Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.quote:
geen basisplaats bij Everton hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, V Bommel, Robben. Allemaal dit gezegd.
Enige verschil is alleen dat die wel kunnen voetballen en daardoor wel in het buitenland kunnen blijven
Niet weten waar je over praatquote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen basisplaats bij Everton hebben
quote:AMSTERDAM - Oud-Ajacied John Heitinga zegt dat hij binnen vijf jaar weer bij Ajax wil spelen. Op dit moment speelt hij in de Premier League bij Everton. Zijn contract loopt door tot 2014. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax', zegt Heitinga.
Heitinga vertrok in 2008 uit Amsterdam om voor Atletico Madrid te spelen. Het seizoen erop tekende hij bij Everton. Tegenover NUsport maakt hij duidelijk dat hij snel weer in Amsterdam wil voetballen. 'Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax. Wellicht sneller.' Heitinga wil van waarde zijn voor Ajax. 'Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35ste weer in de Arena spelen.' Ook laat hij weten dat hij Ajax altijd nog volgt. 'De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat.' (BRAM PEULERS)
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.quote:Goed nieuws uit Londen: Rafael van der Vaart keert terug bij Ajax. Helaas dit seizoen nog niet, en ook niet volgend seizoen, maar Raffie wil zijn carrière over drie à vier graag afsluiten bij de mooiste club van allemaal.
In het AD zegt Van der Vaart dat hij geen terugkeer wil à la Jari Litmanen: ‘Jari was niet meer top, je zag slechts af en toe een glimp. Achteraf heel jammer.’ Rafael ziet meer in een terugkeer à la Cocu bij PSV. ‘Als ik vooraf weet dat ik zo’n zelfde impact kan hebben, dan keer ik zéker terug in Nederland.’
Het zou natuurlijk beter zijn als Van der Vaart een rentree à la Frank Rijkaard zou ambiëren, die in 1993 terugkeerde op het oude nest en twee jaar later de Champions League won. Misschien dat Raf er niet aan dacht omdat hij toen net 10, 11 jaar was. Maar toch.
Heitinga
In hetzelfde AD zegt ook Johnny Heitinga dat hij ‘zeker’ zal terugkeren. Dat zegt hij overigens wel vaker, maar het blijft goed om te horen. Volgend seizoen is waarschijnlijk nog te vroeg, hoewel Ajax wel een type-Heitinga zou kunnen gebruiken als Jan Vertonghen de Arena mocht verlaten.
tis toch zo hequote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet weten waar je over praat!!
Hunter ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Van der Vaart komt NOOIT terug. Laat zijn vrouw niet nog een keer uitmaken voor hoertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
DIE KOMEN OOK TERUG NU HOOR WANT ZE HEBBEN HET GEZEGD.
Deze manquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat de Vrij naar Ajax komt het is toch na Jantje de beste verdediger van de Eredevisie,
Luukjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Narsingh mag komen, moisander mag wegblijven
Narsingh schijnt al bijna rond te zijn voor 5 miljoen ongeveer geloof ik. Moisander hoef ik niet. Maar we hebben ook nog een rechtsback nodig Met vd Wiel die weg gaat. We hebben nu alleen van Rhijn en anders gaat de Boer daar zeker weer een aantal keer anita neerzettenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Catch22- het volgende:
clubliefde? vertel dan eens waarom cabral niet heeft bijgetekent?
nu weer over naar ajax.
als we in de zomer schone moisander en narsingh voor 8.5mln in totaal als versterkingen hebben ben ik tevreden
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?quote:
Ahmadi 10 miljoenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden kunnen we sowieso 3 keer Feyenoord overkopen.
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo Luuk de Jong wanneer je golbein hebt?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahmadi 10 miljoen
De Vrij 8 miljoen
Clasie 15 miljoen (want lang contract)
Vlaar 4 miljoen
Guidetti 30 miljoen City kennende
Kom maar hoorMag ze allemaal hebben voor de juiste prijs.
Omdat ze niet beide kunnen spelen tegelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frank wil een jonge centrumspits erbij. Luuk is jong en centrumspits.
Waarom niet?
Ach joh dat was een beetje pesten. Ik weet heus wel dat jongens als Steven het hart op de verkeerde plek hebben zitten maar dat hart zal nooit meer de goeie kant opgroeien joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ach als we dat niet worden word ik gewoon voor een ander team wij kunnen toch geen clubliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |