Flauw hoor, niet je eigen regio noemenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Gelderland, Overijssel, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Groningen, West-Friesland, Utrecht.
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
Als je niet uit Twente, Friesland of Limburg komt niet, nee
Rrrrrrrrrrrrrregio.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Flauw hoor, niet je eigen regio noemen
Als zelfs vreemde meisjes het al opvalt zou het lampje nu wel een keer moeten gaan branden, niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.
Was een gevluchte Amsterdammer uit Almere overigens, die ook nog eens best lekker was, dus ik heb het haar niet kwalijk genomen.
Ik ook niet, oh jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrregio.
Ik heb geen accent.
Dat was niet omdat je netjes sprak, waarschijnlijk omdat je gewoon overdreven met je handjes aan het wapperen was.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik spreek zo erg ABN dat er eens een meisje aan mij vroeg of ik soms homo was, want ik praatte zo netjes.
Was een gevluchte Amsterdammer uit Almere overigens, die ook nog eens best lekker was, dus ik heb het haar niet kwalijk genomen.
hihi.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien drukte je op het kruisje, nadat Murdera op jouw kruisje had gedrukt.
Ga eens computers repareren ofzo!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Als zelfs vreemde meisjes het al opvalt zou het lampje nu wel een keer moeten gaan branden, niet?
De leugenachtige heks... Ze wilde ook al niet pijpen!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Dat was niet omdat je netjes sprak, waarschijnlijk omdat je gewoon overdreven met je handjes aan het wapperen was.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ga eens computers repareren ofzo!
quote:
Kus op je enkelquote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dat voor bullshit beredeneringHommo's spreken perfect accentloos ABN, en hetero's schreeuwen alleen dialect of zo?
Wat een achterlijk wijf..
quote:
Mijn idee!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil je een kus geven krijg ik dit
Sorry lief xx
Dat heet aanrandingquote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil je een kus geven krijg ik dit
Sorry lief xx
Je hebt echt succes man!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Geester het volgende:
Ik heb een tijd lang geen vrouwelijk contact gehad ( behalve een handdruk en schouderklopje)
dat werpt nu zijn vruchten af denk ik
Voor of na ik het met haar heb gedaan? 1 keer seks en ik kan weer een jaar vooruitquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Je beste kans is er dan 1 te kopenhttp://www.goodwife.com/
En zelfs die zal je verlaten
Als je je mond houdt heb je héééééééééél mss een klein beetje geluk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor of na ik het met haar heb gedaan? 1 keer seks en ik kan weer een jaar vooruit
Booh je bent een beetje positiefquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je je mond houdt heb je héééééééééél mss een klein beetje geluk.
Ah, vandaar..quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Geester het volgende:
Ik heb een tijd lang geen vrouwelijk contact gehad ( behalve een handdruk en schouderklopje)
dat werpt nu zijn vruchten af denk ik
Nog 12.398 van die lieve posts en ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Booh je bent een beetje positiefdenk dat we wel vrienden kunnen worden
Neehoor, alleen even een reisverhaaltje mailenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
Ik heb het verpest nu
heb je een blog?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Neehoor, alleen even een reisverhaaltje mailen
Check
Helaas anders had ik em wel willen zienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook mailen
Helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Helaas anders had ik em wel willen zien
Denken dat ze mij haar email wilt gevenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Zo'n gigantische opening om haar mailadres te krijgen en je pakt 'm niet? Faalhaas.
whehequote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Zo'n gigantische opening om haar mailadres te krijgen en je pakt 'm niet? Faalhaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Vliegtuig heenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
Het was een vluggertje dusquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
1. Vliegtuig heen
2. In Boedapest
3. Vliegtuig terug
En nog haak je afquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Geester het volgende:
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Dat zeg ik, Sjaak Afhaakquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou jij geeft gemixte signalen dat kan ik niet aan ...
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?quote:
dat nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die een meisje ook eerst vraagt of je haar mag zoenen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
"mag ik misschien je handje vasthouden?"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel eest vraag hoor.
"wil je nog kunnen zitten deze week? "
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vraag gewoon of ze iets wil eten en daarna neuken of dat ze geen honger heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is anders, dat vraag je pas als je nog bezig bent en twijfelt of je 2uur moet doorraggen of gewoon stopt nadat je klaar bentquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar wat zei ze nouquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zei een keer: "Wat zou je doen als ik je nu zou zoenen?"
Het werkte yoooo!
Geen ervaring mee!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is anders, dat vraag je pas als je nog bezig bent en twijfelt of je 2uur moet doorraggen of gewoon stopt nadat je klaar bent
Twijfel = doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
"Weet ik niet", zei ze.
Dan moet je ook niet twijfelen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zei een keer: "Wat zou je doen als ik je nu zou zoenen?"
Het werkte yoooo!
Niet veel gebeurd ...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik was even 5 minuutjes weg.
5 minuutjes
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Juwel, ik heb ineens een DeeEm
/fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een vrouw.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
quote:
Verdomme, en ik maar wachten op de DM.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actiequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Boos worden daaromquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoor
Vrouwen en weten wat ze willenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Geester het volgende:
[..]
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actie
Zag je niet aankomen hèquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boos worden daarom
haha dat zou ook wel bizar zijn
Nee, want dat is toch wel heel beroerdquote:
Dus je bent echt lelek?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
Ze was fucking lekker dus ik snapte het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |