Met een prachtig nieuw tenuequote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de topictitel? Kan t niet zien op moiel.
"Drenthe naar Feyenoord"quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Helpmefok als president.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Tevreden met Te Vrede.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Helpmefok veroordeeld tot 15 jaar TBS.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Als je een SCC neemt dan is je SCC je CC.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Weet iemand overigens wat je met een CC moet doen bij aanschaf van SCC? Gezien overal staat dat je met een SCC geen CC mag hebben, maar nergens staat wat bij overgang van de één naar de ander gebeurt.
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toequote:Een vertrek van Dirk Kuyt bij Liverpool deze zomer komt steeds dichterbij. De aanvaller is niet tevreden over zijn positie in de selectie van Kenny Dalglish en meerdere clubs zijn geïnteresseerd in de 32-jarige voetballer. Er hebben reeds eerste orientatiegesprekken plaatsgevonden tussen Kuyt en Feyenoord. Voetbal International weet vandaag te melden dat de Rotterdamse club binnen nu en vermoedelijk drie weken met een aanbieding richting Liverpool gaat.
Een terugkeer naar Feyenoord hangt echter volledig af van Kuyt zelf. De toekomst moet uitwijzen of de international genoegen wil nemen met een 'mager' salaris in Nederland of dat de Katwijker nog wil cashen in het buitenland. HSV en AS Roma zijn clubs die genoemd worden en die een miljoenensalaris van Kuyt kunnen bekostigen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je een SCC neemt dan is je SCC je CC.
[..]
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toe
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Meer dan 1 a 2 miljoen moet je er ook niet voor over hebben. Met Van Geel weet je het nooit. Misschien krijgen we wel geld toe
Hmja dat snap ik, maar moet je je CC dan nog inleveren ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Nee die hoef je niet in te leveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja dat snap ik, maar moet je je CC dan nog inleveren ofzo?
Prima, dankquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee die hoef je niet in te leveren.
quote:'Feyenoord zet Kuyt voor het blok: nu of nooit naar De Kuip'
Donderdag, 19 april 2012 om 19:45
Feyenoord zal binnen nu en drie weken een bod op Dirk Kuyt uitbrengen, zo meldt Voetbal International. De tot middenvelder omgeturnde aanvaller heeft bij Liverpool een goed contract, dat volgend jaar zomer ten einde loopt. Spelen doet hij echter niet elke week en door de matige prestaties in de Premier League is de kans groot dat de clubleiding medewerking verleent aan een transfer.
/
Het is nog onduidelijk of Kuyt genoegen neemt met een veel lager salaris. De 31-jarige international moet een te grote stap terugdoen, sportief en financieel, als hij in dit stadium van zijn loopbaan al naar Rotterdam terugkeert. De Stadionclub heeft als enige hoop dat zijn gezin terug zou willen naar Nederland. Het bestuur wil onder geen beding meer een miljoenensalaris betalen aan oudere spelers. Een lucratief contract in het buitenland blijft voor de 31-jarige Kuyt daarom een betere optie.
Volgens Voetbal International ziet Feyenoord geen heil in een latere terugkeer van Kuyt, die altijd heeft gezegd dat hij zijn loopbaan graag bij de Kuipbewoners zou willen afsluiten. Het bestuur heeft echter geen trek in spelers die willen afbouwen en zal Kuyt zodoende mededelen dat hij alleen komende zomer kan terugkeren. Hamburger SV heeft eveneens interesse in de Katwijker.
Je praat weer eens poep.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En sinds wij UNSEEDED zijn komen we dus uit tegen een UNSEEDED team. Daar zitten wel goede bij maar er zit toch een kans in dat je doorkomt..
En om gelijk een idee te geven welke teams dat betrof afgelopen keer toe nAjax doorkwam via vCL:
Sampdoria* (Italië)
AJ Auxerre* (Frankrijk)
Young Boys (Oostenrijk)
Dinamo Kiev (Oekraïne)
Sporting Braga (Portugal)
Arsenal (Engeland)
Wat een koning is die van Geel toch ook. Op latere leeftijd zouden we inderdaad niks meer aan hem hebben, of misschien nog maar maximaal een jaartje. Prima om hem zo voor het blok te zetten...quote:
Jansen.quote:Zaakwaarnemer Kuyt praat inmiddels met HSV
20 april 2012
Volgens de Duitse sportkrant Bild is HSV inmiddels in gesprek met de zaakwaarnemer van Dirk Kuyt Rob Jansen. Tegenover de krant bevestigt HSV manager Frank Arnesen de interesse. 'Een speler zoals Kuyt is zolang hij fit is voor elke club interessant. Het is een echte teamspeler met een fantastische mentaliteit.'
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalenquote:Het is nog onduidelijk of Kuyt genoegen neemt met een veel lager salaris. De 31-jarige international moet een te grote stap terugdoen, sportief en financieel, als hij in dit stadium van zijn loopbaan al naar Rotterdam terugkeert. De Stadionclub heeft als enige hoop dat zijn gezin terug zou willen naar Nederland. Het bestuur wil onder geen beding meer een miljoenensalaris betalen aan oudere spelers. Een lucratief contract in het buitenland blijft voor de 31-jarige Kuyt daarom een betere optie.
Heb Kuijt als katwijker op zijn katwijkerschap aangesproken (via twitter). Niet dat het helpt maar hij zou me echt teleurstellen als hij naar zo'n kut club gaat die onderin de middenmoot speelt in het buitenland. Ik vind het nog anders als een AC milan of zo zou komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalen![]()
![]()
!
Dat heeft Kuijt NOOIT zelf gezegd, dus waarom zomaar die bewering maken? Alsof vCL met Feijenoord slechter is dan Liverpool die niet eens Europees gaan halen dit seizoen
Alsof 1 miljoen salaris zó karig is
Van GeelKuijt lekker voor het blok zetten
Beest van een vent is het ook die Geeltje.
"Luister nou Dirk, het is met jouw talent en jouw statuur gewoon doodzonde als je nu al in de mickey mouse league gaat voetballen. En het kost je ook nog eens twee miljoen per jaar en mij een miljoen provisie"quote:
Die kans is op dat eerste toch wel vrij grootquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Muto het volgende:
Sowieso hopen dat Kuijt een belabberd EK speelt als hij tegen die tijd nog nergens heeft getekend.
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Luister nou Dirk, het is met jouw talent en jouw statuur gewoon doodzonde als je nu al in de mickey mouse league gaat voetballen. En het kost je ook nog eens twee miljoen per jaar en mij een miljoen provisie"
Zo'n lul zit continu in te praten op een speler. Wees verstandig. Me reet volg je hart en dan weet ik zeker dat Kuyt naar de Kuip wil. Maar ja als je met je 31e nog steeds niet zelf je keuzes kan maken ben je zelf ook een slappeling. Ik vind het goed dat van geel zegt nu of nooit. En dan niet over 2 jaar aankloppen. Dan ook gewoon wegblijven.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 09:54:15Voor #feyaz komen in totaal 2400 kaarten extra beschikbaar (G, FF, HH en Y2). De topper in de #Eredivisie was al een tijdje uitverkocht. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 09:59:48De resterende kaarten voor de topper van 29 april gaan morgenochtend 09.30 via uitsluitend ticketbox in de verkoop. #feyaz reageer retweet
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.quote:
3.5 naar 1.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.
Boeiend hoeveel meer het is als supporters verdienen. Niemand levert graag een deel van z'n inkomen in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:35 schreef Calciumdude het volgende:
1 miljoen is nog ong 25 to 30 x zoveel als de meeste supporters die in de kuip zitten..
dus ja... schandalig weinig ...
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:35 schreef Calciumdude het volgende:
1 miljoen is nog ong 25 to 30 x zoveel als de meeste supporters die in de kuip zitten..
dus ja... schandalig weinig ...
Het ging nu meer om gladjakker Jansen. Ik geloof er niks van dat die ook maar één seconde denkt aan wat Kuijt in z'n hart misschien het liefst zou willen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel makkelijk (ver)oordelen, maar van 5 miljoen? naar zeg maar 1 miljoen is toch wel heel veel inleveren.
Dat is wat al te makkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.
als ik over dat soort bedragen zou beschikken zou dat niet eens ondenkbaar zijn,quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus moet hij het maar doen? Wees niet zo naïef, doe je zelf toch ook niet naar een andere werkgever gaan voor de helft van wat je nu verdient omdat het zo gezellig is.
Blijkbaar werkt het zo niet, omdat 99% van de mensen die al riant binnen zijn alleen denken aan nog meer geld binnen harkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wat al te makkelijk.
Als je financieel al riant binnen bent. Dus niet net-aan, maar echt RIANT. Dan zou het echt maar zó kunnen dat je andere motieven belangrijker gaat vinden.
Natuurlijk, jij wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als ik over dat soort bedragen zou beschikken zou dat niet eens ondenkbaar zijn,
omdat je dan andere zaken laten prevaleren..
geld is namelijk geen issue meer dan he.
Inderdaad maar als dat voor hem niet zo belangrijk is, valt hem toch niets te verwijten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wat al te makkelijk.
Als je financieel al riant binnen bent. Dus niet net-aan, maar echt RIANT. Dan zou het echt maar zó kunnen dat je andere motieven belangrijker gaat vinden.
Nah, die 99% is wel een beetje nattevingerwerk hè.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het zo niet, omdat 99% van de mensen die al riant binnen zijn alleen denken aan nog meer geld binnen harken
De media is manipulatief, what else is newquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik fucking haat het als journalisten dit zomaar zelf even bepalen![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |