Wie knoeit er nou met wijn? Dat vlekt zo lelijk!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe weet ik dan dat hij niet met mijn wijntje knoeit?
Free drugs.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
True!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie knoeit er nou met wijn? Dat vlekt zo lelijk!
Een lekker wijntje met een beetje tapas erbij en een leuk filmpje op de bankquote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Verpest zo'n mooi leuk lief meisje nou niet man met je aids drugsquote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om er mee te beginnen.
Ze kan er nooit zo'n groot trauma aan over houden als aan een date met jou.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Verpest zo'n mooi leuk lief meisje nou niet man met je aids drugs
Verkrachten zal 'ie 'r niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kan er nooit zo'n groot trauma aan over houden als aan een date met jou.
Hihi, je hebt ervaring?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga weg man wat kan er mis gaan op een date .. Ik behandel haar goed!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heuj, dat zei ik niet!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa lach dr maar om iedereen haat me
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa lach dr maar om iedereen haat me
Met wat datura ofzo zal ze die grindtegel wellicht aanzien voor een lief nestje met paaseitjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga weg man wat kan er mis gaan op een date .. Ik behandel haar goed!
Dat is zijn hosseltactiek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je goed behandelen .. full size treatment en lekkere dingen eten en drinkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, klinkt inderdaad gezellie!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zal je goed behandelen .. full size treatment en lekkere dingen eten en drinken
Gewoon gezellie () op de bank
Gaaaaf!!quote:
Goed rust houden, sinasappelsap drinken en goed etenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Gaaaaf!!
Alleen... volgens mij nu ziek aan het worden
Zodat ze met me op date kan!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed rust houden, sinasappelsap drinken en goed eten. Ben je hopelijk vlug weer de oude
Oh, nu toch weer wel?quote:
Zit je nou te vissen naar een back rub?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zoooooon last van mijn schouders
Ja je bent veel te knap op zomaar af te wijzenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oh, nu toch weer wel?
Zal straks eens een sinaasappel gaan eten, stukkie beter dan het sap
Voetmassage?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zoooooon last van mijn schouders
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Gaaaaf!!
Alleen... volgens mij nu ziek aan het worden
Nooooooquote:
Keelaids nog wel.. Hoe durf je!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
NooooooHet spijt me zo miejselle
Ik had je nooit aids willen geven.
Slijmbalquote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja je bent veel te knap op zomaar af te wijzen
Jij wil graag wijn, tapas en gezellieheid?quote:
Ja, ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar een back rub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Vrouwen die sinaasappelen etenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nouu... ik eet nu een sinaasappel
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.Beter kom je naar mijn hol dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
helaas jonge, net vers bloed en zelfs die jaag je weg
Ze is niet vers ze was op vakantiiiiiiiiiihieeeeeeeeeeeeeeeeeee lees dat dannnnnnnnnnnnnnn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:
quote:ik probeer Crutch naar mijn hol te lokken maar het wil nog niet echt lukken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Die inderdaadquote:
welke show? ik ging weg na 10 minuten ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Lekkerding
Gisteren nog van mn show genoten?
Je werd gekicked na 10min bedoel jequote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
welke show? ik ging weg na 10 minuten ofzo.
Niks gemistquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hallo R.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, alleen ex-alto's aan mijn lijf.
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was net buiten beeld man. Maar je hebt soepele heupen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Lekkerding
Gisteren nog van mn show genoten?
Je bent hier toch voor mij?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!
Fair enough!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was net buiten beeld man. Maar je hebt soepele heupen.
Geen nood, ik ben er al.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa, laatste kans om me hier nog te houden!
Ik herken je wel aan je spelling.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fair enough!
Maar je herkend me niet als zodanig!
Ik ging zelf weg :pquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Je werd gekicked na 10min bedoel je
Vanavond cam aan!![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik herken je wel aan je spelling.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik herken je wel aan je spelling.
D'oh!quote:
Gelderland, Overijssel, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Groningen, West-Friesland, Utrecht, Den Haag, Polen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet uit Twente, Friesland of Limburg komt niet, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |