Hehe, jaquote:
Waar zat die van jullie dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ja
Maar ook in onze eigen basis, toen we dachten dat jullie ons gevonden hadden.
We waren al aan het evacueren
In de jungle, dichtbij waar jullie een stuk jungle in de hens hadden gezetquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waar zat die van jullie dan?We hebben heel dat berggebied + snowbiome uitgekamt
HazardT heeft het me nu laten zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waar zat die van jullie dan?We hebben heel dat berggebied + snowbiome uitgekamt
Hehe ik zal in de volgende base vs base iedereen van mijn team een stuk cake geven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HIEP HOI!! taart uitdelen kut!
Maak dan een servertje met muziek en een partytent + cake!![]()
En tnt afsteken, is het zeker een KNALfeest! Hahahahhahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hehe ik zal in de volgende base vs base iedereen van mijn team een stuk cake geven.
Ja kan wel met skype. Maar ik weet nog niet wanneer we het volgende potje/event doen. Nu iig eventjes niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:33 schreef vogelkooi het volgende:
Met zijn drieén opermachtig maar als we los van elkaar zijn slaan we nog geen deuk in en pakje boter.
Topiek/mender, die andere hadden team speak oid. Kan dat met ons team ook? makkelijker spelen zonder te typen.
Geen idee, niet veelquote:Op zondag 22 april 2012 03:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doe jij nog wakker te zijn?
Goed ideequote:Op zondag 22 april 2012 03:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Idem
Net LoL gedaan, nu denk ik een filmp of serie op de harde schijf zoeken die ik nog niet heb gezien.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, 1e half-geslaagde maanlanding in Kerbal Space Program
[ afbeelding ]
Spel gekocht of gedownload?quote:Op zondag 22 april 2012 13:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, een topper in wording![]()
Voerde vanmorgen nog een maanlanding uit, brandstof was echter voortijdig op dus butste met 600 m/s op de maan
Gedownload, da's versie 1.3 nogwat die nu als demo aangeboden wordt en geen frequente updates meer krijgt. De nieuwste versie (1.4 nogwat) kost 15 dollar en wordt wél geregeld bijgewerkt. Zodra er nieuwe planeten toegevoegd worden ga ik tot aankoop over denk ikquote:
Dat ziet er fucking vet uit. Je hebt ook een spel heet Orbit. Is ongeveer hetzelfde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |