
Gniffel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor. Spoilertje eromheen, en als ik er per ongeluk op klik dan ben ik een kwartier later wel weer bijgekomen.
(Ik heb het zelfs als het nep is. Als ik een aflevering van House MD zie dan zit ik ongeveer een kwart van de tijd naar het plafond te turen en door de hersenboorsmachines heen te neurien)
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef An24 het volgende:
Mo: ik vind het moeilijk om ja te zeggen. Laatst liet je zien waar jij je erg lekker in voelt en dat was lekker stoer. Ik vind het jurkje erg liefelijk. Daarnaast is het totaal niet mijn stijl. Als ik eerlijk ben zou ik in jou situatie qua stijl iets 'meer strak' kiezen. Maar aan mijn mening heb je nu natuurlijk niets meer
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik had op m'n 7e ook een oorbel
Maak je er een streefjurkje van Mo!
Ik had gewoon zo'n knopje en later zo'n ringetje, had toen ook nog altijd een ketting om, en strepen aan de zijkanten van m'n haarquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei![]()
Ja dat was helemaal hip he! Ik had ook jochies met Nike-tekentjes in hun oor in mijn klas zitten
Huuu.
Zelf had ik op mijn 4e al oorbellen, vonden m'n ouders leuk geloof ik. En nu ben ik allergisch
Superboks! Wijde, versleten broeken en gypen doordeweeks, maar een stukje kledingkast reserveren als vrolijke theatergarderobe voor leuke feestjes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maar
Dan is het een ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik draag doorgaans inderdaad lekker 'stoere' kleding, maar van tijd tot tijd juist het tegenovergestelde vind ik ook erg leuk. Zolang het m'n garderobe niet gaat overheersen, zeg maar
Van dat rijtje met jouw afmetingen, zijn de achterste getallen wat je nu meet? Dan is L je veel te groot joh! Zo'n jurk moet wel echt goed aansluiten om de taille, anders lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan zou ik sowieso moeten wachten tot ze hem weer hebben, maar als ik de L moet hebben kan ik 'm nu bestellen zodat m'n ouders 'm mee kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De M is uitverkocht, ik zou de L bestellen.
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef MarMar het volgende:
@Tink beter dat ze even goed kijken in elk geval, doe je een beetje rustig aan?
Het is een diploma-uitreiking, geen sollicitatie!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mo, ik vind het model mooi maar de print te druk. Hebben ze 'm niet in een effen stofje?
Ik kreeg al op m'n tweede gaatjes. Ik had op een gegeven moment al m'n haar afgeknipt (nadat ik de Barbies van m'n zus gekortwiekt had). De kapper kon er niets meer mee, dus alles moest er af. Ik was net een jongetje. Gelukkig kwam m'n moeder op het geweldige idee om me dan maar oorbellen in te doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei![]()
Ja dat was helemaal hip he! Ik had ook jochies met Nike-tekentjes in hun oor in mijn klas zitten
Huuu.
Zelf had ik op mijn 4e al oorbellen, vonden m'n ouders leuk geloof ik. En nu ben ik allergisch
Ik vind 'm wel leuk! En neequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mo, ik vind het model mooi maar de print te druk. Hebben ze 'm niet in een effen stofje?
Maattabel bekeken, gok ook dat L te groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van dat rijtje met jouw afmetingen, zijn de achterste getallen wat je nu meet? Dan is L je veel te groot joh! Zo'n jurk moet wel echt goed aansluiten om de taille, anders lijkt het nergens op.
Zo'n periode had ik ook. Maar dan vooral omdat mijn buurjongetje tijdens het kappertje spelen mijn lange vlechten had afgeknipt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had op een gegeven moment al m'n haar afgeknipt (nadat ik de Barbies van m'n zus gekortwiekt had). De kapper kon er niets meer mee, dus alles moest er af. Ik was net een jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
kan je hier niks vinden? http://www.theprettydress(...)iew-all-dresses.htmlquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all. Dan wacht ik even tot ze iets naar m'n gading in M hebben
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo'n periode had ik ook. Maar dan vooral omdat mijn buurjongetje tijdens het kappertje spelen mijn lange vlechten had afgeknipt.
Dit was ik, de ochtend na het voorval:
[ afbeelding ]
I know!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ghehehe, je leek op Macaulay Culkin daar, minilot!
*scroll scroll scroll*quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je hier niks vinden? http://www.theprettydress(...)iew-all-dresses.html
als ik naar de states ga, dan ga ik zo los op de kleding daarquote:
Dat is gewoon slechte service, zou ik geen genoegen mee nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies, jullie bestellen toch vaker iets via internet?
Wij zitten nu al dagen te wachten op een pakketje, zien iedere dag na het verstrijken van de bezorgtijd de dag wéér eentje vooruitfloepen ('aangepaste bezorgdag'!), en na een telefoontje vandaag blijkt het weggeraakt te zijn op het distributiecentrum. Ja, zet dàt dan eens eerlijk op de site, als we met ons nummer inloggen, ipv dat schijnheilige telkens de dag eentje vooruitzetten!
Volgens de pinnige mevrouw had de winkel dan maar voor een (nog) duurdere bezorging moeten kiezen, 98% van de pakjes kwam heus wel aan, ze hadden nu eenmaal 400.000 pakketten per dag, dus. meer kon je ook niet verwachten, want het was gewoon mensenwerk. Ben ik nu een ouderwets fossiel, dat ik sprakeloos sta van zo weinig service en betrouwbaarheid, van onze voormalige posterijen?
Was het via PostNL? Dat is de laatste tijd echt drama, qua pakketjes. Althans, in mijn beleving (zowel privé als op mijn werk)quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:09 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies, jullie bestellen toch vaker iets via internet?
Wij zitten nu al dagen te wachten op een pakketje, zien iedere dag na het verstrijken van de bezorgtijd de dag wéér eentje vooruitfloepen ('aangepaste bezorgdag'!), en na een telefoontje vandaag blijkt het weggeraakt te zijn op het distributiecentrum. Ja, zet dàt dan eens eerlijk op de site, als we met ons nummer inloggen, ipv dat schijnheilige telkens de dag eentje vooruitzetten!
Volgens de pinnige mevrouw had de winkel dan maar voor een (nog) duurdere bezorging moeten kiezen, 98% van de pakjes kwam heus wel aan, ze hadden nu eenmaal 400.000 pakketten per dag, dus. meer kon je ook niet verwachten, want het was gewoon mensenwerk. Ben ik nu een ouderwets fossiel, dat ik sprakeloos sta van zo weinig service en betrouwbaarheid, van onze voormalige posterijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |