quote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Juwel, ik heb ineens een DeeEm
/fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een vrouw.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
quote:
Verdomme, en ik maar wachten op de DM.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht altijd af want ik ben een mietje.
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En daarom zou het slecht zijn initiatief te nemen?
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actiequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Boos worden daaromquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet slecht, maar onverwacht. Ik ga echt niet boos worden als meisje initiatief neemt ofzo hoor
Vrouwen en weten wat ze willenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Geester het volgende:
[..]
ik zou het zeer aantrekkelijk vinden. ze weet dat wat ze zoekt en onderneemt actie
Zag je niet aankomen hèquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boos worden daarom
haha dat zou ook wel bizar zijn
Nee, want dat is toch wel heel beroerdquote:
Dus je bent echt lelek?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
Ze was fucking lekker dus ik snapte het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |