Kom vechten junge!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eh.. nou eh... tja ehm.. kan nu niet nou groetjes!
Nou ja, het is voor een barbecue, maar we zitten zelf waarschijnlijk binnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:58 schreef vogelkooi het volgende:
Zo zomer is het niet buiten is binnen neem ik aan.
HIEP HOI!! taart uitdelen kut!quote:
Gister op die bergen zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
En toch zaten we hem op aardig wat momenten flink te knijpen
Hehe, jaquote:
Waar zat die van jullie dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ja
Maar ook in onze eigen basis, toen we dachten dat jullie ons gevonden hadden.
We waren al aan het evacueren
In de jungle, dichtbij waar jullie een stuk jungle in de hens hadden gezetquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waar zat die van jullie dan?We hebben heel dat berggebied + snowbiome uitgekamt
HazardT heeft het me nu laten zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waar zat die van jullie dan?We hebben heel dat berggebied + snowbiome uitgekamt
Hehe ik zal in de volgende base vs base iedereen van mijn team een stuk cake geven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HIEP HOI!! taart uitdelen kut!
Maak dan een servertje met muziek en een partytent + cake!![]()
En tnt afsteken, is het zeker een KNALfeest! Hahahahhahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hehe ik zal in de volgende base vs base iedereen van mijn team een stuk cake geven.
Ja kan wel met skype. Maar ik weet nog niet wanneer we het volgende potje/event doen. Nu iig eventjes niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:33 schreef vogelkooi het volgende:
Met zijn drieén opermachtig maar als we los van elkaar zijn slaan we nog geen deuk in en pakje boter.
Topiek/mender, die andere hadden team speak oid. Kan dat met ons team ook? makkelijker spelen zonder te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |