Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.quote:
geen basisplaats bij Everton hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.
Enige verschil is alleen dat die wel kunnen voetballen en daardoor wel in het buitenland kunnen blijven
Niet weten waar je over praatquote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen basisplaats bij Everton hebben
quote:AMSTERDAM - Oud-Ajacied John Heitinga zegt dat hij binnen vijf jaar weer bij Ajax wil spelen. Op dit moment speelt hij in de Premier League bij Everton. Zijn contract loopt door tot 2014. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax', zegt Heitinga.
Heitinga vertrok in 2008 uit Amsterdam om voor Atletico Madrid te spelen. Het seizoen erop tekende hij bij Everton. Tegenover NUsport maakt hij duidelijk dat hij snel weer in Amsterdam wil voetballen. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax. Wellicht sneller.' Heitinga wil van waarde zijn voor Ajax. 'Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35ste weer in de Arena spelen.' Ook laat hij weten dat hij Ajax altijd nog volgt. 'De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat.' (BRAM PEULERS)
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.quote:Goed nieuws uit Londen: Rafael van der Vaart keert terug bij Ajax. Helaas dit seizoen nog niet, en ook niet volgend seizoen, maar Raffie wil zijn carrière over drie à vier graag afsluiten bij de mooiste club van allemaal.
In het AD zegt Van der Vaart dat hij geen terugkeer wil à la Jari Litmanen: ‘Jari was niet meer top, je zag slechts af en toe een glimp. Achteraf heel jammer.’ Rafael ziet meer in een terugkeer à la Cocu bij PSV. ‘Als ik vooraf weet dat ik zo’n zelfde impact kan hebben, dan keer ik zéker terug in Nederland.’
Het zou natuurlijk beter zijn als Van der Vaart een rentree à la Frank Rijkaard zou ambiëren, die in 1993 terugkeerde op het oude nest en twee jaar later de Champions League won. Misschien dat Raf er niet aan dacht omdat hij toen net 10, 11 jaar was. Maar toch.
Heitinga
In hetzelfde AD zegt ook Johnny Heitinga dat hij ‘zeker’ zal terugkeren. Dat zegt hij overigens wel vaker, maar het blijft goed om te horen. Volgend seizoen is waarschijnlijk nog te vroeg, hoewel Ajax wel een type-Heitinga zou kunnen gebruiken als Jan Vertonghen de Arena mocht verlaten.
tis toch zo hequote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet weten waar je over praat!!
Hunter ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Van der Vaart komt NOOIT terug. Laat zijn vrouw niet nog een keer uitmaken voor hoertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Deze manquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Luukjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijven
Narsingh schijnt al bijna rond te zijn voor 5 miljoen ongeveer geloof ik. Moisander hoef ik niet. Maar we hebben ook nog een rechtsback nodig Met vd Wiel die weg gaat. We hebben nu alleen van Rhijn en anders gaat de Boer daar zeker weer een aantal keer anita neerzettenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?quote:
Ahmadi 10 miljoenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahmadi 10 miljoen
De Vrij 8 miljoen
Clasie 15 miljoen (want lang contract)
Vlaar 4 miljoen
Guidetti 30 miljoen City kennende
Kom maar hoorMag ze allemaal hebben voor de juiste prijs.
Omdat ze niet beide kunnen spelen tegelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.
Waarom niet?
Ach joh dat was een beetje pesten. Ik weet heus wel dat jongens als Steven het hart op de verkeerde plek hebben zitten maar dat hart zal nooit meer de goeie kant opgroeien joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.
Haha, Clasie 15 miljoen, Ahmadi 10 miljoen. Dat geloof je toch zelf zeker niet? En de Vrij krijg je ook geen 8 miljoen voorquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahmadi 10 miljoen
De Vrij 8 miljoen
Clasie 15 miljoen (want lang contract)
Vlaar 4 miljoen
Guidetti 30 miljoen City kennende
Kom maar hoorMag ze allemaal hebben voor de juiste prijs.
Verdedigers zijn helaas altijd goedkoper.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:11 schreef ValHallen het volgende:
De Vrij voor 8 miljoen is een koopje.
Vergis je niet in van Geel hoor, die perst dat er nog wel uitquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Als hij het wel meent , is het wel erg zielig.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is het Ajaxtopic, dus ga eens weg met die Feijenoordonzin
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man vrouwhet inzicht
de finesse
Als Wijnaldem en Fer al 11 miljoen opleverenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Vergis je niet in van Geel hoor, die perst dat er nog wel uit
Daar verkoop je over het algemeen ook minder shirtjes van. Of je moet een ultieme cultheld zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verdedigers zijn helaas altijd goedkoper..
maar dan slechterquote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk 't niet. Gewoon de nieuwe 'flavor of the month'.
Soort eriksen en strootman.
Boerrigterquote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk 't niet. Gewoon de nieuwe 'flavor of the month'.
Soort eriksen en strootman.
Hoe duur is zo'n flesje?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kijk wat ze hier bij de slijter in Duivendrecht verkopen:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/545/photoux.jpg (copy/paste deze link) ]
Als je dat ding nou gewoon rechtop zet. Hippe fles welquote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kijk wat ze hier bij de slijter in Duivendrecht verkopen:
[ afbeelding ]
Dan ga ik maandag even langs denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Mijn vriendin had em voor me gekocht, maar volgens mij 13,50.
En Fischerquote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
Hebben we wel een centrum spits nodig? We hebben Kolbeinn en achter de hand nog de Jong die ook in de punt kan. Dan kan je dat opvangen met de vele middenvelders die we hebben.
Misschien wil hij de Jong gewoon op een plek laten focussen in het middenveld, het is ook niet alsof hij de meest scorende spits is. En fischer is nog net te jong, dus het is op zich geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
Hebben we wel een centrum spits nodig? We hebben Kolbeinn en achter de hand nog de Jong die ook in de punt kan. Dan kan je dat opvangen met de vele middenvelders die we hebben.
Nee in het centrum van Duivendrecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:29 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dan ga ik maandag even langs denk ik.
Gewoon op het station zit die slijterij?
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien wil hij de Jong gewoon op een plek laten focussen in het middenveld, het is ook niet alsof hij de meest scorende spits is. En fischer is nog net te jong, dus het is op zich geen overbodige luxe.
Nee, staat ook op voetbalzone en voetbalprimeurquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tarado het volgende:
Is dit een grap?twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Och zou niet verkeerd zijn. Voor hem. Voor Ajax.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tarado het volgende:
Is dit een grap?twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 18:30:03Danny Blind wordt mogelijk de nieuwe hoofdtrainer van FC Volendam. Dit melden diverse bronnen. #AJAX #afca #vak410 #Volendam reageer retweet
Dat dacht ik ook eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou worden
Ik bedoelde eigenlijk aankomend seizoen. Ik ga er onbewust al van uit dat dit seizoen voorbij is hahaquote:
Dat begrijp ik, dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk aankomend seizoen. Ik ga er onbewust al van uit dat dit seizoen voorbij is haha
Dat wel ja, maar Fischer als enige back-up moet je ook niet willen. Alhoewel het niet de meest noodzakelijke positie is, lijkt het me wel handig als er een spits bij komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fischer vanaf dit seizoen in de selectie opgenomen zou worden
Als Boelykin blijft?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar Fischer als enige back-up moet je ook niet willen. Alhoewel het niet de meest noodzakelijke positie is, lijkt het me wel handig als er een spits bij komt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Wessiej het volgende:
Danny Blind naar Volendam...het scholletje naar de palingen.
Tsjah als Ajax niet kampioen wordt dan is het wel triest, maar we geloven in het kampioenschap toch?quote:
Blind deed het als trainer niet heel erg beroerd. Hij won nog de beker, dus we hebben magerdere jaren gekend.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Och zou niet verkeerd zijn. Voor hem. Voor Ajax.
Misschien niet voor Volendam als ik er zo over nadenk. Dat dan wel. Maar de druk bij Volendam is ook weer niet zooooooooo hoog
Blind heeft wel veel slechte spelers aangekocht. Zoals Cvitanich.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blind deed het als trainer niet heel erg beroerd. Hij won nog de beker, dus we hebben magerdere jaren gekend.
ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
Voor de OP tot het kampioenschap?
[ afbeelding ]
Zou dope zijn iddquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon L. de Jong mang, fuck it. We hav ze money, mulit- inzetbaar, siem en luuk liefde etc.
Mooi.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef kevin33 het volgende:
Voor de OP tot het kampioenschap?
[ afbeelding ]
quote:Moisander, Viergever en Nuytinck in beeld bij Ajax
20 april 2012 Auteur: Pieter Zwart
Tags: Bram Nuytinck, Jan Vertonghen, Nick Viergever, Niklas Moisander
Naast Niklas Moisander heeft Ajax ook Nick Viergever en Bram Nuytinck in het vizier voor de opvolging van aanvoerder Jan Vertonghen. Dit meldden bronnen binnen Ajax aan Ajax1.nl. De Belg vertrekt waarschijnlijk na dit seizoen uit Amsterdam. Er is vooral veel interesse vanuit Engeland en gezien zijn goede spel in de afgelopen weken, zal die interesse alleen nog maar verder toenemen.
De interesse in Moisander is inmiddels redelijk concreet, maar ook Viergever en Nuytinck staan hoog op het lijstje van de Amsterdammers. De bij Sparta opgeleide Viergever brak dit seizoen definitief door in het centrum van AZ. Hij is opbouwend sterk en heeft een goede tackle in huis. Er heersen binnen Ajax echter twijfels over zijn duelkracht, die ondanks zijn lengte van 1.87 meter beperkt is. Viergever staat in Alkmaar tot de zomer van 2014.
Nuytinck heeft al twee seizoenen een basisplaats in het centrum van NEC. Daarnaast is hij al enige tijd aanvoerder van Jong Oranje, waar hij veel indruk maakt. Dit is verscheidene clubs uit de Italiaanse Serie A ook opgevallen en een transfer naar Italië behoort deze zomer tot de mogelijkheden. Nu heeft Ajax zich echter ook gemeld voor de 21-jarige Nuytinck, die nog een contract in Nijmegen heeft tot medio 2015.
quote:Ajax wil Narsingh en Assaidi
20 april 2012 Auteur: Jermaine Ellenkamp
Tags: Luciano Narsingh, Miralem Sulejmani, Oussama Assaidi, SC Heerenveen
Luciano Narsingh en Oussama Assaidi staan hoog op het verlanglijstje van Ajax. Dat hebben bronnen binnen Ajax laten weten aan Ajax1.nl. De twee spelers die wekelijks deel uitmaken van de voorhoede van SC Heerenveen hebben een contract tot 2013. Ajax gaat er vanuit dat Miralem Sulejmani na dit seizoen vertrekt.
Narsingh gaf in januari dit jaar al aan dat hij graag met zijn vriend Assaidi naar Ajax vertrekt. De aanvallers groeiden beide op in Amsterdam. Assaidi speelde dit seizoen 23 wedstrijden voor de Friese ploeg, hij was acht keer trefzeker. Narsingh speelde al 30 wedstrijden en schoot de bal zes keer het net.
Is dat het uitshirt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef J2T het volgende:
Ik hoop niet dat het deze wordt; http://yfrog.com/ocjy3ezj
Lijkt net een keepers shirt.
ja. Is nu wel minder geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Elke keer internal error in gateway op mijn mobiek. Ik heb hi, meer mensen last van?
ja, wordt wel minder geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Elke keer internal error in gateway op mijn mobiek. Ik heb hi, meer mensen last van?
Wel handig voor koninginnedagquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef J2T het volgende:
Ik hoop niet dat het deze wordt; http://yfrog.com/ocjy3ezj
Lijkt net een keepers shirt.
Of nog erger Volendamquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters rotten ze op met dat Oranje uitshirt, we zijn gvd geen nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |