Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Warsaw het volgende:
Zyzz demotiveert me juist, wat een flapdrol
Als iemand van super skinny naar een lichaam gaat waar de meeste mensen van kunnen dromen en vele mensen heeft geïnspireerd, snap ik niet hoe zoiets demotiveert. Ja hij was een mafkees, maar wat maakt dat uit? Hij heeft meer bereikt dan 99% van de mensen hier. Daarnaast had hij schijt aan wat mensen van hem dachten en dat is sowieso iets wat ik kan waarderen.quote:
Dat is ook zo triest altijd, dat no homo gedoe. Er is niks raars aan een lichaam van een andere vent mooi te vinden. Dat maakt je niet meteen homo. En als je wel homo bent, wat dan nog.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef 16meter het volgende:
beter dan sommige gasten hier die bang zijn dat ze voor homo aangezien worden
want dat is wel het ergste wat er is hoor
Ja jij kende 'm persoonlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste is pertinent onwaar. Derhalve verworpen.
FYI,dat is al jaren een running gag op FOK!. Dat is echt niet uitgevonden in deze reeks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo triest altijd, dat no homo gedoe. Er is niks raars aan een lichaam van een andere vent mooi te vinden. Dat maakt je niet meteen homo. En als je wel homo bent, wat dan nog.
Dat snap ik ook wel...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
FYI,dat is al jaren een running gag op FOK!. Dat is echt niet uitgevonden in deze reeks.
Te veel juice legt je onder de zoden als je niet oppast. Hartafwijking, m´n reet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
Zijn fysiek is geweldig, maar zijn persoonlijkheid en de manier waarop hij het bereikt heeft + de manier waarop veel mensen hem op een voetstuk plaatsen maakt dat hij voor mij niet echt een motivatieobject is. Oh en hij is dood. Ofzo.
Dit. Zelfde met al die voetballers die 'zomaar' dood gaan op 't voetbalveld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te veel juice legt je onder de zoden als je niet oppast. Hartafwijking, m´n reet.
Een 'sporthart'quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit. Zelfde met al die voetballers die 'zomaar' dood gaan op 't voetbalveld.
Mwa, dat geloof ik dan nog wel. En ook al gebruik je juice, je zal er nog steeds hard voor moeten werken, ook al komt het dan stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef star_gazer het volgende:
Jij hebt echt een geweldige chest/core, ook op die andere foto van jou zie je je abs terwijl je ruim boven de 10% zit. Ach ja die armpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.84kg @ 1m73 and bulkingIk weet het, dat dere armlets and traplets
Ben sinds een paar weken aan het curlen en shruggen geslagen in de hoop dat ze daar wel op reageren, want met standaard SS krijg ik er dus echt geen vaart in. Genetisch zwaar fucked op dat gebied helaas.
Mijn lats daarentegen willen wel. Rug groeit als kool
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
ja gasten vallen bij bosjes dood neer door de juicequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te veel juice legt je onder de zoden als je niet oppast. Hartafwijking, m´n reet.
hahaha, iedereen hier heeft een kleine pielemans!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar bestaat een lineair verband tussen. Hoe kleiner de penis, hoe meer er naar de sportschool wordt gegaan en hoe harder er ecto naar bepaalde mensen wordt geroepen.
Uhm dat kan gebeuren toch? Ik bedoel nog geen 3 weken geleden viel er een American Footballspeler die ik kende gewoon dood neer op het veld na een wedstrijd en die zat echt niet aan de juice hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik ben nog niet dood.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als iemand van super skinny naar een lichaam gaat waar de meeste mensen van kunnen dromen en vele mensen heeft geïnspireerd, snap ik niet hoe zoiets demotiveert. Ja hij was een mafkees, maar wat maakt dat uit? Hij heeft meer bereikt dan 99% van de mensen hier. Daarnaast had hij schijt aan wat mensen van hem dachten en dat is sowieso iets wat ik kan waarderen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik ben nog niet dood.
Afhankelijk van de afwijking heb je het geeneens door.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef Snakey het volgende:
Maar keihard trainen met een hartafwijking is verdomde moeilijk, als het al niet onmogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |