SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:
Je hebt geen overgewicht, gewoon grote tietenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. vandaag een bikini geshopt..
blijk ik ineens maar 80 FF te hebben ( ik wist niet eens dat dubbel-F ook bestond)
goede bikini gevonden, maar ook geconstateerd dat er nog genoeg werk aan de winkel is![]()
OOKquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt geen overgewicht, gewoon grote tieten![]()
Sorry
Wauw!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Even een klein ideetje van mijn traject van Dieetclub in (die foto was in Arnhem genomen, dus ehm...) 2007 naar nu. Op de foto 'voor' was ik zo'n 95kg, de foto nu is vanochtend genomen en de weegschaal zei precies 75kg.
Ben er vooral jonger op geworden! En dat in 5 jaar![]()
!
[ afbeelding ]
hebben??quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Even een klein ideetje van mijn traject van Dieetclub in (die foto was in Arnhem genomen, dus ehm...) 2007 naar nu. Op de foto 'voor' was ik zo'n 95kg, de foto nu is vanochtend genomen en de weegschaal zei precies 75kg.
!
[ afbeelding ]
Ja?quote:
liever kwijt dan rijkquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
Mobloquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
liever kwijt dan rijk
ben WEL blij dat ik nu een mooie bikini heb gevonden
Deze : http://www.freyalingerie.(...)p.aspx?colour=lagoon
Yup! Mensen schrokken toen ook altijd wel als ze m'n gewicht hoorden, want dat 'zagen ze er niet af'. Nou ja, zware botten dan dus denk ikquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moblo
Weeg jij daar 95?je lijkt op je voorfoto al aardig slank
Nu ben je natuurlijk sizzling hot
Hell yeah! MoBlo isquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moblo
Weeg jij daar 95?je lijkt op je voorfoto al aardig slank
Nu ben je natuurlijk sizzling hot
Goed zeg!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
quote:
Dat an sich zegt natuurlijk niets over het gezondheidsgehalte van jouw eetpatroonquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet nog steeds meer dan mijn meeste vriendinnen hoor
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.Oquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat an sich zegt natuurlijk niets over het gezondheidsgehalte van jouw eetpatroon
Als zij leven op 2 mandarijnen en een cracker en jij eet 4 mandarijnen, een cracker en een banaan dan eet je wel meer, maar nog steeds niet goed
Doen!quote:
Ik heb het ook over 'an sich', waarmee ik bedoel dat 'meer eten dan een ander' geen graadmeter mag en kan zijn natuurlijk. Heb verder niet echt op je lijstjes gelet de laatste tijd, maar ze kunnen alleen maar beter geworden zijn. Houd je 't ook allemaal binnen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.O
En als ik kijk naar mijn beste vriendin, net zo'n dwerg als ik, maar die komt echt niet boven de 500kcal uit, behalve de dagen dat ze chocola als maaltijd eet
En de rest luncht eigen nooit. Ik ben de weirdo die dat doet.
Niemand gelooft me als ik zeg dat ik 27 en getrouwd ben hier in het VK bij m'n collegesquote:
Als dikkie vind ik mezelf er vooral ongezond en bleek uit zien!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker wijf moblo!
Maar je was ook een.goeie dikkie
Volgens mij is het geen goede combi, al die gestoorde eters bij elkaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.O
En als ik kijk naar mijn beste vriendin, net zo'n dwerg als ik, maar die komt echt niet boven de 500kcal uit, behalve de dagen dat ze chocola als maaltijd eet
En de rest luncht eigen nooit. Ik ben de weirdo die dat doet.
Ze zijn niet eetgestoord, maar ze hebben het druk en ze snoepen wel (en ik niet, en zij zijn slank en ik nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen goede combi, al die gestoorde eters bij elkaar
doe eens een linkjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook even naar een topic uit 2007 gekeken en ik was zwaarder dan nu
(in dat topic dan)
Ik heb bij de zoekfunctie gezocht naar topics geopend in januari 2007 met als zoekopdracht Dieetclubquote:
gewoon op de topicreeksknop drukken een optie? En dat voor een modquote:
oh tis zijn schuld dus dat je aangekomen bentquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Sarabi het volgende:
In 2007 was ik volgens mij op zijn slankst, maarja daarna leerde ik mijn vriend kennen
Dag 4 van Jillian zit er weer opging super lekker
Mobiellllllquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon op de topicreeksknop drukken een optie? En dat voor een mod
Maar ik zeg consequent nooit wat ik woog daarWe hadden toen wel zo'n hip grafiekje, maar die doet het niet meer.
Dat zou jou nooiiiiiit gebeurenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Sarabi het volgende:
In 2007 was ik volgens mij op zijn slankst, maarja daarna leerde ik mijn vriend kennen
Dag 4 van Jillian zit er weer opging super lekker
Dat zeg ik gelukkig nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh tis zijn schuld dus dat je aangekomen bent
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou jou nooiiiiiit gebeurenWeet je nog
was ook een grapje natuurlijkquote:
Tja het goede levenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een grapje natuurlijk
het is bijna standaard dat mensen aankomen als ze een relatie krijgen, ik zie dat overal om me heen, en zag t ook, erg laat, bij mezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een grapje natuurlijk
het is bijna standaard dat mensen aankomen als ze een relatie krijgen, ik zie dat overal om me heen, en zag t ook, erg laat, bij mezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ben juist af gaan vallen toen ik Mr.Mo leerde kennen
ik vond dat hij wel een mooiere vriendin verdiende
![]()
herkenbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
jep, ik ben tijdens mijn relatie ook dertig kilo aagekomen.
Toen ik nog alleen woonde kon ik gerust de hele dag niks eten, ik vergat dat gewoon
*fluistert... 37 kilo hierquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik nog alleen woonde kon ik gerust de hele dag niks eten, ik vergat dat gewoon
*steekt vinger opquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 78 kg en wil graag 72 kg wegen.
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-Pquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom toch zit ik vaak urenlang te klooien en ga ik dan ineens deka laatste 2 uur als een dolle aan de slag en vind ik dat ook nog de twee fijnste uurtjes van de dag en ga ik toch niet, de volgende werkdag, meteen hard aan het werk.![]()
One thing at a time, dus als ik de ruggegraat recht heb vwb eten dan is dat mijn volgende project.
Dat lijkt mij niet zo productief toe, een topic openen op Fok!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-P
ik druk alvast op de topic volg knop
I'm in! Over een paar maanden, eerst routine maken van gezond leven!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-P
ik druk alvast op de topic volg knop
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo productief toe, een topic openen op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 19-04-2012 23:00:05 ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Joyce!
En CotS! Je moet dat dus wél zeggen! Wat heb jij er aanals je een terugval zou krijgen omdat je aardig wil zijn tegen iemand die je 'ergens van kent'! Zeg haar dat ze echt hulp moet gaan zoeken of anders een andere lotgenoot online ofzo maar dat jij haar op dit moment niet kan helpen omdat je al je energie voor jezelf nodig hebt!
Beter ga je dingen eten zodat je gewoon kan schijten ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet gekakt. Ik zie op tegen het moment dat het wel gaat gebeurenMaar ik kijk uit naar de 5 seconden daarna waarin ik naar de weegschaal sprint
Nee?quote:
O ja! Goed idee! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter ga je dingen eten zodat je gewoon kan schijten ?
Ik denk het ook eigenlijk maar toch fijn dat ik geen buikpijn heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat het over de vijf dagen niet poepen ging J.
klopt..quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat het over de vijf dagen niet poepen ging J.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.
Ik haat de kroeg. Om een of andere reden wil de kroeg altijd dat ik blijf tot sluitingstijd. En ik doe dat vaak ook nog.
Misschien kun je er iemand anders blij mee maken..?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:21 schreef Silmarwen het volgende:
Chocolade cheesecake in de koelkast en 12 rozijn/appel/kaneel cupcakes in de oven.
We hebben vrienden over!
Is niet altijd leuk hoor!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien kun je er iemand anders blij mee maken..?
Wanneer is je operatie eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is niet altijd leuk hoor!
Ik moet over een uur in het ziekenhuis zijn. Heb misschien net 3 uur geslapen.
Dinsdag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer is je operatie eigenlijk?
+1.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag eerst een meeting van 10 tot 11, dan van 12 tot 4 en de klapper: van 4 tot 7
ik ga alcohol nodig hebben vanavond
Het hangt er vanaf wie er voor mij staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:
CotS, vraagje. Zèg jij wel eens tegen mensen dat je dingen niet kan? Dat je het moeilijk hebt? Dat je er nu even geen energie voor hebt? Of spiegel je iedereen het ideale plaatje voor omdat je niet zwak wilt lijken? Niet alleen niet voor je omgeving, maar vooral niet voor jezelf. Dat gevoel krijg ik namelijk.
Pffffftquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag eerst een meeting van 10 tot 11, dan van 12 tot 4 en de klapper: van 4 tot 7
ik ga alcohol nodig hebben vanavond
Ik heb vorig jaar een bestuur met alleen vrouwen gedaan. De vergaderingen duurde circa vier uur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan meetings. Vooral omdat mijn collega's allemaal vrouwen zijn en mijn geweldige manager (ze is echt heel tof) het lastig vindt om iedereen bij het onderwerp te houden. Resultaat, vergaderingen duren of te lang, of niet alles komt aan bod.
Hier ga je nog helemaal van in de knoop liggen en veel meer nadeel dan enig voordeel van halen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nee, ik wil niet zwak lijken en al helemaal niet zijn. Pijn is een emotie en emoties moet je negeren, is een beetje het motto waarmee ik ben opgevoed en dat ik nog altijd toepas voor mezelf.
Stop nou eens met sorry zeggen, is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry van gisterenHet liep me allemaal een beetje te veel over mijn schoenen
![]()
Dit weekend naar mijn ouder toe, dus dat wordt waarschijnlijk wel zondigen (ja... maar je bent er maar eens per kwartaal, dus laat mij je verwennen en eigenlijk vind ik dat ook wel eventjes best).
Vandaag:
O. 2 boterhammen met kaas
L. Broodje restpastasaus (groente in rode prut)
D. Aardappeltjes, sperzieboontjes en een "paprikarondo"
T. Iets lekkers bij mijn ma met een glas port (even denken aan de traditie van thuis op vrijdagavond)
Dat ligt niet aan vrouwen. Mijn manager is een man. Maar hij geeft lezingen ipv dat hij de vergadering leidt. Als we 8 punten op de agenda hebben, dan halen we net de eerste 2, soms raffelen we 3 dan nog even af en dan is de tijd voorbij. Uiteraard zijn de laatste punten belangrijk voor het dagelijkse werkprocesquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan meetings. Vooral omdat mijn collega's allemaal vrouwen zijn en mijn geweldige manager (ze is echt heel tof) het lastig vindt om iedereen bij het onderwerp te houden. Resultaat, vergaderingen duren of te lang, of niet alles komt aan bod.
Aangeven dat je iets niet aan kan, is in mijn ogen geen teken van zwakte maar juist de kracht om voor jezelf te kiezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wie er voor mij staatEr zijn wel mensen die weten dat ik een beetje overhoop lig bij mezelf en gisteren heb ik ook per ongeluk bij iemand gehuild. Alleen dat vind ik erg vervelend.
En nee, ik wil niet zwak lijken en al helemaal niet zijn. Pijn is een emotie en emoties moet je negeren, is een beetje het motto waarmee ik ben opgevoed en dat ik nog altijd toepas voor mezelf.
Maar om een of andere reden heb ik ook een beetje de functie opgebouwd van "troost-advies-punt" en ik vind het moeilijk nee te zeggen als mensen om hulp vragen, want ze zitten immers ergens mee
Ik zeg ook niet dat het een correcte manier van denken is. Het is wel een manier die er heel lang voor heeft gezorgd dat ik überhaupt mijn hoofd boven water bleef houden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ga je nog helemaal van in de knoop liggen en veel meer nadeel dan enig voordeel van halen.
Of mensen willen dat je ook een "mens" bent hangt er helemaal vanaf wie je tegenover je hebt. Mijn vrienden accepteren het niet als ik als ik altijd maar vrolijk ben en die zien het ook wel wanneer ik een "ik-ben-echt-heel-gelukkig-snik"bui heb. Alleen de voorbeelden van gisteren kan het geloof ik niet zoveel schelen, zolang ik maar troost en advies bied.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stop nou eens met sorry zeggen, is nergens voor nodig![]()
Mijn vriend doet dat ook. Zijn eerste reactie bij wat ik ook zeg is 'sorry' of 'geeft niet'. Wat een kut weer. Sorry. Geen sex vanavond. Geeft niet. Kom op zeg, jouw mening doet er minstens zoveel toe als die van een ander!
Edit: juist dat onderdanige gedrag is gruwelijk irritant. Zeg gewoon wat je voelt enzo, dat wordt veel meer gewaardeerd. Mensen vinden het imho juist prettig als je met een vriendin een bepaalde reciprociteit hebt. Het is geen prettig gevoel om altijd degene met de problemen te zijn. Je wilt ook wel eens dat de ander een probleem heeft, dan lijkt het bij jou niet zo erg![]()
Aspirientje?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf, ik heb koppijn. Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. Sporten, boodschappenlijst maken, werken, wassen, boodschappen doen, koken. Vanavond om 9 uur ofzo is er tijd om hoofdpijn te hebben, waarom snapt mijn lichaam dat nou niet.
Euh nee... Echt, ik kan me daar vrij moeilijk in verplaatsen. Ik heb ook al heel lang geleden de hoop opgegeven dat mijn huis ooit volledig opgeruimd is, bijvoorbeeld. Ik wil leven en genietenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat ik perfect moet zijn
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan vrouwen. Mijn manager is een man. Maar hij geeft lezingen ipv dat hij de vergadering leidt. Als we 8 punten op de agenda hebben, dan halen we net de eerste 2, soms raffelen we 3 dan nog even af en dan is de tijd voorbij. Uiteraard zijn de laatste punten belangrijk voor het dagelijkse werkproces
Ik heb vrijwel dagelijks hoofdpijn vanwege diverse factoren. Nu is ie wel uit te houden maar gewoon irritant. Komt wel goed na het ontbijt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aspirientje?
En misschien is het handig om naar je lijf te luisteren? Hoofdpijn is vaak een teken van te druk en/of te weinig drinken en/of te weinig slaap en/of ziek worden
Dan kun je nu beter stoppen. Mensen die dat denken bereiken het voor zichzelf namelijk nooitquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat ik perfect moet zijn
Sterkte bij de psychquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef summer2bird het volgende:
Bah, gaat hier heel erg slecht.
Straks crisisgesprek met de psycholoog.
Pluspuntje is wel dat ik daarvoor naar de stad moet en dat is weer +1 uur fietsen.
Ook nog een halve kilo afgevallen.
Komt voornamelijk doordat ik weer kan kakkendenk ik
Ooh men, ik zit op het station en de geur van kaasbroodjes en frikandelbroodjes
Gelukkig heb ik niet zoveel contant geld bij me.
Straks mag ik mijzelf belonen met de lunch met een uitgebreid broodje gezond.
Hmmm. Met ei en kaas en ham en en en.
Naja, ik snap je wel een beetje. Aan de andere kant, ik ben ook wel een extreme positivo zonder issues enzulks, dus voor mij is het al snel too much dramaquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind je schreeuwende verzwegen hulpvraag anders best irritant.
Hij sijppelt nl door in alles wat je zegt en geeft een beeld van zwakte en aandachtvragerij. Geef dan gewoon direct toe die aandacht nodig te hebben.
Dat is mijn mentor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan vrouwen. Mijn manager is een man. Maar hij geeft lezingen ipv dat hij de vergadering leidt. Als we 8 punten op de agenda hebben, dan halen we net de eerste 2, soms raffelen we 3 dan nog even af en dan is de tijd voorbij. Uiteraard zijn de laatste punten belangrijk voor het dagelijkse werkproces
Maar een broodje kroket is ongezonder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterkte bij de psych
Oh, en een broodje gezond bevat meer kcals dan een broodje kroket![]()
True, truequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar een broodje kroket is ongezonder.
Dacht ik
En anders boeien, het is bijna weekeind.
Op Fok zien mensen mij als zwak misschien en dat mogen ze bestquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Qots ik bedoelde meer aan te geven dat je zwakte toch wel duidelijk is, juist wanneer je.krampachtig probeert deze te verbloemen.
Dus je wint er niets mee (mensen zien je toch als zwak) en je verliest een hoop.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Goede morgen. Vannacht voor het eerst in ons nieuwe huis geslapen. En vandaag voel ik me blugh, snotverkouden, hoofdpijn en moe. Qua eten kom ik niet verder dan yoghurt en beschuit. Ik heb totaal geen trek, de geur van eten maakt me misselijkdus vandaag lig ik lekker met een dekentje op de bank.
Ik heb op kantoor een mok met de tekst: a well dusted house is the sign of a wasted lifequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt de slechtste huisvrouw ever. Je kan in mijn huis van vrijwel elk oppervlak eten. Er ligt genoeg
Eens per weekquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor een mok met de tekst: a well dusted house is the sign of a wasted life![]()
Ik maak eens per week mijn huis schoon, kan vaker maar doe het lekker niet. Ik ben wel een redelijk obsessieve opruimer, vooral als ik heel moe en/of gestresst ben. Ik kan gewoon niet lekker op de bank zitten als het een puinzooi is.
Niet zo zeer zwak maar meer nodeloos complexquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op Fok zien mensen mij als zwak misschien en dat mogen ze best
Maar ik ben niet zwak
Eens in de week is meer een streven. De laatste maanden lukt dat wel goed omdat ik nu meer energie heb gelukkig. Maar ik heb de badkamer lekker overgeslagen vorige week en de benedenverdieping met de franse slag gedaan. Dom, want dit weekend heb ik helemaal geen tijd. So be it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eens per week
Ik als ik visiste krijg. Wchich is almost never
Dankjewelquote:
Ja en dan heb je kinderen... geef het nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dankjewel
Hmm poetsen wasda?? Met katten moet er echt regelmatig gepoetst worden, vooral de vloer moet eigenlijk elke dag wel gedaan worden, dat kan variëren van, dweilen tot gewoon ff met de swiffer er door, maar daar heb ik dus echt een hekel aan. Stiekem zal ik blij zijn als we ooit geen katten meer hebben, scheelt een hoop zooi in huis
Kinderen zijn kleine parasieten die al de energie uit je zuigen. Je huis vies maken, je koelkast leeg eten, spinazie op de muren smeren (dus is nog erger dan vies maken), die spugen poepen én plassen, en huilen en gillen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
@sjeen laat me nog ff in die waan dat kinderen hebben rozengeur en maneschijn is :p met doorslapende kindjes die altijd lief luisteren, netjes hun eigen spulletjes opruimen en zonder mokken hun bordje leeg eten :p
Spinazie? Poep...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kinderen zijn kleine parasieten die al de energie uit je zuigen. Je huis vies maken, je koelkast leeg eten, spinazie op de muren smeren (dus is nog erger dan vies maken), die spugen poepen én plassen, en huilen en gillen.
Verder geven ze ook veel liefde en geluk natuurlijk
Wat een positivismequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kinderen zijn kleine parasieten die al de energie uit je zuigen. Je huis vies maken, je koelkast leeg eten, spinazie op de muren smeren (dus is nog erger dan vies maken), die spugen poepen én plassen, en huilen en gillen.
Verder geven ze ook veel liefde en geluk natuurlijk
Nee hoor, een broodje kroket is helemaal niet ongezonder. Er zit zelfs behoorlijk wat ijzer (wat vrouwen vaak te kort hebben) in een broodje kroket.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:45 schreef summer2bird het volgende:
Maar een broodje kroket is ongezonder.
Dacht ik
En anders boeien, het is bijna weekeind.
*check...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
Whehehe.. LOL
Ach en ze kunnen ook heel lief constanteren dat iedereen haar heeft behalve je manmet de briljante opmerking: wij hebben wel haar
Moet je hem daar voor africhten ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo ik heb mijn vent goed afgericht. Hij kookt vanavond, lekker pasta boordevol verse groenten
Nee alleen door het smeltproces wel andere / minder gezonde vettenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:17 schreef Blistering het volgende:
Een stomme vraag misschien, maar is een tosti vetter dan 2 boterhammen met kaas?
Nee alleen warmer, mits je het in een tosti-ijzer zonder boter bakt (of oven)quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:17 schreef Blistering het volgende:
Een stomme vraag misschien, maar is een tosti vetter dan 2 boterhammen met kaas?
Ja ik maak gewoon 2 boterhammen met kaas en die doe ik in een tosti-ijzer, zonder boter oid. Wel mét ketchup, maar dat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee alleen warmer, mits je het in een tosti-ijzer zonder boter bakt (of oven)
Als je het in een pak bakt met boter is het natuurlijk wel vetter.
Tosti's zijn "ongezonder" omdat veel mensen er saus op eten
Een dosis ketchup bevat 17kcals, niet van wakker liggen dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja ik maak gewoon 2 boterhammen met kaas en die doe ik in een tosti-ijzer, zonder boter oid. Wel mét ketchup, maar dat kan geen kwaad
Tuurlijk niet, bedoelde dat ook meer als grapje heurquote:
Die broek mocht ik van mezelf bij de -30... Met stoere gympen of mooie hakken en een basic shirtje legtie iig de nadruk op het deel van m'n lijf waar ik blij mee benquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
leuke kleren damesIk vind zo'n gekleurde broek wel gedurfd hoor
aaah handig zo'n planning van mannen NOT ik zou idd zelf wat dingetjes meenemen en lunch pakket, bij heel veel hotels is dat geen probleem.. Veel plezier van het weekend.. Limburg is mooi
Uhhh die zijn er nog wel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Check die afwezige buikvetblubbers dan bij Tink en LL
Jups, hier ook! Wel al minder...quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettig weekendIk ga naar mijn ouderlijk huis toe
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettig weekendIk ga naar mijn ouderlijk huis toe
Txs! Enquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef deerntie het volgende:
Wow! Die broek staat je goed tink! Zoiets zou ik nou nooit aan durven trekken met mijn kuiten..![]()
Ik ben vandaag lekker bezig geweest, 10 kilometer gelopen![]()
En nu zit ik lekker met de pootjes omhoog hahaha
Ik ben er vaker geweest en het is echt (echt, echt) de beste biefstuk die ik ooit gegeten heb. Als ik die kleinste zonder saus neem en ik bestel groentes (champignons, maiskolf) ipv frietjes... is het dan een beetje oke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Daar loopt het water van in mijn mondIk zou voor iets met kip of vis gaan
Eerlijk gezegd, geen idee, geen saus is idd wel goed, extra groentes erbij en gaan voor een gepofde aardappel zonder saus.. Als wij uiteten gaan dan kijk ik eigenlijk niet echt naar de menukaart en naar wat goed is of niet.. Ik vind dat ik dan lekker mag zondigenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest en het is echt (echt, echt) de beste biefstuk die ik ooit gegeten heb. Als ik die kleinste zonder saus neem en ik bestel groentes (champignons, maiskolf) ipv frietjes... is het dan een beetje oke?
Als je nou gewoon eens lekker geniet. En de komende dagen wat rustiger doet en een paar stappen extra zet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest en het is echt (echt, echt) de beste biefstuk die ik ooit gegeten heb. Als ik die kleinste zonder saus neem en ik bestel groentes (champignons, maiskolf) ipv frietjes... is het dan een beetje oke?
Jawel, maar ik vind steak en groente absoluut geen strafquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens lekker geniet. En de komende dagen wat rustiger doet en een paar stappen extra zet.
Zou dat niet gewoon een beter idee zijn?
Stoer wijf, gijquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die met de rode schoentjes.![]()
En de driekwart-legging.
Net echt superlekker geoefend, ska met punk-rock invloeden dus flink doorblazen. Goed voor de buikspieren.![]()
Het was alles waar ik op hoopte. En meerquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet gekakt. Ik zie op tegen het moment dat het wel gaat gebeurenMaar ik kijk uit naar de 5 seconden daarna waarin ik naar de weegschaal sprint
Hopen op een grote hoop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het was alles waar ik op hoopte. En meer
Wat stoerquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, mooie vrouwen hier!
De spiegel was hier net helemaal niet aardig.![]()
Maar goed... Ik ben op de goede weg zullen we maar.
Straks lekker toeteren met de band.
En hopelijk ziet dit er over een paar maanden heel anders uit!
[ afbeelding ]
Loop je dan niet 4 dagen te verrekken van de buikpijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het was alles waar ik op hoopte. En meer
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nou is het gewoon niet eerlijk meer. Ik doe echt super super mijn best en er is verdomme een pond bij niks af ten opzichte van het begin van de eind vorige week. Hoe kan ik vanmiddag nou met een gerust hart vlaai prosecco en een kaasplankje eten met zulke cijfers
Minder dan je zou denkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Loop je dan niet 4 dagen te verrekken van de buikpijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vindt wel een manier liefjequote:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Tgekke is ook dat ik meer ineens denk goshvolgensmijishetalweerzoveeldagengeleden, dan dat ik nu echt last van mn buik krijg.quote:
Misschien kan ik het zonder gerust hart proberen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je vindt wel een manier liefje
The prosecco won't mind...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan ik het zonder gerust hart proberen.
Het niet nemen of gewoon er aan denken dat het allemaal niet (meer) zo snel gaat en rustig verder gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nou is het gewoon niet eerlijk meer. Ik doe echt super super mijn best en er is verdomme een pond bij ten opzichte van het begin van de week. Hoe kan ik vanmiddag nou met een gerust hart vlaai en een kaasplankje eten met zulke cijfers
Inderdaad. Ik vind het allemaal gescheten. Ik ga lekker van mijn weekend genieten. Ik zie maandag wel wat de weegschaal er van vond. En dat laat ik dan uiteraard de nasmaak van mijn weekend niet verpestenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het niet nemen of gewoon er aan denken dat het allemaal niet (meer) zo snel gaat en rustig verder gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het allemaal gescheten. Ik ga lekker van mijn weekend genieten. Ik zie maandag wel wat de weegschaal er van vond. En dat laat ik dan uiteraard de nasmaak van mijn weekend niet verpesten![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik een kleine Isa was werd de kat van mijn opa en oma heel erg ziek. En ik, dokter in de dop, ging op zoek in het medicijnkastje. Daar lag zo'n ouderwetse metalen buis met paracetamol en daarop stond geschreven dat het ook hielp bij katers! Dus daarmee ging ik snel naar mijn moeder en zei dat ze dat moest geven omdat het een kater was
Cutequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik een kleine Isa was werd de kat van mijn opa en oma heel erg ziek. En ik, dokter in de dop, ging op zoek in het medicijnkastje. Daar lag zo'n ouderwetse metalen buis met paracetamol en daarop stond geschreven dat het ook hielp bij katers! Dus daarmee ging ik snel naar mijn moeder en zei dat ze dat moest geven omdat het een kater was
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uiteindelijk helpt er gewoon maar 1 ding bij katers -- > Friet! alcohol
Foto?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:06 schreef Sjeen het volgende:
Ha, ik heb Lucky_Strike gezien vanmiddag en da's een heul knappe meid
Vergeten te makenquote:
That's me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op zondag 22 april 2012 11:39 schreef Jarno het volgende:
Ehm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Super!
Ehm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
.
![]()
Be happy with the little things in life
Hurhurhur.quote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
niet dat ik weet, het enige wa in me opkomt is batsen op de keukentafel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had heel erg veel bak zin
En er was nog een mango die opmoest
Ik mag er een deze week en de rest is voor de familie
[ Bericht 12% gewijzigd door summer2bird op 22-04-2012 20:51:19 ]Twiddel
In de salade mikken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik nog 2 mangos in de koelkast heb liggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |