SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:
Je hebt geen overgewicht, gewoon grote tietenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. vandaag een bikini geshopt..
blijk ik ineens maar 80 FF te hebben ( ik wist niet eens dat dubbel-F ook bestond)
goede bikini gevonden, maar ook geconstateerd dat er nog genoeg werk aan de winkel is![]()
OOKquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt geen overgewicht, gewoon grote tieten![]()
Sorry
Wauw!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Even een klein ideetje van mijn traject van Dieetclub in (die foto was in Arnhem genomen, dus ehm...) 2007 naar nu. Op de foto 'voor' was ik zo'n 95kg, de foto nu is vanochtend genomen en de weegschaal zei precies 75kg.
Ben er vooral jonger op geworden! En dat in 5 jaar![]()
!
[ afbeelding ]
hebben??quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Even een klein ideetje van mijn traject van Dieetclub in (die foto was in Arnhem genomen, dus ehm...) 2007 naar nu. Op de foto 'voor' was ik zo'n 95kg, de foto nu is vanochtend genomen en de weegschaal zei precies 75kg.
!
[ afbeelding ]
Ja?quote:
liever kwijt dan rijkquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
Mobloquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
liever kwijt dan rijk
ben WEL blij dat ik nu een mooie bikini heb gevonden
Deze : http://www.freyalingerie.(...)p.aspx?colour=lagoon
Yup! Mensen schrokken toen ook altijd wel als ze m'n gewicht hoorden, want dat 'zagen ze er niet af'. Nou ja, zware botten dan dus denk ikquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moblo
Weeg jij daar 95?je lijkt op je voorfoto al aardig slank
Nu ben je natuurlijk sizzling hot
Hell yeah! MoBlo isquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moblo
Weeg jij daar 95?je lijkt op je voorfoto al aardig slank
Nu ben je natuurlijk sizzling hot
Goed zeg!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
[ afbeelding ]
quote:
Dat an sich zegt natuurlijk niets over het gezondheidsgehalte van jouw eetpatroonquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet nog steeds meer dan mijn meeste vriendinnen hoor
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.Oquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat an sich zegt natuurlijk niets over het gezondheidsgehalte van jouw eetpatroon
Als zij leven op 2 mandarijnen en een cracker en jij eet 4 mandarijnen, een cracker en een banaan dan eet je wel meer, maar nog steeds niet goed
Doen!quote:
Ik heb het ook over 'an sich', waarmee ik bedoel dat 'meer eten dan een ander' geen graadmeter mag en kan zijn natuurlijk. Heb verder niet echt op je lijstjes gelet de laatste tijd, maar ze kunnen alleen maar beter geworden zijn. Houd je 't ook allemaal binnen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.O
En als ik kijk naar mijn beste vriendin, net zo'n dwerg als ik, maar die komt echt niet boven de 500kcal uit, behalve de dagen dat ze chocola als maaltijd eet
En de rest luncht eigen nooit. Ik ben de weirdo die dat doet.
Niemand gelooft me als ik zeg dat ik 27 en getrouwd ben hier in het VK bij m'n collegesquote:
Als dikkie vind ik mezelf er vooral ongezond en bleek uit zien!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker wijf moblo!
Maar je was ook een.goeie dikkie
Volgens mij is het geen goede combi, al die gestoorde eters bij elkaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet nu toch wel genoeg? Laatst hoorde ik nog goede lijsten te hebben o.O
En als ik kijk naar mijn beste vriendin, net zo'n dwerg als ik, maar die komt echt niet boven de 500kcal uit, behalve de dagen dat ze chocola als maaltijd eet
En de rest luncht eigen nooit. Ik ben de weirdo die dat doet.
Ze zijn niet eetgestoord, maar ze hebben het druk en ze snoepen wel (en ik niet, en zij zijn slank en ik nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen goede combi, al die gestoorde eters bij elkaar
doe eens een linkjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook even naar een topic uit 2007 gekeken en ik was zwaarder dan nu
(in dat topic dan)
Ik heb bij de zoekfunctie gezocht naar topics geopend in januari 2007 met als zoekopdracht Dieetclubquote:
gewoon op de topicreeksknop drukken een optie? En dat voor een modquote:
oh tis zijn schuld dus dat je aangekomen bentquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Sarabi het volgende:
In 2007 was ik volgens mij op zijn slankst, maarja daarna leerde ik mijn vriend kennen
Dag 4 van Jillian zit er weer opging super lekker
Mobiellllllquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon op de topicreeksknop drukken een optie? En dat voor een mod
Maar ik zeg consequent nooit wat ik woog daarWe hadden toen wel zo'n hip grafiekje, maar die doet het niet meer.
Dat zou jou nooiiiiiit gebeurenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Sarabi het volgende:
In 2007 was ik volgens mij op zijn slankst, maarja daarna leerde ik mijn vriend kennen
Dag 4 van Jillian zit er weer opging super lekker
Dat zeg ik gelukkig nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh tis zijn schuld dus dat je aangekomen bent
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou jou nooiiiiiit gebeurenWeet je nog
was ook een grapje natuurlijkquote:
Tja het goede levenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een grapje natuurlijk
het is bijna standaard dat mensen aankomen als ze een relatie krijgen, ik zie dat overal om me heen, en zag t ook, erg laat, bij mezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een grapje natuurlijk
het is bijna standaard dat mensen aankomen als ze een relatie krijgen, ik zie dat overal om me heen, en zag t ook, erg laat, bij mezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ben juist af gaan vallen toen ik Mr.Mo leerde kennen
ik vond dat hij wel een mooiere vriendin verdiende
![]()
herkenbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
jep, ik ben tijdens mijn relatie ook dertig kilo aagekomen.
Toen ik nog alleen woonde kon ik gerust de hele dag niks eten, ik vergat dat gewoon
*fluistert... 37 kilo hierquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik nog alleen woonde kon ik gerust de hele dag niks eten, ik vergat dat gewoon
*steekt vinger opquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 78 kg en wil graag 72 kg wegen.
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-Pquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom toch zit ik vaak urenlang te klooien en ga ik dan ineens deka laatste 2 uur als een dolle aan de slag en vind ik dat ook nog de twee fijnste uurtjes van de dag en ga ik toch niet, de volgende werkdag, meteen hard aan het werk.![]()
One thing at a time, dus als ik de ruggegraat recht heb vwb eten dan is dat mijn volgende project.
Dat lijkt mij niet zo productief toe, een topic openen op Fok!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-P
ik druk alvast op de topic volg knop
I'm in! Over een paar maanden, eerst routine maken van gezond leven!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan ook weer een topic reeks over openen.. "de pro actief op werk-club" :-P
ik druk alvast op de topic volg knop
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo productief toe, een topic openen op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 19-04-2012 23:00:05 ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Joyce!
En CotS! Je moet dat dus wél zeggen! Wat heb jij er aanals je een terugval zou krijgen omdat je aardig wil zijn tegen iemand die je 'ergens van kent'! Zeg haar dat ze echt hulp moet gaan zoeken of anders een andere lotgenoot online ofzo maar dat jij haar op dit moment niet kan helpen omdat je al je energie voor jezelf nodig hebt!
Beter ga je dingen eten zodat je gewoon kan schijten ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet gekakt. Ik zie op tegen het moment dat het wel gaat gebeurenMaar ik kijk uit naar de 5 seconden daarna waarin ik naar de weegschaal sprint
Nee?quote:
O ja! Goed idee! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter ga je dingen eten zodat je gewoon kan schijten ?
Ik denk het ook eigenlijk maar toch fijn dat ik geen buikpijn heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat het over de vijf dagen niet poepen ging J.
klopt..quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat het over de vijf dagen niet poepen ging J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |