Jawel, wapenwedloop etcquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Om vrede te maken moet je eerst oorlog hebben. Op oorlog kan je cashenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij zou: "Ontslag door Fok!" gaan heten
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalen
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jijquote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uiquote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
Hahaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
nu wel en neequote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
mmmm nog ff doorgaan dusquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
Idem!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, voor iemand die z'n Anger aan het Managen is ben je goed bezig.
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je staat erin. Zand erover
Overigens stond je er in want geen ui etc en die staat er wel in![]()
Jonge kap nou met mauwen, ik heb je toch toegevoegdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.
Dit ging niet over mij, maar over "de ander" *halleluja geluid*quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonge kap nou met mauwen, ik heb je toch toegevoegd
Oke genoteerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit ging niet over mij, maar over "de ander" *halleluja geluid*
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is een speciale dag...
eindelijk maak ik eens een keer in me leven ergens deel van uit...
danku jongens en meisjes....
rofl
Aai over je bolletjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
rofl
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
rofl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dagen ken ikquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
Druk vandaag, heb nog niks gezegd hier.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Notulen schrijven, change documenten controleren en bijwerken, RFC's controleren en bijwerken, moet nog een zooitje mensen bellen... Nee, geen rust. Maar ik ben weer uit de vergaderingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Die dagen ken ik, eindelijk wat rust in de tent?
[..]
[ afbeelding ]Vind hem met dat kuikentje wel grappig, met Loekie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Nouja, kun je iig op je eigen tempo verderquote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Notulen schrijven, change documenten controleren en bijwerken, RFC's controleren en bijwerken, moet nog een zooitje mensen bellen... Nee, geen rust. Maar ik ben weer uit de vergaderingen!
haha, ik ben gewoon een schatjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
Nouja, kun je iig op je eigen tempo verder
De rust is hier teruggekeerd iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!
Zolang al het werk maar afkomt.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
What you doin'quote:
Klinkt ook als iets waar je goed druk mee kunt zijn!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
IT man voor 2 kantoren, inval voor een 3e kantoor atm
Vrije interpretatie!quote:
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineensquote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt ook als iets waar je goed druk mee kunt zijn!
Nee sorry, vandaag niet, ben aan het "werk"quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineens
muhahahaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee sorry, vandaag niet, ben aan het "werk"
Shitstorm in 3...2...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
Serieus ik verwacht elk moment een bomaanslag zo rustig is het hier ineens
Sterren luxe? Of 'beter dan McDo' luxe?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
Vanavond een etentje in een luuks restaurààà
Wat je zegt ben je zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterren luxequote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Shitstorm in 3...2...
[..]
Sterren luxe? Of 'beter dan McDo' luxe?
Hoezo ookquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Ja ik ben ook bezig met een inhaalslag van werk
Hey waar was je heen? welkom terugquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Oeh, jullie dachten zeker dat ik een eendagsvliegje was?
Mispoes, enkel in het buitenland, dus hier was ik weer
Klopt deze samenvatting van de nieuwe pagina's? : nikszeggende slowchat
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Jepquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef miesjelle112 het volgende:
Kut manquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
om te huilen... me ex stuurde gister sms... niet op gereageerd...
nu krijg ik opeens van iemand, 20 dagen nadat ik hem voor het laatst gesproken heb een app hoe het gaat....
(dezelfde vriendenkring)
ook maar niet op gereageerd
Mwoah, de kunst van het niets doen... dat ben ik aan het beoefenen.quote:
haha, dan komt het wel goed toch? Uiteindelijk is dat het beste denk ik!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mwoah, de kunst van het niets doen... dat ben ik aan het beoefenen.
Boedapest!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Hey waar was je heen? welkom terug
Geloof ze niet wat ze ook zeggenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boedapest!
Haha dat mn samenvatting klopte verwachtte ik al!
Alleen, de titel.... vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
Ruzie?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Boedapest!
Haha dat mn samenvatting klopte verwachtte ik al!
Alleen, de titel.... vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef miesjelle112 het volgende:
vrede hier.... Nou, hier niet hoor!
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Geloof ze niet wat ze ook zeggen
Oke boedapest is erg mooiwaarom was je daar
Haat?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!
Ruzie? Neuh, haat..
Lekker meidquote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met de studievereniging lekker vijf daagjes weg!
Ruzie? Neuh, haat..
'quote:Op donderdag 19 april 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel me meer
I feed on your hatred.
Kanniet hier + wil het niet openbaarquote:
DMquote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kanniet hier + wil het niet openbaar
Je wil alleen een kusje erop?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kanniet hier + wil het niet openbaar
Oh, dan weet je meer dan ik!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
nee niet tegenspreken ik weet wat jij wilt
Ssst
Zoiets.. Gewoon even zeggen dat ik me kut voel, maar niet zeggen waaromquote:
Een goede wijn en een heerlijk diner?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
nee niet tegenspreken ik weet wat jij wilt
Ssst
Ok, dan zou ik een wijntje van geester aannemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zoiets.. Gewoon even zeggen dat ik me kut voel, maar niet zeggen waarom
Zeker, onder andere!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een goede wijn en een heerlijk diner?
Hoe weet ik dan dat hij niet met mijn wijntje knoeit?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik een wijntje van geester aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |