Ik begrijp het, maar in het gros van de verloren uitwedstrijden, speelde PSV een doordeweekse wedstrijd op Europees niveau en nog uit ook. (Valencia, Trabzonspor, en Warschau) Dat zijn geen kattenpis wedstrijden. Nu weet ik dat een selectie in staat moet zijn om dat te bolwerken, maar het trekt wel degelijk een wissel op de spelers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben het inhoudelijk wel eens met knep hier. Ik ga ervan uit dat PSV punten laat liggen bij Roda op basis van het vertoonde spel en instelling van dit seizoen in uitwedstrijden. Natuurlijk kun je het per wedstrijd opnieuw bekijken en doen alsof er dit seizoen niks is gebeurd, maar zo werkt het niet in de hoofden van de spelers. Ze zitten in een negatieve spiraal en ja, die gaan ze ooit doorbreken, maar dat is moeilijker dan even roepen dat ze nergens meer aan denken en er vol voor gaan (en tegenstanders weten dit, dus klappen er meteen op om het nog moeilijker te maken).
Ik zit ook iedere twee weken in het stadion om de ploeg te steunen in voor- en tegenspoed, maar ik ben wel realistisch genoeg om op basis van eerder vertoond spel te concluderen dat PSV het in uitwedstrijden zeer zwaar heeft en zeer waarschijnlijk punten kan verspelen in een lastiger uitwedstrijd tegen Roda. En als dat gebeurt met een kutinstelling sta ik inderdaad met mijn verwijtende vingertje te wijzen. Want er is een verschil tussen de spelers die het moeten waarmaken op het veld en daarvoor betaald krijgen en supporters die er verder geen invloed op hebben.
Deze jongen:quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Wie blaast hier nou hoog van de toren?
En terecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard moet Van Geel hier weer even een paar veren in z'n reet gestoken worden
De Hutch voor Engelbalhaar, met Willems, Derijck, Bouma en Mano achterin dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef rubbereend het volgende:
Engelaar is ook nog onzeker voor morgen
Morgen? Ik zou zondag doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef rubbereend het volgende:
Engelaar is ook nog onzeker voor morgen
Van mij mag er ook best wat meer met hagel geschoten worden op de JL. Voor een miljoen pik zo wat spelers op uit de JL en dan kun je nog eens een gokje wagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Heeft PSV wel scouts in de Jupiler?
Ik zie al 2 toppers lopen, die Linksbuiten van MVV en Belhasani ofzo van Sparta.
Maar die zal wel gekocht worden als ze een waarde hebben van 5+
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef gniffie het volgende:
Net de Juliper samenvattingen gezien zeker?
geen flauw idee, hij won wel wat en speelde geweldigquote:
Hoeveel succesvolle Jappaners hebben we gehad dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PSV moet weer Koreanen en Japanners aanstellen.
Wel een Chineesquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel succesvolle Jappaners hebben we gehad dan?
quote:
Lee 2 lee 3 en lee 4 en chang en wang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PSV moet weer Koreanen en Japanners aanstellen.
Eerst maar eens afwachten of Bakkali echt blijft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef MRN89 het volgende:
Ben allang blij dat Depay dit jaar doorgebroken is![]()
Ben benieuwd of die Bakkali wat gaat worden de komende jaren.
idd, straks pakt Ajax hem ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of Bakkali echt blijft.
quote:
Dat is altijd al zo. Moet je eens op de jeugdwebsite kijken en dan op wat spelers klikken. Ze komen van Brugge tot Groningenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja wat een gezeik, alle clubs doen het blijkbaar bij elkaar
Tjaquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:
“@RikElfrink: Labyad speelt zondag gewoon. Cocu hoopt dat de fans PSV (en dus ook Labyad) steunen.”
“@thijsslegers: #Cocu is van mening dat #Labyad beter nog 1 of 2 jaar bij #PSV had moeten blijven.”
Daarom, snap de hele ophef en ontkenningen ook niet. Net zo min als dat die jongens naar Engeland gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo. Moet je eens op de jeugdwebsite kijken en dan op wat spelers klikken. Ze komen van Brugge tot Groningen
Over 1 week vergeet iedereen het weer, maar ik vind wat de Engelsen doen veel erger. Chelsea kreeg toen niet voor niets een transferverbodquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom, snap de hele ophef en ontkenningen ook niet. Net zo min als dat die jongens naar Engeland gaan.
In totaal hebben we er volgens mij 2 gehad. Zou Haibin en Xiang Sun. Beiden toppertjes.quote:
waar zijn die chinezen nu? Bij welke club?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In totaal hebben we er volgens mij 2 gehad. Zou Haibin en Xiang Sun. Beiden toppertjes.
Wij kunnen altijd tegen puntverlies aanlopenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:22 schreef Scarface88 het volgende:
Tegen dit NEC zonder de vaste basiself zou je zondag zomaar eens tegen puntverlies aan kunnen lopen.
Dat is waar. Met de vaste basiself zou NEC thuis normaliter geen probleem moeten zijn, echter als je kijkt naar de bekerwedstrijd, toen de meeste basis spelers er wel in stonden werd het ook al knap lastig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij kunnen altijd tegen puntverlies aanlopenOok met vaste basis 11.
Shandong Lunengquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:10 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
waar zijn die chinezen nu? Bij welke club?
Helaas hebben we zhou haibin nooit zien spelen in wedstrijden...quote:In totaal hebben we er volgens mij 2 gehad. Zou Haibin en Xiang Sun. Beiden toppertjes.
Jij denkt dat az thuis verliest van vvv?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
Als PSV wint en Fey en AZ verliezen komt PSV morgen derde te staan en houd je die tweede plek goed in zicht
Ik zeg alleen dat PSV derde kan worden in dat scenario.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij denkt dat az thuis verliest van vvv?
De bal is rond, elf tegen elf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet kan in de eredivisie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar PSV laat het toch liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet kan in de eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |