Jawel, wapenwedloop etcquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Om vrede te maken moet je eerst oorlog hebben. Op oorlog kan je cashenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij zou: "Ontslag door Fok!" gaan heten
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalen
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jijquote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uiquote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
Hahaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
nu wel en neequote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
mmmm nog ff doorgaan dusquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
Idem!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, voor iemand die z'n Anger aan het Managen is ben je goed bezig.
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je staat erin. Zand erover
Overigens stond je er in want geen ui etc en die staat er wel in![]()
Jonge kap nou met mauwen, ik heb je toch toegevoegdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.
Dit ging niet over mij, maar over "de ander" *halleluja geluid*quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonge kap nou met mauwen, ik heb je toch toegevoegd
Oke genoteerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit ging niet over mij, maar over "de ander" *halleluja geluid*
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is een speciale dag...
eindelijk maak ik eens een keer in me leven ergens deel van uit...
danku jongens en meisjes....
rofl
Aai over je bolletjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
rofl
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
rofl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dagen ken ikquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
Druk vandaag, heb nog niks gezegd hier.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Notulen schrijven, change documenten controleren en bijwerken, RFC's controleren en bijwerken, moet nog een zooitje mensen bellen... Nee, geen rust. Maar ik ben weer uit de vergaderingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Die dagen ken ik, eindelijk wat rust in de tent?
[..]
[ afbeelding ]Vind hem met dat kuikentje wel grappig, met Loekie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Nouja, kun je iig op je eigen tempo verderquote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Notulen schrijven, change documenten controleren en bijwerken, RFC's controleren en bijwerken, moet nog een zooitje mensen bellen... Nee, geen rust. Maar ik ben weer uit de vergaderingen!
haha, ik ben gewoon een schatjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
Nouja, kun je iig op je eigen tempo verder
De rust is hier teruggekeerd iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!
Zolang al het werk maar afkomt.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
What you doin'quote:
Klinkt ook als iets waar je goed druk mee kunt zijn!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
IT man voor 2 kantoren, inval voor een 3e kantoor atm
Vrije interpretatie!quote:
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineensquote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt ook als iets waar je goed druk mee kunt zijn!
Nee sorry, vandaag niet, ben aan het "werk"quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineens
muhahahaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee sorry, vandaag niet, ben aan het "werk"
Shitstorm in 3...2...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineens
Sterren luxe? Of 'beter dan McDo' luxe?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
Vanavond een etentje in een luuks restaurààà
Wat je zegt ben je zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterren luxequote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Shitstorm in 3...2...
[..]
Sterren luxe? Of 'beter dan McDo' luxe?
Hoezo ookquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Ja ik ben ook bezig met een inhaalslag van werk
Hey waar was je heen? welkom terugquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Oeh, jullie dachten zeker dat ik een eendagsvliegje was?
Mispoes, enkel in het buitenland, dus hier was ik weer
Klopt deze samenvatting van de nieuwe pagina's? : nikszeggende slowchat
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Jepquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Kut manquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
om te huilen... me ex stuurde gister sms... niet op gereageerd...
nu krijg ik opeens van iemand, 20 dagen nadat ik hem voor het laatst gesproken heb een app hoe het gaat....
(dezelfde vriendenkring)
ook maar niet op gereageerd
Mwoah, de kunst van het niets doen... dat ben ik aan het beoefenen.quote:
haha, dan komt het wel goed toch? Uiteindelijk is dat het beste denk ik!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mwoah, de kunst van het niets doen... dat ben ik aan het beoefenen.
Boedapest!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Hey waar was je heen? welkom terug
Geloof ze niet wat ze ook zeggenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boedapest!
Haha dat mn samenvatting klopte verwachtte ik al!
Alleen, de titel.... vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
Ruzie?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boedapest!
Haha dat mn samenvatting klopte verwachtte ik al!
Alleen, de titel.... vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Geloof ze niet wat ze ook zeggen
Oke boedapest is erg mooiwaarom was je daar
Haat?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!
Ruzie? Neuh, haat..
Lekker meidquote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!
Ruzie? Neuh, haat..
'quote:Op donderdag 19 april 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel me meer
I feed on your hatred.
Kanniet hier + wil het niet openbaarquote:
DMquote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kanniet hier + wil het niet openbaar
Je wil alleen een kusje erop?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kanniet hier + wil het niet openbaar
Oh, dan weet je meer dan ik!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
nee niet tegenspreken ik weet wat jij wilt
Ssst
Zoiets.. Gewoon even zeggen dat ik me kut voel, maar niet zeggen waaromquote:
Een goede wijn en een heerlijk diner?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
nee niet tegenspreken ik weet wat jij wilt
Ssst
Ok, dan zou ik een wijntje van geester aannemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zoiets.. Gewoon even zeggen dat ik me kut voel, maar niet zeggen waarom
Zeker, onder andere!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een goede wijn en een heerlijk diner?
Hoe weet ik dan dat hij niet met mijn wijntje knoeit?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik een wijntje van geester aannemen.
Wie knoeit er nou met wijn? Dat vlekt zo lelijk!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe weet ik dan dat hij niet met mijn wijntje knoeit?
Free drugs.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
True!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie knoeit er nou met wijn? Dat vlekt zo lelijk!
Een lekker wijntje met een beetje tapas erbij en een leuk filmpje op de bankquote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Verpest zo'n mooi leuk lief meisje nou niet man met je aids drugsquote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om er mee te beginnen.
Ze kan er nooit zo'n groot trauma aan over houden als aan een date met jou.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Verpest zo'n mooi leuk lief meisje nou niet man met je aids drugs
Verkrachten zal 'ie 'r niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kan er nooit zo'n groot trauma aan over houden als aan een date met jou.
Hihi, je hebt ervaring?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga weg man wat kan er mis gaan op een date .. Ik behandel haar goed!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heuj, dat zei ik niet!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa lach dr maar om iedereen haat me
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa lach dr maar om iedereen haat me
Met wat datura ofzo zal ze die grindtegel wellicht aanzien voor een lief nestje met paaseitjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga weg man wat kan er mis gaan op een date .. Ik behandel haar goed!
Dat is zijn hosseltactiek.quote:
Ik zal je goed behandelen .. full size treatment en lekkere dingen eten en drinkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, klinkt inderdaad gezellie!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zal je goed behandelen .. full size treatment en lekkere dingen eten en drinken
Gewoon gezellie () op de bank
Gaaaaf!!quote:
Goed rust houden, sinasappelsap drinken en goed etenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Gaaaaf!!
Alleen... volgens mij nu ziek aan het worden
Zodat ze met me op date kan!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed rust houden, sinasappelsap drinken en goed eten. Ben je hopelijk vlug weer de oude
Oh, nu toch weer wel?quote:
Zit je nou te vissen naar een back rub?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zoooooon last van mijn schouders
Ja je bent veel te knap op zomaar af te wijzenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oh, nu toch weer wel?
Zal straks eens een sinaasappel gaan eten, stukkie beter dan het sap
Voetmassage?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zoooooon last van mijn schouders
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Gaaaaf!!
Alleen... volgens mij nu ziek aan het worden
Nooooooquote:
Keelaids nog wel.. Hoe durf je!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
NooooooHet spijt me zo miejselle
Ik had je nooit aids willen geven.
Slijmbalquote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja je bent veel te knap op zomaar af te wijzen
Jij wil graag wijn, tapas en gezellieheid?quote:
Ja, ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar een back rub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Vrouwen die sinaasappelen etenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nouu... ik eet nu een sinaasappel
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.Beter kom je naar mijn hol dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
helaas jonge, net vers bloed en zelfs die jaag je weg
Ze is niet vers ze was op vakantiiiiiiiiiihieeeeeeeeeeeeeeeeeee lees dat dannnnnnnnnnnnnnn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:
quote:ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Die inderdaadquote:
welke show? ik ging weg na 10 minuten ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Lekkerding
Gisteren nog van mn show genoten?
Je werd gekicked na 10min bedoel jequote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
welke show? ik ging weg na 10 minuten ofzo.
Niks gemistquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hallo R.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, alleen ex-alto's aan mijn lijf.
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was net buiten beeld man. Maar je hebt soepele heupen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Lekkerding
Gisteren nog van mn show genoten?
Je bent hier toch voor mij?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!
Fair enough!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was net buiten beeld man. Maar je hebt soepele heupen.
Geen nood, ik ben er al.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!
Ik herken je wel aan je spelling.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fair enough!
Maar je herkend me niet als zodanig!
Ik ging zelf weg :pquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Je werd gekicked na 10min bedoel je
Vanavond cam aan!![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik herken je wel aan je spelling.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik herken je wel aan je spelling.
D'oh!quote:
Gelderland, Overijssel, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Groningen, West-Friesland, Utrecht, Den Haag, Polen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet uit Twente, Friesland of Limburg komt niet, nee
Flauw hoor, niet je eigen regio noemenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Gelderland, Overijssel, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Groningen, West-Friesland, Utrecht.
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
Als je niet uit Twente, Friesland of Limburg komt niet, nee
Rrrrrrrrrrrrrregio.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Flauw hoor, niet je eigen regio noemen
Als zelfs vreemde meisjes het al opvalt zou het lampje nu wel een keer moeten gaan branden, niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.
Was een gevluchte Amsterdammer uit Almere overigens, die ook nog eens best lekker was, dus ik heb het haar niet kwalijk genomen.
Ik ook niet, oh jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrregio.
Ik heb geen accent.
Dat was niet omdat je netjes sprak, waarschijnlijk omdat je gewoon overdreven met je handjes aan het wapperen was.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.
Was een gevluchte Amsterdammer uit Almere overigens, die ook nog eens best lekker was, dus ik heb het haar niet kwalijk genomen.
hihi.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien drukte je op het kruisje, nadat Murdera op jouw kruisje had gedrukt.
Ga eens computers repareren ofzo!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Als zelfs vreemde meisjes het al opvalt zou het lampje nu wel een keer moeten gaan branden, niet?
De leugenachtige heks... Ze wilde ook al niet pijpen!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Dat was niet omdat je netjes sprak, waarschijnlijk omdat je gewoon overdreven met je handjes aan het wapperen was.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ga eens computers repareren ofzo!
quote:
Kus op je enkelquote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dat voor bullshit beredeneringHommo's spreken perfect accentloos ABN, en hetero's schreeuwen alleen dialect of zo?
Wat een achterlijk wijf..
quote:
Mijn idee!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil je een kus geven krijg ik dit
Sorry lief xx
Dat heet aanrandingquote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil je een kus geven krijg ik dit
Sorry lief xx
Je hebt echt succes man!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Geester het volgende:
Ik heb een tijd lang geen vrouwelijk contact gehad ( behalve een handdruk en schouderklopje)
dat werpt nu zijn vruchten af denk ik
Voor of na ik het met haar heb gedaan? 1 keer seks en ik kan weer een jaar vooruitquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Je beste kans is er dan 1 te kopenhttp://www.goodwife.com/
En zelfs die zal je verlaten
Als je je mond houdt heb je héééééééééél mss een klein beetje geluk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor of na ik het met haar heb gedaan? 1 keer seks en ik kan weer een jaar vooruit
Booh je bent een beetje positiefquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je je mond houdt heb je héééééééééél mss een klein beetje geluk.
Ah, vandaar..quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Geester het volgende:
Ik heb een tijd lang geen vrouwelijk contact gehad ( behalve een handdruk en schouderklopje)
dat werpt nu zijn vruchten af denk ik
Nog 12.398 van die lieve posts en ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Booh je bent een beetje positiefdenk dat we wel vrienden kunnen worden
Neehoor, alleen even een reisverhaaltje mailenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
Ik heb het verpest nu
heb je een blog?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Neehoor, alleen even een reisverhaaltje mailen
Check
Helaas anders had ik em wel willen zienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook mailen
Helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Helaas anders had ik em wel willen zien
Denken dat ze mij haar email wilt gevenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Zo'n gigantische opening om haar mailadres te krijgen en je pakt 'm niet? Faalhaas.
whehequote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Zo'n gigantische opening om haar mailadres te krijgen en je pakt 'm niet? Faalhaas.
1. Vliegtuig heenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
Het was een vluggertje dusquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
En nog haak je afquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Geester het volgende:
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Dat zeg ik, Sjaak Afhaakquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou jij geeft gemixte signalen dat kan ik niet aan ...
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?quote:
dat nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
"mag ik misschien je handje vasthouden?"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel eest vraag hoor.
"wil je nog kunnen zitten deze week? "
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vraag gewoon of ze iets wil eten en daarna neuken of dat ze geen honger heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is anders, dat vraag je pas als je nog bezig bent en twijfelt of je 2uur moet doorraggen of gewoon stopt nadat je klaar bentquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar wat zei ze nouquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zei een keer: "Wat zou je doen als ik je nu zou zoenen?"
Het werkte yoooo!
Geen ervaring mee!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is anders, dat vraag je pas als je nog bezig bent en twijfelt of je 2uur moet doorraggen of gewoon stopt nadat je klaar bent
Twijfel = doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
"Weet ik niet", zei ze.
Dan moet je ook niet twijfelen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zei een keer: "Wat zou je doen als ik je nu zou zoenen?"
Het werkte yoooo!
Niet veel gebeurd ...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik was even 5 minuutjes weg.
5 minuutjes
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Juwel, ik heb ineens een DeeEm
/fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een vrouw.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
quote:
Verdomme, en ik maar wachten op de DM.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actiequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Boos worden daaromquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoor
Vrouwen en weten wat ze willenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Geester het volgende:
[..]
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actie
Zag je niet aankomen hèquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boos worden daarom
haha dat zou ook wel bizar zijn
Nee, want dat is toch wel heel beroerdquote:
Dus je bent echt lelek?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
Ze was fucking lekker dus ik snapte het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |