Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.quote:
geen basisplaats bij Everton hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.
Enige verschil is alleen dat die wel kunnen voetballen en daardoor wel in het buitenland kunnen blijven
Niet weten waar je over praatquote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen basisplaats bij Everton hebben
quote:AMSTERDAM - Oud-Ajacied John Heitinga zegt dat hij binnen vijf jaar weer bij Ajax wil spelen. Op dit moment speelt hij in de Premier League bij Everton. Zijn contract loopt door tot 2014. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax', zegt Heitinga.
Heitinga vertrok in 2008 uit Amsterdam om voor Atletico Madrid te spelen. Het seizoen erop tekende hij bij Everton. Tegenover NUsport maakt hij duidelijk dat hij snel weer in Amsterdam wil voetballen. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax. Wellicht sneller.' Heitinga wil van waarde zijn voor Ajax. 'Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35ste weer in de Arena spelen.' Ook laat hij weten dat hij Ajax altijd nog volgt. 'De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat.' (BRAM PEULERS)
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.quote:Goed nieuws uit Londen: Rafael van der Vaart keert terug bij Ajax. Helaas dit seizoen nog niet, en ook niet volgend seizoen, maar Raffie wil zijn carrière over drie à vier graag afsluiten bij de mooiste club van allemaal.
In het AD zegt Van der Vaart dat hij geen terugkeer wil à la Jari Litmanen: ‘Jari was niet meer top, je zag slechts af en toe een glimp. Achteraf heel jammer.’ Rafael ziet meer in een terugkeer à la Cocu bij PSV. ‘Als ik vooraf weet dat ik zo’n zelfde impact kan hebben, dan keer ik zéker terug in Nederland.’
Het zou natuurlijk beter zijn als Van der Vaart een rentree à la Frank Rijkaard zou ambiëren, die in 1993 terugkeerde op het oude nest en twee jaar later de Champions League won. Misschien dat Raf er niet aan dacht omdat hij toen net 10, 11 jaar was. Maar toch.
Heitinga
In hetzelfde AD zegt ook Johnny Heitinga dat hij ‘zeker’ zal terugkeren. Dat zegt hij overigens wel vaker, maar het blijft goed om te horen. Volgend seizoen is waarschijnlijk nog te vroeg, hoewel Ajax wel een type-Heitinga zou kunnen gebruiken als Jan Vertonghen de Arena mocht verlaten.
tis toch zo hequote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet weten waar je over praat!!
Hunter ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Van der Vaart komt NOOIT terug. Laat zijn vrouw niet nog een keer uitmaken voor hoertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Deze manquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Luukjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijven
Narsingh schijnt al bijna rond te zijn voor 5 miljoen ongeveer geloof ik. Moisander hoef ik niet. Maar we hebben ook nog een rechtsback nodig Met vd Wiel die weg gaat. We hebben nu alleen van Rhijn en anders gaat de Boer daar zeker weer een aantal keer anita neerzettenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?quote:
Ahmadi 10 miljoenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahmadi 10 miljoen
De Vrij 8 miljoen
Clasie 15 miljoen (want lang contract)
Vlaar 4 miljoen
Guidetti 30 miljoen City kennende
Kom maar hoorMag ze allemaal hebben voor de juiste prijs.
Omdat ze niet beide kunnen spelen tegelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.
Waarom niet?
Ach joh dat was een beetje pesten. Ik weet heus wel dat jongens als Steven het hart op de verkeerde plek hebben zitten maar dat hart zal nooit meer de goeie kant opgroeien joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.
Haha, Clasie 15 miljoen, Ahmadi 10 miljoen. Dat geloof je toch zelf zeker niet? En de Vrij krijg je ook geen 8 miljoen voorquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahmadi 10 miljoen
De Vrij 8 miljoen
Clasie 15 miljoen (want lang contract)
Vlaar 4 miljoen
Guidetti 30 miljoen City kennende
Kom maar hoorMag ze allemaal hebben voor de juiste prijs.
Verdedigers zijn helaas altijd goedkoper.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:11 schreef ValHallen het volgende:
De Vrij voor 8 miljoen is een koopje.
Vergis je niet in van Geel hoor, die perst dat er nog wel uitquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Als hij het wel meent , is het wel erg zielig.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is het Ajaxtopic, dus ga eens weg met die Feijenoordonzin
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man vrouwhet inzicht
de finesse
Als Wijnaldem en Fer al 11 miljoen opleverenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Vergis je niet in van Geel hoor, die perst dat er nog wel uit
Daar verkoop je over het algemeen ook minder shirtjes van. Of je moet een ultieme cultheld zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verdedigers zijn helaas altijd goedkoper..
maar dan slechterquote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk 't niet. Gewoon de nieuwe 'flavor of the month'.
Soort eriksen en strootman.
Boerrigterquote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk 't niet. Gewoon de nieuwe 'flavor of the month'.
Soort eriksen en strootman.
Hoe duur is zo'n flesje?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kijk wat ze hier bij de slijter in Duivendrecht verkopen:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/545/photoux.jpg (copy/paste deze link) ]
Als je dat ding nou gewoon rechtop zet. Hippe fles welquote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kijk wat ze hier bij de slijter in Duivendrecht verkopen:
[ afbeelding ]
Dan ga ik maandag even langs denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Mijn vriendin had em voor me gekocht, maar volgens mij 13,50.
En Fischerquote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
Hebben we wel een centrum spits nodig? We hebben Kolbeinn en achter de hand nog de Jong die ook in de punt kan. Dan kan je dat opvangen met de vele middenvelders die we hebben.
Misschien wil hij de Jong gewoon op een plek laten focussen in het middenveld, het is ook niet alsof hij de meest scorende spits is. En fischer is nog net te jong, dus het is op zich geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
Hebben we wel een centrum spits nodig? We hebben Kolbeinn en achter de hand nog de Jong die ook in de punt kan. Dan kan je dat opvangen met de vele middenvelders die we hebben.
Nee in het centrum van Duivendrecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:29 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dan ga ik maandag even langs denk ik.
Gewoon op het station zit die slijterij?
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien wil hij de Jong gewoon op een plek laten focussen in het middenveld, het is ook niet alsof hij de meest scorende spits is. En fischer is nog net te jong, dus het is op zich geen overbodige luxe.
Nee, staat ook op voetbalzone en voetbalprimeurquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tarado het volgende:
Is dit een grap?twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Och zou niet verkeerd zijn. Voor hem. Voor Ajax.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tarado het volgende:
Is dit een grap?twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Dat dacht ik ook eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou worden
Ik bedoelde eigenlijk aankomend seizoen. Ik ga er onbewust al van uit dat dit seizoen voorbij is hahaquote:
Dat begrijp ik, dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk aankomend seizoen. Ik ga er onbewust al van uit dat dit seizoen voorbij is haha
Dat wel ja, maar Fischer als enige back-up moet je ook niet willen. Alhoewel het niet de meest noodzakelijke positie is, lijkt het me wel handig als er een spits bij komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou worden
Als Boelykin blijft?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar Fischer als enige back-up moet je ook niet willen. Alhoewel het niet de meest noodzakelijke positie is, lijkt het me wel handig als er een spits bij komt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Wessiej het volgende:
Danny Blind naar Volendam...het scholletje naar de palingen.
Tsjah als Ajax niet kampioen wordt dan is het wel triest, maar we geloven in het kampioenschap toch?quote:
Blind deed het als trainer niet heel erg beroerd. Hij won nog de beker, dus we hebben magerdere jaren gekend.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Och zou niet verkeerd zijn. Voor hem. Voor Ajax.
Misschien niet voor Volendam als ik er zo over nadenk. Dat dan wel. Maar de druk bij Volendam is ook weer niet zooooooooo hoog
Blind heeft wel veel slechte spelers aangekocht. Zoals Cvitanich.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blind deed het als trainer niet heel erg beroerd. Hij won nog de beker, dus we hebben magerdere jaren gekend.
ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
Voor de OP tot het kampioenschap?
[ afbeelding ]
Zou dope zijn iddquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon L. de Jong mang, fuck it. We hav ze money, mulit- inzetbaar, siem en luuk liefde etc.
Mooi.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Moisander, Viergever en Nuytinck in beeld bij Ajax
20 april 2012 Auteur: Pieter Zwart
Tags: Bram Nuytinck, Jan Vertonghen, Nick Viergever, Niklas Moisander
Naast Niklas Moisander heeft Ajax ook Nick Viergever en Bram Nuytinck in het vizier voor de opvolging van aanvoerder Jan Vertonghen. Dit meldden bronnen binnen Ajax aan Ajax1.nl. De Belg vertrekt waarschijnlijk na dit seizoen uit Amsterdam. Er is vooral veel interesse vanuit Engeland en gezien zijn goede spel in de afgelopen weken, zal die interesse alleen nog maar verder toenemen.
De interesse in Moisander is inmiddels redelijk concreet, maar ook Viergever en Nuytinck staan hoog op het lijstje van de Amsterdammers. De bij Sparta opgeleide Viergever brak dit seizoen definitief door in het centrum van AZ. Hij is opbouwend sterk en heeft een goede tackle in huis. Er heersen binnen Ajax echter twijfels over zijn duelkracht, die ondanks zijn lengte van 1.87 meter beperkt is. Viergever staat in Alkmaar tot de zomer van 2014.
Nuytinck heeft al twee seizoenen een basisplaats in het centrum van NEC. Daarnaast is hij al enige tijd aanvoerder van Jong Oranje, waar hij veel indruk maakt. Dit is verscheidene clubs uit de Italiaanse Serie A ook opgevallen en een transfer naar Italië behoort deze zomer tot de mogelijkheden. Nu heeft Ajax zich echter ook gemeld voor de 21-jarige Nuytinck, die nog een contract in Nijmegen heeft tot medio 2015.
quote:Ajax wil Narsingh en Assaidi
20 april 2012 Auteur: Jermaine Ellenkamp
Tags: Luciano Narsingh, Miralem Sulejmani, Oussama Assaidi, SC Heerenveen
Luciano Narsingh en Oussama Assaidi staan hoog op het verlanglijstje van Ajax. Dat hebben bronnen binnen Ajax laten weten aan Ajax1.nl. De twee spelers die wekelijks deel uitmaken van de voorhoede van SC Heerenveen hebben een contract tot 2013. Ajax gaat er vanuit dat Miralem Sulejmani na dit seizoen vertrekt.
Narsingh gaf in januari dit jaar al aan dat hij graag met zijn vriend Assaidi naar Ajax vertrekt. De aanvallers groeiden beide op in Amsterdam. Assaidi speelde dit seizoen 23 wedstrijden voor de Friese ploeg, hij was acht keer trefzeker. Narsingh speelde al 30 wedstrijden en schoot de bal zes keer het net.
Is dat het uitshirt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef J2T het volgende:
Ik hoop niet dat het deze wordt; http://yfrog.com/ocjy3ezj
Lijkt net een keepers shirt.
ja. Is nu wel minder geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Elke keer internal error in gateway op mijn mobiek. Ik heb hi, meer mensen last van?
ja, wordt wel minder geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Elke keer internal error in gateway op mijn mobiek. Ik heb hi, meer mensen last van?
Wel handig voor koninginnedagquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef J2T het volgende:
Ik hoop niet dat het deze wordt; http://yfrog.com/ocjy3ezj
Lijkt net een keepers shirt.
Of nog erger Volendamquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters rotten ze op met dat Oranje uitshirt, we zijn gvd geen nederlands elftal.
Die 2012 in het plaatjequote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:‘Ajax maakt ‘tegen alle afspraken in’ jacht op talenten van concurrentie’
Vrijdag, 20 april 2012 om 09:28
Ajax heeft zich de afgelopen tijd niet geliefd gemaakt bij de andere clubs in de Eredivisie. De Amsterdammers zouden ‘tegen alle afspraken in’ actief jacht maken op hun talenten en daar zijn de jeugdopleidingen van veel clubs over. Ajax zou zich ondertussen van geen kwaad bewust zijn.
Diverse jonge voetballers verhuizen van de ene naar de andere club en daar zijn velen in het betaald voetbal ongerust, teleurgesteld of boos over. Dat meldt de Volkskrant. Met name Ajax is de laatste tijd bezig de jeugdopleiding te versterken en probeert daartoe actief om talenten naar Amsterdam te halen. Voor volgend seizoen heeft Ajax zich al verzekerd van de komst van spelers van FC Utrecht, Sparta Rotterdam, PSV, AZ en sc Heerenveen.
Onder hen zijn jongens van dertien en veertien jaar oud. Spelers tot zestien hebben geen contract en derhalve is een overstap niet verboden, maar desondanks reageren andere clubs verbolgen. De topclubs in Nederland hebben een gentleman’s agreement en het lijkt erop dat de heersende opvatting is dat dit geschonden wordt door Ajax.
Gezeur om niks zeg.quote:Ajax wuift kritiek weg
Wim Jonk pareert de kritiek op Ajax. 'het is het verhaal van de pot en de ketel. Het gebeurt bij ons ook dat een jongen opeens naar een andere club verhuist. Het gaat hier bovendien om de individuele keuze van de speler. Als een jongen weg wil bij een club, moet die club misschien ook in de spiegel kijken', zegt Jonk die benadrukt dat het contact veelal via de clubs gaat. 'maar het kan dat het eerste contact verloopt via de scouting.
Wat maak jij je toch druk man, zullen wel de zenuwen zijn omdat je eigen club nog helemaal niets heeft behalve een goed seizoen, maar met kampioen 2012 maar even wachten tot we het echt zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 2012 in het plaatje. Ik weet met 99% zekerheid dat Ajax kampioen wordt, but can I remind you to a little game AC Milan - Liverpool?
3-0 voorstaan in rust, de beker al zoenen in de eerste helft na de 3-0 en tijdens de rust......
Om na penalties en een legendarische Jerzey Dudek (Hey, die won ook al de laatste Europese prijs met een Nederland team) de prijs uit handen te zien glippen.
De arrogantie
....... Dat is toch exact mijn punt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maak jij je toch druk man, zullen wel de zenuwen zijn omdat je eigen club nog helemaal niets heeft behalve een goed seizoen, maar met kampioen 2012 maar even wachten tot we het echt zijn
Dan weet je toch ook meteen wat ik bedoel? Die vergelijking met Liverpool in die finale gaat toch niet op manquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
....... Dat is toch exact mijn punt?.
Iedereen is boosquote:Ajax rooft jeugdspelers overal vandaan
Door: redactie − 20/04/12, 08:27
Halve Eredivisie is boos en teleurgesteld
De jeugdopleidingen van veel clubs zijn boos op Ajax. Zij zeggen dat de club 'tegen alle afspraken in' actief jaagt op hun talenten. Ajax is zich van geen kwaad bewust.
Clubs in het betaald voetbal zijn ongerust, teleurgesteld of boos over de verhuizing van jonge spelers van de ene naar de andere club. Vooral Ajax is momenteel actief bezig talenten van elders naar Amsterdam te halen, als versterking van de jeugdopleiding.
Ajax heeft voor volgend seizoen al spelers van FC Utrecht, Sparta, PSV, AZ en Heerenveen aan zich gebonden, onder wie jongens van 13 en 14. Hoewel dat niet verboden is, aangezien jongens tot 16 geen contract hebben, reageren andere clubs ontstemd. Nu het geld schaars is, beschouwen ze opleiden als steeds belangrijker.
Clubs vragen zich af voor wie ze nog opleiden of hekelen de handelwijze van in dit geval Ajax, dat volgens die clubs eerst met de talenten en hun ouders praat alvorens de 'oude' club in te lichten. Technisch manager Marcel Brands van PSV oordeelt dat het herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV, om van elkaars spelers af te blijven, is geschonden, nu de 13-jarige Mink Peeters van PSV naar Ajax vertrekt. 'Wij wisten van niets.'
De overgang van talenten van de ene club naar de andere is al jaren gemeengoed, maar technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht pleit voor overleg. 'Ik stel voor dat we van elkaars jongens afblijven tot ze 16 zijn.' Ook wil Booy een hogere opleidingsvergoeding. Die bedraagt nu 12.500 euro per jaar, niet genoeg om de gemaakte kosten te dekken.
FC Utrecht ziet Ché Nunnely (13) en Guido Janssen (15) naar Ajax vertrekken. Booy: 'De contacten zijn niet correct verlopen. De jongens zijn eerder benaderd dan afgesproken. Als het goed is, belt een hoofd opleidingen eerst met zijn collega. Bij ons wist Henny Lee van niets. Ajax pretendeert zo'n goede opleiding te hebben, maar ze lopen alleen te shoppen. Ze hebben maling aan alles en slaan afspraken in de wind. Als je ze daarop aanspreekt, weten ze niet waarover je het hebt. Of ze vaardigen naar een regulier overleg een coördinator van de onderbouw af.'
AZ verliest aanvaller Ezra Walian (14) aan Ajax. 'Ook dat is niet netjes gegaan', aldus technisch directeur Stewart. Ajax benaderde volgens hem eerst de speler, een veel scorende aanvaller die al jaren in de Alkmaarse opleiding zit. 'Ik heb nog geprobeerd hem te behouden, maar dat had geen zin meer. Het is goed als we in breed gremium over de problematiek spreken, want die gaat het hele betaald voetbal aan.'
Sparta zag Melvin Vissers (16) naar Ajax vertrekken alsmede Nabi Hakimzadeh, een jongen van 15 die eerder uit de opleiding van Ajax viel en via Sparta terugkeert in Amsterdam. PSV betreurt dus de overgang van Mink Peeters, die op Twitter aangaf dat hij alleen verhuist omdat hij van Ajax in Nijmegen op school mag blijven. 'Ik neem die jongen niets kwalijk', aldus Brands. 'Het gaat erom dat wij van Ajax niets hebben gehoord. Naar mijn weten bestond er een gentleman's agreement tussen Ajax, Feyenoord en PSV. Dat is op deze manier niets waard. Hierbij is niemand gebaat. Zo krijgen we wildwest.'
Wim Jonk, als lid van het technisch hart van Ajax verantwoordelijk voor de jeugd, is zich van geen kwaad bewust. 'Het is het verhaal van de pot en de ketel. Het gebeurt bij ons ook dat een jongen opeens naar een andere club verhuist. Het gaat hier bovendien om de individuele keuze van de speler. Als een jongen weg wil bij een club, moet die club misschien ook in de spiegel kijken.' Jonk, nog niet zo lang actief in de nieuwe structuur bij Ajax, weet niet anders dan dat Ajax juist handelt, door eerst met de club te praten. 'Maar het kan dat het eerste contact verloopt via de scouting.
Bron: de Volkskrant
Want het is onmogelijk dat Ajax het nu uit handen geeft? Alles behalve dat! Het is ZEER ONWAARSCHIJNLIJK, maar verkoop de beer zijn huid niet voor hij geschoten is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook meteen wat ik bedoel? Die vergelijking met Liverpool in die finale gaat toch niet op man
Het grote verschil is 1 wedstrijd of 6 punten uit 4 wedstrijden, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want het is onmogelijk dat Ajax het nu uit handen geeft? Alles behalve dat! Het is ZEER ONWAARSCHIJNLIJK, maar verkoop de beer zijn huid niet voor hij geschoten is.
Ja héhé ik ben niet achterlijk, het is alleen een mooie metafoor hoe dingen verkeerd kunnen gaan when you least expect them to. Hoogmoed komt voor de val, et cetera.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grote verschil is 1 wedstrijd of 6 punten uit 4 wedstrijden, dat bedoel ik
Ach ja dat hebben sommige supporters weleens, ook bij andere clubs, zolang de spelers maar weten wat ze te doen staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja héhé ik ben niet achterlijk, het is alleen een mooie metafoor hoe dingen verkeerd kunnen gaan when you least expect them to. Hoogmoed komt voor de val, et cetera.
Bij PSV had ik dit nog mis zien gaan. Maar ik denk dat de 11 van Ajax wel zo nuchter zijn de resterende wedstrijden gewoon de puntjes binnen te halenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja héhé ik ben niet achterlijk, het is alleen een mooie metafoor hoe dingen verkeerd kunnen gaan when you least expect them to. Hoogmoed komt voor de val, et cetera.
Ik neem aan dat dat ook gewoon gaat gebeuren, maar nogmaals: je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Ook omdat het gewoon arrogantie uitstraalt (wat bij de gemiddelde Ajacied hier reuze meevaltquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij PSV had ik dit nog mis zien gaan. Maar ik denk dat de 11 van Ajax wel zo nuchter zijn de resterende wedstrijden gewoon de puntjes binnen te halen
Amsterdamse arrogantie >>> van die schijnheilige valse bescheidenheidquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook gewoon gaat gebeuren, maar nogmaals: je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Ook omdat het gewoon arrogantie uitstraalt (wat bij de gemiddelde Ajacied hier reuze meevaltAlleen die clapclapclapyourhands is tyfusirritant en mag van mij wel een tijdje platgelegd worden).
waarover?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben het wel met Helpmefok eens eigenlijk.
Niets valse bescheidenheid. Je bent nu toch nog geen kampioen? Waarom dan al in de afbeelding hierboven plaatsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie >>> van die schijnheilige valse bescheidenheid
Daarmee worden niet de nationale regelgevingen geschonden, al snap ik die frustratie (Bruma, Rekikquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax heeft ook spelers verloren aan het buitenland.
Om al kampioenschap 2012 in de op te zetten terwijl het nog helemaal niet zeker is.quote:
Mwah het is al min of meer gespeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Om al kampioenschap 2012 in de op te zetten terwijl het nog helemaal niet zeker is.
Ja. Ze worden het wel. Maar vind gewoon dat je dat niet neerzet tot je echt die schaal hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah het is al min of meer gespeeldMaar ik zou desondanks netjes wachten tot het definitief binnen is, tot Ajax écht oninhaalbaar is.
Kerel dat bedoel ik dus ook. Ik zeg nu niet dat we kampioen zijn, ik zeg dat we het worden. Snap je het verschil? Neem een voorbeeld aan die Twentse onzin, die zeggen dat ze tevreden zijn met top5, rot toch op. "Amsterdamse arrogantie" zit er bij veel Amsterdammers ingebakken, en het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen. Vind het wel grappig eigenlijk, hoe andere mensen daar tegenaan kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets valse bescheidenheid. Je bent nu toch nog geen kampioen? Waarom dan al in de afbeelding hierboven plaatsen.
Kijk, ik ben een groot fan van arrogantie in bepaalde situaties. Ik zal nooit vergeten hoe de knuppel naar de tribunes wees op 130 meter afstand, en mijn grootste honkbalheld OOIT de homerun sloeg die hij daarmee al aankondigde. Dán ben je een EXTREME baas.
Er zijn echter genoeg situaties te noemen waar dergelijke arrogantie (AC Milan - Liverpool anyone) je de das omdoet en de HELE wereld zijn rug naar je keert.
Ik snap Twente wel dat ze tevreden zijn met een 5e plek. Die club was 8 jaar geleden nog op het randje van faillissement hé! Voor Twente zou het al-tijd de doelstelling moeten zijn 5e plek of hoger te halen, en eventueel als je HALVERWEGE het seizoen goed staat kan je die verwachting langzaam opkrikken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kerel dat bedoel ik dus ook. Ik zeg nu niet dat we kampioen zijn, ik zeg dat we het worden. Snap je het verschil? Neem een voorbeeld aan die Twentse onzin, die zeggen dat ze tevreden zijn met top5, rot toch op. "Amsterdamse arrogantie" zit er bij veel Amsterdammers ingebakken, en het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen. Vind het wel grappig eigenlijk, hoe andere mensen daar tegenaan kijken.
Dat is inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap Twente wel dat ze tevreden zijn met een 5e plek. Die club was 8 jaar geleden nog op het randje van faillissement hé! Voor Twente zou het al-tijd de doelstelling moeten zijn 5e plek of hoger te halen, en eventueel als je HALVERWEGE het seizoen goed staat kan je die verwachting langzaam opkrikken.
En het gaat me niet om die arrogantie van "wij worden kampioen", die begrijp ik volledig. Alleen om het nú al in je topicbanner te zetten terwijl het kampioenschap nog (lang) niet binnen is, is een beetje koddig.
Klopt, je houdt het meestal 5 zinnen vol, en daarna kan je het gewoon niet laten om even een trollzinnetje mee te pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Niet alles wat ik hier doe is een troll, vriend.
Laat dan eens zien waar ik troll?. Dankje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, je houdt het meestal 5 zinnen vol, en daarna kan je het gewoon niet laten om even een trollzinnetje mee te pakken.
Maar als je er blij van wordt, prina jonge.
Ondaan naar AZ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat dan eens zien waar ik troll?. Dankje.
En kom nou niet aan met de posts waarin ik Ajax vies noem (dat ZIJN ze namelijk, want er zijn GEEN voorbeelden van ajaxjeugd die naar nadere clubs gaan)
Je spreekt over spelers die TIEN JAAR GELEDEN getransfered zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ondaan naar AZ?
Nigel Hasselbaink naar PSV?
Evander Sno naar Feyenoord?
Ondaan was dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je spreekt over spelers die TIEN JAAR GELEDEN getransfered zijn, lang voor het gentlemans agreement er lag?
Eerder heeft PSV al geprobeerd om Ricardo van Rhijn te halen, maar die koos voor een contract bij Ajax. Ook Yener Arica, Jody Lukoki en Stefano Denswil hebben vanuit Eindhoven een contract aangeboden gekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens is PSV ook gewoon bezig met een jeugdspeler van Ajax. Zeefuik.
Helemaal niets in de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef J2T het volgende:
Zag laatst weer beelden van 09/10 toen FCT kampioen werd. Echt in elk stadion hoorde je toen; Helemaal niets in Amsterdam. Van Venlo tot aan Groningen. Hoe triest. Mooi dat dat al die droeftoeters nu hun muil houden.
Ze moeten hun mond wel houden nu hequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef J2T het volgende:
Zag laatst weer beelden van 09/10 toen FCT kampioen werd. Echt in elk stadion hoorde je toen; Helemaal niets in Amsterdam. Van Venlo tot aan Groningen. Hoe triest. Mooi dat dat al die droeftoeters nu hun muil houden.
Sterker nog, op dit moment is Ajax ook gewoon nog de kampioen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze moeten hun mond wel houden nu he? Aangezien Ajax toch al bijna zeker kampioen is
Yup :-) Aan de ene kant vind ik het wel mooi hoor dat Ajax in het hele land gehaat wordt. Geeft maar weer eens aan hoe groot Ajax is. Mensen trekken dat slecht kennelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze moeten hun mond wel houden nu he? Aangezien Ajax toch al bijna zeker kampioen is
Waarom zou je ook naar een andere club gaan als je al bij de Ajaxjeugd speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je spreekt over spelers die TIEN JAAR GELEDEN getransfered zijn, lang voor het gentlemans agreement er lag?
...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Yup :-) Aan de ene kant vind ik het wel mooi hoor dat Ajax in het hele land gehaat wordt. Geeft maar weer eens aan hoe groot Ajax is. Mensen trekken dat slecht kennelijk.
Ik hoop dat je een grapje maakt, anders ga ik het gekkenhuis even bellen. TBS'er ontsnapt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef J2T het volgende:
CL'tje hier en daar, supercupje, wereldbekertje. Mooi toch.
Sommige Ajaciedenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:11 schreef StarGazer het volgende:
Dat gejank over het "roven" van jeugdspelers. Elke club doet dat. En dan dat PSV, wat een stelletje hypocrieten. Zelf proberen Van Rhijn, Lukoki en Denswil te halen maar wel huilen als er een speler naar Ajax gaat
. Die Brands weet ook de reden waarom die jongen naar Ajax is gegaan?
Overigens heeft HMF gewoon een punt, Ajax is nog geen kampioen. Beetje prematuur om het dan al wel in de OP te zetten. Iets met huid en beer....
Zelfbescherming ook wel. Ik heb 2006-2007 nog te vers in het geheugen liggen. En dan vooral die euforie na NEC - PSV, toen Ajax zogenaamd al kampioen was. Er moest alleen "FF" bij RKC gewonnen worden. We weten allemaal hoe het verder verlopen is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sommige AjaciedenZo intelligent. Volgens mij voornamelijk de ékten, meestal ook Amsterdammers.
De 17-jarige piepmuisjes uit Groningen enzo die dan voor Ajax zijn, dat zijn vaak de type'tjes die onuitstaanbaar zijn.
Dat moet de zuurste dag van veel Ajacieden hun leven zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfbescherming ook wel. Ik heb 2006-2007 nog te vers in het geheugen liggen. En dan vooral die euforie na NEC - PSV, toen Ajax zogenaamd al kampioen was. Er moest alleen "FF" bij RKC gewonnen worden. We weten allemaal hoe het verder verlopen is.
Eens. Gelukkig staat het nog niet in de OP.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:11 schreef StarGazer het volgende:
Dat gejank over het "roven" van jeugdspelers. Elke club doet dat. En dan dat PSV, wat een stelletje hypocrieten. Zelf proberen Van Rhijn, Lukoki en Denswil te halen maar wel huilen als er een speler naar Ajax gaat
. Die Brands weet ook de reden waarom die jongen naar Ajax is gegaan?
Overigens heeft HMF gewoon een punt, Ajax is nog geen kampioen. Beetje prematuur om het dan al wel in de OP te zetten. Iets met huid en beer....
Jan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfbescherming ook wel. Ik heb 2006-2007 nog te vers in het geheugen liggen. En dan vooral die euforie na NEC - PSV, toen Ajax zogenaamd al kampioen was. Er moest alleen "FF" bij RKC gewonnen worden. We weten allemaal hoe het verder verlopen is.
Ja maar jij doet 't gewoon als trolletje dus dat neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig staat het nog niet in de OP.
Wel in mijn UI.
Nee. dat zijn ze NOG niet. Over een paar weekjes welquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen die zeggen dat Ajax geen kampioen is. Ajax is wel kampioen paupers
Er waren 2 zure dagen. De dag van RKC - Ajax en de dag van Willem II - Ajax.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat moet de zuurste dag van veel Ajacieden hun leven zijn geweest.
Het zal eerder komen door de rol die de media speeltquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Yup :-) Aan de ene kant vind ik het wel mooi hoor dat Ajax in het hele land gehaat wordt. Geeft maar weer eens aan hoe groot Ajax is. Mensen trekken dat slecht kennelijk.
Nee over een paar weken is Ajax opnieuw kampioen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. dat zijn ze NOG niet. Over een paar weekjes wel
Ah zo. Klopt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee over een paar weken is Ajax opnieuw kampioen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De mensen die riepen 'het kampioenschap is verspeeld' schreeuwen nu het hardst 'we zijn kampioen'.
Deze reactie geldt voor 99,9% van alle Feijenoorders, die liever jullie kampioen zien dan PSV of Twente met FerNaldum en de illegale subsidie (klinkt als een Suske en Wisketitelquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Het zal eerder komen door de rol die de media speelt![]()
Als Ajax nu kampioen wordt hebben weinig tegenstanders reden tot klagen. Voor Ajax is dit ook een kutseizoen geweest (onrust+blessures+uitschakeling CL) dus als ze nu overeind blijven is het gewoon dik verdiend.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop dat Feijenoord tweede gaat worden. Lijkt me heerlijk.
En PSV zo laag als mogelijk. Nep club.
Het zou voor Feyenoord dik - en dikverdiend zijn als ze tweede worden. En dan volgend seizoen een ouderwetse titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord. Niet meer voorgekomen sinds 1993-1994.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze reactie geldt voor 99,9% van alle Feijenoorders, die liever jullie kampioen zien dan PSV of Twente met FerNaldum en de illegale subsidie (klinkt als een Suske en Wisketitel)
Dat zou echt de shit zijn. Dat zou zijn zoals het ALTIJD moet zijn. Net als Real - Barca, Liverpool - ManU, Juventus - AC Milan, Rangers - Celtic... IEmand nog andere voorbeelden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zou voor Feyenoord dik - en dikverdiend zijn als ze tweede worden. En dan volgend seizoen een ouderwetse titelstrijd tussen Ajax in Feyenoord. Niet meer voorgekomen sinds 1993-1994.
DWS - AFC?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou echt de shit zijn. Dat zou zijn zoals het ALTIJD moet zijn. Net als Real - Barca, Liverpool - ManU, Juventus - AC Milan, Rangers - Celtic... IEmand nog andere voorbeelden?
boca - river platequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou echt de shit zijn. Dat zou zijn zoals het ALTIJD moet zijn. Net als Real - Barca, Liverpool - ManU, Juventus - AC Milan, Rangers - Celtic... IEmand nog andere voorbeelden?
Dat!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zou voor Feyenoord dik - en dikverdiend zijn als ze tweede worden. En dan volgend seizoen een ouderwetse titelstrijd tussen Ajax in Feyenoord. Niet meer voorgekomen sinds 1993-1994.
Ik heb dan ook geen hekel aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat!![]()
Feijenoord is de leukste club om tegen te strijden en te verslaan.![]()
Het liefste elk jaar Ajax eerste en Feijenoord op 2.![]()
De rest mag lekker om de kruimels strijden.
Ik dus ook niet aan Ajax. Mooiste club na Feijenoord in Nederland. Enige twee échte volksclubs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen hekel aan Feyenoord.
En Ajax en Feyenoord zijn vanuit historisch oogpunt natuurlijk de enige 2 echte topclubs in Nederland.
Laten wij er nou precies omgekeerd over denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dus ook niet aan Ajax. Mooiste club na Feijenoord in Nederland. Enige twee échte volksclubs.
Ook last van de irritante tyfusvertraging bij het quoten zo te zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:50 schreef Tarado het volgende:
Late
[..]
Laten wij er nou precies omgekeerd over denken
En dat is natuurlijk weer een garantie tot rellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:52 schreef Muto het volgende:
Natuurlijk moet het jaarlijks gaan tussen Feyenoord en Ajax. Dat maakt de Klassieker ook toffer, mits er uitsupporters bij zijn.
inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook last van de irritante tyfusvertraging bij het quoten zo te zien.
Ach wat aandoenlijk een Ajacied en een Feyenoorder vinden elkaar op een forum.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wél fijn dat PSV nu echt bij IEDEREEN heeft afgedaan.
Maar ook eindelijk weer topvoetbal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk weer een garantie tot rellen.
Gooi er nog 30 miljoen tegenaan, misschien neemt men jullie dan wel serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach wat aandoenlijk een Ajacied en een Feyenoorder vinden elkaar op een forum.
En meneer denkt meteen dat IEDEREEN PSV heeft afgedaan.
Ach 1 zwaluw maakt nog geen zomer, had je vorig jaar en de jaren ervoor hetzelfde gezegd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ook eindelijk weer topvoetbal.en geen anti-voetbal.
Jouw mening laat me koud. Komt bijzonder weinig zinnigs uit je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gooi er nog 30 miljoen tegenaan, misschien neemt men jullie dan wel serieus.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef StarGazer het volgende:
'35 million and all I got was this lousy bathrobe'
[ afbeelding ]
Hihi
In het PSV topic uitgeluld worden en nu maar met zulke oneliners komenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw mening laat me koud. Komt bijzonder weinig zinnigs uit je.
Als je zo gaat redeneren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Godtje het volgende:
Die kleine Dries! Die kan wel onder mijn bed schoonmaken. We betalen tenslotte zijn salaris.
Kan hij ook wel eens iets voor terug doen.
Vonden ze mijn geposte plaatje niet leukquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mods zijn de enige die geen last hebben van het slechtwerkende fok zo lijkt het
10 miljoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren.
In 2008 kreeg Aegon een financiele injectie van de overheid van 3 miljard. Maar in dat jaar bleef het gewoon de jaarlijkse 10-12 miljoen aan sponsorgeld overmaken aan Ajax, of vergis ik me?
Uitgeluld? Wat praat je nou voor poep?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het PSV topic uitgeluld worden en nu maar met zulke oneliners komen.
En dat bedrijf had geen staatsteun? Sterker nog, zonder staatsteun was Aegon wellicht gevallen als bank. Hoofdsponsor wordt overeind gehouden door de overheid, om over het stadion maar niet te beginnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
10 miljoen.
En dat is een bedrijvenovereenkomst, geen staatssteun.
sowieso PSVquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgeluld? Wat praat je nou voor poep?
Wie begint er nu over PSV? Dit is toch een Ajax draadje?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
sowieso PSV![]()
scheer je weg man
Het was een lening waar de overheid veel aan verdiend heeft. Dat is totaal niet te vergelijken met de situatie bij psv, waar de overheid gewoon geld inleverd op de lening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bedrijf had geen staatsteun? Sterker nog, zonder staatsteun was Aegon wellicht gevallen als bank. Hoofdsponsor wordt overeind gehouden door de overheid, om over het stadion maar niet te beginnen.
Ja ga weg dan, veel inhoudelijks over Ajax kom jij ook niet meldenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie begint er nu over PSV? Dit is toch een Ajax draadje?
Geld inlevert? Waar heb je het over? Misschien toch jezelf eens verdiepen in hoe het ECHT zit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Het was een lening waar de overheid veel aan verdiend heeft. Dat is totaal niet te vergelijken met de situatie bij psv, waar de overheid gewoon geld inleverd op de lening.
Hoe bedoel je? Ik ben niet degene die over PSV begint. Ik reageer alleen op de onzin die andere over PSV hier neerzetten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga nou gewoon weg als je het niet over Ajax kan hebben. Maak een topic aan of ga verder in de SC, PSV topic of die van Feyenoord.
Waardoor je het topic nog verder derailed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben niet degene die over PSV begint. Ik reageer alleen op de onzin die andere over PSV hier neerzetten.
okquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga nou gewoon weg als je het niet over Ajax kan hebben. Maak een topic aan of ga verder in de SC, PSV topic of die van Feyenoord.
Spreek degene dan aan, die ermee begint. En niet degene die erop reageert.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Waardoor je het topic nog verder derailed.
Waardoor er een discussie ontstaat over PSV, en dat moet je hier niet doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben niet degene die over PSV begint. Ik reageer alleen op de onzin die andere over PSV hier neerzetten.
Een gezamenlijke vijand. De SubsidieVerein uit Eindhovenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef Wessiej het volgende:
Check Feynoorders en Ajacieden connecten dan tegen het kwaad uit Eindje
Stop dan met plaatjes van PSV te posten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef StarGazer het volgende:
PSV is gay. En nu weer over de mooiste club van Nederland, Ajax.
quote:HILVERSUM - De Amsterdamse politie heeft eindelijk een van 's lands meest gezochte criminelen, Ajax-hooligan Rick Halman, gearresteerd. De van moord verdachte Halman was lange tijd voortvluchtig maar kon vannacht in Hilversum door een arrestatieteam worden overmeesterd.
Halman is een berucht lid van de harde kern van Ajax-supporters. In 2009 schoot hij in het rond in een kroeg in Rotterdam waar veel Feyenoord supporters komen.
Ook vermoedt justitie dat hij een man heeft doodgeschoten in de Pijp in Amsterdam, maar ook dat hij betrokken was bij de liquidatie van Sven Westendorp, eveneens lid van de harde kern van Ajax.
Volgens justitie is Halman levensgevaarlijk. Het publiek werd daarom gewaarschuwd hem niet te benaderen als hij ergens zou worden gesignaleerd. Vannacht kreeg de recherche duidelijkheid dat hij zich in Hilversum zou ophouden. Met behulp van een arrestatieteam en een poliiehelikopter kon hij worden overmeesterd. De politie maakt vandaag meer bijzonderheden bekend.
Het was er slechts eenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stop dan met plaatjes van PSV te posten...
Maar waarom, je post een plaatje van PSV, en vervolgens zeg je dat PSV gay is. Ik trek niet je sexuele geaardheid in twijfel, het is ook niet relevant, maar het werkt niet in je voordeel.quote:
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 12:23:28De Boer: "We willen jonge spits die in de luwte van Sigthorsson kan spelen en hem op termijn kan opvolgen. In jeugd geen opties." #Ajax reageer retweet
Je neemt het allemaal te serieus. Geeft niks verder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar waarom, je post een plaatje van PSV, en vervolgens zeg je dat PSV gay is. Ik trek niet je sexuele geaardheid in twijfel, het is ook niet relevant, maar het werkt niet in je voordeel.
Maar ik hou erover op.
OT
Ben blij dat die hooligan is opgepakt.
Dat van die hooligan???quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus. Geeft niks verder.
mee eens, aan de andere kant, als je in een kroeg in Rotterdam (die bekend staat vanwege de velen Feyenoordsupporters) in het rond gaat schieten. wekt het de indruk dat hij dat deed vanwege die Feyenoord supporters. En zou de reden wel degelijk voetbal gerelateerd zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is toch geen hooligan? Is toch een verdachte die toevallig voor Ajax is?
Laat gaan. begint net weer OT te gaan..quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Catch22- het volgende:
is er zo weinig in t feyenoordtopic te melden dat ze hier maar komen huilen?
en aegon heeft de staatssteun al terugbetaald met een forse rente
quote:Doelpunten
Bas Dost
sc Heerenveen
28
Luuk de Jong
FC Twente
23
Sanharib Malki
Roda JC Kerkrade
21
John Guidetti
Feyenoord
20
Dries Mertens
PSV
18
Zijn we ook niet afhankelijk van 1 iemand, zoals bij de meeste clubs wel het geval is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
het is wel raar dat wij geen topscoorder in het klassement hebben staan, terwijl wij wel de meeste doelpunten hebben gemaakt van de eredivisie.
[..]
Wij hebben dan ook wel heel veel scorend vermogen, Vertonghen, Eriksen, Janssen, de Jong + hele aanval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
het is wel raar dat wij geen topscoorder in het klassement hebben staan, terwijl wij wel de meeste doelpunten hebben gemaakt van de eredivisie.
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is toch geen hooligan? Is toch een verdachte die toevallig voor Ajax is?
1.1 miljard heeft de overheid aan deze lening verdiend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Catch22- het volgende:
is er zo weinig in t feyenoordtopic te melden dat ze hier maar komen huilen?
en aegon heeft de staatssteun al terugbetaald met een forse rente
die lening was alleen om een gezonde buffer aan te houden. het had niets te maken met het omvallen van aegon oid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
1.1 miljard heeft de overheid aan deze lening verdiend.
(In 3 jaar tijd betaald Aegon eventjes 4.1 miljard terug..dat geeft meteen een goed beeld hoe belachelijk veel verzekeraars verdienen.)
Wtf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef honkeytonk het volgende:
Weddenschap met een vriend, zij zou een mooi filmpje voor mij maken over Ajax als ze kampioen zouden worden, als PSV dan kampioen zou worden zou ik er een voor mij maken. Godver, wat ben ik blij dat ik dat niet heb hoeven doen.
Dit kreeg ik eergister toegestuurd en heb hem even voor jullie op youtube gezet![]()
Dit is dus gemaakt door een PSV'er
Prachtig plaatje, maar als we nou geen kampioen meer worden, krijgen we die nog héél vaak te zienquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja vind je het gek, krijgen alleen maar geld binnen keren nooit iets uit. Gaat iemand op je bankleuning zitten waar toevallig een laptop op ligt (want platte leuning, zit nooit iemand leg je dingen neer) zeggen ze dat het onze schuld is omdat de laptop op de bank lag en dus niks uitkeren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
1.1 miljard heeft de overheid aan deze lening verdiend.
(In 3 jaar tijd betaald Aegon eventjes 4.1 miljard terug..dat geeft meteen een goed beeld hoe belachelijk veel verzekeraars verdienen.)
Ik maak rare weddenschappen. Dat is een hobby geworden van mij. Heb ook een week lang met felroze schoenen moeten rondlopen ooitquote:
dat ben je welquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik dus toch niet gek
voor op de counter kan die wel nuttig zijn jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
Narsingh vind ik trouwens wel een toevoeging. Assaïdi niet
Eredivisie Live?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef Saind het volgende:
Kan ik ergens de wedstrijd van de A1 kijken?
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.htmquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef Saind het volgende:
Kan ik ergens de wedstrijd van de A1 kijken?
Ze hebben anders wel minder tegendoelpunten dan PSVquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
shoppen bij Nec om een verdediger
dat is geen prestatie hoor. komt ook door die ouwe babosquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel minder tegendoelpunten dan PSV
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel minder tegendoelpunten dan PSV
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
1-1 Van Steenvoorden. Zwaar onterecht, maar ach.
Nope.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Bij gelijkspel is de A1 ook kampioen?
eh nee?quote:
Kloptquote:
Lukoki gaat er ook regelmatig langs, alleen is het vervolg niets. Narsingh blijft wel overzicht houden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuke speler hoor die Narsingh. Maar hij moet echt veel beter worden. Bij Ajax krijg je geen ruimte om er met snelheid langs te gaan, de tegenstanders staan namelijk altijd op de 16. Hij moet in de kleine ruimtes dus echt veel beter worden, en ik vraag me af of hij dat kan.
Als het voor een leuk prijsje is, is hij welkom!
met onze scouting geloof ik het welquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Moisander, kan het nog steeds niet geloven
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met onze scouting geloof ik het wel
1 nederlaag pas toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef roepdeman het volgende:
Kampioen worden in de Kuip....De jongens van Fredje hebben een topseizoen
alhoewel scouting .. ze kijken allemaal zeker naar eredivisie live in het weekend zonder het huis uit te komenquote:
Dus? Dat is tussen de overheid en Aegon. Kan Aegon niet betalen dan stapt Ajax wel over op een andere sponsor. Zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bedrijf had geen staatsteun? Sterker nog, zonder staatsteun was Aegon wellicht gevallen als bank. Hoofdsponsor wordt overeind gehouden door de overheid, om over het stadion maar niet te beginnen.
Helemaal niet, helemaal niet, helemaal niet kampioen in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef roepdeman het volgende:
Kampioen worden in de Kuip....De jongens van Fredje hebben een topseizoen
dat is 3 seizoenen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom zo kort?
Koulo viesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Zo kennen we de neusjes weer.twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:33:22En opnieuw voetbalt #Ajax A1 door bij een blessure van #Feyenoord O19, dit keer ligt Kongolo op de grasmat. #feyaja reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze moesten hem nog een schop nageven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |