Geen idee, niet veelquote:Op zondag 22 april 2012 03:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doe jij nog wakker te zijn?
Goed ideequote:Op zondag 22 april 2012 03:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Idem
Net LoL gedaan, nu denk ik een filmp of serie op de harde schijf zoeken die ik nog niet heb gezien.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, 1e half-geslaagde maanlanding in Kerbal Space Program
[ afbeelding ]
Spel gekocht of gedownload?quote:Op zondag 22 april 2012 13:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, een topper in wording![]()
Voerde vanmorgen nog een maanlanding uit, brandstof was echter voortijdig op dus butste met 600 m/s op de maan
Gedownload, da's versie 1.3 nogwat die nu als demo aangeboden wordt en geen frequente updates meer krijgt. De nieuwste versie (1.4 nogwat) kost 15 dollar en wordt wél geregeld bijgewerkt. Zodra er nieuwe planeten toegevoegd worden ga ik tot aankoop over denk ikquote:
Dat ziet er fucking vet uit. Je hebt ook een spel heet Orbit. Is ongeveer hetzelfde.quote:
Hoe vet zou het zijn als je dit in Minecraft hebt.quote:
hahaha, of niequote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je dit in Minecraft hebt.
Dat je dus een spaceship kan bouwen en met z'n allen in kan en daarna naar een andere Minecraft wereld.
Sowieso lijkt me graafmachines en shit bouwen wel tof.quote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je dit in Minecraft hebt.
Dat je dus een spaceship kan bouwen en met z'n allen in kan en daarna naar een andere Minecraft wereld.
Je hebt wel een graafmachine plugin voor MC.quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me graafmachines en shit bouwen wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |