Met een prachtig nieuw tenuequote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de topictitel? Kan t niet zien op moiel.
"Drenthe naar Feyenoord"quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Helpmefok als president.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Tevreden met Te Vrede.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Helpmefok veroordeeld tot 15 jaar TBS.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Als je een SCC neemt dan is je SCC je CC.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Weet iemand overigens wat je met een CC moet doen bij aanschaf van SCC? Gezien overal staat dat je met een SCC geen CC mag hebben, maar nergens staat wat bij overgang van de één naar de ander gebeurt.
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toequote:Een vertrek van Dirk Kuyt bij Liverpool deze zomer komt steeds dichterbij. De aanvaller is niet tevreden over zijn positie in de selectie van Kenny Dalglish en meerdere clubs zijn geïnteresseerd in de 32-jarige voetballer. Er hebben reeds eerste orientatiegesprekken plaatsgevonden tussen Kuyt en Feyenoord. Voetbal International weet vandaag te melden dat de Rotterdamse club binnen nu en vermoedelijk drie weken met een aanbieding richting Liverpool gaat.
Een terugkeer naar Feyenoord hangt echter volledig af van Kuyt zelf. De toekomst moet uitwijzen of de international genoegen wil nemen met een 'mager' salaris in Nederland of dat de Katwijker nog wil cashen in het buitenland. HSV en AS Roma zijn clubs die genoemd worden en die een miljoenensalaris van Kuyt kunnen bekostigen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je een SCC neemt dan is je SCC je CC.
[..]
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toe
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toe
Hmja dat snap ik, maar moet je je CC dan nog inleveren ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Nee die hoef je niet in te leveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja dat snap ik, maar moet je je CC dan nog inleveren ofzo?
Prima, dankquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee die hoef je niet in te leveren.
quote:'Feyenoord zet Kuyt voor het blok: nu of nooit naar De Kuip'
Donderdag, 19 april 2012 om 19:45
Feyenoord zal binnen nu en drie weken een bod op Dirk Kuyt uitbrengen, zo meldt Voetbal International. De tot middenvelder omgeturnde aanvaller heeft bij Liverpool een goed contract, dat volgend jaar zomer ten einde loopt. Spelen doet hij echter niet elke week en door de matige prestaties in de Premier League is de kans groot dat de clubleiding medewerking verleent aan een transfer.
/
Het is nog onduidelijk of Kuyt genoegen neemt met een veel lager salaris. De 31-jarige international moet een te grote stap terugdoen, sportief en financieel, als hij in dit stadium van zijn loopbaan al naar Rotterdam terugkeert. De Stadionclub heeft als enige hoop dat zijn gezin terug zou willen naar Nederland. Het bestuur wil onder geen beding meer een miljoenensalaris betalen aan oudere spelers. Een lucratief contract in het buitenland blijft voor de 31-jarige Kuyt daarom een betere optie.
Volgens Voetbal International ziet Feyenoord geen heil in een latere terugkeer van Kuyt, die altijd heeft gezegd dat hij zijn loopbaan graag bij de Kuipbewoners zou willen afsluiten. Het bestuur heeft echter geen trek in spelers die willen afbouwen en zal Kuyt zodoende mededelen dat hij alleen komende zomer kan terugkeren. Hamburger SV heeft eveneens interesse in de Katwijker.
Je praat weer eens poep.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En sinds wij UNSEEDED zijn komen we dus uit tegen een UNSEEDED team. Daar zitten wel goede bij maar er zit toch een kans in dat je doorkomt..
En om gelijk een idee te geven welke teams dat betrof afgelopen keer toe nAjax doorkwam via vCL:
Sampdoria* (Italië)
AJ Auxerre* (Frankrijk)
Young Boys (Oostenrijk)
Dinamo Kiev (Oekraïne)
Sporting Braga (Portugal)
Arsenal (Engeland)
Wat een koning is die van Geel toch ook. Op latere leeftijd zouden we inderdaad niks meer aan hem hebben, of misschien nog maar maximaal een jaartje. Prima om hem zo voor het blok te zetten...quote:
Jansen.quote:Zaakwaarnemer Kuyt praat inmiddels met HSV
20 april 2012
Volgens de Duitse sportkrant Bild is HSV inmiddels in gesprek met de zaakwaarnemer van Dirk Kuyt Rob Jansen. Tegenover de krant bevestigt HSV manager Frank Arnesen de interesse. 'Een speler zoals Kuyt is zolang hij fit is voor elke club interessant. Het is een echte teamspeler met een fantastische mentaliteit.'
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalenquote:Het is nog onduidelijk of Kuyt genoegen neemt met een veel lager salaris. De 31-jarige international moet een te grote stap terugdoen, sportief en financieel, als hij in dit stadium van zijn loopbaan al naar Rotterdam terugkeert. De Stadionclub heeft als enige hoop dat zijn gezin terug zou willen naar Nederland. Het bestuur wil onder geen beding meer een miljoenensalaris betalen aan oudere spelers. Een lucratief contract in het buitenland blijft voor de 31-jarige Kuyt daarom een betere optie.
Heb Kuijt als katwijker op zijn katwijkerschap aangesproken (via twitter). Niet dat het helpt maar hij zou me echt teleurstellen als hij naar zo'n kut club gaat die onderin de middenmoot speelt in het buitenland. Ik vind het nog anders als een AC milan of zo zou komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalen![]()
![]()
!
Dat heeft Kuijt NOOIT zelf gezegd, dus waarom zomaar die bewering maken? Alsof vCL met Feijenoord slechter is dan Liverpool die niet eens Europees gaan halen dit seizoen
Alsof 1 miljoen salaris zó karig is
Van GeelKuijt lekker voor het blok zetten
Beest van een vent is het ook die Geeltje.
"Luister nou Dirk, het is met jouw talent en jouw statuur gewoon doodzonde als je nu al in de mickey mouse league gaat voetballen. En het kost je ook nog eens twee miljoen per jaar en mij een miljoen provisie"quote:
Die kans is op dat eerste toch wel vrij grootquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Muto het volgende:
Sowieso hopen dat Kuijt een belabberd EK speelt als hij tegen die tijd nog nergens heeft getekend.
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Luister nou Dirk, het is met jouw talent en jouw statuur gewoon doodzonde als je nu al in de mickey mouse league gaat voetballen. En het kost je ook nog eens twee miljoen per jaar en mij een miljoen provisie"
Zo'n lul zit continu in te praten op een speler. Wees verstandig. Me reet volg je hart en dan weet ik zeker dat Kuyt naar de Kuip wil. Maar ja als je met je 31e nog steeds niet zelf je keuzes kan maken ben je zelf ook een slappeling. Ik vind het goed dat van geel zegt nu of nooit. En dan niet over 2 jaar aankloppen. Dan ook gewoon wegblijven.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 09:54:15Voor #feyaz komen in totaal 2400 kaarten extra beschikbaar (G, FF, HH en Y2). De topper in de #Eredivisie was al een tijdje uitverkocht. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 09:59:48De resterende kaarten voor de topper van 29 april gaan morgenochtend 09.30 via uitsluitend ticketbox in de verkoop. #feyaz reageer retweet
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.quote:
3.5 naar 1.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.
Boeiend hoeveel meer het is als supporters verdienen. Niemand levert graag een deel van z'n inkomen in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:35 schreef Calciumdude het volgende:
1 miljoen is nog ong 25 to 30 x zoveel als de meeste supporters die in de kuip zitten..
dus ja... schandalig weinig ...
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:35 schreef Calciumdude het volgende:
1 miljoen is nog ong 25 to 30 x zoveel als de meeste supporters die in de kuip zitten..
dus ja... schandalig weinig ...
Het ging nu meer om gladjakker Jansen. Ik geloof er niks van dat die ook maar één seconde denkt aan wat Kuijt in z'n hart misschien het liefst zou willen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.
Dat is wat al te makkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.
als ik over dat soort bedragen zou beschikken zou dat niet eens ondenkbaar zijn,quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.
Blijkbaar werkt het zo niet, omdat 99% van de mensen die al riant binnen zijn alleen denken aan nog meer geld binnen harkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wat al te makkelijk.
Als je financieel al riant binnen bent. Dus niet net-aan, maar echt RIANT. Dan zou het echt maar zó kunnen dat je andere motieven belangrijker gaat vinden.
Natuurlijk, jij wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als ik over dat soort bedragen zou beschikken zou dat niet eens ondenkbaar zijn,
omdat je dan andere zaken laten prevaleren..
geld is namelijk geen issue meer dan he.
Inderdaad maar als dat voor hem niet zo belangrijk is, valt hem toch niets te verwijten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wat al te makkelijk.
Als je financieel al riant binnen bent. Dus niet net-aan, maar echt RIANT. Dan zou het echt maar zó kunnen dat je andere motieven belangrijker gaat vinden.
Nah, die 99% is wel een beetje nattevingerwerk hè.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het zo niet, omdat 99% van de mensen die al riant binnen zijn alleen denken aan nog meer geld binnen harken
De media is manipulatief, what else is newquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalen![]()
![]()
!
Aan de andere kant, veel voetballers vervolgen hun carriere in de voetballerij en verdienen vaak ook daarna meer dan de gemiddelde werknemer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef TC03 het volgende:
Ik kan het Kuijt niet kwalijk nemen als hij voor het geld kiest, een paar miljoen per jaar zal hij namelijk de rest van z'n leven nooit meer verdienen in zo'n korte tijd.
Echter, hij heeft wel altijd geroepen te willen terugkeren, maar dat moet je wel doen als je nog echt fit bent, zoals nu, niet als het beste er vanaf is, zoals over twee jaar. Als hij over pas twee jaar terug wil is hij wat mij betreft ongeloofwaardig.
Kansloze laatste alinea weer. Op varkenoord is er nog nooit wat voorgevallen maar nu lijken de rellen zich opeens te verplaatsen naar jeugdwedstrijden.quote:Kuip hermetisch afgesloten voor wedstrijd A1
Met het verhuizen van de confrontatie tussen Feyenoord A1 en Ajax A1, van Varkenoord naar de 'veilige' Kuip, willen beide clubs vandaag voorkomen dat het weer tot ongeregeldheden komt. De aartsrivalen vingen eerder deze week sterke geluiden op dat het bij de competitiewedstrijd uit de hand zou kunnen lopen.
De Amsterdammers kronen zich bij winst in het hol van de leeuw tot landskampioen, een gedachte die bij enkele fanatieke aanhangers van Feyenoord onverteerbaar blijkt te zijn.
'We nemen gewoon het zekere voor het onzekere', zegt een woordvoerder van Feyenoord in het AD. 'Hartstikke jammer, want bij zo'n mooie wedstrijd hoort natuurlijk publiek', stelt Fred Grim, de trainer van de A1 van Ajax.
In Rotterdam-Zuid wordt vandaag om 16.00 uur afgetrapt in een hermetisch afgesloten Kuip. Slechts genodigden en familie krijgen toegang tot het stadion. De Amsterdammers proberen al het risico op incidenten uit te sluiten door de met het logo van Ajax beplakte spelersbus thuis te laten. De ploeg van coach Fred Grim en assistent Ronald de Boer reist in drie 'anonieme' bussen naar Rotterdam.
Het is zeker niet de eerste keer dat er maatregelen worden genomen om mogelijke rellen bij jeugdwedstrijden te voorkomen. Vorig jaar werd de bekerfinale tussen de B1's van Feyenoord en Ajax bijvoorbeeld geschrapt, omdat geen enkele burgemeester de wedstrijd binnen zijn gemeentegrenzen wilde hebben.
Confrontaties tussen de aanhangers van Ajax en Feyenoord lijken zich te verplaatsen naar jeugdwedstrijden, nu er bij wedstrijden van de hoofdmacht al jarenlang alleen thuispubliek aanwezig mag zijn. Dieptepunt zijn nog altijd de rellen in april 2004, toen onder anderen Robin van Persie na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord op De Toekomst in Amsterdam rake klappen opliep. Zijn ploeggenoot Jorge Acuna werd zelfs gewond naar het ziekenhuis gebracht. De mobiele eenheid moest destijds optreden om Feyenoord uiteindelijk veilig uit Amsterdam te begeleiden.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben allang blij dat Feyenoord ook aangeeft dat het nu of nooit is.
Daarom, niet op Dirk zeiken tot hij zn beslissing heeft genomen.quote:De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, ontkent dat hij al gesprekken heeft gevoerd met Hamburger SV. Technisch directeur Frank Arnesen bevestigde vrijdag de interesse in de Liverpool-speler. "Een spelers als Kuyt is, mits fit, voor iedere club een aanwinst. Een echte teamplayer met een uitstekende mentaliteit", zei de Deen.
Bild voegde daaraan toe dat er al gesprekken hadden plaatsgevonden tussen club en speler. Jansen ontkent dat tegen Voetbal International. "Er is geen enkel onderhoud geweest tussen mij en Arnesen of iemand anders van HSV. Of Dirk een overgang naar de Bundesliga überhaupt ziet zitten? Daar zeg ik nog niets over. Er hebben de laatste tijd veel clubs bij me geinformeerd, maar concreet is er nog niets afgesproken."
Hamburger SV is op zoek naar een vervanger van Mladen Petric, die na dit seizoen vertrekt. Bovendien is de club niet tevreden over Marcus Berg. Kuyt mag ondanks een doorlopend contract vertrekken bij Liverpool.
Ach ja, ik lees vanmorgen in de krant dat Ajax alweer vier talenten bij andere clubs weghaalt. Dat vind ik weer too much. En die ene Fischer hebben ze ook voor 1 miljoen gekocht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Calciumdude het volgende:
ach joh, ajax en de amsterdammers zijn weer het export product van het nederlandse voetbal..
nergens staat ook maar in de beschrijving als Feyenoord wint dat ze dan ook kans hebben op het kampioenschap..
lekker boeiend ook weer die ajax verheerlijking
Is toch niets nieuws joh. In het Ajaxtopic lopen nu alweer gasten rond die het wegplukken van jeugdspelers overal door Ajax goedpraten en beweren dat ze binnen 3 jaar even de CL en wereldcup gaan pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Calciumdude het volgende:
ach joh, ajax en de amsterdammers zijn weer het export product van het nederlandse voetbal..
nergens staat ook maar in de beschrijving als Feyenoord wint dat ze dan ook kans hebben op het kampioenschap..
lekker boeiend ook weer die ajax verheerlijking
Sowieso nooit geweten dat dat de Cruijff filosofie was. Het hele land leegroven en dan zelf met de eer gaan strijken. Kan je die man zo mogelijk nog minder serieus nemen nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach ja, ik lees vanmorgen in de krant dat Ajax alweer vier talenten bij andere clubs weghaalt. Dat vind ik weer too much. En die ene Fischer hebben ze ook voor 1 miljoen gekocht.
Je kan ook wel jeugdspelers elders vandaan halen, maar zeker niet op zo'n grote schaal. Je helpt de Nederlandse competitie er in ieder geval niet mee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch niets nieuws joh. In het Ajaxtopic lopen nu alweer gasten rond die het wegplukken van jeugdspelers overal door Ajax goedpraten en beweren dat ze binnen 3 jaar even de CL en wereldcup gaan pakken.
Ajax doet nu een engelandje. 30.000 jeugdspelers, 10 breken door, de rest komt in de Juup.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit geweten dat dat de Cruijff filosofie was. Het hele land leegroven en dan zelf met de eer gaan strijken. Kan je die man zo mogelijk nog minder serieus nemen nu.
Ach , die leven mee in het moment..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch niets nieuws joh. In het Ajaxtopic lopen nu alweer gasten rond die het wegplukken van jeugdspelers overal door Ajax goedpraten en beweren dat ze binnen 3 jaar even de CL en wereldcup gaan pakken.
Inderdaad en daarbij komt dat het 'instituut Ajax' zo'n grote naam heeft dat ze standaard hogere transfersommen kunnen ontvangen. Terwijl die spelers eigenlijk niet van die club komen. Maar Ajacieden moeten straks ook niet janken als een Engelse ploeg een paar talenten oppikt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit geweten dat dat de Cruijff filosofie was. Het hele land leegroven en dan zelf met de eer gaan strijken. Kan je die man zo mogelijk nog minder serieus nemen nu.
Dat zal toch niet? Ik ben er dan in ieder geval gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
Mag alleen hopen dat er bij een tweede plek geen huldiging oid komt. Genante vertoning was dat zeg in Twente vorig jaar. Ballen uit m'n broek gelachen.
Daar ga ik dus ook echt gewoon NIET naartoe.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
Mag alleen hopen dat er bij een tweede plek geen huldiging oid komt. Genante vertoning was dat zeg in Twente vorig jaar. Ballen uit m'n broek gelachen.
Denk dat het zelfs bij een kampioenschap al discutabel was geweest. Dus reken er ook niet op nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Ik ben er dan in ieder geval gewoon niet.
Ik zie het wel goedkomen. Serieus. Ik verwacht eigenlijk 10 punten:quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Sowieso kleine kans op een tweede plaats. Vooral ADO uit en Heerenveen uit wordt erg lastig. Enige 'makkelijkere' is Heracles-thuis, maar die zullen graag PSV helpen/
Alles zal van zondag afhangen. Win je daar, win je die twee wedstrijden thuis ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Sowieso kleine kans op een tweede plaats. Vooral ADO uit en Heerenveen uit wordt erg lastig. Enige 'makkelijkere' is Heracles-thuis, maar die zullen graag PSV helpen/
Net als dat Luc vorig jaar ontkende gesprekken te hebben gehad met Interquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Cara het volgende:
| De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, ontkent dat hij al gesprekken heeft gevoerd met Hamburger SV. Technisch directeur Frank Arnesen bevestigde vrijdag de interesse in de Liverpool-speler. "Een spelers als Kuyt is, mits fit, voor iedere club een aanwinst. Een echte teamplayer met een uitstekende mentaliteit", zei de Deen.|
Daarom, niet op Dirk zeiken tot hij zn beslissing heeft genomen.
Dat is mijn droom. Dat je op die woensdagavond in De Kuip al een feestje kunt vieren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles zal van zondag afhangen. Win je daar, win je die twee wedstrijden thuis ook.
Kan je zelfs al veilig zijn voordat je naar Heerenveen moet.
2e vCL ronde 3quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn nou de mogelijkheden voor Feyenoord?
2e plaats VCL
3e plaats Uefa CUp
4e plaats eventueel Uefa Cup als PSV 2e?
5e/6e Playoffs?
Labyad met Sportingquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net als dat Luc vorig jaar ontkende gesprekken te hebben gehad met Inter
Dank!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2e vCL ronde 3
3e / 4e EL ronde 4
5e ALS PSV Géén vCL pakt, EL ronde 4
Anders play-offs.
Ik denk dat het dus wel min of meer veilig is te zeggen dat plek 5 ook goed is want PSV gaat van ze lang-zal-je-levensdagen de 2e plek niet pakkenquote:
Lijkt me ook. Jammer dat ze de beker gewonnnen hebben, zit er nog best in dat ze zich niet eens direct zouden plaatsen voor de ELquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat het dus wel min of meer veilig is te zeggen dat plek 5 ook goed is want PSV gaat van ze lang-zal-je-levensdagen de 2e plek niet pakken.
Is juist goed dat ze de beker hebben gewonnen, want anders waren er sowieso maar 4 plaatsen geweest voor Europees en vanaf nummer 5 play-offs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Jammer dat ze de beker gewonnnen hebben, zit er nog best in dat ze zich niet eens direct zouden plaatsen voor de EL
Kan je nog wel 100 keer posten, maar refreshen helpt ook al een hele hoop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme ik kan Muto's reactie ook al niet zien. Teeeeeeeering wat is Fok! kut geworden zeg
Werkt niet altijd. Posten wel, dan komt de reactie ineens tevoorschijn. Ook een hard refresh en verschillende browsers biedt geen uitkomst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je nog wel 100 keer posten, maar refreshen helpt ook al een hele hoop.
zo heeft ajax al drie weken een makkie...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Is juist goed dat ze de beker hebben gewonnen, want anders waren er sowieso maar 4 plaatsen geweest voor Europees en vanaf nummer 5 play-offs.
Maar het blijft belachelijk. Stel het was aankomend weekend Heracles-PSV geweest, dan was het voor Heracles dus goed om te verliezen. En het liefst zo dik mogelijk in verband met het doelsaldo.
Ben al gaan kijken, maar online gaat het niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:40 schreef Muto het volgende:
AZ komt niet met twee vakken. Dus 2400 extra kaarten in de verkoop. Volgens mij waren hier een aantal die geen kaarten hadden kunnen krijgen, grijp nu dus je kans.
@Don, het kan alleen via ticketbox.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben al gaan kijken, maar online gaat het niet.
Aah ok, dan ga ik het niet redden. Ik ben pas morgenavond in NL en dan zal het wel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
@Don, het kan alleen via ticketbox.
Ik ben er neit bij trouwens, ouders zijn 30 jaar getrouwd
Mot ik eventueel wat voor je regelen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dan ga ik het niet redden. Ik ben pas morgenavond in NL en dan zal het wel uitverkocht zijn.
(is de derde keer dat ik deze reactie typ... Fok!)
Wil ik ook wel doen evt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mot ik eventueel wat voor je regelen?
Idd zegquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:44 schreef Muto het volgende:
Hahaha. Wat een losertjes zijn de bezoekertjes van FR12.
http://www.fr12.nl/dump/7889-terence-kolongo-.html
Staat er al een paar dagen op, zal dus wel blijven staan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd zeg
Snel, voordat ze hem offline halen :
[ afbeelding ]
Wat voor soort pakjes drinken neem jij mee naar uitwedstrijden? Mijn flesjes melk worden altijd afgepakt namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:39 schreef LegioenSoldaat het volgende:
Goededag mensen!
Heb ook maar een accountje aangemaakt om hier te kunnen reageren. Heb zelf ook een seizoens(uit)kaart bij Feyenoord. Helaas nog maar een silvercard, dus ik kan nog niet erg vaak mee met uitwedstrijden. Ik zal eigenlijk alleen maar hier actief zijn haha. Heb je vragen? Stel ze!
Groetjes
rojadirectaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
Ajax biedt een livestream aan voor Feyenoord A1 - Ajax A1. Moet je alleen wel dokken.
Iemand die weet waar je het gratis kan kijken?
Niet te zien hoor.quote:
Ik wil net vragen 'wie?' zie ik in de quote dat je EL hebt toegevoegdquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:23 schreef Muto het volgende:
Wel raar dat ze (EL) al die onnuttige toernooien van Ajax wel uitzenden, maar dan deze topper in De Kuip niet.
Ninja-skills.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil net vragen 'wie?' zie ik in de quote dat je EL hebt toegevoegd
Meestal neem ik bier o.i.d mee. flesjes moet je idd nooit doen, die mogen nooit mee naar binnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wat voor soort pakjes drinken neem jij mee naar uitwedstrijden? Mijn flesjes melk worden altijd afgepakt namelijk.
Kanker wat kansloos is dat danquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Meestal neem ik pakjes wickey o.i.d mee. flesjes moet je idd nooit doen, die mogen nooit mee naar binnen. Je kan ook (mocht je tijd over hebben) ook die pakjes wickey leegmaken en met een injectiespuit er alcohol in doen.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker wat kansloos is dat dan![]()
Ik hoorde altijd grappen over pakjes wickey met broodtrommeltjes, blijkt het nog waar te zijn ook!
Dude... dit gaat zo verschrikkelijk tegen ons gebruikt worden in het Ajax/PSV topic...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Meestal neem ik pakjes wickey o.i.d mee. flesjes moet je idd nooit doen, die mogen nooit mee naar binnen. Je kan ook (mocht je tijd over hebben) ook die pakjes wickey leegmaken en met een injectiespuit er alcohol in doen.![]()
Haha, wist ik veel. Ik ben hier net, moet ik het ff deleten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude... dit gaat zo verschrikkelijk tegen ons gebruikt worden in het Ajax/PSV topic...
Nee hoor, welkom in elk geval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Haha, wist ik veel. Ik ben hier net, moet ik het ff deleten dan?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo is het kansloos? Ik vind Wickey gewoon nice, niets mis mee
Ik zou beginnen met een andere nickquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Haha, wist ik veel. Ik ben hier net, moet ik het ff deleten dan?
Haha, laat me lekker. Ik vond hem leuk, zullen we het nou weer gewoon over Feyenoord hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een andere nick
Nergens. I kga toch niet geld aan Ajax betalenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef CasselerRIP het volgende:
Waar kijken jullie? Die betaalde stream?
Via Skype.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef CasselerRIP het volgende:
Ja, ik ga een beetje geld naar dat boekenkastvolk brengen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef CasselerRIP het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HUH?![]()
Iemand in het stadion die met je videochat?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nergens. I kga toch niet geld aan Ajax betalen
Ik had nog niet eens gezien dat die stream van ajax kwam, was al niet van plan te betalen. Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje geld naar dat boekenkastvolk brengen.
Aah sux, die gaat met zijn type spel in de komende 3 wedstrijden zeker een kaart pakken... Dan het liefst tegen AZ maar geel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
El Ahmadi staat op scherp, moet zondag dus echt geen geel krijgen anders mist hij AZ. En dan hebben we geen Tonny d'r bij
Tegen AZ geel pakken en dan gewoon dr bij tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah sux, die gaat met zijn type spel in de komende 3 wedstrijden zeker een kaart pakken... Dan het liefst tegen AZ maar geel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd zeg
Snel, voordat ze hem offline halen :
[ afbeelding ]
Wat hebben ze gedacht? We vertalen een Nederlandse uitspraak naar het Engels ('Defender of the future'), dan klinkt het stoerder?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
1-1 Van Steenvoorden. Zwaar onterecht, maar ach.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef inZanity het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)t-met-pep-guardiola/
Barcelona-spelers bij Feyenoord
Zou toch alleen maar mooi zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef inZanity het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)t-met-pep-guardiola/
Barcelona-spelers bij Feyenoord
#Feyenoord O19: De Jong; Woudenberg, Kongolo, van Huijgevoort, v/d Velde; Vilhena, Sleegers, Steenvoorden; Manu, Achahbar, Boëtius.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef JohanBoskamp het volgende:
Voor de Twitteraars: Follow @AbreschSP voor het Feyenoord Jeugdvoetbal
Sta er niet direct om te springen. Hoe vaak zul je het geluk hebben zoals met Guidetti? Daarnaast lijkt het me ook erg demotiverend voor onze eigen talenten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Laat die talenten van Barca maar komen hoor
Ik zou gelijk een date prikken als ik jullie was. Dit kan geen toeval zijn. Jullie zijn voor elkaar bestemd.quote:
Stel dat zo'n speler als Thiago net buiten de boot valt een seizoen geleden, dan zou dat toch alleen maar mooi zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sta er niet direct om te springen. Hoe vaak zul je het geluk hebben zoals met Guidetti? Daarnaast lijkt het me ook erg demotiverend voor onze eigen talenten.
Tja natuurlijk wel alleen op plekken waar we zelf nog niks hebben rondlopen, zoals bijvoorbeeld rechtsvoor en linksachter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sta er niet direct om te springen. Hoe vaak zul je het geluk hebben zoals met Guidetti? Daarnaast lijkt het me ook erg demotiverend voor onze eigen talenten.
We gaan godverdomme BMI niet op de bank zettenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja natuurlijk wel alleen op plekken waar we zelf nog niks hebben rondlopen, zoals bijvoorbeeld rechtsvoor en linksachter.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We gaan godverdomme BMI niet op de bank zetten
Centraal in het duo met de Vrijquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We gaan godverdomme BMI niet op de bank zetten
Geef ik toch de voorkeur aan zelf opleiden, het blijven namelijk talenten die je opleidt voor Barca. Kan je net zo goed eigen talenten ervaring laten opdoen en opleiden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja natuurlijk wel alleen op plekken waar we zelf nog niks hebben rondlopen, zoals bijvoorbeeld rechtsvoor en linksachter.
Ja maar als je er zelf niks rond heb lopen dat een basisplaats kan afdwingen dan kan je toch best een jaar een speler huren die wel het niveau aan kan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef ik toch de voorkeur aan zelf opleiden, het blijven namelijk talenten die je opleidt voor Barca. Kan je net zo goed eigen talenten ervaring laten opdoen en opleiden.
Vond ik zijn eerste wedstrijden toch wel aardig spelen, zakte daarna wel ver terugquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
BMI moet ook gewoon weer centraal. Maar er is volgens mij erg weinig vertrouwen in die nelom.
Die mooiboy was toch eigenlijk eerste keus voor LB?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
BMI moet ook gewoon weer centraal. Maar er is volgens mij erg weinig vertrouwen in die nelom.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef LegioenSoldaat het volgende:
[..]
Meestal neem ik bier o.i.d mee. flesjes moet je idd nooit doen, die mogen nooit mee naar binnen.
Jup, toen blessure, heeft Ramsteijn daar een tijdje gestaan. Toen heeft hij het een periode enorm goed gedaan op die plek, weer een blessure, daarna was het niet veel meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mooiboy was toch eigenlijk eerste keus voor LB?
Wie zegt dat een talent van (bijv.) Barca het niveau wel aankan? En juist op verdedigende posities is ervaring de doorslaggevende factor en niet enkel het al dan niet aanwezige talent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar als je er zelf niks rond heb lopen dat een basisplaats kan afdwingen dan kan je toch best een jaar een speler huren die wel het niveau aan kan?
Dan lever ik m'n seizoenskaart inquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is voor Real. Ik ook, maar laat Messi maar komen hoor
quote:
Terwijl die in mijn ogen echt goed aan het seizoen begon. Snap niet waarom Cabral keer op keer de kans krijgt om het NIET te laten zien en er over Nelom net wordt gedaan alsof het een slechte speler is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
Dus is er waarschijnlijk al getekendquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rob Jansen ontkent elk contact met HSV
Dat zou echt eenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus is er waarschijnlijk al getekend
Kuyt lult toch alleen maar wat de mensen willen horen dus het zal me niet eens verbazen dat ie daar tekentquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:
Mocht Kuijt echt naar HSV(!! ) gaan dan is dat het ultieme bewijs dat clubliefde COMPLEET uitgestorven is. Als iemand als Kuijt het al alleen maar voor het geld doet....
Ik verwacht juist van iemand als Kuijt geen clubliefde. Die heeft toch overal geroepen dat hij er thuis is en daar zijn carriere zal afsluiten... echte trouw aan/liefde voor een club is nog maar sporadisch te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:
Mocht Kuijt echt naar HSV(!! ) gaan dan is dat het ultieme bewijs dat clubliefde COMPLEET uitgestorven is. Als iemand als Kuijt het al alleen maar voor het geld doet....
Reeperbahn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar HSV, waarom de fuck, behalve geld, zou je daar willen spelen?
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar HSV, waarom de fuck, behalve geld, zou je daar willen spelen?
Clubliefde verwacht ik niet zozeer van een Katwijker die hier 3 á 4 jaar heeft rondgelopen en bij z'n vorige club ook al zei dat ie daar zou terugkeren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:
Gioquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Clubliefde verwacht ik niet zozeer van een Katwijker die hier 3 á 4 jaar heeft rondgelopen en bij z'n vorige club ook al zei dat ie daar zou terugkeren.
Zou het mooi vinden wanneer ie terugkeert hoor, maar clubliefde verwacht ik eerder van types die als jonge Rotterdamse snotaap via Varkenoord en de hoofdmacht een transfer naar een topclub in het buitenland maken.
Ah ja, de alom bekende regel: we spelen door tot Ajax scoort/wint.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord straks gelijk maakt zal er wel verlenging komen.
Golden goal totdat Ajax scoort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ja, de alom bekende regel: we spelen door tot Ajax scoort/wint.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze hebben nou eenmaal een neusje voor de goal...
Als je naar ons doelsaldo kijkt, is dat idd zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze hebben nou eenmaal een neusje voor de goal...
Klopt. Ik ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Clubliefde verwacht ik niet zozeer van een Katwijker die hier 3 á 4 jaar heeft rondgelopen en bij z'n vorige club ook al zei dat ie daar zou terugkeren.
Zou het mooi vinden wanneer ie terugkeert hoor, maar clubliefde verwacht ik eerder van types die als jonge Rotterdamse snotaap via Varkenoord en de hoofdmacht een transfer naar een topclub in het buitenland maken.
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:27:55Kongolo schiet de 2-3 binnen na een geweldige 1-2 en steekpass van Achahbar. #Feyenoord O19 - #Ajax A1 2-3. #feyaja reageer retweet
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:29:03Doorgekopt Achahbar, Manu wordt neergehaald; strafschop! #feyaja reageer retweet
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:30:06Manu lapt alle voetbalwetten aan zijn laars en schiet zelf de 3-3 binnen! #feyaja reageer retweet
Echt een geweldige goal idd man. Mooi meegenomen ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Die 2e van Feyenoord was een mooie zeg.
Heerlijk, ik had net een bericht getypt waarin ik zei dat zo'n wedstrijd geen moer voorstelt. Ik ben best wel een calimero somsquote:
Mooie steekpass ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een geweldige goal idd man. Mooi meegenomen ook.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerlijk, ik had net een bericht getypt waarin ik zei dat zo'n wedstrijd geen moer voorstelt. Ik ben best wel een calimero soms
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:33:22En opnieuw voetbalt #Ajax A1 door bij een blessure van #Feyenoord O19, dit keer ligt Kongolo op de grasmat. #feyaja reageer retweet
Zo kennen we de neusjes weer.twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:33:22En opnieuw voetbalt #Ajax A1 door bij een blessure van #Feyenoord O19, dit keer ligt Kongolo op de grasmat. #feyaja reageer retweet
supquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Zo kennen we de neusjes weer.twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:33:22En opnieuw voetbalt #Ajax A1 door bij een blessure van #Feyenoord O19, dit keer ligt Kongolo op de grasmat. #feyaja reageer retweet
Winnen. Staan nu 5 punten voor met nog 2 wedstrijden te gaan dacht ik..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet Ajax winnen om kampioen te worden of is een gelijkspel ook al genoeg?
Moeten winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet Ajax winnen om kampioen te worden of is een gelijkspel ook al genoeg?
Het is jouw club.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben toch ook een wedstrijd minder gespeeld
Fey staat 2e?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
26 wedstrijden Totaal worden er gespeeld. Dit is wedstrijd 24.
Bij gelijkspel:
Ajax - 61
Feijenoord - 56
Dan zijn ze dus nog GEEN kampioen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey staat 2e?![]()
Ik dacht dat de A1 zo'n baggerseizoen draaide..
Spelen ongeveer het hele jaar al met een geïmproviseerde opstelling vaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey staat 2e?![]()
En dan nog steeds tweede, terwijl de HELE A1 leeggeplukt is en in het eerste staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen ongeveer het hele jaar al met een geïmproviseerde opstelling vaak.
Nee joh, bijna alles gewonnen. Behalve in de weken dat ze veel spelers misten. En volgens mij wedstrijden waar ze een 3-0 voorsprong zomaar uit handen gaven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey staat 2e?![]()
De hele A1 valt ook wel mee. Maar ze missen wel vaak spelers. Dat hoort ook gewoon bij een A1.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan nog steeds tweede, terwijl de HELE A1 leeggeplukt is en in het eerste staat![]()
Jij bent al langere tijd negatief over de huidige jeugd maar ik deel die mening eigenlijk niet (geheel) met je. De B lichting schijnt wel echt complete bagger zijn hoor ik echt van iedereenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele A1 valt ook wel mee. Maar ze missen wel vaak spelers. Dat hoort ook gewoon bij een A1.
Ik vraag me af hoe lang jou TT in het Ajaxtopic stand houdt...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan nog steeds tweede, terwijl de HELE A1 leeggeplukt is en in het eerste staat![]()
Ja, dat postte ik hier inderdaad een paar dagen terug.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent al langere tijd negatief over de huidige jeugd maar ik deel die mening eigenlijk niet (geheel) met je. De B lichting schijnt wel echt complete bagger zijn hoor ik echt van iedereen.
Ja maar jij bent niet 'iedereen'. Ik ken ook genoeg mensen buiten Fok! schatteboutquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik hier inderdaad een paar dagen terug.![]()
Je zegt net dat de A meevalt en de B complete bagger is.quote:Maar waar ben ik negatief dan? Graag met quotes.
Ze weten het niet meertwitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:41:03#Ajax A1 is de kluts even kwijt. #Feyenoord wordt dreigender. #feyaja reageer retweet
Rellen rellen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze weten het niet meertwitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:41:03#Ajax A1 is de kluts even kwijt. #Feyenoord wordt dreigender. #feyaja reageer retweet
![]()
Huhquote:
Inderdaadquote:en de B complete bagger is.
Lol, Kongolo bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
Terence Mongolo schiet straks de winnende erin.
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:41:11Feyenoord is duidelijk de betere nu. Drie goede kansen al... #feyaja reageer retweet
Wat is dit nou, gaan ze nu ook al toegeven dat ze de mindere zijn? Dit ben ik niet van hun gewent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:41:11Feyenoord is duidelijk de betere nu. Drie goede kansen al... #feyaja reageer retweet
Als zelfs hunnie het zeggen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Nu nog afmaken...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Hell yeah!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als zelfs hunnie het zeggen..
Gewoon nog winnen nu, zou helemaal de ultieme troll zijn.
Echt he. Hoezo spelen die joden met het thuissshirt en Feyenoord met het uitshirt IN DE FUCKING KUIP?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef Caland het volgende:
Klassieker thuis spelen in het uitshirtHeiligschennis.
Kampioenschap in de A1, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
HOE VET IS DIT? Gewoon die neuzen ingemaakt met een geweldig scoreverloop en kans op 't kampioenschap voor de A1!
Boeiend ja, hoe kun je die joden harder trollen dan het kampioenschap ook nog binnen te halen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kampioenschap in de A1, lekker boeiend.
De joden op deze manier trollen, PWNAGE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |